Η λίστα με τα ΜΜΕ που συμπεριλήφθηκαν στην ενημερωτική καμπάνια της κυβέρνησης για τον κορωνοϊό, «Μένουμε Σπίτι» και «Μένουμε Ασφαλείς», δόθηκε στη δημοσιότητα από τον κυβερνητικό εκπρόσωπο Στέλιο Πέτσα.
Στη λίστα περιλαμβάνονται 1.232 Μέσα και ειδικότερα έντυπα, ιστοσελίδες, ραδιόφωνα και τηλεοπτικοί σταθμοί από όλη την Ελλάδα ωστόσο απουσιάζει από αυτήν το χρηματικό ποσό που δόθηκε στο κάθε Μέσο.
Η δημοσιοποίηση της λίστας έχει ήδη προκαλέσει αντιδράσεις σε μερίδα του Τύπου καθώς όπως καταγγέλλεται έχουν αποκλειστεί από την καμπάνια κάποια ΜΜΕ ενώ έχουν συμπεριληφθεί κάποια άλλα, ειδικά ιστοσελίδες που δεν είναι εγγεγραμμένες ούτε καν στο Μητρώο Online Media.
Το κόστος της καμπάνιας ανήλθε στο ποσό των 20 εκ. ευρώ ενώ ο κυβερνητικός εκπρόσωπος απαντώντας σε ερώτηση βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ για τον τρόπο κατανομής της εξήγησε ότι:
«Η καμπάνια αυτή ξεδιπλώθηκε στο σύνολο των κατηγοριών Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης με σκοπό η διάχυση και διείσδυση των μηνυμάτων της εκστρατείας να είναι η κατά το δυνατόν ευρύτερη και αποτελεσματικότερη, υπό την προϋπόθεση ότι τα μέσα αυτά λειτουργούν πληρώντας κριτήρια αντικειμενικότητας και αμεροληψίας και τηρώντας τις αρχές της ηθικής και δεοντολογίας, συνεκτιμώμενης της αξιοπιστίας των μέσων αναφορικά με τη μη αναπαραγωγή ψευδών ειδήσεων (fake news) και τη μη πρόκληση σύγχυσης στο κοινό.
Τα ΜΜΕ που συμμετείχαν στην εκστρατεία καθορίστηκαν με την εφαρμογή τέτοιων αντικειμενικών, ποιοτικών και ποσοτικών κριτηρίων, και πάντα σε σχέση το επιδιωκόμενο αποτέλεσμα, με γνώμονα τη διαφύλαξη της εγκυρότητας της εκστρατείας και την προστασία της ασφάλειας των πολιτών.
Ως εκ τούτου, ουδέποτε τέθηκε ως κριτήριο αποκλεισμού από την εκστρατεία η πολιτική τοποθέτηση ενός Μέσου. Αντίθετα, συμμετείχαν μέσα ενημέρωσης που δεν είναι φίλα προσκείμενα στην Κυβέρνηση ασκώντας συνεχώς έντονη κριτική στο έργο της. Ενδεικτικά αναφέρουμε Μέσα όπως η Αυγή, η Εφημερίδα των Συντακτών, ο Ριζοσπάστης, ο Δρόμος της Αριστεράς, ο ραδιοφωνικός σταθμός ΣΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ κ.α.».
Δείτε ΕΔΩ τη λίστα με τα ΜΜΕ