Δικαστικές διώξεις εναντίον της ΦΩΝΗΣ – Εξώδικο απέστειλε ο κ. Σαδίκ – Γιατί όμως διαμαρτύρεται για το σχόλιο; Γνώριζε άραγε πως κινήθηκε κάποιος από τους 30 παρευρισκόμενους επιχειρηματίες όταν οι υπόλοιποι γλεντούσαν στο γνωστό κέντρο;
Φαινομενικά δεν έχουν κανένα κοινό σημείο όμως όπως φαίνεται και οι δύο διακατέχονται από το σύνδρομο της απέχθειας για τη λειτουργία του Τύπου. Και οι δύο δεν αντέχουν το θεσμό της δημοκρατίας σύμφωνα με τον οποίο τα ΜΜΕ έχουν την ιερή υποχρέωση να επισημαίνουν παράξενες συμπεριφορές που σε μερικές υποθέσεις προκαλούν την κοινωνία και τους πολίτες της. Και οι δύο προχωρούν σε δικαστικές διώξεις για δημοσιεύματα που θεωρούν επικριτικά για την πολιτική τους προκειμένου να τιμωρηθούν οι «βάρβαροι» δημοσιογράφοι που τόλμησαν να τα βάλουν μαζί τους.
Μετά τη μήνυση που κατέθεσε εναντίον μας η αξιότιμη πατριώτισσα Χαρά που θίχθηκε γιατί αποκαλέσαμε κάποιες κινήσεις του δημάρχου Κομοτηνής Πετρίδη ότι συνδέονται με εθνικιστικές και ακραίες πολιτικές, έρχεται ο μεγάλος έμπορος Λεβέντ να προστεθεί στη λίστα αυτών που κατά καιρούς κυνήγησαν τη ΦΩΝΗ. Αν πίστευαν στη Δημοκρατία θα ήταν καλύτερο να αποστείλουν μια επιστολή διάψευσης των σχολίων και αποκατάστασης των θέσεων τους και όχι να ξεκινούν δικαστικούς αγώνες που σε κάθε περίπτωση είναι παράτυποι και καταχρηστικοί.
Όμως κάτι τέτοιο δεν έγινε κι αυτό δείχνει τη νοοτροπία τους αφού πιστεύουν ότι έχουν τη σφραγίδα της δωρεάς στο μέτωπο τους. Η ελληνική παροιμία λέει «δείξε μου τον φίλο σου να σου πω ποιος είσαι» και ταιριάζει γάντι και στις δύο περιπτώσεις. Η κ. Χαρά δεν αντέδρασε όταν ακραίοι εθνικιστές στήριζαν τις συμπεριφορές της στο σχολείο του Μ. Δερείου ούτε φυσικά αντέδρασε στις παρελάσεις ακροδεξιών εθνικιστικών τμημάτων και χρυσαυγιτών με στρατιωτική εμφάνιση δείχνοντας ότι αποδέχεται την ιδεολογία τους και τη στήριξη που προσέφεραν σε αυτήν οι μεταφερόμενοι από άλλες περιοχές της χώρας στο ακριτικό χωριό.
Αποτέλεσμα όλων αυτών των κινήσεων που δημιούργησαν ακόμη και εθνικό θέμα ήταν η εμφάνιση εξτρεμιστικών ομάδων από την άλλη πλευρά που δημιούργησαν πυρήνες ελεγχόμενους από το τουρκικό Προξενείο. Η υπερευαίσθητη δασκάλα δεν διαμαρτυρήθηκε επίσης για τη δημοσιευθείσα σε όλο τον πανελλαδικό Τύπο επιστολής της δικηγόρου που την κατηγόρησε ευθέως για τις ακραίες συμπεριφορές της και το ερώτημα είναι, γιατί τώρα επιτίθεται κατά της ΦΩΝΗΣ και τι επιδιώκει με αυτό;
Από την άλλη πλευρά ο κ. Λεβέντ Σαδίκ δεν έδειξε την ίδια ευαισθησία για να στραφεί εναντίον ΜΜΕ της Αθήνας που πρώτο αναφέρθηκε στο γλέντι ώστε να ανασκευάσει το σχετικό ρεπορτάζ αλλά επιτίθεται κατά τοπικού ΜΜΕ. Άραγε ήταν δυνατόν να γνωρίζει μέσα στο κέφι της βραδιάς ποιος μπορεί να ήταν ο «θερμόαιμος» σύντροφος του που επέδειξε παράξενες συμπεριφορές από υπερβολικό ζήλο, γεγονός που στιγματίστηκε από το σχόλιο του αθηναϊκού ΜΜΕ; Γιατί όμως ο κ. Λεβέντ Σαδίκ διαμαρτυρήθηκε για το σχόλιο; Γνώριζε άραγε πως κινήθηκε κάποιος από τους 30 παρευρισκόμενους επιχειρηματίες όταν οι υπόλοιποι γλεντούσαν στο γνωστό κέντρο;
Μήπως θέλει να διαψευστεί το σχόλιο προκειμένου να αποκατασταθεί στη συνείδηση των πιστών μουσουλμάνων που αρνούνται την κατανάλωση οινοπνεύματος αφού έτσι επιβάλει η θρησκεία τους; Ασφαλώς δεν κατανάλωναν χυμούς και αναψυκτικά οπότε αυτός πρέπει να δείξει την πίστη του ενδεχομένως για την ικανοποίηση προσωπικών πολιτικών μελλοντικών στόχων.
Συμπληρωματικά με την υπόθεση οφείλουμε να επισημάνουμε ότι, παρόλο που το «γλέντι» του Σαδίκ δεν ήταν δικό μας δημοσίευμα, ψάξαμε, ρωτήσαμε και μάθαμε και κατόπιν δημοσιογραφικής έρευνας έχουμε στη διάθεση μας μαρτυρίες, από τη βραδιά του γλεντιού, ανθρώπων που δήλωσαν ότι επιθυμούν να καταθέσουν σχετικά όποτε και όπου κληθούν. Δυστυχώς, για πολλούς υπάρχουν πάντοτε οι «χρυσές» εφεδρείες που χρησιμοποιούνται όταν αυτό θεωρηθεί απαραίτητο. Ας το έχει λοιπόν στο νου του αυτό ο κ. Σαδίκ γιατί μπορεί να βρεθεί προ δυσάρεστης, γι’ αυτόν, εκπλήξεως.