Την πολιτική της ΔΕΗ κανείς δεν την γνωρίζει και φυσικά κανείς δεν καταλαβαίνει πως γίνεται η χρέωση της κατανάλωσης του ηλεκτρικού ρεύματος. Φυσικά οι διπλοχρεώσεις είναι μόνιμη τακτική της ΔΕΗ που δημιουργεί προβλήματα στους πολίτες. Απάντηση αξιόπιστη δεν δίνεται και οι υπάλληλοι της τις περισσότερες φορές αδυνατούν να δώσουν μια αξιόπιστη απάντηση και έτσι παραπέμπουν τους αγανακτισμένους καταναλωτές στον αριθμό 11770.
Εκεί βέβαια πρέπει να περιμένει κάποιος περίπου 10 λεπτά για να απαντήσει ο αρμόδιος υπάλληλος που και αυτός δεν γνωρίζει ποια απάντηση θα δώσει. Καταναλωτής ρεύματος πήρε το λογαριασμό και για κατανάλωση 1125 κιλοβάτ αξίας 116 ευρώ αισίως κλήθηκε να πληρώσει 311 ευρώ με μια σειρά πρόσθετων χρεώσεων.
Απάντηση γι’ αυτές τις χρεώσεις δεν δόθηκε κι έτσι το μόνο που μένει είναι ότι η ΔΕΗ μας αλλάζει τα φώτα κι εμείς δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα.