«Παγωμένη» εμφανίζεται η εμπορική κίνηση στην έναρξη της πρώτης εκπτωτικής περιόδου της χρονιάς. Όπως λένε εκπρόσωποι της αγοράς, εκτός από το μειωμένο εισόδημα των καταναλωτών και τις οικονομικές δυσκολίες που ήδη αντιμετωπίζουν, εφέτος έρχονται αντιμέτωποι και με την ανασφάλεια του κόσμου, λόγω των εκλογών. Ωστόσο, υπάρχει και μία μερίδα του εμπορικού κόσμου η οποία παρατηρεί μία σταδιακή αλλαγή της ψυχολογίας των καταναλωτών.
Σύμφωνα με την εκτίμηση του προέδρου της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας (ΕΣΕΕ), Βασίλη Κορκίδη, ο κύκλος εργασιών της εφετινής χειμερινής εκπτωτικής περιόδου θα παρουσιάσει μία κάμψη της τάξεως του 5% έως 8%, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, με συνέπεια να διαμορφωθεί σε περίπου 5-5,1 δισ. ευρώ, ως αποτέλεσμα της επικρατούσας ατμόσφαιρας πολιτικής αβεβαιότητας σε συνδυασμό με τη συρρίκνωση του πραγματικού διαθέσιμου εισοδήματος κατά τη διάρκεια των τελευταίων ετών.
«Ο κλάδος της ένδυσης-υπόδησης αναμένεται να προσελκύσει το μεγαλύτερο κομμάτι της καταναλωτικής δαπάνης αναφορικά με τις προτιμήσεις των πελατών, ενώ τα μηνύματα που έλαβε ο εμπορικός κόσμος από τη λειτουργία των καταστημάτων την Κυριακή 18 Ιανουαρίου δεν διαφοροποιούν τη συγκεκριμένη μέρα, όσον αφορά στις προσδοκίες τόνωσης της εμπορικής κίνησης, από τις υπόλοιπες ημέρες των χειμερινών εκπτώσεων που διανύουμε», σημειώνει η ΕΣΕΕ.
Διαβάστε περισσότερα στο protothema.gr