Τροπολογία, με την οποία υποχρεώνονται οι υπάλληλοι των ΑΕΙ και ΤΕΙ να απογραφούν, κατέθεσε η κυβέρνηση στο νομοσχέδιο του υπουργείου Περιβάλλοντος για τις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας.
Η τροπολογία προβλέπει μεταξύ άλλων ότι η μη απογραφή υπαλλήλου αποτελεί ειδικό πειθαρχικό παράπτωμα.
Ακόμα, οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί θα μπορούν να τοποθετούνται σε άλλη περιοχή μετάθεσης από αυτή που τοποθετήθηκαν και εντός της ίδιας Περιφερειακής Διεύθυνσης.
Οι ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί μπορούν να απασχολούνται με υπερωριακή απασχόληση έως του 40% του συνολικού αριθμού των ωρών απασχόλησής τους.
Επίσης:
- Οι διευθυντές των σχολείων θα τηρούν Βιβλίο Παρουσίας Προσωπικού και Ατομικό Δελτίο Παρουσίας Προσωπικού
- Παρατείνεται η θητεία της Αρχής Διασφάλισης Ποιότητας (ΑΔΙΠ) μέχρι τις 30 Ιουνίου 2014
- Εφαρμόζεται και στις περιπτώσεις μετάταξης εκπαιδευτικών η ρύθμιση του άρθρου 82 παρ. 9 του νόμου 4172/2013 για την φορολογία εισοδήματος
- Προστίθενται 3 παρεχόμενες ειδικότητες στα ΙΕΚ και αναδιαμορφώνονται οι ειδικότητες του Τομέα Ηλεκτρολογίας, Ηλεκτρονικής και Αυτοματισμού της Ομάδας Προσανατολισμού Τεχνολογικών Εφαρμογών του ΕΠΑΛ.
ΚΟΛΠΑ ΜΕ ΤΗ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ ΣΤΑ ΑΕΙ.
Οι απορίες μου είναι οι εξής για τις αποφάσεις του Υπουργείου Παιδείας σχετικά με την διαθεσιμότητα διοικητικών υπαλλήλων ΑΕΙ και ό,τι έγινε γύρω από αυτό το θέμα:
1) Γιατί εξαίρεσε τους μηχανικούς κ.λπ.;
2) Μήπως, διότι πλήθος διδακτόρων από αυτούς, τους έκαναν, περιέργως ΙΔΑΧ στο ΕΜΠ και όχι μόνον αυτό, τώρα προωθούν Προεδρικό Διάταγμα να τους κάνουν ΕΕΔΙΠ; Μήπως, αυτά είναι «υπογείως» προσυμφωνηθέντα;
3) Πώς εξαιρείς παράνομα προσληφθέντα, μέλος οικογενειοκρατίας και βάζεις νόμιμα προσληφθέντες στην διαδικασία του προγράμματος διαθεσιμότητας;
4) Γιατί δέχεται να κλειδώνουν τα κτίρια του ΕΜΠ;
5) Γιατί, ενώ το ΕΜΠ δηλώνει απεργία υπαλλήλων κ.λπ., η μισθοδοσία βγαίνει κανονικά; Τι είδους απεργία είναι αυτή; Είναι «μαϊμού» απεργία;
6) Γιατί με τον ίδιο τρόπο που βγήκε η μισθοδοσία, δεν δόθηκε αντίστοιχη εντολή να σταλούν τα προσόντα των υπαλλήλων στο ΑΣΕΠ, στα πλαίσια του προγράμματος διαθεσιμότητας, να γίνουν οι εγγραφές πρωτοετών κ.λπ.;
7) Γιατί σιωπά στην απέραντη οικογενειοκρατία και στις παράνομες προσλήψεις;
8) Πώς συγκρίνει τους νόμιμα προσληφθέντες με αυτούς, αντί να τους διώξει και ποινικά μαζί με τους υψηλά ιστάμενους που τους προσέλαβαν;
9) Γιατί, λέει ότι, στέλνει εισαγγελείς, για να συμμορφωθούν δημόσιοι λειτουργοί, αλλά ακόμη δεν είδαμε αποτέλεσμα; Δηλαδή, ούτε οι εισαγγελείς τα κατάφεραν;;;;!!!!
10) Όσον αφορά την ηλεκτρονική πλατφόρμα, που θα συμπληρώσουν οι υπάλληλοι, ποιος εγγυάται την ορθότητα αυτών των στοιχείων, που θα σταλούν, ιδίως από τους παράνομα προσληφθέντες κ.λπ.;
Όλα αυτά παραβιάζουν κατάφορα το Σύνταγμα, διότι:
1) Είναι ενέργειες διάσωσης των παράνομα προσληφθέντων και των επίορκων που τους προσέλαβαν.
2) Είναι ενέργειες εις βάρος άλλων κατηγοριών υπαλλήλων.
3) Είναι ενέργειες εις βάρος των νόμιμα προσληφθέντων.
4) Είναι ενέργειες εις βάρος άλλων ΑΕΙ (που δεν έχουν παράνομα προσληφθέντες, ούτε στρατιές μηχανικών κ.λπ.).
5) Είναι ενέργειες εις βάρος του δημοσίου συμφέροντος.
Θα πρέπει το Υπουργείο Παιδείας να ελέγξει σε κάθε περίπτωση τις παράνομες προσλήψεις ΙΔΑΧ (με πλαστές προϋπηρεσίες, δικαιολογητικά κ.λπ.), ακόμη και αν οι παράνομοι στην απογραφή δηλώσουν οικειοθελώς διαθεσιμότητα, με δόλιο σκοπό να αποφύγουν τις διώξεις οι ίδιοι και αυτοί που τους προσέλαβαν παράνομα. Επίσης, σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να ελέγξει την νομιμότητα πρόσληψης ΙΔΑΧ (με πλαστές προϋπηρεσίες, δικαιολογητικά κ.λπ.), οι οποίοι περιέργως εξαιρέθηκαν από το πρόγραμμα διαθεσιμότητας στα ΑΕΙ.
ΝΙΚΗΤΑΣ