Η πολιτεία έχει μια συντεταγμένη πολιτική για την αντιμετώπιση των θεμάτων που αφορούν τη μειονότητα και θέλουμε να πιστεύουμε ότι η κάθε ενέργεια της βασίζεται σε διμερείς και διεθνείς συμβάσεις και δεν είναι περιστασιακή και ανάλογα με τα προβλήματα που αναδεικνύονται κάθε φορά. Το θέμα των δίγλωσσων νηπιαγωγείων το σχολιάσαμε και άλλη φορά και η θέση μας είναι ότι πρέπει τα παιδάκια να ενταχθούν σε δημόσια νηπιαγωγεία που θα έχουν τις δυνατότητες να διδάσκονται και τη τούρκικη γλώσσα.
Δηλαδή θα ήταν χρήσιμο, σκόπιμο και απόλυτα ωφέλιμο στα νηπιαγωγεία που λειτουργούν με την ευθύνη του Κράτους και των φορέων του να διδάσκουν και κάποιοι δάσκαλοι της μειονότητας ώστε το παιδάκι να εντάσσεται σιγά – σιγά στην κοινωνία.
Η ενέργεια των κύκλων της μειονότητας να ιδρυθούν παράνομα νηπιαγωγεία στα οποία διδάσκουν κάποιοι αμφίβολης εκπαίδευσης δάσκαλοι που μαθαίνουν στα παιδάκια παράξενη ιστορία δεν είναι ούτε σωστό ούτε δίκαιο. Με τη φασαρία που έγινε ώστε να εγγραφούν τα παιδάκια σε σχολείο μετά την φοίτηση τους σε παράνομα νηπιαγωγεία έχει σκοπό να δημιουργήσει τετελεσμένα γεγονότα και στην περίπτωση αυτή οι σκληροπυρηνικοί της μειονότητας χρησιμοποιουν τα παιδάκια σαν ασπίδα για να περάσουν τα σχέδια τους.
Πρέπει κατά συνέπεια το Κράτος να προχωρήσει σε αλλαγή του καθεστώτος, να προσλάβει κάποιους δασκάλους στα νηπιαγωγεία που θα έχουν τη δυνατότητα να μιλούν και τη μητρική γλώσσα των μικρών παιδιών και να μην συνεχίζεται αυτή η παρανομία με τα παράνομα νηπιαγωγεία.