Η άρνηση των πολιτών να απαντήσουν στις εταιρείες δημοσκοπήσεων είναι το κύριο χαρακτηριστικό των ερευνών της τελευταίας περιόδου. “Κάνουμε από 5 έως 10 κλήσεις για να έχουμε μία ωφέλιμη επικοινωνία” επισημαίνει στο “protothema.gr” ιδιοκτήτης μεγάλης εταιρείας μετρήσεων. “Ακόμη κι όταν μας απαντάνε, όμως, πρέπει να δούμε ποιοι μας κάνουν πλάκα και ποιοι απαντούν στα σοβαρά” προσθέτει ο συνομιλητής μας.
Ο κίνδυνος, λοιπόν, οι ψηφοφόροι να έχουν δώσει λάθος δεδομένα στα επιτελεία έχει αγχώσει τα κόμματα. Για αυτό, όλες οι εταιρείες αποφάσισαν να “βομβαρδίσουν” το τελευταίο διήμερο τους πολίτες με τηλεφωνήματα. Στόχος τους είναι να μαζέψουν έναν ικανό όγκο απαντήσεων με στόχο να διασώσουν την αξιοπιστία τους, αλλά και να μην εκτεθούν στους πελάτες τους.