Με «στημένες» ειδήσεις δημιουργούν εντυπώσεις στην προσπάθεια τους να πουλήσουν λίγα φύλλα παραπάνω
Με μηνύσεις απειλεί την τοπική εφημερίδα η Σιμπέλ Μουσταφάογλου, η οποία σε ανακοίνωση της τονίζει ότι «ποτέ και πουθενά δεν χρησιμοποίησα τη λέξη Γκιαούρης»
Πολλοί αναγνώστες βλέποντας τις κατασκευασμένες ειδήσεις που σε πολλές περιπτώσεις χαρακτηρίζονται προβοκατόρικες προβληματίζονται, αγανακτούν και συγχρόνως ανησυχούν από την προσπάθεια που καταβάλουν ορισμένες «αξιόπιστες» τοπικές εφημερίδες να βρίσκονται στην επικαιρότητα.
Η τοπική εφημερίδα κατά καιρούς προσπάθησε να δημιουργήσει αποκλειστικότητες στην ενημέρωση με δημοσιεύματα, σχόλια, ρεπορτάζ και συνεντεύξεις που άλλα μεν στη συνέχεια διαψεύδονταν από την εξέλιξη των γεγονότων, ως παραμύθια, και άλλα χαρακτηρίζονταν ως κατασκευάσματα επικίνδυνα για την ειρηνική συνύπαρξη Χριστιανών και Μουσουλμάνων αλλά και ύποπτα για την προέλευση τους ενώ προκαλούσαν ερωτηματικά για τον σκοπό για τον οποίο κατασκευάζονταν.
Να θυμηθούμε εκείνη την συνέντευξη τύπου που προσπάθησε να πάρει η συνεργάτιδα της εφημερίδας από πολίτη Μουσουλμάνο μπροστά από την τούρκικη τράπεζα στη κεντρική πλατεία της Κομοτηνής και το επεισόδιο που προκάλεσε αγανακτισμένος πολίτης που επιτέθηκε κατά του τηλεοπτικού συνεργείου μεγάλου καναλιού της Αθήνας.
Επικοινωνήσαμε τότε με τον κ. Παπαδάκη, τον παρουσιαστή της εκπομπής, τον ενημερώσαμε για τους κινδύνους που ενδεχομένως θα προκαλούσε το συγκεκριμένο ρεπορτάζ και ότι ηταν πολύ πιθανόν η συγκεκριμένη εικόνα με σχετικό ρεπορτάζ να προωθούνταν σε όλα τα ανθελληνικά κέντρα στην Ευρώπη σε βάρος της Ελλάδας την οποία θα κατηγορούσαν για αντιδημοκρατική συμπεριφορά εναντίον του τύπου αλλά και για την καταπίεση των μουσουλμάνων.
Πράγματι, τις αμέσως επόμενες μέρες δεκάδες έγγραφα από μειονοτικές οργανώσεις της Ελλάδας και της Ευρώπης δημοσίευαν αρνητικά σχόλια για την Ελλάδα. Το ερώτημα που γεννήθηκε τότε ήταν, για ποιο λόγο και ποιον εξυπηρετούσε το συγκεκριμένο «αξιόπιστο» ρεπορτάζ και ποιον εξυπηρετούσε στην πραγματικότητα;
Το πρόσφατο νέο «αξιόπιστο» ρεπορτάζ που αναφέρονταν στην κ. Μουσταφάογλου και έβαλαν στο στόμα της τις φράσεις για τους Γκιαούρηδες ενδεχομένως να ήθελε να προκαλέσει ένταση μεταξύ χριστιανών και μουσουλμάνων με απρόβλεπτες συνέπειες για το ήρεμο πολιτικό κλίμα που προσπαθούν να διαφυλάξουν όλοι οι συμμετέχοντες στον εκλογικό αγώνα, που προς τιμή τους εκφράστηκαν με τα χειρότερα λόγια για την τακτική της συγκεκριμένης εφημερίδας.
Η διάψευση εκδόθηκε αμέσως απο το επιτελείο της κ. Μουσταφάογλου που εκτός από την αποστολή της διάψευσης ζήτησε την παρέμβαση του εισαγγελέα από τον οποίο ζήτησε να παρέμβει για την διαφύλαξη του ήπιου προεκλογικού κλίματος
Η δήλωση της κ. Σιμπέλ Μουσταφάογλου αναφέρει : «Στην από 14/10/2010 εφημερίδα σας με αριθμό φύλλου 12516 με τίτλο «Να δοθεί η ψήφος του Τούρκου στον Τούρκο και όχι στον Γκιαούρ» σχετικά με την συνέντευξη τύπου των δύο ανεξάρτητων συνδυασμών της μειονότητας στην Κομοτηνή και στην Ξάνθη θέλω να επισημάνω ότι στην συγκεκριμένη συνέντευξη ουδέποτε δεν ειπώθηκε από κανέναν η λέξη «Γκιαούρ» ούτε αναφέρθηκε η συγκεκριμένη λέξη σε καμία συνέντευξη.
Το πνεύμα της συγκέντρωσης ήταν εντελώς φιλικό με απόλυτο σεβασμό προς όλους τους συνανθρώπους μας ανεξαρτήτως φύλου, θρησκείας ή ιθαγένειας. Πιστεύω και προσδοκώ ως Σιμπέλ Μουσταφάογλου ότι εκ παραδρομής και από λάθος ενημέρωση γράφτηκε η συγκεκριμένη λέξη και θα ήθελα να διορθωθεί το κείμενο προβάλλοντας το στο επόμενο φύλλο της εφημερίδας σας , στην ίδια ακριβώς σελίδα (πρωτοσέλιδο), στο ίδιο ακριβώς μέγεθος. Εάν για κάποιο λόγο που δεν γνωρίζω δεν διορθωθεί εντός δύο ημερών θα κινηθώ δικαστικά εναντίον της εφημερίδας σας».
Μπορεί κάποιος να φανταστεί τι θα συνέβαινε αν κάποιος «Γκιαούρης» επηρεασμένος από το εμπρηστικό κείμενο προκαλούσε κάποιο επεισόδιο; Μπορεί κάποιος να μαντέψει πόσες καταγγελίες θα εκδίδονταν από μειονοτικές οργανώσεις και θα κυκλοφορούσαν σε όλες τις ευρωπαϊκές οργανώσεις με περιεχόμενο κατά της Ελλάδας; Ευτυχώς που η αστυνομία έδρασε άμεσα, έλαβε όλα τα απαραίτητα μέτρα για την αποφυγή επεισοδίων.
Αν η συγκεκριμένη «αξιόπιστη» είδηση δεν ήταν μια φαεινή ιδέα του δημοσιογραφικού δαιμονίου, από ποιον άραγε υπαγορεύτηκε και τι σκοπούς εξυπηρετούσε;
Φυσικά κανείς δεν μπήκε στον κόπο να ζητήσει συγγνώμη για κάποιο φανταστικό γεγονός που παραλίγο να δημιουργούσε ένταση και μάλιστα μέσα στη περίοδο των εκλογών.
Αιθαίρων βάμωνες.
Μα αγαπητοί κύριοι και κυρίες, κουτουλάτε στο δένδρο και δεν βλέπετε το δάσος; Το ερώτημα δεν είναι ποιός ή ποιά φέρετε να μας αποκάλεσε γκιαούρηδες, αλλά το ποιοί μας βλέπουν και μας θεωρούν “γκιαούρηδες”! Εκεί εντοπίζεται το πρόβλημα και όχι στην επωνυμία αυτήν καθ’ εαυτήν. Όλες οι λέξεις απο μόνες τους δεν σημαίνουν τίποτα, σημασία έχει το προσκολλώμενο νόημα στην κάθε λέξη. Όταν λοιπόν ολόκληρη η οργανωμένη προπαγάνδα της τούρκικης εξωτερικής πολιτικής μας συμπεριφέρονται με τρόπο προσβλητικό και ποταπό, όταν οι πολιτικοί μας ηγέτες (ευτυχώς όχι όλοι) δεν κατάφεραν ΠΟΤΕ να υψώσουν το λιλιπούτειο ανάστημα στους μπροστά σε μια παρακμάζουσα τούρκικη πολιτική, όταν η άλλοτε ένδοξη χώρα τούτη κατήντησε το ρεζίλη των κυνών στο εξωτερικό, τότε γιατί διαμαρτυρόμεθα μετά περισσείας κοπετών έναντι της αναφερόμενης χρήσεως της έκφρασης “γκιαούρ” όταν γνωρίζουμε πολύ καλά πως στις κατ’ ιδίαν συναντήσεις μεταξύ τους οι μουσουλμάνοι ηγέτες και ψευτοηγέτες μας αποκαλούν όχι μόνον “γκιαούρηδες” αλλά και πολύ χειρότερες εκφράσεις-και μην αυταπατάται κανείς και μας πεί: “όχι, όχι, οι μουσουλμάνοι και οι εκ τουρκίας τούρκοι μας σέβονται απόλυτα και μας το δείχνουν” γιατί δεν νομίζω πως θα γινόταν πιστευτός ούτε από χριστιανό αλλά ούτε φυσικά απο μουσουλμάνο…