Απάντηση για την υπόθεση αποκοπής ρεύματος σε σπίτι σε οικισμό της Ροδόπης, την ώρα που ένα παιδί έκανε τηλεκπαίδευση, έδωσε σήμερα η ΔΕΗ με αφορμή σχετικό δημοσίευμα της εφημερίδας «Αυγή».
Το περιστατικό εκείνο είχε αποκαλύψει στα τέλη Νοεμβρίου ο ιδιωτικός υπάλληλος που έχει ως αντικείμενο διακοπές και επανασυνδέσεις ηλεκτρικού ρεύματος και ο οποίος κλήθηκε να κόψει το ρεύμα.
Στην ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ανέφερε:
«Την αξιοπρέπεια των ανθρώπων δεν την ποδοπατάμε… Τη ΣΕΒΟΜΑΣΤΕ! Εντολή αποκοπής ρεύματος σε κάποιον οικισμό του νομού μας. Αφού έφτασα στον μετρητή και ξεκίνησα τη διαδικασία, έρχεται ο ιδιοκτήτης του σπιτιού με σκυμμένο το κεφάλι και μου λέει σχεδόν ψιθυριστά: “Σε παρακαλώ, κάνε υπομονή μια ώρα και μετά έλα κόψ’ το. Αυτή την ώρα κάνει το παιδί μου μάθημα μαθηματικών, σε παρακαλώ έλα λίγο αργότερα…”. Σειρά μου τώρα να σκύψω το κεφάλι και να ντρέπομαι να τον κοιτάξω… Ανάθεμά σε φτώχεια καταραμένη, μα κι ευλογημένη, γιατί μας κάνεις να γινόμαστε άνθρωποι και να σκύβουμε το κεφάλι μπροστά στην ανάγκη του άλλου… Ευλογημένη, γιατί μας ενώνεις πάνω στο αμόνι της ζωής αν και ξέρουμε πως το σφυρί της ανάγκης θα μας κτυπήσει αλύπητα!».
Τι απαντά η ΔΕΗ
Η ΔΕΗ μέσω της σημερινής ανακοίνωσης απαντά μεταξύ άλλων και για το περιστατικό της Ροδόπης, σημειώνοντας ότι:
«Ο πελάτης έφυγε αφήνοντας χρέος 9.000 ευρώ στη ΔΕΗ. Στη συνέχεια, άλλαξε προμηθευτή μεταφέροντας την παροχή σε άλλο όνομα και άλλο ΑΦΜ. Προφανώς μετά από χρέη και στον ιδιώτη προμηθευτή πέρασε στην Καθολική Υπηρεσία και συνέχισε να ηλεκτροδοτείται. Την αποκοπή δεν τη ζήτησε η ΔΕΗ, αλλά άλλη ιδιωτική εταιρεία στην οποία χρωστούσε».