Η καταγγελία είναι επώνυμη και έγινε στην ομάδα «Τα στραβά και τα ανάποδα της Κομοτηνής» στο facebook από μια πολίτη η οποία παραθέτει την άσχημη, μάλλον, εμπειρία της από το Δημαρχείο Κομοτηνής στο οποίο προσήλθε το πρωί της Τετάρτης 30 Οκτωβρίου για την έκδοση ενός πιστοποιητικού.
Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει η καταγγέλλουσα, χρειάστηκε μιάμιση ώρα συνολικά για να παραλάβει το έγγραφο με την ίδια να αναρωτιέται για ποιο λόγο ο Δήμος Κομοτηνής δεν εκδίδει ηλεκτρονικά τα πιστοποιητικά όπως συμβαίνει για παράδειγμα στον Δήμο Τρικκαίων.
Παρακάτω, η καταγγελία της «παθούσας» αυτολεξεί:
«ΠΟΣΟ ΛΥΠΑΜΑΙ! Πόσο λυπάμαι για αυτήν τη πόλη! 10:50 μπαίνω στο δημαρχείο για ένα έγγραφο ‘’ευρείας’’ ζήτησης. 20 γραφεία για εξυπηρέτηση κοινού, 5 επανδρωμένα, σε λίγο 7 εφόσον γύρισε η υπάλληλος με σακούλες από το μανάβη καθώς δεν είχε την ευθιξία να τις αφήσει στο αυτοκίνητο και ο υπάλληλος με τα δικά του ψώνια.
Για να μην αναφερθώ στην κυρία δίπλα που όση ώρα ήμουν εκεί ασχολήθηκε μόνο με την τυρόπιτα της και το καλαμάκι από τον καφέ της. Είχε μια κυρία πριν από εμένα και μια μετά, με ένα μωρό.
Φτάνει η σειρά μου 11:25. Μου ετοιμάζει το έγγραφο, θα πάρετε υπογραφή από τον αντιδήμαρχο μου λέει, ο οποίος λείπει. 12:10 επιστρέφει ο κ. Αντιδήμαρχος από την τράπεζα που είχε πολύ κόσμο κατά τα λεγόμενα του και 12:10 αποχωρώ με το έγγραφό μου. Τα Τρίκαλα που εκδίδουν τα πιστοποιητικά ηλεκτρονικά μάλλον είναι από άλλο πλανήτη! Κρίμα! Έχει ωραίους ανθρώπους αυτή η πόλη αλλά δυστυχώς τους τρώει το ‘’σύστημα’’!».