«Κανονικότητα δεν είναι να πληρώνουν οι γονείς για λειτουργικές ανάγκες των σχολείων»
Την κατάσταση στο δημόσιο σχολείο, Γυμνάσιο και Λύκειο, με τις υλικοτεχνικές ελλείψεις και την υποβάθμιση του εκπαιδευτικού έργου καταγγέλλει με ανακοίνωση της η Ομοσπονδία Γονέων Μαθητών Ανατ. Μακεδονίας – Θράκης.
Η Ομοσπονδία των Συλλόγων Γονέων της περιοχής απαιτεί μεταξύ άλλων αποκλειστικά δημόσια και δωρεάν παιδεία καθώς και μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών ώστε να καλυφθούν πλήρως όποια κενά υπάρχουν.
Η ανακοίνωση της Ομοσπονδίας Γονέων Μαθητών ΑΜ-Θ:
«Και τη νέα εκπαιδευτική χρονιά η κατάσταση στο δημόσιο σχολείο, λόγω της συνεχιζόμενης υποχρηματοδότησης, πηγαίνει από το κακό στο χειρότερο. Πέρα από την κραυγαλέα υποβάθμιση του μορφωτικού – εκπαιδευτικού έργου, λόγω των αλλαγών που προώθησε η κυβέρνηση σε γυμνάσιο και λύκειο, έχουμε ως γονείς να αντιμετωπίσουμε και τις τεράστιες υλικοτεχνικές ελλείψεις που έχουν τα σχολεία, από το νηπιαγωγείο ως το λύκειο. Έχει περάσει ως δεδομένο ότι οι σύλλογοι γονέων θα πρέπει να βάζουν βαθιά το χέρι στην τσέπη για να βοηθούν στην κάλυψη βασικών αναγκών λειτουργίας των σχολικών μονάδων. Φτάνει πια αυτή η κοροϊδία! Ως εδώ! Άμεσα απαιτούμε:
Αύξηση των δαπανών για την παιδεία ώστε να υπάρχει πλήρη κάλυψη όλων των σύγχρονων αναγκών με αποκλειστική ευθύνη του κράτους (Κυβέρνηση – δήμοι).
Να μη βάζει ο γονιός το χέρι στην τσέπη. Για να είναι η παιδεία αποκλειστικά δημόσια και πραγματικά δωρεάν.
Ένα σχολείο με σύγχρονες υποδομές, να σταματήσει το αίσχος των containers, για σχολικές μεταφορές που θα καλύπτουν όλες τις ανάγκες, για μόνιμο/οργανικό προσωπικό στην καθαριότητα των σχολείων, για τραπεζοκόμους, κοινωνικούς λειτουργούς, ψυχολόγους και σχολικούς φύλακες.
Μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών εκπαιδευτικών ώστε να καλυφθούν ΟΛΑ τα κενά που υπάρχουν στα σχολεία και που έχουν ως αποτέλεσμα τη συνεχιζόμενη υποβάθμιση του εκπαιδευτικού έργου
Άμεση μέριμνα για τη δημιουργία όλων των απαραίτητων υποδομών για την επέκταση της Δίχρονης Υποχρεωτικης Προσχολικής Αγωγής / Εκπαίδευσης σε ολόκληρη τη χώρα
Αναβάθμιση της ποιότητας των μαθημάτων, με εργαστηριακές υποδομές, με τμήματα το πολύ 20 μαθητών (15 για το νηπιαγωγείο και την Α-Β Δημοτικού)
Απαιτούμε: Τα δικαιώματα στην εκπαίδευση των παιδιών με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες και ανάγκες».