Μετά τα απογοητευτικά αποτελέσματα των πωλήσεων για το 2011, νέος γύρος περικοπών με μειώσεις μισθών και απολύσεις ξεκίνησαν οι επιχειρηματίες του κλάδου. Ηδη προς τα τέλη του 2011 κάποιοι εισαγωγείς κάλεσαν τους υπαλλήλους τους και τους ανέλυσαν τους στόχους για το 2012, οι οποίοι ήταν αρκετά απαισιόδοξοι και βέβαια συνοδεύτηκαν με μειώσεις μισθών από 12% έως και 30%, ενώ η λίστα των ανέργων έχει ξεπεράσει τις 28.000 υπαλλήλους.
Πάντως, τόσο οι αναλυτές όσο και στελέχη από τον τραπεζικό κλάδο εκτιμούν πως τη χρονιά που διανύουμε θα αλλάξει ριζικά ο χάρτης της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου. Αλλωστε τα 8 δισ. ευρώ που χρωστά ο κλάδος στα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα έχουν σημάνει συναγερμό.
Ρωτώντας σχετικά τον Γιώργο Τζαμπαζλή, εμπνευστή, ιδρυτή και διευθύνοντα σύμβουλο της πλέον σύγχρονης και δυναμικής μονάδας αυτοκίνησης στη Ροδόπης , της ΤΖΑΜΠΑΖΛΗΣ Α.Ε, μας ενημέρωσε ότι «παρ’όλα αυτά στην ελληνική αγορά η Fiat Group Automobiles Hellas (FGAH) καταγράφει μια συνεχή ανοδική πορεία. Η τάση αυτή για νέες συνεργασίες οφείλεται στη δυναμική πορεία της Fiat στην ελληνική αγορά που βάζει κάτω από την ομπρέλα της γνωστά ονόματα Ελλήνων εισαγωγέων.»
«Αλλωστε η Fiat Group Automobiles Hellas (FGAH) τα 5 τελευταία χρόνια καταγράφει μια συνεχή ανοδική πορεία, με αύξηση του μεριδίου της από 4,9% σε 7,8%. Η αύξηση του μεριδίου της, λοιπόν, και η άνοδος της Fiat στην 5η θέση της ελληνικής αγοράς το 2011 αντανακλά την εξαιρετική προσαρμογή της στις ανάγκες των Ελλήνων καταναλωτών και η ανάπτυξη ενός πολύ αποτελεσματικού δικτύου σε όλη τη χώρα συμβάλλει σημαντικά στην ανοδική της πορεία» καταλήγει ο Γιώργος Τζαμπαζλής.
Πάντως, η Fiat διαθέτει προσιτά και οικονομικά στη χρήση value for money αυτοκίνητα, γεγονός που βοηθά τους συνεργάτες της να αντιμετωπίσουν καλύτερα την οικονομική κρίση, αλλά και την ύφεση που πλήττει τον κλάδο.
Επίσης η πολύχρονη εμπειρία του ιταλικού εργοστασίου στην πετρελαιοκίνηση, αλλά και στη χρήση άλλων καυσίμων, όπως υγραέριο ή φυσικό αέριο πέραν της βενζίνης αποτελούν δέλεαρ για τους καταναλωτές οι οποίοι το μοναδικό πράγμα που αναζητούν από το καινούριο τους αυτοκίνητο είναι χαμηλό κόστος κτήσης και χρήσης, ενώ όλα τα υπόλοιπα έρχονται σε δεύτερη μοίρα…
Η FIAT με τις καλύτερες οικολογικές επιδόσεις στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ
Παράλληλα με τις παραπάνω εξελίξεις , η ΤΖΑΜΠΑΖΛΗΣ Α.Ε. μας ενημέρωσε ότι το τρίτο αποτέλεσμα αξιολόγησης απόδοσης (performance event) που πραγματοποιήθηκε υπό τη Συμφωνία Λειτουργίας του Ομίλου Chrysler, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, («Οικολογικό Αποτέλεσμα»), έγινε πραγματικότητα, οδηγώντας σε περαιτέρω αύξηση κατά 5% του ποσοστού συμμετοχής της Fiat στην Chrysler. Η ανωτέρω αύξηση τίθεται άμεσα σε ισχύ και το ποσοστό της Fiat στην Chrysler ανέρχεται πλέον σε 58,5%. Το υπόλοιπο 41,5% του μετοχικού κεφαλαίου της Chrysler ανήκει στην VEBA.
Για την πραγματοποίηση του «Οικολογικού Αποτελέσματος» ήταν απαραίτητη η έγκριση από τις αρμόδιες ρυθμιστικές αρχές ενός οχήματος το οποίο θα βασιζόταν σε μία πλατφόρμα ή ενός οχήματος τεχνολογίας Fiat που θα είχε αποδοτικότητα καυσίμου τουλάχιστον 40 συνδυασμένων μιλίων ανά γαλόνι και για το οποίο θα υπήρχε η δέσμευση έναρξης κατασκευής σε εμπορικές ποσότητες στις Η.Π.Α.
Στα τέλη Δεκεμβρίου η Chrysler πέρασε με επιτυχία τη δοκιμασία Εξοικονόμησης Καυσίμων για μη προσαρμοσμένη συνδυασμένη αξιολόγηση στην κατηγορία των40 μιλίωνανά γαλόνι, με έκδοση προ-παραγωγής του Dodge Dart που βασίζεται στην τεχνολογία αρχιτεκτονικής της Fiat. Χθες, η Chrysler δεσμεύτηκε απέναντι στις αρμόδιες αρχές των Η.Π.Α. να ξεκινήσει η διαδικασία παραγωγής τέτοιου οχήματος σε μονάδα παραγωγής με έδρα τις Η.Π.Α.
«Η περαιτέρω απόκτηση ποσοστού 5% της Chrysler είναι ένα θεμελιώδες βήμα στην ολοκλήρωση της συγχώνευσης των δύο Ομίλων», δήλωσε ο Σέρτζιο Μαρκιόνε, CEO της FIAT S.p.A. και του Ομίλου Chrysler.
«Δουλέψαμε σκληρά τα τελευταία δυόμισι χρόνια για να πραγματοποιηθεί το Οικολογικό Αποτέλεσμα και είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι για αυτήν την επιτυχία, καθώς είναι αποτέλεσμα της υπάρχουσας εμπιστοσύνης προς τη FIAT να παρουσιάσει αυτοκίνητα με καλύτερη απόδοση καυσίμου και μηχανές στην αγορά των Η.Π.Α. Η δέσμευση του Ομίλου στην οικολογική και βιώσιμη λειτουργία των οχημάτων, γεγονός που κάνει τη FIAT την αυτοκινητοβιομηχανία με τις καλύτερες οικολογικές επιδόσεις στην Ευρώπη, είναι αναπόσπαστο κομμάτι της στρατηγικής μας. Μαζί με την τεχνογνωσία της Chrysler, δημιουργήσαμε έναν ισχυρό, ανταγωνιστικό αυτοκινητιστικό Όμιλο με τεχνολογικές δυνατότητες, που αξιολογούνται μεταξύ των περισσότερο καινοτόμων σε παγκόσμιο επίπεδο» δήλωσε ο κ. Μαρκιόνε.
Το εναλλακτικό καύσιμο αποτελεί πλέον πραγματικότητα για τον Έλληνα οδηγό
Στη χώρα μας πλέον, τα αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν ως εναλλακτικό καύσιμο το υγραέριο, είναι πάρα πολλά. Από αυτά, η συντριπτική πλειοψηφία ανάγεται σε after market μετατροπές, καθώς μόλις το τελευταίο διάστημα ορισμένες εισαγωγικές εταιρείες αυτοκινήτου λανσάρισαν εργοστασιακά υγραεριοκίνητα μοντέλα. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι, υγραεριοκίνητα μοντέλα διαθέτουν οι Chevrolet (Cruze, Spark, Captiva), Fiat (Panda, Punto Evo), Kia (Picanto), Peugeot (207), Renault (Clio) και Subaru (Forester).
Προσφάτως το περιοδικό AUTO Τρίτη πραγματοποίηση μια έρευνα μεταξύ των κατόχων αυτοκινήτων που χρησιμοποιούν ως εναλλακτικό καύσιμο το υγραέριο. Στη συγκεκριμένη έρευνα συμμετείχαν εκατοντάδες ιδιοκτήτες, οι οποίοι μέσω του ειδικού ερωτηματολογίου μας κατέθεσαν τη δική τους εμπειρία από την μετατροπή που πραγματοποίησαν. Η συντριπτική πλειοψηφία (άνω του 90%) των κατόχων-συμμετεχόντων δηλώνει την απόλυτη σχεδόν ικανοποίηση της, σχετικά με το υγραέριο.
Oι τομείς αξιολόγησης αφορούσαν στους εξής τομείς:
- Κατανάλωση
- Επιδόσεις
- Αυτονομία
- Δίκτυο ανεφοδιασμού
- Γενική εικόνα από LPG
92% θετικές απόψεις για την κατανάλωση
Βάσει των ευρημάτων της έρευνας που πραγματοποιήθηκε, η συντριπτική πλειοψηφία των συμμετεχόντων δηλώνει ικανοποιημένη από την κατανάλωση που παρουσιάζει το αυτοκίνητό τους, μετά την μετατροπή που πραγματοποίησαν (αθροιστικά τα ποσοστά των θετικών σχολίων φθάνουν στο 92%!). Φυσικά, η συγκεκριμένη ερώτηση που αφορά στην κατανάλωση βρίσκεται σε απόλυτη συνάρτηση με τη μειωμένη τιμή του υγραερίου έναντι της βενζίνης.
Καμία διαφορά στις επιδόσεις σύμφωνα με το 89%
Δεν παρατηρούνται διαφορές στις επιδόσεις μεταξύ της εναλλαγής υγραερίου και βενζίνης. Αυτό αποδεικνύεται και από τα αποτελέσματα της συγκεκριμένης έρευνας, όπου το 89% αναφέρει ότι είναι από πάρα πολύ έως αρκετά ικανοποιημένο από τις επιδόσεις που παρουσιάζει το υγραέριο.
89% θετικοί για την αύξηση της αυτονομίας
Η μετατροπή ενός αυτοκινήτου σε υγραεριοκίνητο δίνει το πλεονέκτημα της αύξησης της αυτονομίας του με συνδυασμό των δύο τύπων καυσίμου. Όπως φαίνεται από τα αποτελέσματα που συλλέξαμε, το 89% συνολικά των συμμετεχόντων εκφράζει θετική γνώμη σχετικά με την αύξηση της αυτονομίας.
Το 94% δηλώνει ικανοποιημένο από την υγραεριοκίνηση
Με το συγκεκριμένο ερώτημα έγινε απόπειρα να καταγραφεί η συνολική εικόνα που έχουν διαμορφώσει οι ιδιοκτήτες LPG οχημάτων, σχετικά με την υγραεριοκίνηση. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, το 94% εκφράζει θετικές απόψεις, ενώ μόλις το 6% συνολικά απαντά είναι ότι είναι λίγο έως καθόλου ικανοποιημένο.
Το δίκτυο ανεφοδιασμού χρειάζεται ανάπτυξη
Όπως προκύπτει, ο σημερινός αριθμός πρατηρίων που διαθέτουν υγραέριο κρίνεται ως μη επαρκής από την πλειοψηφία των ιδιοκτητών υγραεριοκίνητων αυτοκινήτων, με δεδομένη την αύξηση της ζήτησης. Συνεπώς, μια ενδεχόμενη αύξηση του δικτύου ανεφοδιασμού υγραερίου από πλευράς εταιρειών εμπορίας πετρελαιοειδών, ίσως αποτελέσει κίνητρο, ώστε ακόμη περισσότεροι ιδιοκτήτες οχημάτων να προχωρήσουν σε μετατροπή υγραερίου.
Η «Φωνή της Ροδόπης» με τη συνδρομή της ΤΖΑΜΠΑΖΛΗΣ Α.Ε. έχει στο παρελθόν εκτενώς ασχοληθεί με το ζήτημα των εναλλακτικών καυσίμων (δείτε ΕΔΩ, και ΕΔΩ) ενώ παρακολουθεί με ιδιαίτερο ενδιαφέρον τις σχετικές εξελίξεις στον χώρο των εναλλακτικών καυσίμων.
Οι ενδιαφερόμενοι φίλοι οδηγοί , πάντως, μπορούν να ενημερωθούν σχετικά με την υγραεριοκίνηση στις υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις τηςΤΖΑΜΠΑΖΛΗΣ Α.Ε. στον Ανατολικό Κόμβο της Εγνατίας καθώς και να δουν από κοντά όλα τα νέα πετρελαιοκίνητα και υγραεριοκίνητα μοντέλα των οποίων αποκλειστικός και εξουσιοδοτημένος διανομέας είναι η ΤΖΑΜΠΑΖΛΗΣ Α.Ε.
ΤΖΑΜΠΑΖΛΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Α.Ε.
Εμπορία Αυτοκινήτων – Ανταλλακτικά – Συνεργείο – Βαφείο – Φανοποιεία
2ο χιλ. Κομοτηνής – Ροδίτη
Τηλεφωνικό κέντρο : 2531081520
Συνεργείο : 2531081522
Fax : 2531022056
Mail Fiat : [email protected]
Mai Jeep : [email protected]
Site : www.tzabazlis.gr