Copyright © 2024 ΦΩΝΗ ΤΗΣ ΡΟΔΟΠΗΣ
Η χρήση αυτού του ιστότοπου αποτελεί αποδοχή των όρων παροχής υπηρεσιών, της πολιτικής απορρήτου και της πολιτικής cookies. Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή αναδημοσίευση του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη.
ΟΤΑΝ Ο ΘΕΟΣ ΜΕΘ’ ΗΜΩΝ, ΟΥΔΕΙΣ ΚΑΘ’ ΗΜΩΝ
Κάθε φορά που δυσκολεύεται κανείς ή δε βρίσκει λύση στο θέμα που τον απασχολεί, καταφεύγει εκεί που νομίζει ότι είναι φίλος, αρωγός του και τον εμπνέει. Όμως, αυτό δε σημαίνει ότι σ’αυτόν που απευθύνεται δεν είναι θύμα και ότι δεν θα δεχτεί ή δε γίνεται πείραμα σε ορισμένες περιπτώσεις και πολλές φορές ακόμα για να ηρεμήσει και να πάψει αυτό που τον απασχολεί δε θα δεχτεί τα ηρεμιστικά που θα του παράσχουν. Το θέμα του Μουφτή Αχμέτ Μέτε είναι κάτι τέτοιο. Αν και δεν ήθελα να ασχοληθώ ποτέ μου, αλλά επειδή θίγει θέματα, ζητήματα, προβλήματα που αφορούν άμεσα ή έμμεσα εμένα και το μέλλον των παιδιών μου δεν μπορώ να είμαι αμέτοχος.
Είναι γνωστό ότι έχω δηλώσει συμπαραστάτης του, οταν εκλέχτηκε και ξεκίνησε σ’αυτήν την ιερή αποστολή. Επίσης ο άνθρωπος αυτά που ζητάει απορρέουν από συνθήκες, πρωτόκολλα και συμφωνίες μεταξύ των δυο χωρών και διεθνώς ανθρώπινα δικαιώματα που δεν ισχύουν στην πραγματικότητα. Αλλά μόνο για τα συμφέροντα των μεγάλων που νομίζουν ότι θα επιβάλουν την εκμεταλλευτική και κατασταλτική πολιτική τους. Κάτι τέτοιο τελευταία συμβαίνει και με το κ. Μουφτή της Ξάνθης. Όμως, δεν είναι έτσι τα πράγματα, εκτός εάν υπάρχει κάτι άλλο από πίσω που για την ώρα είναι αδιαφανές. Τον τελευταίο καιρό βλέπω τον Αχμέτ Μέτε να βρίσκεται σε απραξία και τον έχει περικυκλώσει ο φόβος. Βρίσκεται σε μια θέση «μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα» που λέμε. Όμως, την μέθοδο που ακολουθεί είμαι μια μέθοδος ξεπερασμένη που δοκιμάστηκε στο παρελθόν στη Θράκη και από τον Ελληνισμό της Πόλις και είναι παθητική για τις δύο μειονότητες.
Ο Σεβασμιώτατος κ. Αχμέτ Μέτε έχει προβλήματα. Τα προβλήματά του ξεκίνησαν πρώτα από την Τουρκία. Μπορεί να φαίνεται ότι όλα τακτοποιήθηκαν για την ώρα, αλλά είναι στο ψυγείο. Την αμφισβήτησή του δεν ξεκίνησαν πρώτα οι Έλληνες Χριστιανοι, αλλά οι Μουσουλμάνοι της Ελλάδας και η Τουρκική Ελίτ που επισκέφτεται ( ….. κατά την επίσκεψει του κου Ερδογάν στην Θράκη, βλέπετε στην Ζαγάλισα, τοπική εφημερίδα των Πομάκων, ο κ. Μέτε είναι σαν να κρατάει πετσέτες στον Προθυπουργό της Τουρκίας, οταν ….) τελευταία την Ελλάδα. Αφού κατάφερε η Τουρκία να τον μηδενίσει, μπροστά στα μάτια των Μουσουλμάνων στην Θράκη και έβαλε τους Έλληνες να ψάξουν το ιστορικό παρελθόν των Μουφτήδων στις Ισλαμικές Χώρες και είδαν ότι δεν απορρέει από την Συνθήκη της Λοζάνης, αλλά είναι μία συμφωνία μεταξύ ισχυρού και αδύναμου που υπογράφτηκε και στο θέμα εκκλογής των Μουφτήδων ήταν λογικό να μπουν τα πράγματα στη θέση τους. Αυτό το θέμα «Εκλογής Μουφτήδων» ήδη το έχει δηλώσει ο ίδιος ότι προέρχεται και εισάγεται από την ιστορία και μία συμφωνία ήταν μεταξύ των δύο χωρών. Αλλά, αφού του δόθηκε η καρέκλα, τουλάχιστων ας κάτσει στα αυγά του και μή δημιουργεί πρόβλημα στους ομοθρησκούς του.
Το θέμα, όμως, και ιστορικά φάσκει και αντιφάσκει και επειδή έτυχε στην πορεία της ζωής μου να ασχοληθώ με τους πολιτισμούς της Ελλάδας και της Τουρκίας δεν είναι αυτοί που πορεύονται από ορισμένους κύκλους και τα Μ.Μ.Ε. Ο Μουφτής στην πράξη πρέπει να αποκτήσει τον έλεγχο, όπως ο Μητροπολίτης. Όμως, ώσπου δεν έχει θέση-διεύθυνση και είναι η Μουφτεία διαιρεμένει στα δύο στην Ξάνθη και Κομοτηνή, απέναντι μας έχει χάσει την κάθε ύπαρξη του. Εδώ και τρεις δεκαετίες περίπου στο Ν. Ξανθης και στην Ροδόπη έχουν διασπάσει τους Μουσουλμάνους στα δύο. Όποιον Μουφτή ακούσεις, τα ίδια πραγματα λένε, τα ίδια πράγματα κάνουν και ο ένας σε πλασάρει στόν άλλον. Μεχρι εδώ και μή παρέχει κύριοι. Φτάνει πιά! Δεν έχει σημασία εάν είναι δικος μας ή δικός τους; Το μόνο που έχει σημασία οτι είναι απάτη της Μουσουλμανικής Κοινότητας στην Θράκη μας. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα οι «Άλλοι» Ελληνες πολίτες να μην ενταχθούν για αιώνες στο Ελληνικό γιγνεσθαι. Παρόλο που οι Μουσουλμάνοι δεν εντάσσονται υπο την αιγίδα του, δεν είναι νομιμος και τυπικός, όμως δε παύει εν πράξει η λειτουργεία του. Ας σημειωθεί το ιστορικό της Μουφτείας ανέκαθεν δείχνει εσωτερικά ότι υπήρχαν διαφορές και όχι μόνο.
Σήμερα, όμως, η κατάσταση έχει αλλάξει στην Θράκη μας και όχι για εμάς που ζούμε στην υπόλοιποι Ελληνική επικράτεια. Αυτό που στηρίζεται στη θρησκευτική ελευθερία στην Ελλάδα δεν στέκεται και το ξέρει. Κάτι τέτοιο που ζητάει απλώς σπρώχνει τους θερμόαιμους, τους πατριδοκάπηλους και τους φασίστες να κάνουν κάθαρση και στριμώχνουν τους Μουσουλμάνους συμπολίτες του. Ο Αχμέτ Μέτε δημιουργεί ρήγματα και εξυπηρετεί το σύστημα των σταυροφοριών σ’αυτό το τόπο μας. Γι’ αυτό και οι Η.Π.Α. στηρίζει την άποψή του. Γιατί ανέκαθεν οι σταυροφόροι της δύσης θέλουν να είναι ασθενής τα Βαλκάνια και κυρίως η Χώρα μας. Σε μια ασθενή Ελλάδα μπορούν να παίζουν και εδώ γίνεται όργανό τους. Μη μου πει ότι δεν γνωρίζει ότι στην Ελλάδα δεν υπάρχει διαχωρισμός της Πολιτείας από τη Θρησκεία; Διότι, αυτό ισχύει εδώ και αιώνες σ’ αυτό τον τόπο. Δεν πρόκειται τίποτα να αλλάξει και να αντικαταστήσει με αυτήν την συμπεριφορά του και αυτό σημαίνει η πολιτική του δεν οδηγεί πουθενά. Απλώς δεν συμβάλλει και στην οικοδόμηση της γειτονιάς των δυο λαών. Σ’ αυτό το παραδέχομαι γιατί ανέκαθεν η πολιτική των Μουφτήδων ήταν αυτή και έμμεσα-άμεσα επηρεαζόταν και στην εξωτερική πολιτική μας. Έτσι, ανέκαθεν υπήρχε και θα υπάρχει το πρόβλημά μας. Γιατί ίσως αυτό θέλουμε και μας συμφέρει για τις μεγάλες ιδέες μας ή δεν αντιλαμβανόμαστε ότι αυτή η πολιτική έχει χρεοκοπήσει και ήδη αυτό το πληρώνουμε ως Μειονότητα.
Όμως, εδώ τίθεται τον τελευταίο καιρό και ένα άλλο πρόβλημα του κ. Αχμέτ Μέτε και του κου Σερήφ. Φυσικά, αυτό το πρόβλημα ξεκίνησε μετά την αμφισβήτησή τους από ορισμένα τζαμιά στην Ξάνθη και Ροδόπης και έχει επεκταθεί σε όλες την Ελληνική Επικράτεια. Το κύρος της Μουφτείας, όπως εισήλθε από την Ιστορία, έτσι φεύγει και πάει περίπατο μ’ αυτούς τους Μουφτήδες μας. Ένας ιερέας στη θέση που βρίσκεται, όπως είναι ο Μουφτής όταν αναζητάει τη θέση του να πιστοποιηθεί από κοσμική εξουσία που αυτή η εξουσία είναι αντίθετη στο σύνολο ενός «πιστεύω», κάτι καλά δεν πάει σ’ αυτήν την υπόθεση. Γιατί το στήριγμά του δεν προέρχεται από οπαδούς του θρόνου ή του «πιστεύω», αλλά είναι από ανθρώπους που έχουν διαπράξει και διαπράττουν σωρεία εγκλημάτων ανά πλανήτη γης. Μόνο που σκέφτομαι ότι ένας θρησκευτικός ηγέτης ψάχνει τέτοια στήριξη από εγκληματίες αθώων λαών ή στηρίζεται ανατριχιάζω…
Φιλικά,
Μεχμέτ Ιμάμ
Πρόεδρος του Πανελληνίου Συνδεσμου Μουσουλμάνων στην Ελλάδα «Η Φιλότητα»
[email protected]
«ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΩΣΑΝ Σ’ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΟΠΟ, ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΥΤΟΠΡΟΣΔΙΟΡΙΖΟΝΤΑΙ, ΕΛΛΗΝΕΣ Ή ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ?»
Είναι γνωστό ότι στη Χώρα μας υπάρχουν και άλλοι άνθρωποι. Αυτοί οι άνθρωποι δεν είναι του κοινωνικού συνόλου, αλλά ούτε της διοικούσας ομάδας. Ιστορικά αποδεδιγμένο έζησαν και ακόμα συνεχίζουν να ζουν τον κοινωνικό αποκλεισμό μέσα τους. Ώς λαός, ώς έθνος, αλλά και ώς απλούς συνανθρώπους σ’ αυτή την κοινωνία τους αποκαλούμε μειονότητα. Παρόλο που είμαι ένα μέλος και προέρχομαι απο τους «Άλλους» σ’ αυτο το τόπο είμαι εναντίον και αλεργικός σ’ αυτην την λέξη που λέγεται «μειονότητα». Η λέξη μειονότητα, απο μόνη της σημαίνει διάκριση για εμένα και είναι μία πινακίδα της υποταγής τάξης, σε μία ελεύθερη κοινωνία.
Αυτό το ζήτημα – θέμα εξετάζοντας του απο την ημέρα που έχω καταλάβει τον εαυτό μου, την απάντηση σε μια ερώτηση «πως πρέπει να αυτοπροσδιορίζομαι ή να αυτοαποκαλούμαι» πρέπει από την ημερήσια διάταξη μας ως χώρα, ως έθνος και ως Ελληνική Κοινωνία τις τελευταίες δεκαετίες να το κλείσουμε και να το κλείσετε:
Ας αφήσουμε το εθνικιστικό και τη συναισθηματική του ρητορική κατά ένα μέρος, υπό το φώς των οικουμενικών ανθρώπινων δικαιωμάτων, και τη λογική νοημοσύνη, μια λογική απάντηση στο ερώτημα αυτό μπορεί να είναι:
Όποιος αισθάνεται Έλληνας και ο ίδιος στο μυαλό του σκέφτεται και αισθάνεται σαν Έλληνας και χωρίς καμία αμφιβολία, «είμαι Έλληνας» που δηλώνει, για εμένα είναι Έλληνας. (Είμαι ένας από αυτούς. Επειδή γεννήθηκα στα Πομακοχώρια της Ξανθης και το γένος μου προέρχεται απο τους Πομάκους και τα γονίδια μου ακόμα είναι Πομακικής. Αλλά δεν μπορώ να ισχυριστώ οτι οι πρόγονοι μου ότι ηταν Πομάκοι και Μουσουλμάνοι. Διότι είναι άγνωστο. Ένας με θεωρεί Ελληνας Πομάκος, ο άλλος με θεωρεί Τούρκος Πομάκος και ο άλλος Βούλγαρος Πομάκος. Τελικά, όλοι τους αποφασίζουν για εμένα, αλλά χωρίς εμένα. Όμως, εγώ ξέρω ότι δεν είμαι μπάζομα, μάζομα, πρόσφυγας-μετανάστης και ισόγαμπρος σ’ αυτο τόπο. Είμαι Πομάκος, είμαι Θρακιώτης, είμαι Ροδοπαίος και πάν απ’ όλα είμαι Έλληνας και Ευροπαίος. Μπορεί να μην είμαι Χριστιανός Ορθόδοξος, αλλά είμαι Ελληνας στην άνω ταυτότητα μου και πιστεύω στο Ισλάμ.
Μέχρι εδώ καλά είναι, αλλά, ένας που δηλώνει “εγώ δεν αισθάνομαι τον εαυτό μου ως Έλληνας» είμαι «ΡΟΜ», είμαι Τούρκος, είμαι Ηπειρώτης, είμαι Σαρακατσάνος και είμαι Βλάχος που λένε μέλη της Ελληνικής Κοινωνιας τι θα γίνει μ’ αυτους;
Αυτοί που φέρουν την ταυτότητα της Ελληνικής Δημοκρατίας, καθώς ο ίδιος αισθάνεται οτι ειναι Πακιστανοός, ή Αιγύπτιος, ….κα. . Επίσης, σε αυτή τη χώρα που έχουν αποκτήσει ακίνητα, εχουν δημιουργήσει την οικογένεια τους, τους φίλους και έχουν μια θέση καριέρας σ’ αυτο τόπο και μιλάνε την Ελληνική Γλώσσα πώς πρέπει να αυτοχαρακτηρίζουν των εαυτό τους ή πως πρέπει να τους αποκαλούμε;
Για τους ανθρώπους αυτούς θα λέμε, είναι πολίτης της Ελλάδας ή με επίθετα και ορισμούς της Ελληνικής προέλευσεις τους, που δεν έχουν καμιά σχέσει με την πραγματικότητα, έτσι δεν είναι; Αλλιώς και διαφορετικά, πρέπει να λέμε και να χαρακτηρίζονται Ελληνας της Ελλάδας, Τούρκος της Ελλάδας, ΡΟΜΑ της Ελλάδας, Πομάκος της Ελλαδας, Βλάχος της Ελλαδας, Πακιστανός της Ελλαδας, …κα. είναι σωστό αυτό ή πρέπει να το πεί; Σ’ αυτό το σημείο υπάρχει διεθνές όρο και χρησημοποιήται, προκειμένου να καθοριστεί η εθνικότητα και ή διεθνής κοινή γλώσσα για να εκφραστει η Πατρίδα του που είναι στα Αγγλικά. Όλες οι χώρες του κόσμου “Greeks ή Greece” λένε, που σημαίνει Έλληνες υπηκόοι και αντί η λέξη που εκφράζει «Πομάκος της Ελλάδας», ή «Τούρκος της Ελλάδας» ή «Βλάχος της Ελλάδας» ή Πακιστανός της Ελλάδας», ή Ελληνες της Ελλάδας». Σύμφωνα με ορισμένους σ’ αυτο το τόπο, μήπως θα χρειασθεί να το συμπληρώσουνε σε διεθνές επιπεδο;
Σε ένα απο τα ταξίδια μου στο εξωτερικό που εχω κάνει, λόγο τις εργασίες μου, μου έτυχε ένα περαστατικό στο Αεροδρόμιο του Λονδίνου. Η ταυτότητα μου ήταν ληγμένη, δηλαδή είχε περάσει την δεκαπενταετία και δίπλα σ’ αυτό την είχε πλύνει η γυναίκα μου, που δεν φαινόντουσαν καθαρά τα γράμματα. Ως συνέπρια μου συστάθηκε να περιμένω στην άκρη μέχρι να διαπιστωθούν τα στοιχεία μου. Αφού περίμενα αρκετή ώρα, τα έβαλα με τους υπάλληλους του Αεροδρομείου και αμέσως μετά ήρθε ο μεγάλος υπεύθυνος, προκειμένου να βάλει την τάξη. Όμως, μ’ αυτή την ταυτότητα είχα γυρίσει όλοι την Ευρώπη και πουθενά δεν υπήρχε πρόβλημα. Γιατί στην Αγγλία προέκυψε αυτό; Διότι, με πέρασαν για λαθρομετανάστη και θεώρησαν το Α.Δ.Τ. πλαστό. Τελικά, εκεί που περίμενα ήρθε μια κυρία καλοντυμένη και άρχισε να μου μιλάει στα Τουρκικά. Αφού την άκουσα και κατάλαβα ότι οι Άγγλοι με είχαν περάσει για Τούρκο μετανάστη, την ευχαρίστησα για το ενδιαφέρον της, αλλά την εξαπόστειλα κιμπαρικά. Διότι, η Τουρκική διπλοματική αντιπροσωπία καλά έκανε την δουλειά της, αλλά η δική μας δεν κουνήθηκε.
Τι σημαίνει αυτό; Όποιος Ελληνας φέρει Μουσουλμανικό όνομα, εκπροσωπείται απο την Τουρκία στην Ευρωπαίκή οικογένια. Αφού κάλεσα την διπλωματική μας αντιπροσωπεία και απο τους εργαζόμενους πού άκουσε ένας να βρίζω στα Ελληνικά, με πλησίασε και με ρώτησε στα Ελληνοκυπριακά. Ποιό είναι το πρόβλημα; Αφού με άκουσε, με πήρε μαζί του και πήγαμαι στον υπεύθυνο που είχε έρθει αρχικά.
Επειδή το πρόβλημα ξεκίνησε απο αυτόν το υπεύθυνο, τουλάχιστον ετσι το είχα αντιληφθεί, γι’ αυτό του απάντησα με την δικιά τους ιστορία, φυσικά σ’ αυτό βοήθησε και ο Κύπριος υπάλληλος. Διότι δεν είχα την γνώση και δεν γνώριζα την Αγγλική γλώσσα για να του τα πω απυεθείας. Αλλά η γνώση ειναι γνωση και οταν γνωρίζεις πάντα υπάρχει τρόπος ή θα βρεθεί.
Η Αγγλία μετά απο μία εργασία που έκανε και είναι πολύ σοφή είχε δώσει την λύσει στο εθνικό και μειονοτικό ζήτημα στο Ηνωμένο Βασίλειο της. Γνωρίζοντας τις λεπτομέριες αυτές, του εξήγησα οτι είναι γνωστό στην Χώρα σας, δηλαδή στο λεγόμενο «Ηνωμένο Βασίλειο» σας ζούνε εκτός τους Άγγλους, οι Σκοτζέζοι, οι Ουαλοι, οι Γάλλοι και οι Ιρλανδοι, η οποία είναι συνδεδεμένη με την Αγγλική ταυτότητα. Ολες οι εθνότητες κουβαλούν το ίδιο διαβατήριο και την ταυτότητα όλων των κορυφαίων είναι η βρετανική “British” του ανέφερα. Το πιστοποιητικό γέννησης τους σε κανέναν από τους Άγγλους υπήκοους, Σκοτσέζους ή Ουαλίας δεν αναφέρει την εθνικη τους προέλευση, αλλά ούτε συνεχίζεται να εφαρμόζεται κάτι τέτοιο. Με λίγα λόγια δεν είναι απαραίτητο για την Χώρα σας. Παρόλο αυτό ο καθένας στην Χώρα σας μπορει προφορικά να εκδηλωθεί, όπως (εγω είμαι Άγγλος, εγώ είμαι Σκοτζέζος, εγώ είμαι Ιρλανδός,…κα.) και όπως θέλει. Φυσικά, σ’ αυτο εκφράζει την κάτω ταυτότητα του ή την εθνική του προέλευση. Επίσης, όπως και οι μετανάστες που ζούνε στα τέσσερα βασίλεια στο Η.Β. είναι το ίδιο με το βρετανικό λαό. Όποιος Ινδός, Ελληνας,… έχει πάρει την ταυτότητα ή το διαβατήριο μπορεί άνετα να δηλώσει Ινδός, Ελληνας του Η.Β. κλπ. και επίσημα μάλιστα.
Όμως, οταν είσαι απο την Ελλάδα και έχεις όνομα Μουσουλμανικό, πρέπει σον και καλά να είσαι Τούρκος και γι’ αυτό ο κος αντι να καλέσει την Ελληνική Προξενική Αρχή, κάλεσαι την Τουρκική. Αυτό μας δείχνει πάρα πολλά και πως λειτουργούν σε βάρους μας.
Τώρα σκέφτομαι και αναρωτιέμαι εάν εφαρμοζότανε αυτό το σύστημα των Άγγλων στην Ελλάδα είναι μία πρακτική λύση; Ναι και γιατί όχι!… Γιατί η Χώρα μας προέρχεται απο μια μεγαλύτερη αυτοκρατορία, δηλαδή του Μεγάλου Αλεξάνδρου και την Βυζαντινή Αυτοκρατορία. Στη Βρετανική Αυτοκρατορία που ζούσαν και τωρα στο Η.Β., όπως εχει δώσει λύσει με την κάτω ταυτότητα της πατρίδας της χώρας της, μας υποδιγνύει ένα πρακτικό παράδειγμα για το πώς θα μπορούσε να υπάρχει και να έχει κρατήσει μια ομπρέλα. Σ’ αυτό μην ξεχνάμε την πολυ-πολιτισμηκότητα των Η.Π.Α. και είναι ένα αλλο παραδειγμα.
Αυτοί που ίδρυσαν την Δημοκρατία μας, μάταια δεν δώσανε το όνομα της Ελληνικής Δημοκρατίας. Άσχετα, εάν εκ το υστέρων καπελώθηκε το έργο τους ως συνήθους απο ορισμένους κύκλους, αλλά η Ελληνική Δημοκρατία εάν δεν υπήρχαν ορισμένα αρθρα στο συνταγμά μας που να φάσκουν και να αντιφασκουν θα ήταν τέλεια. Αναρωτιέμαι γιατί να υπάρχει αυτή η διατύπωση στο συνταγμά μας; Λόγω αυτής της έκφρασης, σε μερικά αρθρα του σύνταγμα μας, χωρίς να λάβη κανείς ολόκληρη την κάτω ταυτότητα των Ελληνων πολιτών κάτω απο μία ομπρέλα, δημιουργούν της ενστάσεις ορισμένων πολιτών για ένα επίθετο. Είμαι σίγουρος οτι αυτό εχει μεριμνηθει και συζητηθει με τους τότες συμβουλους, ευεργέτες κατα την ίδρυσει της Ελληνικής Δημοκρατίας. Όμως, δημιουργώντας μια νέα κατάσταση ή ένα κράτος πάντοτε αποφεύγουμε της δηλώσεις, που εισάγουν της διακρίσεις. Εδώ δεν βλέπουμε να έχει γίνει με το Ελληνικό μας σύνταγμα. Ας πούμε ότι τότες ηταν διαφορετικές συνθήκες, αλλά σήμερα,… Γιατί; Τότες, είμαι σίγουρος οτι ήθελαν να προωθήσουν την συλλογικότητα της χώρας, αλλά οι συνθήκες εχουν αλλάξει πιά!
Η εποχή είναι εδώ και τώρα που λέμε. Η αποφάσεις εαν είχαν παρθεί μέσα στην λογική περίοδο, ως χώρα δεν θα ξοδευαμε δισεκατομύρια για στρατιωτηκες δαπάνες. Το μαχαίρι εχει φτάσει στο κόκκαλο. Σκεφτείτε! Χιλιάδες νέες αιτήσεις που δεχόμασται για πολιτογράφηση και μέχρι τώρα δεχόμαστε μόνο του ομοεθνής και πολύ λίγο τους αλλογενεις. Αύριο αυτοί οι αλλογενοι δεν θα έχουν το προβλημα; Σ’ αυτό το σημείο θα έχουμε υλική ζημειά και ηθικής πληγή, που ίσως ποτέ δεν θα έχουμε την ευκαιρία να αποκατασταθεί! Μέχρι αυτή τη στιγμή η λύσει είναι στα χέρια μας και αυτό το ζήτημα της ταυτότητας πρέπει να λυθεί εκμέρους μας. Διότι, γινόμαστε πεδίο ξένων και εσωτερικών παρεμβάσεων. Επειδή το θέμα αυτό ειναι η Ελλάδα μας και δεν πρέπει να το αμελήσουμε ως χώρα.
Εδώ είναι που κάνω τη δική μου συμβολή για να ξεκινήσουμε:
Εγώ δεν θέλω να είμαι ένας Μουσουλμάνος εξαρτώμενος απο την Τουρκία, την Βουλγαρία και απο την Σ.Αραβία, αλλά είμαι Ελληνας και αλλόθρησκος. Γι’ αυτο το τόπο μας μαζί δεν πολεμήσαμε του Ιταλούς, τους Βουλγάρους και τους Γερμανούς. Μη μου πήτε οτι η Θράκη δεν εντάχθηκε στην Ελληνική επικράτεια μετά την θέληση μας και χωρίς να πέσει καμία τουφεκιά; Μη μου πήτε οτι εδώ και ένα αιώνα έχεται πρόβλημα μαζί μου στην Θράκη; Μην ξεχνάται οτι μοιραζόμαστε την ιδια ιστορια και την ιδια τύχει της ίδιας χώρας ως άνθρωποι του ιδίου έθνους!
Για να λυθεί ριζικά αυτό το πρόβλημα μας, πρέπει να το αποφασήσει οι πολιτική ηγεσία της Χώρας και αυτοί που μας κυβερνάνε. Πρέπει να το αντιμετωπίσουμε ως λαός και η σύγκρουση με τον εαυτό μας πρέπει να γίνει. Θέλει τόλμη και βήματα ορθά σ’ αυτήν την επιχείρηση. Μετά το φάρος και την τόλμη να δείτε πόσο εύκολο ειναι;
Σε πολλές ιστοσελίδες συναντάμε σ’ αυτό τόπο μας, που μας προσβάλλει ως Ελληνες πολίτες ή ως «Αλλοι Ελληνες» απο ορισμένους ξεροκέφαλους και πατριδοκάπηλους. Σε μία δημοκρατική χώρα με συνθήματα, με γροθιές θέλουν να δώσουν λύσεις. Αυτά είναι ανεπίτρεπτα για μια Ελληνική δημοκρατική και σύγχρονη κοινωνία.
Οι άνθρωποι αυτοί αντί να σπέρνουν θύελλες σ΄αυτο το τόπο μας, μπορούσαν να είναι μαζί για μιά καλύτερη Ελλάδα, για ενα καλύτερο μέλλον σ’ αυτο το τόπο μας. Το ίδιο ισχύει και σ’ αυτούς που τους πληρώνουν. Αντι να πληρώνουν αυτούς, ας μας βοηθήσουν να κτίσουμε ένα καλύτερο μέλλον στα παιδιά μας και εάν αυτο δεν γίνεται, τουλάχιστον την σκια τους δεν θέλουμε.
Αθήνα, 30.01.2012
Μεχμέτ ΙΜΑΜ,
Πρόεδρος του Πανελληνιου Συνδεσμου Μουσουλμανων Ελλάδας, «Η Φιλότητα»
[email protected]