Να αντιμετωπιστεί άμεσα το πρόβλημα στο Μουσικό Σχολείο Κομοτηνής και να τοποθετηθούν οι εκπαιδευτικοί παράλληλης στήριξης και ειδικό βοηθητικό προσωπικό, καλούν τον Υπουργό Παιδείας Κυριάκο Πιερρακάκη οι βουλευτές του ΚΚΕ, Γιάννης Δελής και Λεωνίδας Στολτίδης.
Οι βουλευτές, μάλιστα, αποκαλύπτουν στο κείμενο της ερώτησης τους πως δύο μαθητές που δικαιούνται με βάση τις γνωματεύσεις του ΚΕΔΑΣΥ ειδικό βοηθό, αδυνατούν να παρακολουθήσουν το σχολικό πρόγραμμα στο Μουσικό Σχολείο Κομοτηνής καθώς δεν έχουν καλυφθεί οι συγκεκριμένες ανάγκες.
Αναλυτικά, το κείμενο της ερώτησης τους:
«Με την έναρξη της σχολικής χρονιάς αποδεικνύεται, για ακόμη μία φορά, ότι παραμένουν τεράστια εκπαιδευτικά κενά στο πλαίσιο του «κόφτη» δαπανών, που επιβάλει το Υπουργείο Παιδείας. Αποτέλεσμα είναι να παραμένουν σχολεία χωρίς τις απαραίτητες ειδικότητες στο πλαίσιο της γενικής εκπαίδευσης, ήδη από την πρώτη βδομάδα λειτουργίας τους, ζήτημα το οποίο έχει γίνει καθεστώς. Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και με τους μαθητές που αποδεδειγμένα με βάσει τις γνωματεύσεις του Κέντρου Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης χρήζουν παράλληλης στήριξης και βοήθειας από ειδικό βοηθητικό προσωπικό.
Πιο συγκεκριμένα στο Μουσικό Σχολείο Κομοτηνής, δύο μαθητές, που δικαιούνται με βάση και τις γνωματεύσεις του ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. ο ένας παράλληλη στήριξη και ειδικό βοηθητικό προσωπικό ενώ ο δεύτερος ειδικό βοηθό, αδυνατούν να παρακολουθήσουν το σχολικό πρόγραμμα, καθώς δεν έχουν καλυφθεί οι συγκεκριμένες ανάγκες.
Οι σύγχρονες εκπαιδευτικές ανάγκες είναι διευρυμένες, οι οποίες όμως δεν ικανοποιούνται με την αντιλαϊκή πολιτική που εφαρμόζει το Υπουργείο Παιδείας στο πλαίσιο της γενικότερης κυβερνητικής πολιτικής του κόστους-οφέλους, που βάζει εμπόδια και φραγμούς στην εκπαίδευση των μαθητών των λαϊκών οικογενειών, αφού για παράδειγμα από τις 25 παράλληλες στηρίξεις που ενέκρινε το επιστημονικό προσωπικό του ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Ροδόπης ζητήθηκαν μόλις 13 από την Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ροδόπης, ενώ το Υπουργείο από αυτές τις 13 έστειλε μόλις 10 εκπαιδευτικούς για την κάλυψη των αυξημένων αναγκών.
Και σαν να μην έφτανε όλο αυτό, το Υπουργείο ζήτησε και στοιχεία από όλες τις κατά τόπους Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για να ελέγξει «πόσο καλά τα πήγαν» με τις περικοπές δαπανών ομολογώντας ουσιαστικά ότι η εκπαίδευση των μαθητών των λαϊκών οικογενειών αποτελεί κόστος για το κράτος την ίδια στιγμή, μάλιστα, που ξοδεύονται δισεκατομμύρια ευρώ για τις «ανάγκες» για επιδότηση μεγάλων επιχειρηματικών ομίλων.
Επειδή οι συγκεκριμένοι μαθητές αλλά και πολλοί περισσότεροι σε όλη την χώρα παραμένουν με ευθύνη του Υπουργείου εκτός εκπαιδευτικής διαδικασίας,
ΕΡΩΤΑΤΑΙ ο κ. Υπουργός, σε ποιες ενέργειες θα προβεί ώστε:
– Να αντιμετωπιστεί άμεσα το πρόβλημα στο Μουσικό Σχολείο Κομοτηνής και να τοποθετηθούν οι εκπαιδευτικοί παράλληλης στήριξης και ειδικό βοηθητικό προσωπικό, για να μπορέσουν οι συγκεκριμένοι μαθητές να παρακολουθήσουν το σχολικό πρόγραμμα, όπως όλοι οι υπόλοιποι συμμαθητές τους.
– Να μην καταλογιστούν απουσίες από τα μαθήματα στους εν λόγω μαθητές, καθώς με ευθύνη του Υπουργείου αδυνατούν να παρακολουθήσουν τα μαθήματά τους.
– Να καλυφθούν όλα τα κενά σε εκπαιδευτικούς παράλληλης στήριξης και σε ειδικό βοηθητικό προσωπικό σε όλα τα σχολεία της ΠΕ Ροδόπης στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση».