ΜΕΙΝΕ ΣΕ ΕΠΑΦΗ

MEDIA

10.000 ευρώ σε κανάλι του Έβρου που έχει πρόεδρο την εκπρόσωπο Τύπου της ΝΔ!

Την ίδια ώρα στο μοναδικό τηλεοπτικό κανάλι της Κομοτηνής, το TV Ροδόπη, είχε προσφερθεί για την καμπάνια το ποσό των 2.000 ευρώ!

fonirodopis.gr

«Δεν κράτησαν ούτε τα προσχήματα», αναφέρει η Εφημερίδα των Συντακτών σε άρθρο της σχετικά με το ποσό των 10.000 ευρώ (8.000 συν ΦΠΑ) που έλαβε το Alfa TV, κανάλι του Έβρου, από την κυβερνητική καμπάνια για τον κορωνοϊό.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, το μεμπτό στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι ότι «πρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος του συγκεκριμένου σταθμού είναι η εκπρόσωπος Τύπου της Ν.Δ. για τα περιφερειακά Μέσα και στενή συνεργάτιδα του Στέλιου Πέτσα, Έλενα Σώκου».

Την ίδια ώρα, για το μοναδικό τηλεοπτικό κανάλι της Κομοτηνής, το TV Ροδόπη, η διαφημιστική εταιρεία που ανέλαβε την καμπάνια για τον κορωνοϊό προσέφερε το ποσό των 2.000 ευρώ, προσφορά που ο ιδιοκτήτης του σταθμού Γιώργος Μαλούσης θεώρησε «εξευτελιστική και υποτιμητική», και γι’ αυτό δεν την αποδέχθηκε.

Διαβάστε παρακάτω το δημοσίευμα της ΕφΣυν:

«Μετά τον σάλο που έχει προκληθεί από την καθυστερημένη δημοσιοποίηση της λίστας Πέτσα και την πριμοδότηση μέσω της καμπάνιας «Μένουμε Σπίτι» όλων των φιλοκυβερνητικών ΜΜΕ, ακόμη και ανύπαρκτων και ανενεργών site, μια ακόμη υπόθεση που προκύπτει από την περιβόητη λίστα φαίνεται να αποδεικνύει πως η κυβέρνηση δεν κρατάει πια ούτε τα προσχήματα, ενώ παράλληλα εγείρονται και σοβαρά ερωτηματικά σχετικά με τη νομιμότητα.

Εάν διαβάσει κανείς προσεκτικά τη λίστα με τα ΜΜΕ που συμμετείχαν στη συγκεκριμένη καμπάνια, θα δει ανάμεσά τους και τον τοπικό τηλεοπτικό σταθμό του Εβρου με την επωνυμία «Αλφα Τηλεόραση», ο οποίος έλαβε περί τις 10.000 ευρώ.

Δεν θα υπήρχε όμως τίποτα μεμπτό στη συγκεκριμένη περίπτωση, εάν πρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος του συγκεκριμένου σταθμού δεν ήταν η εκπρόσωπος Τύπου της Ν.Δ. για τα περιφερειακά Μέσα και στενή συνεργάτιδα του Στέλιου Πέτσα, Ελενα Σώκου. Δηλαδή η κυβέρνηση της Ν.Δ. χρηματοδότησε με 10.000 ευρώ το κανάλι στο οποίο είναι εν ενεργεία πρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος η εκπρόσωπος Τύπου του κόμματος, η οποία, σύμφωνα με πληροφορίες του Alexandroupolisonline, έπαιξε σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση της λίστας του Εβρου, κυρίως στα ποσά που μοιράστηκαν για τα ΜΜΕ αλλά και στο ποια ΜΜΕ θα «κοπούν» από την καμπάνια.

Ακόμη και σήμερα στα επίσημα έγγραφα του Γενικού Εμπορικού Μητρώου (ΓΕΜΗ) αλλά και στον επίσημο κατάλογο του Εθνικού Συμβουλίου Ραδιοτηλεόρασης εμφανίζεται η Ελένη (Ελενα) Σώκου του Παντελή ως πρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της επιχείρησης «Επιχειρηματικός Οργανισμός Διεθνείς Υπηρεσίες Α.Ε.» που κατέχει τον τηλεοπτικό σταθμό Αλφα Τηλεόραση, χωρίς να έχει παραιτηθεί από τη θέση αυτή όταν ανέλαβε εκπρόσωπος Τύπου της Ν.Δ., ενώ μάλιστα η ίδια υπογράφει και τις πρόσφατες οικονομικές καταστάσεις του σταθμού.

Η συγκεκριμένη περίπτωση εγείρει σοβαρότατα ερωτηματικά όχι μόνο για το ηθικό σκέλος, τού κατά πόσον δηλαδή είναι πολιτικά ηθικό το πρόσωπο που σε μεγάλο βαθμό ίσως μπορεί να διαμορφώσει τη λίστα με τα ΜΜΕ που θα συμμετάσχουν στην καμπάνια, να χρηματοδοτεί εμμέσως τον δικό της τηλεοπτικό σταθμό, αλλά και για το κατά πόσον προκύπτουν ζητήματα νομιμότητας της συγκεκριμένης πράξης και εάν τίθεται φυσικά ζήτημα ασυμβίβαστου. Μάλιστα το Alexandroupolisonline.gr που εδρεύει και αυτό στον ίδιο νομό γράφει χαρακτηριστικά:

«Για όσους γνωρίζουν πρόσωπα και πράγματα, είναι ξεκάθαρο ότι κάποια Μέσα και τα ποσά που μοιράστηκαν έχουν άμεση ή έμμεση σχέση με τις διαπροσωπικές και επαγγελματικές σχέσεις της Ελενας Σώκου». Χαρακτηριστικό παράδειγμα το «άγνωστο» σε πολλούς ΑPPS Radio 96.6 FM, που πήρε 3.000 ευρώ (!), το οποίο είναι το πρώην PLUS 96.6 FM, όπου εργαζόταν ως δημοσιογράφος η Ελενα Σώκου.

Οπως συνεχίζει το αναλυτικό ρεπορτάζ του το alexandroupolisonline.gr, «κάποιοι ισχυρίζονται ότι στον PLUS 96.6 FM η Ελενα Σώκου δεν ήταν μόνο εργαζόμενη αλλά είχε και κάποια ιδιοκτησιακή σχέση (;) διευθυντική σχέση (;), κάτι όμως που δεν αποδεικνύεται επίσημα». Φυσικά και ο Εβρος δεν εξαιρέθηκε από τον γενικό κανόνα της επιβράβευσης των φιλικών προς την κυβέρνηση ΜΜΕ.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα, όπου η μία ημερήσια εφημερίδα, που ιδεολογικά δεν ανήκει στον χώρο της Δεξιάς, παίρνει 2.232 ευρώ και η άλλη, «βαμμένη μπλε», παίρνει 6.199, ενώ μάλιστα πριν από λίγους μήνες, κατά τη διάρκεια της προσφυγικής κρίσης, έχει κυκλοφορήσει με πρωτοσέλιδο που χαρακτηρίζει την αξιωματική αντιπολίτευση «τσιράκια του Ερντογάν».

Αλλο παράδοξο είναι το γεγονός ότι το πρώτο σε likes site του Εβρου λαμβάνει σχεδόν 2.500 ευρώ λιγότερα από το evros news του Κώστα Πιτιακούδη, παρότι έχει το 1/3 των followers του πρώτου. Ας μην ξεχνάμε ότι ο Πιτιακούδης είναι βασικός μοχλός της κυβερνητικής προπαγάνδας στον Εβρο, ενώ στο παρελθόν και αυτός έχει δημοσιεύσει κατάπτυστα κείμενα που συντηρούν ακόμη και σήμερα το εμφυλιοπολεμικό κλίμα άλλων εποχών».

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Copyright © 2020 - ΦΩΝΗ ΤΗΣ ΡΟΔΟΠΗΣ