ΜΕΙΝΕ ΣΕ ΕΠΑΦΗ

ΒΟΥΛΗ

Βουλευτές ΣΥΡΙΖΑ: «Σπρώχνετε τα παιδιά στην αγκαλιά των ακραίων της μειονότητας»

Πυρά από Δημήτρη Χαρίτου και Νίκο Φίλη στην Υπουργό Παιδείας Νίκη Κεραμέως για την κατάργηση του πιλοτικού προγράμματος του ΣΥΡΙΖΑ για τα δίγλωσσα νηπιαγωγεία στη Θράκη

fonirodopis.gr

Πυρά στην Νίκη Κεραμέως για την κατάργηση του πιλοτικού προγράμματος του ΣΥΡΙΖΑ για τα δίγλωσσα νηπιαγωγεία στη Θράκη, εξαπέλυσαν κατά τη διάρκεια της συζήτησης στην Ολομέλεια της Βουλής για το νομοσχέδιο για την Παιδεία οι Βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ Δημήτρης Χαρίτου και Νίκος Φίλης.

Ο πρώην Υπουργός Παιδείας Νίκος Φίλης αναφερόμενος στα νηπιαγωγεία δήλωσε χαρακτηριστικά ότι «ξεχνάει το υπουργείο τα νηπιαγωγεία της μειονότητας στη Θράκη. Εκεί, υποκύπτοντας σε εθνικιστικές πιέσεις κατήργησε τον πετυχημένο θεσμό όπου πλάι στους νηπιαγωγούς είχαν τοποθετηθεί βοηθοί που γνώριζαν την τουρκική ή την πομακική γλώσσα, για να προχωρούν αυτά τα παιδιά, να ξεφεύγουν από τις ασφυκτικές αγκάλες άλλων παραγόντων, που τα προτιμούν εκτός νηπιαγωγείων».

«Κατήργησε τη δεύτερη γλώσσα στα νηπιαγωγεία της μειονότητας στη Θράκη. Έπεσε δυστυχώς θύμα κι αυτό το θετικό μέτρο στον εθνικιστικό παροξυσμό της ΝΔ. Το είχε κι αυτό θεσμοθετήσει ο ΣΥΡΙΖΑ. Βάλαμε ένα βοηθό πλάι στο νηπιαγωγό, που να ξέρει την τουρκική, για να μπορέσουμε να κερδίσουμε στην ουσία τα παιδιά της μειονότητας, που δεν καταλάβαιναν λέξη ελληνικά. Και όχι να τα απομονώνουμε, σπρώχνοντάς τα στις αγκάλες των ακραίων της μειονότητας. Αυτό κατήργησε η Ν.Δ.», είχε επισημάνει επίσης ο Νίκος Φίλης πριν λίγες μέρες κατά την πρώτη συνεδρίαση της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων.

«Δεν ακούτε τις απόψεις των ειδικών για τη μη εισαγωγή της αγγλικής γλώσσας στο νηπιαγωγείο. Με την ίδια ευκολία αγνοήσατε το ΙΕΠ και καταργήσατε το πιλοτικό πρόγραμμα των 12 νηπιαγωγείων στην Θράκη», επεσήμανε ο Βουλευτής Ροδόπης Δημήτρης Χαρίτου, για να προσθέσει ότι «καταλαβαίνω πολύ καλά τους ακραίους στη μειονότητα, που, όπως είπε και ο εισηγητής μας, δεν θέλουν να ενταχθούν τα παιδιά της μειονότητας στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα. Επιπροσθέτως θα έλεγα ότι είχαν ενοχληθεί γιατί το πιλοτικό πρόγραμμα έθετε ρητά ως κριτήριο για την επιλογή της βοηθού συνεργάτιδας στο νηπιαγωγείο, τη γνώση της μητρικής γλώσσας, και ως παράδειγμα σας αναφέρω, ότι στα νηπιαγωγεία του ορεινού όγκου, κριτήριο επιλογής ήταν η γνώση της πομακικής γλώσσας ή σε άλλα της τουρκικής».

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Copyright © 2020 - ΦΩΝΗ ΤΗΣ ΡΟΔΟΠΗΣ