ΜΕΙΝΕ ΣΕ ΕΠΑΦΗ

ΠΑΙΔΕΙΑ

Παράσταση διαμαρτυρίας εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ροδόπης

Την Πέμπτη 30 Απριλίου, στις 13:00, στη Διεύθυνση Εκπαίδευσης Ροδόπης – Διαμαρτύρονται για το σχέδιο νόμου «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις»

Σε παράσταση διαμαρτυρίας θα προχωρήσουν την Πέμπτη 30 Απριλίου, στις 13:00, στη Διεύθυνση Εκπαίδευσης Ροδόπης τα μέλη του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ροδόπης «Οι Τρεις Ιεράρχες».

Οι εκπαιδευτικοί διαμαρτύρονται για το σχέδιο νόμου  «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις», το οποίο χαρακτηρίζουν ως «αντιδραστικό και αντιεκπαιδευτικό».

Αναλυτικά, στην επιστολή που απέστειλε η Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδος προς την Υπουργό Παιδείας Νίκη Κεραμέως και στην Υφυπουργό Σοφία Ζαχαράκη, αναφέρεται:

«Το Υπουργείο Παιδείας και η Κυβέρνηση της ΝΔ, εν μέσω πανδημίας και περιοριστικών μέτρων μετακίνησης, βρήκε τον τρόπο να φέρει ένα ακόμα αντιδραστικό αντιεκπαιδευτικό νομοσχέδιο. Το νομοσχέδιο δεν αντιμετωπίζει κανένα από τα μεγάλα και επείγοντα προβλήματα της εκπαίδευσης, δε λαμβάνει υπόψη καμία από τις διεκδικήσεις του συνδικαλιστικού κινήματος αντιθέτως, υψώνει νέους ταξικούς φραγμούς στην Παιδεία, χειροτερεύει τους όρους της εκπαιδευτικής διαδικασίας, ανοίγει το δρόμο για την παραπέρα απαξίωση του Δημόσιου Σχολείου. Διατηρεί και επεκτείνει τα μνημόνια διαρκείας στη δημόσια εκπαίδευση χτίζοντας επάνω στο νομοθετικό πλαίσιο όλων των προηγούμενων κυβερνήσεων και προσαρμόζοντας το επί τα χείρω.

Πρόκειται για απαράδεκτη και εχθρική ενέργεια ενάντια στους χιλιάδες εκπαιδευτικούς, που έχουν κρατήσει όρθιο το δημόσιο σχολείο κάτω από ιδιαίτερα αντίξοες συνθήκες τα τελευταία χρόνια και που δίνουν εδώ και μέρες τη μάχη για τη στήριξη των μαθητών, μέσα στις πρωτόγνωρες συνθήκες αναστολής λειτουργίας των σχολείων, χωρίς καμία ουσιαστική στήριξη από την πλευρά της κυβέρνησης. Πρόκειται για μια άκρως επιθετική εκ μέρους της Κυβέρνησης προσπάθεια εκμετάλλευσης της κρίσης και της πανδημίας ως ευκαιρίας, ώστε να περάσει ριζικές αναδιαρθρώσεις που επιφέρουν συντριπτικά πλήγματα σε βάρος της Δημόσιας Εκπαίδευσης, των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών και των εργασιακών κατακτήσεων των εκπαιδευτικών.

Παραθέτουμε τις αντιδραστικές αλλαγές που περιλαμβάνει το νομοσχέδιο:

  • Προβλέπει την αύξηση των μαθητών ανά τμήμα στο Δημοτικό και στο Νηπιαγωγείο από 22 στους 26! Επιπλέον, από 7/θ σχολείο και άνω ο ελάχιστος αριθμός των μαθητών δεν μπορεί να είναι μικρότερος από είκοσι (20) ανά τμήμα. Οι παραπάνω ρυθμίσεις θα οδηγήσουν με μαθηματική ακρίβεια σε συγχωνεύσεις και καταργήσεις τάξεων, σε υποχρεωτικές μετακινήσεις μαθητών και εκπαιδευτικών. Κατά συνέπεια υποβαθμίζεται η ποιότητα του παρεχόμενου εκπαιδευτικού έργου και ταυτόχρονα χτυπά την εργασία των εκπαιδευτικών με τον δραστικό περιορισμό των προσλήψεων αναπληρωτών εκπαιδευτικών και της συρρίκνωσης των θέσεων εργασίας.
  • Υψώνει νέους ταξικούς φραγμούς, θέτει νέα εμπόδια στην προσπάθεια των μαθητών να μορφωθούν, να περάσουν στα Πανεπιστήμια. Διατηρεί το Λύκειο – εξεταστικό κέντρο του Γαβρόγλου, το ενισχύει και προχωράει σε ακόμα πιο βαθιές και αντιδραστικές αλλαγές. Εισάγει την Τράπεζα Θεμάτων από την Α΄ Λυκείου για τα ΓΕΛ και τα ΕΠΑΛ. Αυξάνει τα γραπτώς εξεταζόμενα μαθήματα στο Λύκειο. Στην πράξη θα έχουμε μίνι πανελλαδικές για κάθε τάξη (με την Τράπεζα Θεμάτων) συν τις πανελλαδικές για την εισαγωγή στα ΑΕΙ. Το Λύκειο μετατρέπεται σε «εξεταστική αρένα», ο ανταγωνισμός θα γιγαντωθεί, τα παιδιά της λαϊκής οικογένειας αλλά και οι γονείς θα πρέπει να ματώσουν οικονομικά και ψυχολογικά για να αντέξουν, αν αντέξουν.
  • Οι διατάξεις για την αντιδραστική αντιεκπαιδευτική αξιολόγηση αποτελούν και τους δείκτες ελέγχου, αλλά και μέσο προώθησης και επιβολής όλων των παραπάνω αντιεκπαιδευτικών κατευθύνσεων. Η κυβέρνηση της Ν.Δ. αξιοποιεί και επεκτείνει το υπάρχον νομοθετικό πλαίσιο καθορίζει της διαδικασίες   “εσωτερικής” και “εξωτερικής” αξιολόγησης. Δίνει την απόλυτη εξουσία στην Υπουργό Παιδείας, μέσω Υπουργικών Αποφάσεων, να καθορίζει το περιεχόμενο και τις διαδικασίες της αξιολόγησης ανοίγοντας το δρόμο για την επαναφορά νομοθετικών εκτρωμάτων τύπου Π.Δ. 152 που απορρίφθηκαν από το σύνολο του κλάδου. Η πρακτική των σκληρών ποσοτικών αξιολογήσεων με την κατηγοριοποίηση σχολείων, μαθητών και εκπαιδευτικών έχει αποτύχει με βάση και τη διεθνή εμπειρία όσων εκπαιδευτικών συστημάτων υιοθέτησαν τα λεγόμενα αγγλοσαξονικά μοντέλα. Το Υπ. Παιδείας υιοθετεί άρρηκτα το περιεχόμενο αυτών των αξιολογήσεων, επενδύοντας στα ιδιωτικά και οικονομικά κριτήρια και στη γενικότερη φιλοσοφία του σχολείου της αγοράς. Η αξιολόγηση δεν έχει καμία σχέση με την επίλυση των προβλημάτων των σχολείων αλλά και του ίδιου του έργου του εκπαιδευτικού. Επί της ουσίας γίνεται ακόμα πιο βαθιά η κατηγοριοποίηση σχολείων και μαθητών με διάφορα ποσοτικά κριτήρια και ειδικά με τα «εκπαιδευτικά αποτελέσματα». Ενοχοποιούνται οι εκπαιδευτικοί και τα σχολεία, οι ίδιοι οι μαθητές και οι οικογένειές τους, για ό,τι δεν πάει καλά στην εκπαιδευτική διαδικασία και από την άλλη στόχος είναι να αθωώνονται οι αντιλαϊκές πολιτικές των κυβερνήσεων.
  • Η «σχολειοποίηση» του Νηπιαγωγείου και ο κατακερματισμός της γνώσης με την κατάτμηση σε διακριτά διδακτικά αντικείμενα με την εισαγωγή των Αγγλικών σε πρώτη φάση και αργότερα της Φυσικής Αγωγής και της Πληροφορικής σε δεύτερο χρόνο δεν λαμβάνει υπόψη τις ιδιαίτερες εκπαιδευτικές ανάγκες των νηπίων. Το Υπ. Παιδείας ανοίγει το δρόμο για την αλλαγής της φυσιογνωμίας του Νηπιαγωγείου, που είναι η γνώση διαμέσου του παιχνιδιού με μεικτές ηλικίες παιδιών και οργάνωσης της διδασκαλίας σε κέντρα ενδιαφέροντος υπό την μορφή σχεδίων εργασίας, δραστηριοτήτων. Μάλιστα, η Σύνοδος των Προέδρων και Κοσμητόρων των Παιδαγωγικών Τμημάτων και Σχολών και το Δ.Σ. της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας σε συνάντηση που είχαν εξέδωσαν κοινή ανακοίνωση που επεσήμαναν πως η πρόθεση εισαγωγής αυστηρών δομημένων προγραμμάτων στα νήπια στερείται επιστημονικής τεκμηρίωσης παραβλέποντας βασικές παιδαγωγικές αρχές.
  • Στην ίδια αντι-παιδαγωγική κατεύθυνση κινείται και η εισαγωγή των λεγόμενων «εργαστηρίων δεξιοτήτων». Την ίδια στιγμή που δεν παίρνεται κανένα μέτρο για την ενίσχυση των σχολικών υποδομών σε εργαστήρια, τεχνολογικά μέσα, εποπτικό υλικό, ώστε να αναβαθμιστεί η δουλειά τους εκπαιδευτικού της τάξης, το Υπουργείο Παιδείας προχωρά στη υποβάθμιση του έργου του εκπαιδευτικού, στην απαξίωση της γενικής μόρφωσης και την αντικατάστασή της με τη διδασκαλία “δεξιοτήτων”. Και μάλιστα ‘δεξιότητες’’ με συγκεκριμένα ιδεολογικο-πολιτικά φορτία προσαρμοσμένα στις ανάγκες της αγοράς όπως η επιχειρηματικότητα και ο εθελοντισμός, που δε σχετίζονται με τις πραγματικές κοινωνικές και μορφωτικές ανάγκες. Προσανατολίζεται  να ανοίξει τις πύλες στους κάθε λογής ιδιώτες, σε φορείς άσχετους με την εκπαιδευτική κοινότητα για να «διδάσκουν» στους μαθητές.
  • Δεν λαμβάνεται κανένα ουσιαστικό μέτρο για την ενίσχυση των απαραίτητων υποστηρικτικών δομών του σχολείου για τη στελέχωσή τους με το αντίστοιχο προσωπικό. Δεν μπορεί η ευθύνη, όχι μόνο για παιδαγωγικά αλλά και για κοινωνικά, ψυχολογικά και αλλά ζητήματα, που αφορούν και άλλες ειδικότητες, που δεν υπάρχουν σήμερα στα σχολεία, όπως π.χ. κοινωνικοί λειτουργοί, ψυχολόγοι κλπ., να μεταφέρεται για μια ακόμα φορά στις πλάτες των εκπαιδευτικών μέσω του θεσμού των Εκπαιδευτικών Εμπιστοσύνης.
  • Το νέο πλαίσιο λειτουργίας των Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων οδηγεί στην ακόμα μεγαλύτερη διαφοροποίηση στην εκπαίδευση. Οδηγεί στην κατηγοριοποίηση των σχολείων, των μαθητών και των εκπαιδευτικών. Οδηγεί σε σχολεία και μαθητές πολλών ταχυτήτων σε βάρος πάντα των μορφωτικών δυνατοτήτων των λαϊκών οικογενειών. «Αριστεία» για τους λίγους, υποβάθμιση για τους πολλούς.
  • Τιμωρούνται για μια ακόμα φόρα οι αναπληρωτές, που επί 20 και πλέον χρόνια έχουν πάρει στις πλάτες τους τη λειτουργία των δημόσιων σχολείων. Αντί να καταργηθεί ο νόμος Γαβρόγλου (προσοντολόγιο) που απαξιώνει την προϋπηρεσία, αντί να γίνουν όλοι οι απαραίτητοι μόνιμοι διορισμοί για την κάλυψη όλων των τεράστιων πραγματικών αναγκών σε μόνιμο εκπαιδευτικό προσωπικό, αντί να παρθούν ουσιαστικά μέτρα στήριξης της διαβίωσής τους εκτός του τόπου μόνιμης κατοικίας τους, τιμωρούνται με διετή ή τριετή αποκλεισμό από τους πίνακες σε περίπτωση μη ανάληψης υπηρεσίας. Η διάταξη για την «κατά προτεραιότητα κάλυψη των πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων» ομολογεί με τον πιο επίσημο τρόπο πως το κράτος και το Υπουργείο Παιδείας θα αφήνει ακάλυπτα χιλιάδες κενά σε όλες τις υπόλοιπες τάξεις και τις ειδικότητες.
  • Η εισαγωγή των υποχρεωτικών εσωτερικών κανονισμών λειτουργίας των σχολείων με τη συμμετοχή του Συλλόγου Γονέων και την άμεση εμπλοκή της Τοπικής Διοίκησης έρχεται ως επιστέγασμα στη λειτουργία ενός σχολείου υποχρηματοδοτούμενου, που αναζητά «χορηγούς» και «χρηματοδότες». Ενός σχολείου κατηγοριοποιημένου και διαφοροποιημένου. Ο Σύλλογος Διδασκόντων σε συνεργασία με τους γονείς θα καλείται να διαχειριστεί τη φτώχεια από την ελλιπή κρατική υποχρηματοδότηση.
  • Με τη ρύθμιση για ανώτερο ηλικιακό όριο εγγραφής στα ΕΠΑΛ τα 17 έτη κλείνει ο δρόμος για χιλιάδες μαθητές να συνεχίσουν τη φοίτησή τους στην ειδικότητα της επιλογής τους. Είναι πασιφανές πως απορρυθμίζουν την παροχή δημόσιας εκπαίδευσης προς όφελος των ιδιωτικών ΙΕΚ.
  • Επανέρχεται η αναγραφή της «διαγωγής» στα απολυτήρια του Γυμνασίου και του Λυκείου και οι λεγόμενες πολυήμερες αποβολές στο όνομα της πειθαρχίας των μαθητών! Όμως η συνεργασία και δημιουργία, η συμμετοχή στην εκπαιδευτική διαδικασία, η αλληλεγγύη, η αγάπη για τη μάθηση είναι αξίες που καλλιεργούνται μέσα από το ίδιο το περιεχόμενο και τη συλλογική καθημερινή δυναμική του σχολείου, τους στόχους και τις αξίες που καλλιεργεί.

Απέναντι στο αντιεπαιδευτικό νομοσχέδιο που συρρικνώνει το Δημόσιο Σχολείο έχουμε χρέος να αντιδράσουμε και να παλέψουμε με πολύμορφες δράσεις προκειμένου να αποσυρθεί.

Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. σε συνέχεια των, μέχρι σήμερα, ενεργειών του προχωρά στο αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα:

  • Σε συντονισμό με τις εκπαιδευτικές ομοσπονδίες Ο.Λ.Μ.Ε. και Ο.Ι.Ε.Λ.Ε. για την ανάπτυξη κοινών δράσεων στην κατεύθυνση της μη ψήφισης του νομοσχεδίου.
  • Στήριξη των τοπικών πρωτοβουλιών των Συλλόγων και ΕΛΜΕ, στις 28/4, σε όλη την Ελλάδα στα πλαίσια της Πανελλαδικής μέρας δράσης για τους εργαζόμενους με σκοπό την ανάδειξη στις τοπικές κοινωνίες των αντιεκπαιδευτικών στοχεύσεων του νομοσχεδίου. 
  • Πραγματοποίηση παράστασης διαμαρτυρίας – συνέντευξης τύπου στα μέσα ενημέρωσης, των εκπαιδευτικών Ομοσπονδιών στο Σύνταγμα, την Πέμπτη 30/4/2020 και ώρα 1:00, με συμμετοχή αντιπροσωπείας του ΔΣ της ΔΟΕ, τηρώντας όλα τα μέτρα υγιεινής.
  • Επαφή ενημέρωσης με όλα τα πολιτικά κόμματα της Βουλής ώστε να υπάρξει συνολική εναντίωση όλης της αντιπολίτευσης στους σχεδιασμούς της κυβέρνησης.
  • Συνέχιση της συνεργασίας-επικοινωνίας με την πανεπιστημιακή κοινότητα ώστε με επιστημονικά  κείμενα και δράσεις να αναδειχθεί σε όλο του το μέγεθος ο αντιεκπαιδευτικός χαρακτήρας των ρυθμίσεων του νομοσχεδίου.
  • Διαδικτυακή συνέντευξη τύπου όπου θα αποκαλυφθούν σε όλη την κοινωνία οι πραγματικές διαστάσεις των ρυθμίσεων.
  • Αξιοποίηση όλων των μέσων της τεχνολογίας – διαδικτύου για την προβολή των θέσεων μας και την ανάδειξη της αντίθεσής μας στις αποφάσεις του Υ.ΠΑΙ.Θ.
  • Κλιμακώνουμε τη δράση μας, τις επόμενες μέρες, λαμβάνοντας υπόψη και την πορεία άρσης των μέτρων περιορισμού, με πραγματοποίηση δυναμικών κινητοποιήσεων σε πανελλαδικό και τοπικό επίπεδο που θα αποτυπώνουν το μέγεθος της αντίδρασης των εκπαιδευτικών στις μονομερείς αντιδημοκρατικές και αντιεκπαιδευτικές αποφάσεις του Υ.ΠΑΙ.Θ.

Το αντιεκπαιδευτικό νομοσχέδιο να μην κατατεθεί!!!

Τώρα είναι ώρα εκπαιδευτικοί, γονείς και μαθητές να οργανώσουν την πάλη ενάντια στα σχέδια της κυβέρνησης».

ΠΑΙΔΕΙΑ

Τη δια ζώσης λειτουργία των Σχολών του αποφάσισε το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης

Προκειμένου να διασφαλιστεί η ομαλή και ασφαλής μετάβαση στη διά ζώσης λειτουργία, η Σύγκλητος του Δ.Π.Θ. θεωρεί τον εμβολιασμό των φοιτητών και του προσωπικού (διδακτικού, διοικητικού, κτλ.), ακαδημαϊκή, κοινωνική και ηθική υποχρέωση

Δημοσιεύθηκε

στις

Κατά τη συνεδρίαση της 20ης  Ιουλίου 2021 η Σύγκλητος του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης αποφάσισε ότι «Η επιστροφή στην κανονικότητα, στην ακαδημαϊκή ζωή και στη διά ζώσης εκπαίδευση αποτελεί αναγκαιότητα για τα εκπαιδευτικά ιδρύματα στη χώρα. Το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης αποφάσισε τη διά ζώσης λειτουργία του κατά το ακαδημαϊκό έτος 2021-2022, εφόσον το επιτρέψουν η ισχύουσα νομοθεσία και τα επιδημιολογικά δεδομένα. Προκειμένου να διασφαλιστεί η ομαλή και ασφαλής μετάβαση στη διά ζώσης λειτουργία, η Σύγκλητος του Δ.Π.Θ. θεωρεί τον εμβολιασμό των φοιτητών και του προσωπικού (διδακτικού, διοικητικού, κτλ.), ακαδημαϊκή, κοινωνική και ηθική υποχρέωση, προκειμένου τα μέλη της πανεπιστημιακής κοινότητας να συμβάλλουν μέσω του εμβολιασμού τους στην προστασία των ιδίων, της κοινωνίας και ιδίως των ευπαθών ομάδων».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΠΑΙΔΕΙΑ

Ανακοινώθηκαν οι βαθμολογίες των Πανελλαδικών Εξετάσεων

Οι βαθμολογίες αναρτήθηκαν στην ειδική ιστοσελίδα του υπουργείου Παιδείας – Φέτος όσοι υποψήφιοι το έχουν αιτηθεί, λαμβάνουν τη βαθμολογία τους και με γραπτό μήνυμα SMS

Δημοσιεύθηκε

στις

Ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα των Πανελλαδικών εξετάσεων, βάζοντας έτσι τέλος στην αγωνία των πάνω από 100.000 υποψηφίων και των οικογενειών τους.

Οι βαθμολογίες που αναρτήθηκαν σε όλα τα ΓΕΛ και ΕΠΑΛ της χώρας είναι διαθέσιμες και στην εφαρμογή του ΥΠΑΙΘ results.it.minedu.gov.gr.

Οι υποψήφιοι μπαίνοντας στην εφαρμογή, θα μπορούν να βρίσκουν τη βαθμολογία πληκτρολογώντας τον 8-ψήφιο κωδικό τους και τους 4 αρχικούς χαρακτήρες από το επώνυμο, το όνομα, το πατρώνυμο και το μητρώνυμο του υποψηφίου σε κεφαλαίους ελληνικούς χαρακτήρες.

Φέτος όσοι υποψήφιοι το έχουν αιτηθεί, λαμβάνουν τη βαθμολογία τους και με γραπτό μήνυμα SMS στο κινητό τους τηλέφωνο.

Το νέο κανάλι της ενημέρωσης μέσω κινητού τηλεφώνου λειτουργεί ανεξάρτητα από την ανάρτηση των αποτελεσμάτων στις σχολικές μονάδες, η οποία θα πραγματοποιηθεί και φέτος κανονικά.

Οι υποψήφιοι που συμμετείχαν στις Πανελλαδικές Εξετάσεις έτους 2021 ανά είδος Λυκείου και Ομάδα
Προσανατολισμού/Τομέα εμφανίζονται στους παρακάτω πίνακες:

Οι καταστάσεις που θα αναρτηθούν στα λύκεια θα περιέχουν μόνο τον κωδικό κάθε υποψηφίου και τα βαθμολογικά του στοιχεία ανά εξεταζόμενο μάθημα και όχι τα ονομαστικά του στοιχεία.

Κατά την ημέρα λειτουργίας των ΓΕΛ και ΕΠΑΛ για την ανάρτηση της βαθμολογίας οι υποψήφιοι, που δεν έχουν αποκτήσει κωδικό ασφαλείας (password) για το Μηχανογραφικό Δελτίο, θα μπορούν εκείνη την ημέρα να ζητήσουν να τους αποδοθεί. Σημειώνεται, ότι ο συνολικός αριθμός εισακτέων, σύμφωνα με το υπουργείο, για το ακαδημαϊκό έτος 2021-2022 ανέρχεται σε 77.415.

Φέτος εκτός από το γεγονός ότι χιλιάδες μαθητές όλων των βαθμίδων αναγκάστηκαν, λόγω της πανδημίας, να κάνουν τηλεκπαίδευση στο μεγαλύτερο μέρος της σχολικής χρονιάς, καθιερώθηκαν και αλλαγές που φέρνουν τα πάνω – κάτω στην εισαγωγή στα τμήματα της ανώτατης εκπαίδευσης.

Η σημαντικότερη από αυτές τις αλλαγές, είναι η θέσπιση ελάχιστης βάσης εισαγωγής (ΕΒΕ), μία εξέλιξη που πιθανολογείται ότι θα αφήσει εκτός πανεπιστημίων χιλιάδες υποψηφίους που θα δεν θα καταφέρουν να πιάσουν την ΕΒΕ που έχει θέσει το κάθε τμήμα ξεχωριστά.

Οι συντελεστές ορίστηκαν από το εκάστοτε Πανεπιστημιακό Ίδρυμα για κάθε Τμήμα/Σχολή του, βάσει των οποίων προέκυψε η Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής (ΕΒΕ).

Για την εισαγωγή υποψηφίων σε ΑΕΙ απαιτείται η επίτευξη στις πανελλαδικές εξετάσεις βαθμολογικής επίδοσης ίσης ή μεγαλύτερης της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής ανά Σχολή, Τμήμα ή εισαγωγική κατεύθυνση.

Η ΕΒΕ διαμορφώνεται από το μέσο όρο των μέσων όρων των βαθμολογικών επιδόσεων των υποψηφίων στα τέσσερα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα ανά επιστημονικό πεδίο, ο οποίος πολλαπλασιάζεται με συντελεστή.

Ο συντελεστής βρίσκεται εντός του διαστήματος ελάχιστης και μεγίστης τιμής, που έχει διαμορφωθεί στο εύρος μεταξύ 0,80% και 1,20%, ενώ ως ελάχιστη και μέγιστη τιμή του συντελεστή της ΕΒΕ των ειδικών μαθημάτων ή πρακτικών δοκιμασιών έχουν οριστεί οι τιμές 0,70% και 1,10% αντιστοίχως.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΠΑΙΔΕΙΑ

Πανελλήνια διάκριση για το e-Αιμοδότες του 3ου ΓΕΛ Κομοτηνής

Η εφαρμογή της Ομάδας Ρομποτικής και Προγραμματισμού του 3ου ΓΕΛ Κομοτηνής βραβεύτηκε στην κατηγορία «Τεχνολογία και Επιστήμη» στα 5α YouSmile Awards του οργανισμού «Χαμόγελο του Παιδιού»

Δημοσιεύθηκε

στις

Σε μια ξεχωριστή εκδήλωση με πρωταγωνιστές μαθητές και μαθήτριες, εκπαιδευτικούς και γονείς από διάφορες περιοχές της Ελλάδας, στα 5α Μαθητικά Βραβεία YouSmile Awards, κλήθηκε να παραβρεθεί η ομάδα του e-Αιμοδότες του 3ου ΓΕΛ Κομοτηνής την Πέμπτη 24 Ιουνίου. Κεντρικό μήνυμα των φετινών βραβείων ήταν: Ποτέ δεν είσαι πολύ μικρός για να αλλάξεις τον κόσμο!

Έχοντας ήδη κατακτήσει την 1η θέση στο Generation Next του ιδρύματος Vodafone, το ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα e-Αιμοδότες διακρίθηκε και βραβεύτηκε στην κατηγορία ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ & ΕΠΙΣΤΗΜΗ στα 5α YouSmile Awards του οργανισμού «ΧΑΜΟΛΕΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ».

Οι μαθητές της Ομάδας Ρομποτικής και Προγραμματισμού του 3ου Γενικού Λυκείου Κομοτηνής, που δημιούργησαν την εφαρμογή (διαδικτυακή έκδοση: e-aimodotes.sch.gr/civilian/ και android έκδοση: https://bit.ly/e-aimodotes), καθώς και οι υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί που τους βοήθησαν, ταξίδεψαν για το σκοπό αυτό στην Αθήνα.

Η απονομή του Βραβείου έγινε από τον αγαπητό στους νέους, Stand up Comedian κ. Κώστα Μαλιάτση, ενώ παράλληλα η ομάδα δέχτηκε τα συγχαρητήρια και της Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, κας. Ζέττας Μακρή.

Τα μαθητικά βραβεία YouSmile Awards πραγματοποιούνται με την έγκριση του Υπουργείου Παιδείας & Θρησκευμάτων και αποτελούν την κορύφωση της μαθητικής-εθελοντικής δράσης YouSmile.

Σκοπός των βραβείων είναι η ανάδειξη των δράσεων και των πρωτοβουλιών των παιδιών, (σε ατομικό ή ομαδικό επίπεδο), που είχαν θετικό αντίκτυπο στον κοινωνικό τους περίγυρο και ενέπνευσαν άλλα παιδιά ή ενήλικες.

Στα 5α YouSmile Awards, συνολικά κατέθεσαν συμμετοχή 6.223 μαθητές από 122 σχολεία της χώρας. Το e-Αιμοδότες βρίσκεται σε λειτουργία από τις Υπηρεσίες Αιμοδοσίας των Γενικών Νοσοκομείων Κομοτηνής, Ξάνθης, Κορίνθου και Χίου, διευκολύνοντας στον «έξυπνο» προγραμματισμό των αιμοληψιών, κάτι που κρίνεται ιδιαίτερα σημαντικό καθώς η διάρκεια ζωής του αίματος είναι πεπερασμένη (30 ημέρες).

«Η παρουσία μας στα βραβεία αυτά ελπίζουμε να αποτελέσει εφαλτήριο για την εφαρμογή e-Αιμοδότες να ενσωματωθεί και σε περισσότερα νοσοκομεία της χώρας», αναφέρει η ομάδα Ρομποτικής και Προγραμματισμού του 3ου ΓΕΛ Κομοτηνής.

  • Προγραμματισμός Πληροφοριακού Συστήματος & Web Εφαρμογής: Άγγελος Μιχαήλ Χουβαρδάς
  • Προγραμματισμός Android Εφαρμογής: Λέανδρος Κουρτίδης
  • Γραφικά-Ήχος-Βίντεο: Βασίλειος Ευτυχιάκος
  • Υπεύθυνοι Καθηγητές: Ανδρονίκη Βερρή, Χουρμούζης Μαργαρίτης, Αικατερίνη Αθανασούλα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΠΑΙΔΕΙΑ

Τη Δημοτική Βιβλιοθήκη Κομοτηνής γνώρισαν 277 μαθητές νηπιαγωγείων

Στη δράση «Γυρίζω στη Βιβλιοθήκη» συμμετείχαν 16 Τμήματα Νηπιαγωγείων του Δήμου Κομοτηνής

Δημοσιεύθηκε

στις

Ολοκληρώθηκαν την Πέμπτη 24 Ιουνίου οι επισκέψεις των Νηπιαγωγείων του Δήμου Κομοτηνής στη Δημοτική Βιβλιοθήκη στο πλαίσιο της δράσης «Γυρίζω στη Βιβλιοθήκη». Η Δημοτική Βιβλιοθήκη Κομοτηνής και η ΚΟΙΝ.ΣΕΠ. «Κομοτηνή Εν Δράση» υποδέχτηκαν τους μικρούς αναγνώστες στην αυλή της Βιβλιοθήκης.

Στη δράση συνολικά συμμετείχαν 277 μαθητές από 16 Τμήματα Νηπιαγωγείων του Δήμου Κομοτηνής.

Οι μικροί μαθητές διάβασαν, ζωγράφισαν, έπαιξαν και διασκέδασαν ενώ είχαν τη δυνατότητα να έρθουν σε επαφή με τον φυσικό χώρο της Βιβλιοθήκης και να μάθουν πώς μπορούν να την επισκέπτονται και να τη χρησιμοποιούν.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΚΑΒΑΛΑ17 ώρες πριν

Βίντεο: Σοκαριστικό τροχαίο με τρεις νεκρούς στην Καβάλα

ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ18 ώρες πριν

Τροχαίο με τραυματία μετανάστη στην Εθνική Οδό Ξάνθης – Κομοτηνής

ΔΗΜΟΣ ΙΑΣΜΟΥ18 ώρες πριν

Ευχές με δημότες για το Κουρμπάν Μπαϊράμ αντάλλαξε ο Οντέρ Μουμίν

YΓΕΙΑ19 ώρες πριν

Κορωνοϊός: 5 κρούσματα στη Ροδόπη

ΡΟΔΟΠΗ1 ημέρα πριν

Εγνατία Οδός: Κλειστός από αύριο ο δυτικός κόμβος Κομοτηνής

ΚΑΒΑΛΑ2 ημέρες πριν

Καβάλα: Τροχαίο με τραυματίες 11 μετανάστες μετά από καταδίωξη Ι.Χ.

ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ2 ημέρες πριν

Αλλοδαπός διωκόμενος από την Ιντερπόλ επιχείρησε να εισέλθει στην Ελλάδα μέσω Νυμφαίας

ΕΛΛΑΔΑ2 ημέρες πριν

Ποινικός Κώδικας: Έρχονται αυστηρές ποινές για ειδεχθή εγκλήματα

ΕΛΛΑΔΑ2 ημέρες πριν

Πυροτεχνήματα: η αβάσταχτη γοητεία των σπινθηροβόλων αναμνήσεων

ΡΟΔΟΠΗ2 ημέρες πριν

Κάλεσμα στήριξης στο λαό της Κούβας από ΕΝΙΔΥΚ και Σύλλογο Γυναικών Ροδόπης

ΚΑΒΑΛΑ17 ώρες πριν

Βίντεο: Σοκαριστικό τροχαίο με τρεις νεκρούς στην Καβάλα

ΡΟΔΟΠΗ3 ημέρες πριν

Η πόλη της Κομοτηνής γιορτάζει την πολιούχο της Αγία Παρασκευή

ΡΟΔΟΠΗ4 ημέρες πριν

Νεκρός άντρας ύστερα από έκρηξη σε λυόμενη οικία στις Σάπες

ΠΟΛΙΤΙΚΗ4 ημέρες πριν

Μήνυμα Σακελλαροπούλου σε Τουρκία: «Η συμπαράστασή μας στην Κύπρο είναι απόλυτη»

ΡΟΔΟΠΗ4 ημέρες πριν

Νέα συγκέντρωση αρνητών του εμβολίου: «Θέλουν να μας εξαφανίσουν»

TΟΥΡΚΙΑ5 ημέρες πριν

Τουρκία: Ο Πόντος «βούλιαξε» και ο Ερντογάν μοίραζε τσάι στους πλημμυροπαθείς!

ΒΟΥΛΗ5 ημέρες πριν

Ιλ. Αχμέτ: «Χωρίς δασικούς χάρτες δεν υφίσταται εκσυγχρονισμός του Κτηματολογίου»

ΡΟΔΟΠΗ5 ημέρες πριν

Υπό πλήρη έλεγχο η φωτιά στον Μίσχο – Μεγάλη κινητοποίηση της Πυροσβεστικής

ΡΟΔΟΠΗ7 ημέρες πριν

Πολυπληθής συγκέντρωση κατά του υποχρεωτικού εμβολιασμού στην Κομοτηνή

ΕΛΛΑΔΑ1 εβδομάδα πριν

Αστυνομικοί εισέβαλαν σε χωράφι και κατέβασαν πανό κατά του Μητσοτάκη

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Copyright © 2021 - ΦΩΝΗ ΤΗΣ ΡΟΔΟΠΗΣ

0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x