Γεύμα με δημοσιογράφους

Στόχος Τοψίδη η καθιέρωση ενιαίου brand name για όλη την Περιφέρεια ΑΜ-Θ

Ο υποψήφιος Περιφερειάρχης παρουσίασε στους εκπροσώπους των τοπικών ΜΜΕ τις ιδέες του για την Περιφέρεια αλλά και το προσωπικό επιχειρηματικό του προφίλ – Μεταξύ άλλων επιχειρήσεων, διαθέτει στην Κωνσταντινούπολη και γραφείο συλλογής αιτήσεων θεωρήσεων εισόδου (Visas)

Γεύμα γνωριμίας με εκπροσώπους των τοπικών ΜΜΕ είχε την Τετάρτη 16 Ιανουαρίου σε γνωστή ταβέρνα της Κομοτηνής ο Χριστόδουλος Τοψίδης.

Σκοπός του υποψήφιου Περιφερειάρχη ΑΜ-Θ η προσωπική του γνωριμία με κάθε έναν από τους τοπικούς δημοσιογράφους στους οποίους παρουσίασε εν μέσω μιας χαλαρής συζήτησης τόσο τις ιδέες του για το μέλλον της Περιφέρειας όσο και το προσωπικό – επιχειρηματικό του προφίλ.

Ενιαίο brand name για την Περιφέρεια ΑΜ-Θ

Την καθιέρωση ενός brand name για όλη την Περιφέρεια ΑΜ-Θ έθεσε ως σκοπό της διοίκησης του ο Χριστόδουλος Τοψίδης, ο οποίος αποκάλυψε την προτεραιότητα του αυτή λαμβάνοντας αφορμή από σχετική μας ερώτηση.

Ειδικότερα, τον ρωτήσαμε για το ποιο κατά την άποψη του θα πρέπει να είναι το brand name το οποίο θα πρέπει να αναδείξει ως κύριο μοχλό ανάπτυξης η περιοχή της Ροδόπης. Ο ίδιος επιλέγοντας να προβάλλει την ανάγκη περιφερειακής παρά τοπικής συνείδησης απάντησε ότι το brand name θα πρέπει να είναι ενιαίο και να μην διαφέρει σε κάθε περιφερειακή ενότητα.

«Εμείς θέλουμε ένα brand name για όλη την Ανατολική Μακεδονία και Θράκη και μάλιστα πρέπει ισόνομα και ισόρροπα να αναπτυχθούν όλες οι περιφερειακές ενότητες. Αυτό το ρόλο πρέπει να παίξει η Περιφέρεια, να είναι ο αναπτυξιακός βραχίονας της εκάστοτε ενότητας και αυτό θα κάνουμε πράξη και εφαρμογή» δήλωσε χαρακτηριστικά.

Παράλληλα, επεσήμανε ότι επιδίωξη του συνδυασμού του είναι «να ενώσουμε, να συνθέσουμε και να διατηρήσουμε την ισονομία και να εξαλείψουμε τις πιθανές αδικίες που προηγήθηκαν τα προηγούμενα έτη και τις άνισες διαχειρίσεις κονδυλίων σε κάθε περιφερειακή ενότητα», ενώ ταυτόχρονα εξήγγειλε ότι η παρουσίαση των προγραμματικών αρχών και υποψηφίων συμβούλων θα γίνει σε εκδήλωση στις 10 Φεβρουαρίου στην Καβάλα.

Το επιχειρηματικό του προφίλ και το γραφείο συλλογής αιτήσεων θεωρήσεων βίζας

Εκτός των προτάσεων του για την Περιφέρεια ο κ. Τοψίδης παρουσίασε και το ομολογουμένως εντυπωσιακό επιχειρηματικό του προφίλ το οποίο απαρτίζεται από δεκάδες επιχειρήσεις σχεδόν σε όλες τις πόλεις της Περιφέρειας ΑΜ-Θ αλλά και στο εξωτερικό.

Αυτό που μας έκανε εντύπωση μεταξύ των υπολοίπων επιχειρήσεων είναι το γραφείο συλλογής αιτήσεων θεωρήσεων βίζας που όπως ο ίδιος είπε διαθέτει στην Κωνσταντινούπολη. Τον ρωτήσαμε την άποψη του για το γνωστό σκάνδαλο με την κομπίνα εκατομμυρίων με τις βίζες στο οποίο, σύμφωνα με δημοσιεύματα αθηναϊκών ΜΜΕ, εμπλέκεται υψηλόβαθμος διπλωμάτης του ΥΠΕΞ ενώ εκφράσαμε και το ενδιαφέρον μας για παρουσίαση της εταιρείας και κυρίως για το ενδιαφέρον των Τούρκων πολιτών για την έκδοση ελληνικής βίζας. Ο κ. Τοψίδης δεν θέλησε να πάρει θέση για το σκάνδαλο όμως δεσμεύθηκε να μας ενημερώσει για το ενδιαφέρον των Τούρκων πολιτών και την εν γένει λειτουργία της εταιρείας μετά τις περιφερειακές εκλογές.

Αν μη τι άλλο ευχόμαστε σε περίπτωση εκλογής του να είναι και στα πολιτικά του καθήκοντα το ίδιο πετυχημένος που είναι και στις επιχειρηματικές του δραστηριότητες.

Λευτέρης Γλερίδης
facebook.com/gleridis

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Το fonirodopis.gr σας ενθαρρύνει να εκφράζετε τις απόψεις σας ελεύθερα, χωρίς καμία λογοκρισία και κανέναν περιορισμό. Θερμή παράκληση, τα σχόλια να είναι γραμμένα στα ελληνικά (όχι greeklish), να μην είναι υβριστικά και προσβλητικά και να μην παραπέμπουν σε άλλες ιστοσελίδες. Αυτονόητο είναι ότι η ομάδα διαχείρισης ΔΕΝ φέρει καμία ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων των αναγνωστών, παρά μόνο για τα άρθρα που αναρτώνται στην ιστοσελίδα.
Επιπλέον, σας ενθαρρύνουμε και σας προτρέπουμε να συμπορευτείτε μαζί μας στη μάχη κατά της διαφθοράς και της αδιαφάνειας. Για οποιαδήποτε αντίστοιχη περίπτωση υποπέσει στην αντίληψη σας, επικοινωνήστε μαζί μας.
Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας.