ΜΕΙΝΕ ΣΕ ΕΠΑΦΗ


ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

ΤΖΑΜΠΑΖΛΗΣ ΑΕ:… Και το (ασφαλές) ταξίδι αρχίζει

Η φιλοσοφία της ΤΖΑΜΠΑΖΛΗΣ Α.Ε. είναι είναι εξ ορισμού συνδεδεμένη με τις οδικές μετακινήσεις, ένα κοινωνικό αγαθό που αποτελεί αναπόσπαστο παράγοντα εξέλιξης και προόδου μιας κοινωνίας. Στο πλαίσιο της ευθύνης απέναντι στην κοινωνία, η ΤΖΑΜΠΑΖΛΗΣ Α.Ε. συμβάλλει με ποικίλες δράσεις στην οδική ασφάλεια ξεκινώντας πάντα από την σωστή συντήρηση των οχημάτων και την βελτιστοποίηση όλων των συστημάτων παθητικής και ενεργητικής ασφάλειας του αυτοκινήτου.

Με την πεποίθηση,όμως, ότι η οδική ασφάλεια είναι και θέμα παιδείας και με βαθιά αίσθηση κοινωνικής ευθύνης, η ΤΖΑΜΠΑΖΛΗΣ Α.Ε. υλοποιεί δράσεις που ενημερώνουν και εκπαιδεύουν το κοινό σε αυτή την κατεύθυνση. Ταυτόχρονα, έχει ως αρχή της να στηρίζει ουσιαστικές ενέργειες που γίνονται από διάφορους φορείς στον τομέα της οδικής ασφάλειας, καθώς και να καλλιεργεί συνεργασίες με στόχο την παραγωγή έργου που θα δώσει ώθηση στην οδική ασφάλεια στη Ροδόπη. Στόχος είναι η δημιουργία ευσυνείδητων οδηγών, κάτι που θα έχει ως αποτέλεσμα τη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων.

Η ΤΖΑΜΠΑΖΛΗΣ Α.Ε. θα προσπαθήσει σε συνεργασία με την ΦτΡ να σταθεί χρήσιμος “συνοδηγός” και “σύμβουλος” των οδηγών της Ροδόπης και της Θράκης, αξιοποιώντας τόσο την εμπειρία των εξειδικευμένων συνεργατών της στην Ελλάδα και το εξωτερικό όσο και την συσσωρευμένη εμπειρία των τεχνικών της που αξιολογούν όλες τις βλάβες και τις δυσλειτουργίες των οχημάτων που επισκευάζονται στις εγκαταστάσεις της ΤΖΑΜΠΑΖΛΗΣ Α.Ε.

Χάρτης των Τροχαίων Ατυχημάτων του 2010

Παρά την μείωση που παρατηρήθηκε στα τροχαία ατυχήματα και στα θύματα το 2010, σε σχέση με το 2009, σύμφωνα με στοιχεία που δόθηκαν  από τη Διεύθυνση Τροχαίας του Αρχηγείου της ΕΛ.ΑΣ, οι έλληνες οδηγοί εξακολουθούν να κινούνται με υπερβολικές ταχύτητες, να μπαίνουν στο αντίθετο ρεύμα, να είναι απρόσεκτοι και σε αρκετές περιπτώσεις να οδηγούν υπό την επήρεια αλκοόλ.

Το 2010, σύμφωνα με τα στατιστικά της Τροχαίας, οι  νεκροί ήταν 183 λιγότεροι από το 2009, κάτι που, όπως αναφέρεται , σημαίνει ότι ξεπεράστηκε ο στρατηγικός στόχος του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη, ο οποίος είναι να μειώνονται κάθε χρόνο οι νεκροί κατά 100 άτομα. Ο στόχος αυτός καθορίστηκε και πάλι για την πενταετία 2011-2015.

Ωστόσο ο αριθμός των θυμάτων εξακολουθεί να είναι υψηλός και όπως επισημαίνεται από την Τροχαία οι κύριες αιτίες είναι και πάλι οι επικίνδυνες παραβάσεις απο τους οδηγούς.

Σημειώνεται όμως ότι περισσότερα δυστυχήματα έγιναν στο δευτερεύον οδικό δίκτυο, γεγονός που σημαίνει ότι μερίδιο ευθύνης έχει και η κατάσταση των δρόμων.

Αναλυτικά, το 2010 σε σύγκριση με το 2009 σημειώθηκαν σε όλη την επικράτεια: 1.161 θανατηφόρα τροχαία ατυχήματα έναντι 1.314 το 2009 (153 λιγότερα), 1.455 βαριά ατυχήματα έναντι 1.389 (66 περισσότερα), 12.456 ελαφρά ατυχήματα έναντι 12.072 (384 περισσότερα)

Τα θύματα στα παραπάνω ατυχήματα ήταν:  1.280 νεκροί έναντι 1.463 το 2009 (183 λιγότεροι), 1.755 βαριά τραυματίες έναντι 1.669 (86 περισσότεροι, 17.024 ελαφρά τραυματίες έναντι 16.683 αντίστοιχα (341 περισσότεροι).

Ως προς τις αιτίες, τα θανατηφόρα δυστυχήματα οφείλονταν: 185 στην υπερβολική ταχύτητα, 154 στην κίνηση στο αντίθετο ρεύμα, 134 στην οδήγηση χωρίς σύνεση και προσοχή,  88 στην παραβίαση προτεραιότητας, 76 στην απόσπαση προσοχής, 19 στο αντικανονικό προσπέρασμα, 353 στα  λοιπά αίτια που σχετίζονται με οδηγική συμπεριφορά (μέθη κ.λπ.)

Η πλειοψηφία των θανατηφόρων ατυχημάτων συνέβησαν στο δευτερεύον οδικό δίκτυο (441) και στις κατοικημένες περιοχές 352. Στον άξονα Πατρών-Αθηνών-Θεσσαλονίκης- Ευζώνων σημειώθηκαν 58 θανατηφόρα και στην Εγνατία Οδό 19.

 Όσον αφορά στη δραστηριότητα της Τροχαίας, το 2010 βεβαιώθηκαν συνολικά 583.778 επικίνδυνες παραβάσεις σε όλη την Επικράτεια.

Οι παραβάσεις που βεβαιώθηκαν ήταν :

  •     263.382 παραβάσεις ταχύτητας

  •     83.624 παραβάσεις επαγγελματικών οχημάτων

  •     51.526 μη χρήση κράνους

  •     49.703 μη χρήση ζώνης ασφαλείας

  •     38.033 οδήγηση υπό την επήρεια μέθης

  •     19.350 παραβάσεις οχημάτων (ΚΤΕΟ)

  •     18.603 παραβίαση χρήσης κινητού τηλεφώνου

  •     17.702 κίνηση στο αντίθετο ρεύμα

  •     13.941 παραβιάσεις ερυθρού σηματοδότη

  •     10.112 αντικανονικό προσπέρασμα

  •     5.626 φθαρμένα ελαστικά

  •     4.758 αντικανονικοί ελιγμοί

  •     2.600 κίνηση στην αριστερή λωρίδα – μη κίνηση στο άκρο δεξιό της οδού

  •     2.235 παράνομες διαφημιστικές πινακίδες

  •     1.963 παραβίαση προτεραιότητας

  •     620 μη χρήση παιδικών καθισμάτων

Γενικές Οδηγίες για Ασφαλή Κυκλοφορία το Καλοκαίρι

Επειδή το καλοκαίρι παρατηρείται μεγαλύτερη κυκλοφορία αυτοκινήτων και οι μετακινήσεις μας είναι πιο συχνές, και μάλιστα πολλές φορές με όλη την οικογένεια, απαιτείται ιδιαίτερη προσοχή κατά την οδήγηση.

Κατά τις μετακινήσεις μας λοιπόν με αυτοκίνητο ή μοτοσικλέτα στη διάρκεια των καλοκαιρινών μας διακοπών, πρέπει για τη δική μας ασφάλεια, την ασφάλεια της οικογένειας μας και την ασφάλεια των συμπολιτών μας, να τηρούμε τις παρακάτω οδηγίες:

Οδηγώ με ασφάλεια σημαίνει :

  • Πριν την αναχώρησή μας για τις καλοκαιρινές διακοπές, είναι απαραίτητο να κάνουμε έναν πλήρη έλεγχο στο όχημά μας. Αυτός ο έλεγχος θα πρέπει να περιλαμβάνει από φρένα και ελαστικά μέχρι κουτί πρώτων βοηθειών και κλιματισμό.

  • Βεβαιωνόμαστε ότι το ρεζερβουάρ μας είναι γεμάτο καύσιμα. Καλό είναι να ξεκινάμε όσο το δυνατόν νωρίτερα από την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης και να μη βάζουμε σκοπό για συγκεκριμένη ώρα άφιξης.

  • Για την ασφάλεια του αυτοκινήτου μας μεγάλη σημασία έχει το φόρτωμα. Τα βαριά αντικείμενα μπαίνουν χαμηλά (για κέντρο βάρους) και τα ελαφρύτερα από πάνω. Μέσα στην καμπίνα δεν βάζουμε πράγματα που εμποδίζουν την ορατότητα του οδηγού και μπορεί να μας προκαλέσουν σοβαρές βλάβες σε τυχόν εμπλοκή μας σε ατύχημα.

  • Όλοι οι επιβαίνοντες στο αυτοκίνητο θα πρέπει να φορούν πάντα τη ζώνη ασφαλείας. Αυτή δεν είναι διακοσμητικό «αξεσουάρ», αλλά «ασφάλεια ζωής». Τα μικρά παιδιά θα πρέπει να προστατεύονται από το ειδικό κάθισμά τους.

  • Δεν πίνουμε όταν πρόκειται να οδηγήσουμε και δεν οδηγούμε όταν είμαστε κουρασμένοι.

  • Δεν μιλάμε στο κινητό όταν οδηγούμε.

  • Ας αποφύγουμε με κάθε τρόπο το κάπνισμα, το φαγητό και το ποτό την ώρα της οδήγησης. Σε αυτές τις περιπτώσεις, πέρα από τα χέρια μας, αποσπάται και η προσοχή μας και αυτό φυσικά είναι επίσης πολύ επικίνδυνο.

  • Πρέπει κατά την οδήγησή μας να δείχνουμε ιδιαίτερη προσοχή στις στροφές, κατοικημένες περιοχές και δρόμους χωρίς μπαριέρα ή στηθαίο.

  • Δεν ρισκάρουμε τις ζωές μας και τις ζωές των άλλων κάνοντας αντικανονικές προσπεράσεις.

  • Κρατάμε χαμηλές ταχύτητες. Τα όρια ταχύτητος, οι πινακίδες με οδηγίες και τα φανάρια βρίσκονται εκεί για να μας προστατεύουν εφόσον τα σεβόμαστε.

  • Σε κάθε περίπτωση, πρέπει να συμμορφωνόμαστε με τις υποδείξεις και τις οδηγίες των τροχονόμων και να διατηρούμε την ψυχραιμία μας.

  •  Για τους μοτοσικλετιστές, ισχύουν περίπου τα ίδια, πρέπει όμως να ξέρουμε ότι χωρίς το σωστό κράνος και το προστατευτικό ντύσιμο είμαστε εκτεθειμένοι ανά πάσα στιγμή σε κίνδυνο. Τα δίκυκλα δικαιούνται, όπως όλα τα τροχοφόρα, τη δική τους θέση στους δρόμους. Η κυκλοφορία όμως ανάμεσα στις λωρίδες αυξάνει τις πιθανότητες ατυχήματος, ακόμη και αν τα αυτοκίνητα είναι ακινητοποιημένα.

  • Συμμορφωνόμαστε στις υποδείξεις της Ελληνικής Αστυνομίας και της Τροχαίας.

Και μην ξεχνάτε… Το ασφαλές ταξίδι αρχίζει από την ΤΖΑΜΠΑΖΛΗΣ Α.Ε. στον Ανατολικό Κόμβο της Κομοτηνής


ΤΖΑΜΠΑΖΛΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Α.Ε.
Εμπορία Αυτοκινήτων – Ανταλλακτικά – Συνεργείο – Βαφείο – Φανοποιεία
2ο χιλ. Κομοτηνής – Ροδίτη

Τηλεφωνικό κέντρο : 2531081520
Συνεργείο : 2531081522
Fax : 2531022056
Mail Fiat : fiatkom@otenet.gr
Mai Jeep : tzabazlis.service@chryslernet.gr
Site : www.tzabazlis.gr

Διαφήμιση
Σχολιάστε
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Με τη CITROEN- ΤΖΑΜΠΑΖΛΗΣ Α.Ε. φρενάρουμε καλύτερα – οδηγούμε ασφαλέστερα !

Δημοσιεύθηκε

στις

Οι αναγνώστες της ΦΩΝΗΣ αλλά και οι πελάτες της ΤΖΑΜΠΑΖΛΗΣ Α.Ε. γνωρίζουν καλύτερα, από πρώτο χέρι θα λέγαμε, την ευαισθησία των ανθρώπων της ΤΖΑΜΠΑΖΛΗΣ Α.Ε.τόσο  για την παθητική και ενεργητική ασφάλεια του σύγχρονου οδηγού της Ροδόπης όσο και για θέματα οδικής ασφάλειας γενικότερα.

Ακόμη και σε περίοδο κρίσης η ΤΖΑΜΠΑΖΛΗΣ Α.Ε. προσπαθεί να κάνει εκπτώσεις σε ανταλλακτικά και εργασίες γύρω από το αυτοκίνητο αλλά σε ουδεμία περίπτωση δεν κάνει εκπτώσεις στην ασφάλεια και τη σιγουριά των συμπολιτών μας.

Σε αυτή τη συγκυρία η ΤΖΑΜΠΑΖΛΗΣ Α.Ε. δεν είναι μόνη , καθώς η συνεργασία της με τον Όμιλο Συγγελίδη και τη Σιτροέν ανοίγει μια νέα εποχή στην αγορά αυτοκινήτου στην περιοχή μας.

Μετά από πρωτοβουλία της ΤΖΑΜΠΑΖΛΗΣ Α.Ε. η ΣΙΤΡΟΕΝ ΕΛΛΑΣ βρίσκεται ακόμη μία φορά στο σύγχρονο οδηγό της Ροδόπης με μία μοναδική προσφορά: ΕΚΠΤΩΣΗ έως 20% σε ανταλλακτικά για το σύστημα φρένων (τακάκια, δισκόπλακες, υγρά φρένων) την χρονική περίοδο από 05/03/2012 έως και 30/04/2012.

Όπως είναι γνωστό, όλα τα αυτοκίνητα Citroen φέρουν εξοπλισμό τελευταίας τεχνολογίας και υλικά που τους επιτρέπουν παρά τις δυσμενείς συνθήκες που αντιμετωπίζουν καθημερινά στους ελληνικούς δρόμους να προσφέρουν στους πελάτες σας υψηλά επίπεδα άνεσης και ασφάλειας.

Σε κάθε αυτοκίνητο Citroen η αξιοπιστία, η αποτελεσματική λειτουργία και η ανθεκτικότητα του συστήματος φρένων είναι αδιαμφισβήτητα τα σημεία κλειδιά για τα υψηλά επίπεδα ασφάλειας που παρέχονται στον οδηγό και τους επιβάτες γεγονός που καθιστά σαφές ότι ο συστηματικός και λεπτομερής έλεγχος του συστήματος φρένων κρίνεται απολύτως απαραίτητος.

Σε ότι αφορά στο σύστημα φρένων είναι απολύτως αναγκαίο τα ανταλλακτικά που χρησιμοποιούνται σε αυτό να είναι απόλυτα συμβατά με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή. Η τεχνολογική εξέλιξη των σύγχρονων συστημάτων (ESP π.χ.) απαιτεί ακρίβεια και τεχνογνωσία για τον εντοπισμό και την επισκευή των φθαρμένων ανταλλακτικών του συστήματος φρένων.

Για τη μεγαλύτερη διευκόλυνσή του σύγχρονου οδηγού η Citroen παρέχει ανταλλακτικά εύκολα στην τοποθέτηση μειώνοντας έτσι το χρόνο παραμονής του αυτοκινήτου στο συνεργείο.

Επισκεφθείτε τις εγκαταστάσεις της ΤΖΑΜΠΑΖΛΗΣ Α.Ε.! Το εξειδικευμένο προσωπικό της Σιτροέν θα σας βοηθήσουν να εντοπίσετε τυχόν προβλήματα στο σύστημα φρένων και θα προτείνουν λύσεις.Πιο συγκεκριμένα η ΤΖΑΜΠΑΖΛΗΣ  Α.Ε. επισημαίνει:

Οι οδηγοί είναι οι πρώτοι που θα βρεθούν αντιμέτωποι με τα τα πρώιμα σημάδια φθοράς του συστήματος φρένων. Για το λόγο αυτό θα πρέπει να μπορούν να εντοπίσουν τα πρώτα συμπτώματα όπως για παράδειγμα: ένα ιδιαίτερα μαλακό ή υπερβολικά σκληρό πεντάλ φρένου με μειωμένη αποτελεσματικότητα σε περίπτωση φρεναρίσματος προειδοποιεί ότι απαιτείται άμεση αντικατάσταση στα τακάκια.

Επίσης θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί στα προειδοποιητικά σημάδια που υποδηλώνουν φθορά των δίσκων. Για παράδειγμα φθορά, οξείδωση ακόμα και ρωγμές στην επιφάνεια των δίσκων πρέπει να εντοπίζονται όσο το δυνατόν συντομότερα.

Ιδιαίτερη σημασία πρέπει να δίνεται στα υγρά των φρένων καθώς με την πάροδο του χρόνου, το υγρό των φρένων έχει την τάση να απορροφά υγρασία από τον αέρα με αποτέλεσμα να μειώνεται το σημείο βρασμού τους. Τα υγρά φρένων θα πρέπει να συμμορφώνονται με πολλαπλές προδιαγραφές. Η Citroen έχει θέσει δικές της ακόμα πιο αυστηρές προδιαγραφές για τα υγρά φρένων της και συνιστά τα DOT 4, τα οποία ανταποκρίνονται στις ανάγκες όλων των αυτοκινήτων της με απόλυτη επιτυχία.

Έχοντας υπ΄όψιν τα παραπάνω, καλό είναι να ξέρουμε ότι οι δίσκοι και τα τακάκια φέρουν από κοινού σημαντικό μερίδιο ευθύνης για την καλή λειτουργία και την αποτελεσματικότητα του συστήματος φρένων. Οι λειτουργίες τους είναι αλληλένδετες γεγονός που δεν επιτρέπει σε ένα από αυτά να φέρει σε πέρας το έργο του εάν και το άλλο δεν είναι σε άριστη κατάσταση. Το τεχνικό προσωπικό της ΤΖΑΜΠΑΖΛΗΣ Α.Ε. επισημαίνει ότι :

Κρίνεται σκόπιμο τα τακάκια να αντικαθίστανται πριν ακόμα το πάχος τους φθάσει τα 2mm. Επιπροσθέτως συνίσταται να αντικαθίστανται τα τακάκια και στους δύο τροχούς του ίδιου άξονα.

Οι δίσκοι θα πρέπει να αντικαθίστανται κατά ζεύγη ανά άξονα και παράλληλα με αυτούς θα πρέπει να αντικαθίστανται και τα αντίστοιχα τακάκια.Κάθε μοντέλο αυτοκινήτου Citroen φέρει δίσκους φρένων συγκεκριμένης διαμέτρου και πάχους. Για το λόγο αυτό κρίνεται απολύτως απαραίτητη η χρήση δίσκων φρένων εγκεκριμένων από τη Citroen οι οποίοι ανταποκρίνονται απόλυτα στις τεχνικές προδιαγραφές που θέτει ο κατασκευαστής.

Συνίσταται η αντικατάσταση των υγρών φρένων ανά διετία ενώ σε κάθε περίπτωση εφόσον ανάψει η αντίστοιχη ενδεικτική λυχνία του αυτοκινήτου κρίνεται απολύτως απαραίτητος ο έλεγχος της στάθμης τους από τον οδηγό χωρίς δεύτερη σκέψη!Η χρήση προϊόντων όπως ανόργανο υγρό φρένων (το οποίο ενδείκνυται για χρήση στο σύστημα διεύθυνσης, στις υδραυλικές αναρτήσεις κ.λπ) αντί του συνθετικού υγρού που προορίζεται για τα κυκλώματα του συστήματος φρένων είναι απαγορευτική! Κάτι τέτοιο θα είχε δυσμενείς επιπτώσεις στη λειτουργία του όλου συστήματος.

Το εξειδικευμένο προσωπικό της Citroen και της ΤΖΑΜΠΑΖΛΗΣ Α.Ε. σας περιμένουν στις υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις της ΤΖΑΜΠΑΖΛΗΣ Α.Ε για να σας ενημερώσουν αλλά και για να «φρενάρουν» τις τιμές προκειμένου να οδηγούμε ασφαλέστερα.


ΤΖΑΜΠΑΖΛΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Α.Ε.
Εμπορία Αυτοκινήτων – Ανταλλακτικά – Συνεργείο – Βαφείο – Φανοποιεία
2ο χιλ. Κομοτηνής – Ροδίτη

Τηλεφωνικό κέντρο : 2531081520
Συνεργείο : 2531081522
Fax : 2531022056
Mail Fiat : fiatkom@otenet.gr
Mai Jeep : tzabazlis.service@chryslernet.gr
Site : www.tzabazlis.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

«Ένα πιάνο-Μια φωνή» ταξίδεψαν με «Lancia – Jeep – ΤΖΑΜΠΑΖΛΗΣ Α.Ε.» στο Μέγαρο Μουσικής Κομοτηνής

Δημοσιεύθηκε

στις

Όταν σε παλαιότερο κείμενο της ΦΩΝΗΣ γράφαμε ότι οι «Οι πεφωτισμένοι της Ροδόπης» οδηγούν LANCIA και πηγαίνουν στην ΤΖΑΜΠΑΖΛΗΣ Α.Ε.  δεν μπορούσαμε να φαντασθούμε ότι τόσο γρήγορα θα βλέπαμε την «Lancia – Jeep – ΤΖΑΜΠΑΖΛΗΣ Α.Ε.» να είναι χορηγός και στο δικό μας Μέγαρο Μουσικής στη μουσικη παράσταση «Ένα πιάνο-Μια φωνή» με Άλκηστη Πρωτοψάλτη και Στέφανο Κορκολή. Συναντήσαμε τον Γιώργο Τζαμπαζλή στο Μέγαρο Μουσικής Κομοτηνής όπου και είχαμε μία σύντομη συνομιλία μαζί του σχετικά με την κίνησή του αυτή:

ΦτΡ: Κε Τζαμπαζλή, βλέπουμε στο προαύλιο του Μεγάρου Μουσικής να εκτίθενται δύο  Lancia Y και το νέο Jeep Compass. Τί ακριβώς συμβαίνει και τί σημαίνει αυτό για τον μέσο Κομοτηναίο που βιώνει τη δύσκολη καθημερινότητα;

Γ. Τζαμπαζλής: Απλά θα λέγαμε ότι από την κρίση για να ξεφύγεις πρέπει να πατήσεις γκάζι γρήγορα, οικονομικά και να ξέρεις προς τα πού θα πας με ασφάλεια. Αυτή είναι και η φιλοσοφία της επιχείρησής μας που ακόμη και σε καιρό κρίσης στέκεται δίπλα στους συνανθρώπους μας, στην πόλη μας και προχωράει σε συνεργασίες με μεγάλους ομίλους όπως είναι ο Όμιλος Συγγελίδη και προσπαθεί να βρει λύσεις βιώσιμες και μακροπρόθεσμες. Το Μέγαρο Μουσικής τοποθετεί την Κομοτηνή στον παγκόσμιο χάρτη του Πολιτισμού και η ΤΖΑΜΠΑΖΛΗΣ Α.Ε. έχει από καιρό τοποθετήσει την Κομοτηνή στον Παγκόσμιο Χάρτη της Αυτοκίνησης!

ΦτΡ: Πώς αντιλαμβάνεται η ΤΖΑΜΠΑΖΛΗΣ Α.Ε. την ανάπτυξη και την ανταγωνιστικότητα που κατά πολλούς είναι τα κλειδιά για να ξεφύγουμε από την κρίση;

Γ. Τζαμπαζλής: Σε αυτή τη φάση της κρίσης όλοι μιλούν για ανταγωνιστικότητα και δυστυχώς πολλοί την χρησιμοποιούν φιλολογικά ως ευσεβή πόθο, χωρίς να ξέρουν καν στις περισσότερες φορές τι σημαίνει. Είναι ένα μέγεθος που φέρνει σε σχέση ποιοτικά και ποσοτικά χαρακτηριστικά μεταξύ τους. Οι περισσότεροι ασχολούνται περισσότερο με το κόστος ενός αγαθού και όχι με το όφελος του και για αυτό λένε. «Ας γίνουμε λοιπόν φθηνοί, εφόσον δεν έχουμε καταφέρει να γίνουμε χρήσιμοι».  Από αυτή την εξαίρεση δεν ξέφυγε ποτέ και η Ελλάδα, η οποία διέφευγε πάντα στην εύκολη και γρήγορη λύση. Εμείς στην ΤΖΑΜΠΑΖΛΗΣ Α.Ε. σε συνεργασία με ειδικούς προσπαθούμε από τη μια να διαχειρισθούμε σωστά στα πλαίσια μιας σύγχρονης τεχνοκρατικής οικονομίας τα χρήσιμα και πανάκριβα εισαγόμενα προϊόντα αυτοκίνησης δίνοντας όμως και τη δική μας διάσταση στα πλαίσια της τοπικής κοινωνίας της Ροδόπης της οποίας είμαι γέννημα θρέμμα.

ΦτΡ: Πώς και επιλέξατε αυτές τις δύο συναυλίες-εκδηλώσεις για να στείλετε το μήνυμά σας στον κόσμο και τους συμπολίτες μας;

Γ. Τζαμπαζλής: Κατ΄αρχάς η ίδια η παράσταση έχει ταξιδέψει σε όλον τον κόσμο προάγοντας την ελληνική μουσική και τον ελληνικό πολιτισμό σε Λονδίνο, Βοστόνη Φρανκφούρτη, Ντίσελντορφ, Στουτγκάρδη, Ζυρίχη, Αμστερνταμ, Βρυξέλλες, Μόναχο, Βουκουρέστι, Λευκωσία, Λεμεσός, Λάρνακα. Οι δύο ερμηνευτές με το ταλέντο τους, τις επιλογές τους και την εργατικότητά τους ξεκίνησαν το ταξίδι τους στο χρόνο.… “το ταξίδι των δικών μας ψυχών στις ψυχές του κόσμου» , όπως δηλώνει ο Στέφανος Κορκολής! Και ανεξάρτητα από τις τρέχουσες εξελίξεις παρουσίασαν μία άλλη Ελλάδα, μια εξωστρεφή και σκεπτόμενη Ελλάδα.

Η Κομοτηνή φιλοξένησε τους δύο αυτούς καλλιτέχνες σε ένα στολίδι πολιτισμού όπως είναι το Μέγαρο Μουσικής το οποίο –και να με θυμηθείτε- σε λίγο καιρό θα αποτελεί επίκεντρο σημαντικών εκδηλώσεων που θα δώσουν νέα ταυτότητα στην πόλη μας και θα αναδείξει την ήδη υπάρχουσα.

Σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία η Κομοτηνή ήταν από τις ελάχιστες πόλεις στην Ελλάδα που δεν το έβαλε κάτω και έκανε λίγα βήματα μπροστά σε πείσμα όλων εκείνων που θέλουν να κουβαλάνε τη μιζέρια και την καταστροφή. Τόσο οι άνθρωποι της ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗΣ όσο και οι συμπολίτες μας που πλαισίωσαν αυτή την προσπάθεια εθελοντικά αναδεικνύουν σιγά σιγά μια άλλη Κομοτηνή, μια άλλη Ροδόπη.

Η ΤΖΑΜΠΑΖΛΗΣ ΑΕ. συμμετέχει σε αυτή τη προσπάθεια στα πλαίσια δράσεων εταιρικής και κοινωνικής ευθύνης της επιχείρησής μας ενώ ταυτοχρόνα θέλει να αναδείξει και την δυναμική πλευρά της ελληνικής επιχειρηματικότητας!

Η σύμπραξη της ΤΖΑΜΠΑΖΛΗΣ Α.Ε. με τον ΟΜΙΛΟ ΣΥΓΓΕΛΙΔΗ έγινε σε μία φάση που ΟΛΟΙ απέφευγαν να επενδύσουν στην Ελλάδα. Εμείς όμως μείναμε εδώ, επενδύσαμε ίδια κεφάλαια, διατηρήσαμε θέσεις εργασίας και προσφέρουμε ένα άρτιο προιόν στον καταναλωτή με τη δική μας σφραγίδα για τις δικές του ανάγκες.

Εν κατακλείδι, μόνο με γνώση και σκληρή δουλειά θα βγούμε από αυτό το τούνελ ενώ ταυτόχρονα πρέπει να δείξουμε σε όλον τον κόσμο ότι δεν είμαστε εμείς αυτοί που δημιούργησαν το χρέος αλλά οι επιλογές εκείνων που έπαιξαν με τα όνειρά μας.

Και αυτό πρέπει να το πούμε με διάφορους τρόπους. Ο Πολιτισμός και οι Λειτουργοί του το κάνουν σε χώρους όπως αυτός εδώ , το Μέγαρο Μουσικής Κομοτηνής.


ΤΖΑΜΠΑΖΛΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Α.Ε.
Εμπορία Αυτοκινήτων – Ανταλλακτικά – Συνεργείο – Βαφείο – Φανοποιεία
2ο χιλ. Κομοτηνής – Ροδίτη

Τηλεφωνικό κέντρο : 2531081520
Συνεργείο : 2531081522
Fax : 2531022056
Mail Fiat : fiatkom@otenet.gr
Mai Jeep : tzabazlis.service@chryslernet.gr
Site : www.tzabazlis.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

ΤΖΑΜΠΑΖΛΗΣ Α.Ε παντός καιρού

Δημοσιεύθηκε

στις

Οι οδηγοί της Ροδόπης και αυτό το χειμώνα δοκιμάσθηκαν , τόσο οι ίδιοι όσο και τα οχήματά τους, από τις δυσμενείς καιρικές συνθήκες και –κυρίως- την κατάσταση που επικρατεί στο εθνικό, περιφερειακό και επαρχιακό οδικό δίκτυο.

Οι ΜΟΝΟΙ, όμως, που ανταπεξήλθαν με επιτυχία στις δοκιμασίες αυτοί ήταν οι πελάτες της ΤΖΑΜΠΑΖΛΗΣ Α.Ε. αν κρίνουμε από τα θετικά σχόλια που φθάνουν καθημερινώς στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της ΤΖΑΜΠΑΖΛΗΣ Α.Ε.

Κατ’ αρχήν οι πελάτες της ΤΖΑΜΠΑΖΛΗΣ Α.Ε. έχουν τα προνόμιο του ΔΩΡΕΑΝ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ χειμώνα-καλοκαίρι, βρέξει-χιονίσει. Οπότε εγκαίρως γίνεται η διάγνωση και η όποια επιδιόρθωση ή επισκευή χρειάζεται στο όχημα με ΓΝΗΣΙΑ και ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ανταλλακτικά και υλικά.

Επιπλέον, μια πολύτιμη προσφορά στον οδηγό της Ροδόπης είναι οι συμβουλές που παρέχονται από την ΤΖΑΜΠΑΖΛΗΣ Α.Ε. ως «χειμερινός οδηγός επιβίωσης» και οι οποίες συνοψίζονται ως εξής:

1. Πριν από οποιοδήποτε ταξίδι ο οδηγός οφείλει να:

  • Πάρει δελτίο καιρού για όλη τη διαδρομή
  • Κάνει service στο αυτοκίνητο
  • Έχει φρέσκα ελαστικά και μάκτρα στους υαλοκαθαριστήρες και να χρησιμοποιεί το ειδικό αντιπαγωτικό υγρό για τις «πιτσιλήθρες στου υαλοκαθαριστήρες»
  • Ελέγξει να είναι πλήρες με αντιψυκτικό υγρό το δοχείο υαλοκαθαριστήρων
  • Προπονηθεί στην τοποθέτηση των χιονοαλυσίδων που υπάρχουν στο πορτ μπαγκάζ
  • Να προμηθευτεί αντιθαμβωτικό σπρέι
  • Αγοράσει ένα πτυοσκάπανο, ιμάντα ρυμούλκησης, καλώδια μπαταρίας, φακό με φρέσκιες μπαταρίες, φορτισμένο κινητό
  • Έχει πρόχειρη μια ξύστρα πάγου, λιπαντικό σπρέι, ανακλαστικό γιλέκο ένα κερί και κουβέρτα για περίπτωση ατυχήματος/αποκλεισμού
  • Προμηθευθεί λίγη τροφή, νερό, ξηρούς καρπούς, ρόφημα σε θερμός
  • Προβλέψει για μπότες, γάντια και παλτό σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης (βλάβη, ατύχημα κτλ)
  • Καθαρίσει καλά το παρμπρίζ μπρος και πίσω, τα παράθυρα και τα φώτα σε κάθε στάση για ανεφοδιασμό
  • Διατηρεί γεμάτο ρεζερβουάρ
  • Να διατηρεί σε ετοιμότητα φακό, τρίγωνο, πυροσβεστήρα, φαρμακείο

2. Η οδήγηση σε χιόνι και πάγο σημαίνει μειωμένη ή για την ακρίβεια σχεδόν μηδενική πρόσφυση, ειδικά στην περίπτωση που το αυτοκίνητό μας δεν είναι εφοδιασμένο με χειμερινά ελαστικά. Τους χειμερινούς μήνες και ειδικά αν κινούμαστε σε ορεινές περιοχές, αυτονόητη θεωρείται η παρουσία αλυσίδων στο χώρο αποσκευών. Αυτές θα φανούν χρήσιμες σε φρέσκο χιόνι 1-2 ημερών, αλλά με παγετό δεν τα καταφέρνουν το ίδιο καλά. Τοποθετούνται πάντα στους κινητήριους τροχούς, ενώ στις περιπτώσεις 4κίνητων οχημάτων μπαίνουν στους μπροστινούς τροχούς για να έχουμε «τιμόνι». Το ιδανικό στα τετρακίνητα είναι να υπάρχουν αλυσίδες και για τους 4 τροχούς. Όταν δεν υπάρχει χιόνι, οι αλυσίδες πρέπει να αφαιρούνται γιατί καταστρέφονται, όπως και τα ελαστικά.

3. Τα χιονολάστιχα η τα λεγόμενα χειμερινά ελαστικά, μπορούν να βελτιώσουν σημαντικά την κατάσταση, κυρίως σε φρέσκο χιόνι. Όταν όμως το χιόνι σκληρύνει ή οι κλίσεις γίνουν ακόμα μεγαλύτερες (πολύ δε περισσότερο όταν υπάρχει και φορτίο) ακόμα και τα πιο εξειδικευμένα ελαστικά χιονιού δεν μπορούν να αντεπεξέλθουν σωστά στις απαιτήσεις κίνησης. Στον πάγο και χωρίς αλυσίδες, το καλύτερο που έχει να κάνει κανείς είναι να κλειδώσει το αυτοκίνητο σε ένα ασφαλές μέρος, αλλιώς τα πράγματα είναι ιδιαίτερα επικίνδυνα, ειδικά σε ανωφέρειες και κατωφέρειες. Συχνά, ο πάγος είναι αόρατος ή σχεδόν αόρατος και αυτό τον κάνει πολύ επικίνδυνο.

3. Στη βροχή, έχουμε αναμμένα τα φώτα πορείας ακόμα και την ημέρα και κρατάμε μεγαλύτερες αποστάσεις από τα προπορευόμενα οχήματα, αφού η απόσταση ακινητοποίησης σε περίπτωση φρεναρίσματος αυξάνεται. Φροντίζουμε να βρισκόμαστε εκτός ακτίνας δράσης του σπρέι νερού που μειώνει την ορατότητα (ιδίως όταν τα οχήματα είναι μεγάλα). Η γυαλιστερή άσφαλτος, γνωστή και ως “σαπούνι”, είναι ακόμα πιο επικίνδυνη με την ύπαρξη νερού. Φυσικά, αν κατοικούμε σε περιοχές με υψηλό ποσοστό βροχοπτώσεων, είναι καλό να επιλέγουμε ελαστικά με «βρόχινα» χαρακτηριστικά. Συνολικά, οδηγώντας σε βρεγμένο οδόστρωμα: α) διατηρούμε την ταχύτητα του οχήματος σε χαμηλά επίπεδα, β) αποφεύγουμε τις απότομες αλλαγές πορείας, γ) αποφεύγουμε τις απότομες επιταχύνσεις και επιβραδύνσεις. Μην ξεχνάτε ότι, όσο μεγαλύτερη είναι η ταχύτητα, τόσο πιο εύκολα εμφανίζεται η υδρολίσθηση.

4. Σε περίπτωση που συναντήσουμε ομίχλη αυτό που επιβάλλεται να κάνουμε πρώτα από όλα, είναι να ανάψουμε τους μπροστινούς και πίσω προβολείς ομίχλης και να μειώσουμε δραστικά την ταχύτητα, ώστε να μπορούμε να έχουμε επαρκή χρόνο αντίδρασης. Η μείωση της ταχύτητας είναι φυσικά ανάλογη της πυκνότητας της ομίχλης. Αν κόβεται με το μαχαίρι, που λέμε, τότε η ταχύτητα ίσως να πρέπει να πέσει και κάτω από 15 χλμ / ώρα. Εάν τα φώτα πορείας δημιουργούν έναν “άσπρο τοίχο” στα 3-4 μέτρα, δοκιμάζουμε να σβήσουμε τα πορείας και να έχουμε αναμμένα τα φώτα ομίχλης και τα φώτα στάθμευσης. Στην περίπτωση που οι συνθήκες είναι ιδιαίτερα επικίνδυνες, ανάβουμε τα αλάρμ και προσπαθούμε να βρούμε έναν ασφαλή χώρο στάθμευσης εκτός δρόμου μέχρι να βελτιωθούν οι συνθήκες.

5. Η οδήγηση στη λάσπη αφορά περισσότερο στους οπαδούς των SUV, που θα κινηθούν σε αγροτικούς ή δασικούς δρόμους τους χειμερινούς μήνες. Το σίγουρο είναι πως, για την οδήγηση στη λάσπη, χρειάζονται τα κατάλληλα ελαστικά (M+S), τα οποία έχουν την κατάλληλη χάραξη για να αποβάλλουν από επάνω τους τη λάσπη. Εάν κολλήσετε στη λάσπη, οι αντιολισθητικές αλυσίδες μπορούν να βοηθήσουν σημαντικά την κατάσταση.

5. Σκεφθείτα τα χιονολάστιχα. Στις Σκανδιναβικές χώρες πρέπει να ψάξετε πολύ για να βρείτε αλυσίδες προς πώληση. Όλοι φοράνε χιονολάστιχα και το 50% πλεον ΧΩΡΙΣ καρφιά. Αυτοι κάτι ξέρουν από χειμερινή οδήγηση (μαθήματα χειμερινής οδήγησης είναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ για να εκδοθεί δίπλωμα).

Για τις περισσότερες περιπτώσεις τα χιονολάστιχα συμπεριφέρονται καλύτερα από τις αλυσίδες, με υψηλότερες ταχύτητες, περισσότερο έλεγχο και χωρίς κραδασμούς. Επιπλέον, τα χιονολάστιχα μπαίνουν και στους 4 τροχούς, εξασφαλίζοντας πρόσφυση και στους 4 τροχούς. Οι αλυσίδες μπαίνουν στους κινητήριους τροχούς και οι άλλοι δυο τροχοί εχουν εξαιρετικά μειωμένη πρόσφυση. Αυτο αυξάνει τον κίνδυνο τετ-α-κε σε συνθήκες στροφής και φρεναρίσματος.Το ολικό σας κόστος ανά χιλιόμετρο παραμένει σχεδόν το ίδιο. Όταν χρησιμοποιείτε χιονολάστιχα, δεν φθείρετε τα καλοκαιρινά σας ελαστικά. Αν κάνετε 40000 χλμ / έτος θα αλλάζετε λάστιχα μια φορά το χρόνο. Αν χρησιμοποιείτε χιονολάστιχα για 6 μήνες (Νοέμβριο-Απρίλιο) θα αλλάζετε 2 σετ λάστιχα κάθε δυο χρόνια.

Η ΤΖΑΜΠΑΖΛΗΣ Α.Ε. είναι κοντά στο οδηγό της Ροδόπης ΠΑΝΤΑ με ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ και ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ. Αυτό κάνει άλλωστε από το 1996.

ΤΖΑΜΠΑΖΛΗΣ Α.Ε. αυτοκίνηση υπεροχής.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Η ΤΖΑΜΠΑΖΛΗΣ Α.Ε. προτείνει : Επενδύστε ΤΩΡΑ σε Citroen Diesel !

Δημοσιεύθηκε

στις

Η απελευθέρωση της πετρελαιοκίνησης δημιούργησε νέα δεδομένα στο θέμα των καύσιμων δίνοντας ακόμα μία επιλογή στους υποψήφιους αγοραστές.

Πλέον αρκετές εκδόσεις μοντέλων είναι διαθέσιμες με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου ενώ υπάρχουν, έστω και σε περιορισμένο αριθμό, υβριδικές εκδόσεις με συνδυασμό βενζίνης – μπαταρίας αλλά και βενζίνης – υγραερίου.

Το πετρέλαιο που αποτελεί αίτημα πολλών καταναλωτών εδώ και χρόνια είναι σίγουρο ότι θα καταφέρει να κερδίσει πολλούς αγοραστές, λόγω της χαμηλότερης τιμής σε σχέση με την βενζίνη αλλά και της μικρότερης κατανάλωσης καυσίμου που επιτυγχάνεται στα μοντέλα που χρησιμοποιείται.

Το υγραέριο παρά την ελαφρά μικρότερη απόδοση που δίνει αλλά και την ελαφρά αυξημένη κατανάλωση καύσιμου σε σχέση πάντα με την βενζίνη, καταφέρνει να κερδίζει συνεχώς έδαφος χάρη στην εξαιρετικά χαμηλή τιμή πώλησης που έχει στα πρατήρια καύσιμων.

Όσο για την υβριδική τεχνολογία, παρά την αποδεδειγμένα χαμηλή κατανάλωση που προσφέρει, τα μηδενικά τέλη κυκλοφορίας αλλά και την άνευ όρων ελεύθερη κυκλοφορία στο κέντρο της πόλης δεν έχει πετύχει σημαντικό μερίδια αγοράς, κυρίως λόγο της υψηλής τιμής πώλησης των συγκεκριμένων μοντέλων.

Η ΤΖΑΜΠΑΖΛΗΣ Α.Ε. για μία ακόμη φορά προσφέρει στον οδηγό της Ροδόπης, ως επίσημος διανομέας της CITROEN του Ομίλου Συγγελίδη την δυνατότητα να μετατρέψει την αγορά νέου αυτοκινήτου σε ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΖΩΗΣ ειδικά σε αυτή την δύσκολο περίοδο της κρίσης που διαφαίνεται  να έρχεται.

Κορυφαία τεχνολογία, υψηλή απόδοση και εξαιρετική οικονομία καυσίμου. Τώρα η Citroën προσφέρει όλα τα πλεονεκτήματα των κινητήρων πετρελαίου, χωρίς όμως την επιπλέον οικονομική επιβάρυνση που μέχρι σήμερα συνόδευε την απόκτηση τους.

Η Citroën θεωρείται μια από τις πιο τεχνολογικά προοδευτικές και καινοτόμες αυτοκινητοβιομηχανίες και όχι άδικα. Με την ιστορία της να είναι γεμάτη από τη δημιουργία και κυρίως την εφαρμογή πρωτοποριακών τεχνολογικών λύσεων σε αυτοκίνητα που ήταν διαθέσιμα για το κοινό.

Από το 1933, χρονιά που πρώτη παρήγαγε σε ευρεία κλίμακα επιβατικό μοντέλο με κινητήρα diesel, μέχρι και σήμερα με την μικρο-υβριδική τεχνολογία e-HDi και το επαναστατικό υβριδικό σύστημα Hybrid4, η Citroën κινείται σε κορυφαίο επίπεδο και στο πεδίο των κινητήρων Diesel, αλλά και των υβριδικών συστημάτων.

Ειδικότερα, η μικρο-υβριδική τεχνολογία e-HDi που είναι διαθέσιμη στο σύνολο σχεδόν της γκάμας των επιβατικών αυτοκινήτων Citroën, συνδυάζει την υψηλή απόδοση των πετρελαιοκινητήρων HDi, με τη μειωμένη κατανάλωση -που φτάνει έως και το 45% σε σχέση με αντίστοιχες βενζινοκίνητες εκδόσεις- προσφέροντας εξαιρετικά χαρακτηριστικά λειτουργίας στα οποία συμβάλει και το εξελιγμένο Stop & Start 2ης γενιάς.

Τώρα για πρώτη φορά η Citroën κάνει την υψηλή τεχνολογία των πετρελαιοκινητήρων πιο προσιτή από ποτέ, προσφέροντας τις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις των μοντέλων της σε τιμές χαμηλότερες ακόμα και από εκείνες των αντίστοιχων βενζινοκίνητων.

Με αυτό τον τρόπο οι αγοραστές μπορούν πλέον να αποκτήσουν αυτοκίνητα εφοδιασμένα με σύγχρονους κινητήρες πετρελαίου, που εξασφαλίζουν εξαιρετική οικονομία κατά τη χρήση, χωρίς να χρειάζεται να καταβάλουν το επιπλέον κόστος που συνεπαγόταν η παραδοσιακά υψηλότερη τιμή κτήσης σε σχέση με τις βενζινοκίνητες εκδόσεις.

Χάρη στην κορυφαία τεχνολογία που προσφέρει υψηλή απόδοση με χαμηλή κατανάλωση, η Citroën πλέον ανατρέπει τα δεδομένα και στις τιμές καθιστώντας την απόκτηση ενός πετρελαιοκίνητου αυτοκινήτου πιο συμφέρουσα από ποτέ.

Έτσι με το όφελος της απόσυρσης και το Green Bonus που ισχύουν για τα μοντέλα της Citroen, μπορείτε να αποκτήσετε το πετρελαιοκίνητο μοντέλο της αρεσκείας σας με ιδιαίτερα προσιτές τιμές, που ξεκινούν για το DS3 από τα 14.730 ευρώ, το C3 από 10.990 ευρώ, C3 Picasso από 15.655 ευρώ, C4 από 13.700 ευρώ, DS4 από 19.460 ευρώ, C5 Sedan από 18.990 ευρώ, C5 Tourer από 21.790 ευρώ, Nemo Multispace από 12.890 ευρώ και Berlingo Multispace από 12.920 ευρώ.

Οι ενδιαφερόμενοι οδηγοί και υποψήφιοι αγοραστές που επιθυμούν μια πιο λεπτομερή και ουσιαστική ενημέρωση στην πετρελαιοκίνηση δεν έχουν παρά να επισκεφθούν τις υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις της ΤΖΑΜΠΑΖΛΗΣ Α.Ε. στον Ανατολικό Κόμβο της Κομοτηνής όπου μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε 34 diesel μοντέλα των κατασκευαστών Fiat (8), Alfa Romeo (3), Lancia (3), Citroen (12), Jeep (6) τα οποία ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις και τις ανάγκες τους και να ενημερωθούν από τους αρμόδιους τεχνικούς και τα εξειδικευμένα στελέχη της ΤΖΑΜΠΑΖΛΗΣ Α.Ε.

Γιατί και στην πετρελαιοκίνηση η ΤΖΑΜΠΑΖΛΗΣ Α.Ε. πρωτοπορεί στο Νομό Ροδόπης.


ΤΖΑΜΠΑΖΛΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Α.Ε.
Εμπορία Αυτοκινήτων – Ανταλλακτικά – Συνεργείο – Βαφείο – Φανοποιεία
2ο χιλ. Κομοτηνής – Ροδίτη

Τηλεφωνικό κέντρο : 2531081520
Συνεργείο : 2531081522
Fax : 2531022056
Mail Fiat : fiatkom@otenet.gr
Mai Jeep : tzabazlis.service@chryslernet.gr
Site : www.tzabazlis.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ59 λεπτά πριν

Τσίπρας: «Να μην προκαλούν με δηλώσεις αυτοθαυμασμού πάνω στα ερείπια»

ΕΛΛΑΔΑ1 ώρα πριν

Στη μάχη με τις φωτιές και ο Στρατός με περιπολίες από ξηράς κι αέρος

ΕΛΛΑΔΑ1 ώρα πριν

Κακούργημα και πάλι ο εμπρησμός – Τι ποινές προβλέπονται

TΟΥΡΚΙΑ2 ώρες πριν

Χάος στην Τουρκία με τις φωτιές: Με βάρκες φεύγουν οι κάτοικοι

ΠΟΛΙΤΙΚΗ2 ώρες πριν

ΠΑΜΘ: 602.500 ευρώ από το ΕΣΠΑ για το Αρχαίο Θέατρο Μαρώνειας

ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ4 ώρες πριν

Επεισοδιακή καταδίωξη διακινητή μεταναστών στην Ε.Ο. Ξυλαγανής – Κομοτηνής

ΕΛΛΑΔΑ4 ώρες πριν

Έκτακτο δελτίο καιρού: Υποχωρεί ο καύσωνας – Ισχυρές καταιγίδες σε Μακεδονία και Θράκη

ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ5 ώρες πριν

Συνελήφθησαν άλλοι δύο δράστες της απαγωγής των Πακιστανών στην Κομοτηνή

ΞΑΝΘΗ21 ώρες πριν

Ξάνθη: Αγνοείται 21χρονος που βούτηξε στον ποταμό Νέστο

ΡΟΔΟΠΗ21 ώρες πριν

Διακοπές ρεύματος την Πέμπτη σε οικισμούς της Ροδόπης

ΠΟΛΙΤΙΚΗ59 λεπτά πριν

Τσίπρας: «Να μην προκαλούν με δηλώσεις αυτοθαυμασμού πάνω στα ερείπια»

ΕΛΛΑΔΑ1 ώρα πριν

Στη μάχη με τις φωτιές και ο Στρατός με περιπολίες από ξηράς κι αέρος

TΟΥΡΚΙΑ2 ώρες πριν

Χάος στην Τουρκία με τις φωτιές: Με βάρκες φεύγουν οι κάτοικοι

ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ4 ώρες πριν

Επεισοδιακή καταδίωξη διακινητή μεταναστών στην Ε.Ο. Ξυλαγανής – Κομοτηνής

ΕΛΛΑΔΑ24 ώρες πριν

Δραματικές ώρες στην Εύβοια: «Βοηθήστε μας, θα θρηνήσουμε ανθρώπινες ζωές»

ΕΛΛΑΔΑ2 ημέρες πριν

Πύρινος εφιάλτης στη Βαρυμπόμπη: Καίγονται σπίτια – Πληροφορίες για εγκλωβισμένους

ΠΟΛΙΤΙΚΗ2 ημέρες πριν

Μηταράκης: «Η Τουρκία προκάλεσε ναυάγιο βάρκας και εγκατέλειψε τους μετανάστες»

ΒΟΥΛΗ5 ημέρες πριν

Στους Έλληνες Βουλευτές ξένων Κοινοβουλίων μίλησε ο Ευριπίδης Στυλιανίδης

TΟΥΡΚΙΑ5 ημέρες πριν

Η Τουρκία καίγεται γιατί δεν διαθέτει ούτε ένα πυροσβεστικό αεροσκάφος – Μπουγέλωσαν τον Τσαβούσογλου

ΚΑΒΑΛΑ5 ημέρες πριν

Εγκαταλείπουν άρον – άρον τη Θάσο οι Ρουμάνοι τουρίστες

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Copyright © 2021 - ΦΩΝΗ ΤΗΣ ΡΟΔΟΠΗΣ

0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x