ΜΕΙΝΕ ΣΕ ΕΠΑΦΗ

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

«Δε φαντάζεστε τι μπορεί να κάνει η Citroen για σας…» αλλά θα το βρείτε στην ΤΖΑΜΠΑΖΛΗΣ Α.Ε.

fonirodopis.gr

Στην οικογένεια της Citroen Ελλάς εντάχθηκε πλέον και η πρωτοποριακή -από κάθε άποψη- κάθετη μονάδα αυτοκινήτων στη Κομοτηνή της ΤΖΑΜΠΑΖΛΗΣ Α.Ε. Κάτι που κανείς δεν πίστευε πριν από ένα χρόνο στην περιοχή μας, όταν τα πρώτα σημάδια της κρίσης άρχισαν να φαίνονται και στη Θράκη.

Κι όμως, όσοι παρατηρούν από κοντά την μεθοδική δουλειά και την πρωτοποριακή επιχειρηματική σκέψη του Γιώργου Τζαμπαζλή κατάλαβαν ότι “κάτι ετοιμάζει”.. Η τεχνική αναβάθμιση των εγκαταστάσεων της ΤΖΑΜΠΑΖΛΗΣ Α.Ε., η χωροταξική επέκταση, η εντατικοποίηση της μετεκπαίδευσης των στελεχών της επιχείρησης, οι νέες συνεργασίες, η επιλεκτική επικοινωνία με το κοινό και τα…. φώτα των γραφείων της επιχείρησης που έμεναν αναμμένα μέχρι τις πρώτες μεταμεσονύκτιες ώρες έδειχναν ότι κάτι σοβαρό ετοιμάζουν ο διευθύνων σύμβουλος Γιώργος Τζαμπαζλής και οι συνεργάτες του.

Και αυτό δεν ήταν άλλο από το να καταστήσει την επιχείρησή του βιώσιμη στις σύγχρονες συνθήκες κρίσης επεκτείνοντας τη συνεργασία του με τη Citroen Ελλάς ΑΒΕΕ και βάζοντας τη Κομοτηνή ισότιμα στο χάρτη της διεθνούς αυτοκινητοβιομηχανίας. Τώρα πλέον μπορούμε να πούμε ότι ΚΑΙ ο οδηγός αυτοκινήτων Σιτροέν θα βρει στην εξουσιοδοτημένη μονάδα αυτοκινήτων της ΤΖΑΜΠΑΖΛΗΣ Α.Ε. ό,τι χρειάζεται για ασφαλή και ξένοιαστη οδήγηση στα πλαίσια του after sales services εντός ή εκτός εργοστασιακής εγγύησης.

Η Citroen Ελλάς ΑΒΕΕ είναι μια εταιρεία που σέβεται τους πελάτες της όπως άλλωστε και η ΤΖΑΜΠΑΖΛΗΣ Α.Ε..

H Citroen Ελλάς αναδεικνύει τα πλεονεκτήματά της μέσω μιας μεγάλης γκάμας πρωτοποριακών και ποιοτικών υπηρεσιών after sales, που βασίζονται στον ανθρώπινο παράγοντα, εκπαιδεύοντας το τεχνικό προσωπικό της στο άρτια εξοπλισμένο εκπαιδευτικό κέντρο της και εξοπλίζοντας τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία με διαγνωστικά μηχανήματα τελευταίας γενιάς.

Το δίκτυο της Citroen Ελλάς απαρτίζεται σήμερα από 53 εξουσιοδοτημένα συνεργεία, που περιλαμβάνουν και τις τρεις βασικές δραστηριότητες του after sales: μηχανικές εργασίες, πώληση ανταλλακτικών και φανοποιία-βαφή. Όλα τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία είναι εξοπλισμένα σύμφωνα με τις προδιαγραφές της Automobiles Citroen και αυτό δίνει την εταιρική ταυτότητα και αναγνωρισιμότητα που αρμόζει στη μάρκα Citroen. Τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία έχουν επιλεγεί με γνώμονα την πληρέστερη γεωγραφική κάλυψη της χώρας, με σκοπό τη γρήγορη και ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση των πελατών της.

Έχουμε και παλαιότερα επισημάνει , ότι όλες οι υπηρεσίες είναι πιστοποιημένες για όλο το δίκτυο after sales της Citroen Ελλάς με ISO 9001:2000.Όλα αυτά έχουν ως αποτέλεσμα τη βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών που παρέχει στους πελάτες της η Σιτροέν, την οποία παρακολουθούμε με το δείκτη ικανοποίησης πελατών (CSI) και έχοντας ως κύριο μέλημά μας, η σχέση ποιότητας – τιμής να είναι πάντα ιδανική.

Όπως θα μας πει ο Γιώργος Τζαμπαζλής τα δύο τελευταία χρόνια εξελίχθηκαν δύο νέες τεχνολογίες, η τηλεματική, που επιτρέπει τη δυνατότητα ταυτόχρονης διάγνωσης μέσω της τεχνικής πλατφόρμας της Automobiles Citroen SA και το Citroen Service, μια διαδικτυακή εφαρμογή, που παρέχει στο προσωπικό όλη την τεχνογνωσία της εταιρείας.

Υπηρεσίες όπως η συμβουλευτική reception και ο προέλεγχος ΚΤΕΟ συντελούν στη διατήρηση της καλής και ασφαλούς κυκλοφορίας των αυτοκινήτων μας. Με τη συμβουλευτική reception αναγνωρίζουμε τις απαραίτητες επισκευές που πρέπει να πραγματοποιηθούν και τις προγραμματίζουμε ανάλογα με τα πακέτα προσφορών εργασιών και ανταλλακτικών, που είναι διαθέσιμα.Όπως καταλαβαίνετε λοιπόν, για τη Citroen Ελλάς η πολυετής σχέση με τους πελάτες της δεν αποτελεί έκπληξη, αλλά αποτέλεσμα συστηματικής και ουσιαστικής προσπάθειας.Επιπλέον, μια σειρά από παροχές, όπως αυτοκίνητο αντικατάστασης και ειδικές εποχιακές καμπάνιες με έκπτωση στην εργασία και στα ανταλλακτικά, ικανοποιεί τις ανάγκες των πελατών μας στο μέγιστο βαθμό, καταλήγει ο Γιώργος Τζαμπαζλής.

Αναφερόμενος στα βασικά σημεία για τις υπηρεσίες After Sales της Citroen ο Γιώργος Τζαμπαζλής θα μας πεί:

Το πρόγραμμα συντήρησης των αυτοκινήτων Citroen αποτελείται από ένα πλήρες service κάθε 30.000 χλμ. αλλά και από ενδιάμεσους ελέγχους για αλλαγή λαδιών και φίλτρου ανά χρόνο. Αυτό ισχύει για όλα τα μοντέλα εκτός των C1 και C-Crosser, για τα οποία ο ενδιάμεσος έλεγχος είναι κάθε 15.000 χλμ. ή μια φορά το χρόνο. Όλα τα μοντέλα καλύπτονται από πλήρη εγγύηση 2 ετών για τα μηχανικά μέρη, εγγύηση βαφής διάρκειας 3 ετών και 12ετή αντισκωριακή εγγύηση αμαξώματος. Για τα ελαφρά φορτηγά της Citroen η εγγύηση μηχανικών μερών είναι 2 έτη, η εγγύηση βαφής είναι 2 έτη και η αντισκωριακή 5 έτη. Ακόμη, με κάθε καινούριο αυτοκίνητο προσφέρεται δωρεάν οδική βοήθεια από τη Citroen για διάρκεια 2 ετών, οι υπηρεσίες της οποία παρέχονται πανελλαδικά, 24 ώρες το 24ωρο, όλες τις ημέρες του έτους.

Η πιο πρόσφατη After Sales υπηρεσία της Citroen Ελλάς είναι το «Citroen Economy Service» που αφορά στους κατόχους αυτοκινήτων Citroen ηλικίας 5 έως 15 ετών. Η συντήρηση του αυτοκινήτου γίνεται με τελική τιμή στα μόλις 125 ευρώ, περιλαμβάνοντας ανταλλακτικά, εργασία και ΦΠΑ 23%. Όλα τα ανταλλακτικά είναι σύμφωνα με τις τεχνικές προδιαγραφές του κατασκευαστή και καλύπτονται με 12 μήνες εργοστασιακής εγγύησης, καθώς και 12 μήνες εγγύηση εργασιών, με γραπτό πιστοποιητικό ελέγχου ποιότητας Citroen. Παράλληλα, οι τεχνικοί της Citroen προσφέρουν έναν πλήρη τεχνικό έλεγχο του αυτοκινήτου και αν υπάρχουν τεχνικές αναβαθμίσεις στη βάση δεδομένων του κατασκευαστή τις πραγματοποιούν εντελώς δωρεάν.

Από έρευνες που έχουν πραγματοποιηθεί για τη Citroen Ελλάς, έχει διαπιστωθεί, πως η πιστότητα των πελατών είναι κατά μέσο όρο έξι (6) έτη και με δεδομένο ότι η Citroen έχει δύο (2) έτη εργοστασιακής εγγύησης, αποδεικνύεται περίτρανα, ότι οι πελάτες παραμένουν στο επίσημο δίκτυο της μάρκας και μετά το πέρας της εγγύησης. Για τη Citroen Ελλάς η πολυετής σχέση με τους πελάτες της δεν αποτελεί έκπληξη, αλλά αποτέλεσμα συστηματικής και ουσιαστικής προσπάθειας.Κάτι που άλλωστε ισχύει και για την ΤΖΑΜΠΑΖΛΗΣ Α.Ε..


ΤΖΑΜΠΑΖΛΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Α.Ε.
Εμπορία Αυτοκινήτων – Ανταλλακτικά – Συνεργείο – Βαφείο – Φανοποιεία
2ο χιλ. Κομοτηνής – Ροδίτη

Τηλεφωνικό κέντρο : 2531081520
Συνεργείο : 2531081522
Fax : 2531022056
Mail Fiat : fiatkom@otenet.gr
Mai Jeep : tzabazlis.service@chryslernet.gr
Site : www.tzabazlis.gr

Σχολιάστε

ΓΡΑΨΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Copyright © 2020 - ΦΩΝΗ ΤΗΣ ΡΟΔΟΠΗΣ