ΜΕΙΝΕ ΣΕ ΕΠΑΦΗ

ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ

«Σκάλωσε» ο κάθετος άξονας Κομοτηνής – Νυμφαίας επειδή σπατάλησαν τα λεφτά του έργου!

fonirodopis.gr

Απίστευτο και όμως αληθινό αυτό που συμβαίνει με το έργο του κάθετου άξονα Κομοτηνής – Νυμφαίας, ο οποίος θα συνδέει οδικώς τα ελληνοβουλγαρικά σύνορα με την Εγνατία Οδό.

Σύμφωνα με διαβεβαιώσεις του Περιφερειάρχη ΑΜ-Θ, Άρη Γιαννακίδη, το έργο πρόκειται να ολοκληρωθεί μέχρι τον Ιούνιο του 2011 και ο κάθετος άξονας αναμένεται να δοθεί στη κυκλοφορία ολοκληρωμένος μέχρι τα τέλη του 2011.

Όμως, κάτι τέτοιο φαντάζει εξαιρετικά αμφίβολο και αδύνατο, καθώς τα χρήματα του προϋπολογισμού που είχαν εγκριθεί για το έργο, οι αρμόδιοι κατάφεραν και τα εξάντλησαν, γεγονός που δείχνει την προχειρότητα με την οποία εκτελούνται τα έργα σήμερα στην Ελλάδα.

Ο προϋπολογισμός του έργου είχε εγκριθεί από την Ε.Ε. η οποία και το χρηματοδότησε σε ποσοστό 75% ενώ το υπόλοιπο 25% επρόκειτο να καλυφθεί από εθνικούς πόρους.

Οι υπεύθυνοι όμως εκτέλεσης του έργου κατόρθωσαν να ξοδέψουν όλα τα λεφτά που ενέκρινε και πίστωσε η Ε.Ε. χωρίς να ολοκληρώσουν το έργο. Σε αυτό το σημείο και προς αποφυγή παρεξηγήσεων, να τονίσουμε ότι τα χρήματα δεν ξοδεύτηκαν επειδή κάποιοι τα «έφαγαν», αλλά λόγω κακών υπολογισμών και κακής διαχείρισης του ποσού, αυτό σπαταλήθηκε γρήγορα.

Συγκεκριμένα, τα χρήματα αυτά επρόκειτο να χρησιμοποιηθούν για την κατασκευή των 18 χλμ, από την Εγνατία Οδό μέχρι και το Μοναστήρι της Πανδρόσου, όμως άγνωστο πως, οι υπεύθυνοι τα εξάντλησαν για τη δημιουργία μόνο 8 χλμ αφήνοντας έτσι ένα κομμάτι 10 χλμ, για το οποίο τώρα δεν υπάρχουν λεφτά να κατασκευασθεί.

Στην προσπάθεια τους οι αρμόδιοι να καλύψουν την προχειρότητα τους διοχετεύουν διάφορα «πονηρά» δημοσιεύματα στον Τύπο. Παρατηρούμε δημοσιεύματα στα οποία αναφέρεται ότι «από δω και πέρα θα συνεχίσει το έργο με ιδία κεφάλαια και μάλιστα οι υπεύθυνοι θα δώσουν κομμάτι του έργου και σε ντόπιους κατασκευαστές».

Χαρακτηριστικό επίσης της προχειρότητας είναι και το γεγονός ότι αντί να κατασκευαστεί μια γέφυρα των 100 μέτρων, όπως προέβλεπε η μελέτη, κατασκευάσθηκε μια γέφυρα των 10 μέτρων καθώς οι εργολάβοι προσπάθησαν να περιορίσουν το χώρο του ανοίγματος με σεζανέτ. Για την ιστορία να σημειώσουμε ότι σεζανέτ είναι τα μεγάλα αυτά κουτιά που κατασκευάζονται με χοντρό γαλβανιζέ σύρμα και τοποθετούν μέσα σε αυτά πέτρες.

Μάλιστα, για την κατασκευή της γέφυρας, οι εργολάβοι, δεδομένης και της κατάστασης λόγω έλλειψης χρημάτων, φρόντισαν σκόπιμο να απευθυνθούν στους κατοίκους των οικισμών. Σύμφωνα με πληροφορίες, ρωτήθηκαν πολλοί ηλικιωμένοι των οικισμών πόσα χρόνια έχει να κατεβάσει νερό το ρέμα !!! Όσο πιο μακρόσυρτο ήταν το «ουυυυυ» με το οποίο απαντούσαν οι ηλικιωμένοι, τόσα πιο πολλά χρήματα έκοβαν αυτοί για την κατασκευή της γέφυρας.

Τι θα γίνει όμως σε περίπτωση που μια φορά στα 50 χρόνια το ρέμα κατεβάσει νερό και παρασύρει και τα σεζανέτ και τη γέφυρα και θρηνήσουμε κάποιον νεκρό; Τι θα πουν οι εργολάβοι μετά στο δικαστήριο; Ότι κάναμε τη γέφυρα μικρή επειδή ήταν μεγάλο το «ουυυυ» των γερόντων;

Εμείς θα παρακολουθούμε την υπόθεση και θα σας ενημερώνουμε για την πορεία υλοποίησης του έργου ελπίζοντας ότι αυτό θα είναι ετοιμοπαράδοτο σύντομα και πως θα τηρηθεί το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης του.

Τέλος, αυτό που έχουμε για ακόμα μια φορά να επισημάνουμε είναι ότι δυστυχώς, παρά τα μεγάλα λόγια και τις μεγάλες εξαγγελίες, το Κράτος μας παραμένει ένα «αστείο» Κράτος και οι Υπηρεσίες του, «αστείες» Υπηρεσίες. Μόνο το «παντελόνιασμα» παραμένει σοβαρό…

4 Σχόλια
Subscribe
Notify of
guest
4 Comments
Νεότερα
Παλαιότερα Δημοφιλή
Inline Feedbacks
View all comments
Kontaras
Kontaras
9 έτη πριν

Για πείτε μας ποιά είναι η γέφυρα που καταργήθηκε, σε ποιό σημείο (φωτογραφίες) και οι χωρικοί από ποιόν ρωτήθηκαν. Φτάνει πια οι αερολογίες. Τέλος αναφέρετε τις πηγές σας. Ρωτήσατε κάποιον υπεύθυνο της ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ ΑΕ; Μάθετε πρώτα την πραγματικότητα και μετά να δημοσιεύετε όλα αυτά. Είναι πολύ γενικόλογες και χωρίς ουσία όλες αυτές οι παρατηρήσεις. Στοιχεία στοιχεία στοιχεία λοιπόν κύριοι!!! Πηγαίνετε να δείτε το έργο από κοντά!!!

ΦΩΝΗ : Μάλλον άλλο άρθρο διάβασες γιατί δεν γράφουμε πουθενά ότι καταργήθηκε κάποια γέφυρα παρά μόνο ότι μειώθηκε το άνοιγμα της. Το θέμα δεν αφορά την Εγνατία Οδό ΑΕ, η οποία σήμερα δηλώνει ότι τα κονδύλια είναι εξασφαλισμένα, αλλά είναι καθαρά πολιτικό. Όσον αφορά τους χωρικούς, τι περίμενες; Να τους φωτογραφίσουμε και να δημοσιεύσουμε τα ονοματεπώνυμα τους; Ξέρεις, μερικές φορές, κάποιες πηγές θέλουν να μένουν ανώνυμες, όπως κι εσύ που αφήνεις ένα σχόλιο δημόσια με ψευδώνυμο.

ΥΓ 1 : Το έργο εμείς το είδαμε. Να δούμε όμως αν θα το δει και ο λαός της Ροδόπης εντός του χρονοδιαγράμματος !!!
ΥΓ 2 : Μάθε πρώτα να διαβάζεις και μετά σχολίαζε. Ακούς εκεί !!! “Καταργήθηκε η γέφυρα” !!!

Kontaras
Kontaras
9 έτη πριν
Reply to  Kontaras

Δεν ζήτησα φυσικά τα ονόματα των χωρικών αλλά αυτού που τους ρωτησε. Αν δεν αφορά την ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟ ΑΕ ποιόν αφορά αφού αυτός είναι ο κύριος του έργου. Τώρα όσον αφορά την “κατάργηση” της γέφυρας όταν μειώνεις το μήκος της γέφυρας από 100,0 μ σε 10,0 μ είναι σχεδόν κατάργηση. Εγω ζήτησα φωτογραφία της γέφυρας που κατασκευάστηκε 10,0 μ. Όταν θα δημοσιεύσεις φωτογραφία τότε θα πείσεις για τα λεγόμενα σου.

ΥΓ : Τώρα αν ξέρω να διαβάζω δεν σχολιάζω!!!

ΦΩΝΗ : Και αν οι πηγές μας είναι οι χωρικοί και όχι αυτός που τους ρώτησε; Τι σημαίνει; Ότι είναι λιγότερες αξιόπιστες επειδή είναι χωρικοί και όχι κάποιος διπλωματούχος μηχανικός της Εγνατίας Οδού ΑΕ; Και μηχανικός της εταιρείας ή κάποιος εργολάβος ή υπεύθυνος να ήταν, γιατί αποκλείεις το ενδεχόμενο να θέλει να διατηρήσει την ανωνυμία του;

Δεν συνηθίζουμε ούτε ψέματα να γράφουμε ούτε να κατασκευάζουμε ειδήσεις για λόγους εντυπωσιασμού και μέχρι σήμερα όλα όσα γράψαμε αποδείχθηκαν αληθινά (όχι μόνο για τη συγκεκριμένη περίπτωση). Ελπίζουμε πάντως όλα να πάνε καλά και το έργο να ολοκληρωθεί εντός του χρονοδιαγράμματος, μέχρι τέλη Ιουνίου όπως δεσμεύθηκε και ο κ. Γιαννακίδης, αν και δεν το βλέπουμε!

Stratos
Stratos
9 έτη πριν

ma kala to kratos-armodioi-upefthini-epivlepon-mihanikoi den ta ipologizoun;;;;Gi auto i Ellada hreokopi.To megalo psari troi to mikro. Drepome pou eimai Elinas !!!!

Tassos
Tassos
9 έτη πριν

Σαραζανετι λεγεται.
Ή “χειροθετη λιθοπληρωση συρματοκιβωτιου” (στην πραξη γεμιζεται με JCB).
Τα χρηματα του προυπολογισμου ολως περιεργως ποτε δεν φτανουν για την ολοκληρωση ενος εργου οταν ο κυριος του εργου ειναι το Ελληνικο Δημοσιο.
Οταν ομως το εργο ειναι ΣΔΙΤ κι επονται εισπραξεις διοδιων τοτε το εργο φτιαχνεται γρηγορα,οικονομικα και χωρις κακοτεχνιες!
Γιατι αραγε;

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Copyright © 2021 - ΦΩΝΗ ΤΗΣ ΡΟΔΟΠΗΣ

4
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x