ΜΕΙΝΕ ΣΕ ΕΠΑΦΗ

ΡΟΔΟΠΗ

Η ανικανότητα και η αδιαφορία των συνεργείων του Δήμου Κομοτηνής στο μεγαλείο της !

fonirodopis.gr

Μόνο με τις λέξεις ανικανότητα, αδιαφορία, αμέλεια και προχειρότητα μπορούμε να χαρακτηρίσουμε εμείς τη στάση των υπαλλήλων των διάφορων συνεργείων του Δήμου Κομοτηνής που είναι υπεύθυνοι για διάφορα έργα που εκτελούνται στους δρόμους της πόλης.

Πρόσφατα, πριν από λίγες μέρες, συνεργείο του Δήμου, προφανώς της ΔΕΥΑΚ χωρίς όμως να είμαστε σίγουροι, ανέλαβε να εκτελέσει ένα έργο στην οδό Μαραθώνος της Κομοτηνής.

Αφού λοιπόν, το συνεργείο πήγε στη συγκεκριμένη οδό όπου υπήρχε το πρόβλημα, και κατέστρεψε το οδόστρωμα προκειμένου να γίνει η παρέμβαση, στη συνέχεια αποχώρησε αφήνοντας στη θέση του το απόλυτο χάος, όπως μπορείτε να διαπιστώσετε και στη φωτογραφία που παραθέτουμε.

Ενώ ο δρόμος μέχρι να αποκατασταθεί η ζημιά ήταν μια χαρά, μετά την παρέμβαση του συνεργείου αυτό που έμεινε ήταν μια λακκούβα 30 (!!!) πόντων, που ήδη έχει προκαλέσει ζημιές σε αρκετά αυτοκίνητα μιας και αυτή δεν γίνεται εύκολα αντιληπτή από τους οδηγούς κυρίως τις βραδινές ώρες.

Μέχρι στιγμής καμία υπηρεσία του Δήμου δεν ευαισθητοποιήθηκε να αποκαταστήσει τη ζημιά και να καλύψει τουλάχιστον τη λακκούβα ενώ είναι περιττό να πούμε ότι παρόμοιες κακοτεχνίες υπάρχουν σε πολλούς δρόμους της πόλης.

Αν μη τι άλλο, ο νέος Δήμαρχος Κομοτηνής, Γιώργος Πετρίδης, έχει να σηκώσει βαρύ φορτίο και να αλλάξει πολλά κακώς κείμενα στο Δήμο Κομοτηνής, όμως αυτό που θα πρέπει πρωτίστως να κοιτάξει είναι να αλλάξει τη νοοτροπία των δημοτικών υπαλλήλων.

Τέλος, παραθέτουμε για ακόμα μια φορά σχόλιο όπως αυτό γράφτηκε στη στήλη της εφημερίδας «Φωνούλες…Κραυγές» στις 25 Ιανουαρίου 2011, για τις κακοτεχνίες που παρατηρήθηκαν σε έργα οδοποιίας στην πόλη της Κομοτηνής και το ρεζίλι που γίναμε και διεθνώς από επιθεωρητές τεχνικών έργων της Ε.Ε.

Εργολαβικές κομπίνες

Ρεζίλι διεθνώς γίναμε αφού οι επιθεωρητές τεχνικών έργων της Ευρωπαϊκής Ένωσης μετά από επιτόπιο έλεγχο σε κατασκευασθέντα έργα στο νομό Ροδόπης διαπίστωσαν οτι  τουλάχιστον σε έργα οδοποιίας τα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν ήταν τα χειρότερα ενώ το πάχος της ασφάλτου ήταν περίπου τρεις (3) πόντους λιγότερα. Τώρα εξηγείται γιατί σε πολλά σημεία των δρόμων του Νομού παρουσιάζονται εύκολα τρύπες και κακοτεχνίες από τις οποίες κινδυνεύουν άμεσα οι οδηγοί.

Ας μην απορούν οι αναγνώστες μας για το αποτέλεσμα αυτό κι ας μην αναρωτιούνται ποιος  εργολάβος κατασκευάζει τους δρόμους και ποιος  ελεγκτής (συνήθως κάποιος επίορκος δημόσιος υπάλληλος) παραλαμβάνει τα έργα γιατί η συνεργασία  των δυο είναι άριστη και αποδοτική.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Copyright © 2021 - ΦΩΝΗ ΤΗΣ ΡΟΔΟΠΗΣ

0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x