ΜΕΙΝΕ ΣΕ ΕΠΑΦΗ

ΠΑΙΔΕΙΑ

Ν. Κεραμέως: Στις 14 Ιουνίου οι Πανελλαδικές – Παράταση του σχολικού έτους

Την παράταση του σχολικού έτους κατά δύο εβδομάδες ανακοίνωσε η υπουργός Παιδείας. Παράλληλα, σύμφωνα με την ίδια, ματαιώνονται οι προαγωγικές και οι απολυτήριες εξετάσεις

Στις 14 Ιουνίου θα διεξαχθούν οι Πανελλαδικές Εξετάσεις για τα Γενικά Λύκεια και στις 15 Ιουνίου για τα Επαγγελματικά Λύκεια, ανέφερε η υπουργός Παιδείας, Νίκης Κεραμέως, κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου, όπου παρουσιάστηκε το πλαίσιο επαναλειτουργίας των σχολείων.

Τα σχολεία -νηπιαγωγεία, δημοτικά, γυμνάσια, λύκεια- θα ανοίξουν στις 10 Μαΐου. Το σχολικό έτος θα παραταθεί ως την Παρασκευή 25 Ιουνίου για τα νηπιαγωγεία και δημοτικά και έως την Παρασκευή 11 Ιουνίου για τα γυμνάσια και λύκεια, ανακοίνωσε η κ. Κεραμέως.

«Μεγάλη σημασία για την επαναλειτουργία των σχολείων έχει η καθοδική πορεία του δείκτη θετικότητας, ο εμβολιασμός των ηλικιωμένων και ευάλωτων ομάδων και τα self test», επανέλαβε η υπουργός. Σημειώνεται, πως τα self test θα συνεχίζουν να διατίθενται δωρεάν και οι μαθητές όλων των βαθμίδων θα πρέπει να επιδεικνύουν τα αρνητικά τεστ κάθε Δευτέρα και Πέμπτη.

Οι προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις δε θα διεξαχθούν ούτε φέτος. «Αφουγκραζόμαστε τη γενικότερη πίεση των μαθητών και θεωρήσαμε σημαντικό να αφιερώσουν οι μαθητές περισσότερο χρόνο στη δια ζώσης διδασκαλία και στην εμβάθυνση της ύλης», εξήγησε η υπουργός.

Αναφέρθηκε, επίσης, στην Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής, καθώς και στη δυνατότητα συμπλήρωσης παράλληλου μηχανογραφικού. Οι υποψήφιοι θα μπορούν να εισαχθούν σε πανεπιστημιακά τμήματα μέσω πανελληνίων, είτε σε κάποιο δημόσιο ΙΕΚ με τον βαθμό του απολυτηρίου τους και ορισμένα άλλα κριτήρια. Ο αριθμός των εισακτέων ανά πανεπιστημιακό τμήμα θα ανακοινωθεί στις 15 Μαΐου.

Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία, όπως ανέφερε η κ. Κεραμέως, 9.500 εκπαιδευτικοί έχουν εμβολιαστεί έως σήμερα στο πλαίσιο των αδιάθετων εμβολίων, ενώ από τους μαθητές, εκπαιδευτικούς και διοικητικό προσωπικό που προσήλθαν για επανέλεγχο μετά τη δήλωση των self test, 1.753 βγήκαν θετικοί.

Όσο αφορά τα πανεπιστήμια, δεν έχει ληφθεί ακόμα απόφαση για την εξεταστική του εαρινού εξαμήνου.

Τέλος, 367.868 αιτήσεις voucher για αγορά τάμπλετ ή λάπτοπ έχουν εγκριθεί μέχρι στιγμής για ισάριθμους μαθητές, από 4 έως 24 χρονών.

ΠΑΙΔΕΙΑ

Πανελλήνιες 2021: Ανακοινώθηκε το πρόγραμμα των εξετάσεων

Το πρόγραμμα των πανελλαδικών εξετάσεων Γενικών Λυκείων και Επαγγελματικών Λυκείων 2021

Δημοσιεύθηκε

στις

Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνει το πρόγραμμα των πανελλαδικών εξετάσεων Γενικών Λυκείων και Επαγγελματικών Λυκείων 2021, όπως αυτό καθορίστηκε με σχετικές Υπουργικές Αποφάσεις της Υπουργού Νίκης Κεραμέως.

Ως ώρα έναρξης εξέτασης ορίζεται η 08:30 π.μ., κοινή για τους υποψηφίους ημερήσιων και εσπερινών Λυκείων. Οι υποψήφιοι πρέπει να προσέρχονται στις αίθουσες εξέτασης μέχρι τις 08.00 π.μ.

Η διάρκεια εξέτασης κάθε μαθήματος είναι τρεις (3) ώρες.

Η εξεταστέα ύλη και τα θέματα των εξετάσεων είναι κοινά για όλους τους υποψηφίους από τα ημερήσια και εσπερινά ΓΕΛ.

Ως ώρα έναρξης εξέτασης ορίζεται η 08:30 π.μ. Οι υποψήφιοι πρέπει να προσέρχονται στις αίθουσες εξέτασης μέχρι τις 08.00 π.μ. Η διάρκεια εξέτασης κάθε μαθήματος είναι τρεις (3) ώρες, εκτός από το μάθημα ειδικότητας: Αρχιτεκτονικό Σχέδιο, για το οποίο η διάρκεια εξέτασης είναι τέσσερις (4) ώρες.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΕΛΛΑΔΑ

Υπ. Εργασίας: Δεν ανοίγουν οι βρεφονηπιακοί σταθμοί στις 10 Μαΐου

Η επαναλειτουργία των σταθμών αυτών θα εξεταστεί αργότερα ανάλογα με τις εισηγήσεις της Επιτροπής των Ειδικών

Δημοσιεύθηκε

στις

Δεν υφίσταται θέμα ανοίγματος των βρεφονηπιακών σταθμών τη Δευτέρα, 10 Μαΐου, όπως ανέφερε το υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων.

Με βάση διευκρινίσεις του υπουργείου, οι βρεφονηπιακοί παραμένουν κλειστοί, επειδή, εκτός των επιδημιολογικών δεδομένων, σύμφωνα με την επιτροπή των λοιμωξιολόγων, τα μέτρα πρόληψης (χρήση μάσκας και διενέργεια self test), που εφαρμόζονται στις άλλες δομές που ανοίγουν (δημοτικά, γυμνάσια, λύκεια), δεν μπορούν να εφαρμοστούν σε ηλικίες 0-4 ετών.

Η επιτροπή θα εκτιμήσει τις επιπτώσεις από το άνοιγμα των σχολείων και θα επανεξετάσει την πιθανότητα ανοίγματος των βρεφονηπιακών σε περίπου 10 ημέρες.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΠΑΙΔΕΙΑ

Διευκρινίσεις για τον δήθεν αποκλεισμό μειονοτικών εκπαιδευτικών από τον εμβολιασμό

Για ακόμη μια φορά μειονοτικά ΜΜΕ και φορείς διαστρέβλωσαν την πραγματικότητα – Τι απαντά ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης Κωνσταντίνος Μπαντίκος

Δημοσιεύθηκε

στις

Διευκρινίσεις για τον δήθεν αποκλεισμό μειονοτικών εκπαιδευτικών στα μειονοτικά Γυμνάσια – Λύκεια Ξάνθης και Κομοτηνής δίνει ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης ΑΜΘ Κωνσταντίνος Μπαντίκος, με αφορμή δημοσιεύματα μειονοτικού Τύπου.

Αναλυτικά, στην ανακοίνωση του αναφέρει:

«Σχετικά με πρόσφατα δημοσιεύματα μειονοτικών ΜΜΕ περί δήθεν αποκλεισμού από τον εμβολιασμό μειονοτικών εκπαιδευτικών στα μειονοτικά Γυμνάσια – Λύκεια Ξάνθης και Κομοτηνής αναφέρουμε τα ακόλουθα:

  1. Οι διευθύνσεις των δύο μειονοτικών Γυμνασίων-Λυκείων ανέφεραν την αδυναμία κάποιων μειονοτικών ιδιωτικών εκπαιδευτικών να δηλώσουν στην ηλεκτρονική πλατφόρμα εμβολιασμών την επιθυμία τους να εμβολιαστούν, με την ιδιότητά τους ως εκπαιδευτικοί.
  2. Η υπηρεσία μας επικοινώνησε άμεσα με το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων και ενημερώθηκε ότι ο αρμόδιος φορέας που διεξάγει την εθνική εκστρατεία εμβολιασμού ανέσυρε μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του ΥΠΑΙΘ τα στοιχεία όλων των εκπαιδευτικών χωρίς καμία παρέμβαση του Υπουργείου Παιδείας και τα ενέταξε στην δική του ηλεκτρονική πλατφόρμα. Όπως ήταν φυσικό για μια τέτοια πολύπλοκη διαδικασία που αφορά χιλιάδες εκπαιδευτικούς,υπήρξαν και περιπτώσεις ιδιωτικών ή δημόσιων εκπαιδευτικών σε όλη την επικράτεια που δεν μπορούσαν να υποβάλουν αίτηση εμβολιασμού λόγω ελλείψεων ή σφαλμάτων που υπήρχαν στα στοιχεία τους όπως αυτά ήταν δηλωμένα στην ηλεκτρονική πλατφόρμα του ΥΠΑΙΘ. Σε όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις υπήρχε η δυνατότητα υποβολής ένστασης ώστε να διορθωθούν οι ελλείψεις ή τα λάθη στα στοιχεία και να επιτραπείη υποβολή αίτησης εμβολιασμού.
  3. Για όλα τα ανωτέρω ενημερώθηκαν άμεσα οι Διευθύνσεις των δύο Μειονοτικών Γυμνασίων – Λυκείωνοι οποίες ενημέρωσαν τους ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς (πλειονοτικούς και μειονοτικούς).
  4. Σημειώνουμε ότι ένα ανάλογο ζήτημα που είχε δημιουργηθεί πρόσφατα με την παραλαβή των εξετάσεων αυτοδιάγνωσης (selftest) είχε επιλυθεί άμεσα. Ενημερωθήκαμε και τότε ότι το πρόβλημα αδυναμίας πρόσβασης μέσω ΑΜΚΑ, οφειλόταν στο γεγονός ότι ορισμένοι μειονοτικοί ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί είχαν δηλώσει τα στοιχεία τους με λατινικούς χαρακτήρες, γεγονός που δημιούργησε πρόβλημα συμβατότητας στο σύστημα.Η Περιφερειακή Διεύθυνση φρόντισεαμέσως για την προμήθεια των δύο Μειονοτικών Γυμνασίων-Λυκείων με ικανό αριθμό και εφεδρικών εξετάσεων αυτοδιάγνωσης.
  5. Υπενθυμίζουμε, επίσης, ότι οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί έχουν τη δυνατότητα να υποβάλλουν αίτημα εμβολιασμού και βάσει των ηλικιακών τους ομάδων, άρα σε κάθε περίπτωση δεν υφίσταται πρόβλημα.
  6. Σημειώνουμε, επιπλέον, προς διασκέδαση ενδεχόμενων εντυπώσεων  ότι τα ανωτέρω δεν αφορούν στους 16 μετακλητούς δασκάλους από την Τουρκία, για τους οποίους λόγω έλλειψης ΑΜΚΑ οι συνεννοήσεις για τον εμβολιασμό τους έγιναν μέσω της εδώ διπλωματικής τους Αρχής.
  7. Αξίζει να σημειωθεί ότι στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση που υπηρετεί συντριπτικά μεγαλύτερος αριθμός μειονοτικών εκπαιδευτικών δεν διατυπώθηκε κανένα παράπονο. Μάλιστα, μειονοτικοί εκπαιδευτικοί της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης που εκδήλωσαν ανάλογο ενδιαφέρον, εμβολιάστηκαν νωρίτερα κάνοντας χρήση αδιάθετων εμβολίων.

Όπως προκύπτει από τα γεγονότα η διαδικασία εμβολιασμού ήταν και είναι ακριβώς η ίδια για όλους τους εκπαιδευτικούς. Τυχόν τεχνικά προβλήματα που είναι φυσικό να υπάρξουν σε μια τέτοια διαδικασία, αντιμετωπίστηκαν επιτυχώς σε όλη την επικράτεια χάρη στις άοκνες προσπάθειες των εμπλεκόμενων Υπουργείων. Κανένας εκπαιδευτικός δεν έτυχε ούτε ευνοϊκής ούτε διακριτικής μεταχείρισης. Για όλους ίσχυσαν ακριβώς οι ίδιοι κανόνες».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΠΑΙΔΕΙΑ

Σ.Φ. Κοινωνικής Διοίκησης ΔΠΘ: «Να δυναμώσει ο αγώνας για το άνοιγμα των Πανεπιστημίων»

Ο φοιτητικός σύλλογος καλεί την κυβέρνηση να προγραμματίσει την έναρξη δια ζώσης όλων των μαθημάτων με άμεσο εμβολιασμό όλων των φοιτητών

Δημοσιεύθηκε

στις

Να ανοίξουν τώρα οι σχολές για δια ζώσης διδασκαλία στο σύνολο των μαθημάτων, ζητάει ο Σύλλογος Φοιτητών Κοινωνικής Διοίκησης ΔΠΘ καλώντας την κυβέρνηση να προγραμματίσει τον άμεσο εμβολιασμό όλων των φοιτητών.

Στο ψήφισμα του, ο φοιτητικός σύλλογος αναφέρει:

«Τώρα να δυναμώσει ο αγώνας για το ασφαλές άνοιγμα των Πανεπιστημίων!!

Κάτω από την πίεση του δίκαιου αγώνα μας, το Υπουργείο Παιδείας ανακοίνωσε τη διενέργεια με φυσική παρουσία για τους φοιτητές του τελευταίου έτους και τους επί πτυχίω των πρακτικές ασκήσεων από 10 Μάη και των εργαστηριακών ασκήσεων. Από 15 Μάη θα ξεκινήσουν δια ζώσης και οι κλινικές ασκήσεις για τους φοιτητές του 5ου και 6ου έτους και των επί πτυχίω στις ιατρικές σχολές. 

Από την ανακοίνωση του Υπουργείου όμως, απουσιάζει η οποιαδήποτε αναφορά στους φοιτητές των υπόλοιπων ετών και των υπόλοιπων σχολών !  Για άλλη μία φορά το Υπουργείο κάνει λες και οι υπόλοιποι φοιτητές δεν υπάρχουν, λες και δεν έχουν δικαίωμα και ανάγκη για δια ζώσης εργαστήρια, κλινικές και πρακτικές. Η κοροϊδία δεν έχει όρια!

​Άφαντη είναι η παραμικρή αναφορά σε συγκεκριμένα μέτρα για να εξασφαλιστεί η τήρηση όλων των υγειονομικών μέτρων που επικαλείται το Υπουργείο! Για άλλη μία φορά η ευθύνη μετακινείται στις πλάτες των φοιτητών και των Ιδρυμάτων, με κίνδυνο μάλιστα ακόμα και το περιορισμένο άνοιγμα που ανακοινώθηκε να σκοντάψει σε εμπόδια λόγω έλλειψης καθηγητών, υποδομών και χρηματοδότησης.

Εδώ και τώρα το Υπουργείο να πάρει όλα τα μέτρα για:

● Άμεσο προγραμματισμό του εμβολιασμού όλων των φοιτητών

● Έναρξη δια ζώσης των πρακτικών μας

● Δωρεάν μέσα ατομικής προστασίας που θα δίνονται στους χώρους των πρακτικών, με ευθύνη του πανεπιστημίου.

● Να ανοίξουν τώρα οι σχολές μας για δια ζώσης διδασκαλία στο σύνολο των μαθημάτων

● Τακτικά διαγνωστικά τεστ με ευθύνη του ΕΟΔΥ

● Να εξασφαλιστούν οι απαραίτητες υποδομές αξιοποιώντας όλη την περιουσία του ΔΠΘ.

● Αύξηση των δρομολογίων των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς από και προς τις σχολές και τις εστίες».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ2 ώρες πριν

«Ελλάδα+»: Το σχέδιο του ΣΥΡΙΖΑ για την αξιοποίηση του Ταμείου Ανάκαμψης

ΠΟΛΙΤΙΚΗ2 ώρες πριν

Γεννηματά για Νυμφαία: «Κυβέρνηση με πελατειακού τύπου παρεμβάσεις»

ΡΟΔΟΠΗ3 ώρες πριν

Στον Μεθοριακό Σταθμό Νυμφαίας αύριο ο πρόεδρος του ΕΟΔΥ Π. Αρκουμανέας

ΕΛΛΑΔΑ4 ώρες πριν

Η κυβέρνηση έκοψε το επίδομα ενοικίου σε ανασφάλιστους υπερήλικες

ΔΗΜΟΣ ΑΡΡΙΑΝΩΝ4 ώρες πριν

Ξεκινά τη λειτουργία του το εμβολιαστικό κέντρο στον Δήμο Αρριανών

ΠΟΛΙΤΙΚΗ4 ώρες πριν

Δ. Χαρίτου: «Έκθετη η κυβέρνηση για το κλείσιμο της Νυμφαίας»

ΡΟΔΟΠΗ5 ώρες πριν

Εξοπλισμό για το σημείο ελέγχου της Νυμφαίας παρέδωσαν τα Επιμελητήρια

ΡΟΔΟΠΗ1 ημέρα πριν

Κομοτηνή: Συνεχίζονται τα rapid tests και την ερχόμενη εβδομάδα

ΠΟΛΙΤΙΚΗ1 ημέρα πριν

Πληρωμένα και συκοφαντικά δημοσιεύματα εις βάρος του, καταγγέλλει ο Στυλιανίδης

ΡΟΔΟΠΗ1 ημέρα πριν

Νυμφαία: Ξεκίνησαν οι εργασίες για τη λειτουργία του isobox ως σημείο ελέγχου

ΠΟΛΙΤΙΚΗ2 ώρες πριν

«Ελλάδα+»: Το σχέδιο του ΣΥΡΙΖΑ για την αξιοποίηση του Ταμείου Ανάκαμψης

ΡΟΔΟΠΗ5 ώρες πριν

Εξοπλισμό για το σημείο ελέγχου της Νυμφαίας παρέδωσαν τα Επιμελητήρια

ΠΟΛΙΤΙΚΗ1 ημέρα πριν

Πληρωμένα και συκοφαντικά δημοσιεύματα εις βάρος του, καταγγέλλει ο Στυλιανίδης

ΕΒΡΟΣ2 ημέρες πριν

Σακελλαροπούλου: «Η Ελλάδα δεν δέχεται απαράδεκτες διεκδικήσεις και απειλές από κανέναν»

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ3 ημέρες πριν

Παραδοσιακή «πινελιά» στα Ελευθέρια Θράκης από τους Φιλοτέχνες Κομοτηνής

ΠΟΛΙΤΙΚΗ3 ημέρες πριν

Χαρίτου: «Η χώρα μας πέτυχε όποτε άσκησε ενεργητική εξωτερική πολιτική»

ΡΟΔΟΠΗ3 ημέρες πριν

Παρουσία Στεφανή ο εορτασμός για τα 101 χρόνια από την απελευθέρωση της Κομοτηνής

ΡΟΔΟΠΗ4 ημέρες πριν

Ελευθέρια: Τη σεπτή εικόνα Θεομήτορος υποδέχθηκε η πόλη της Κομοτηνής

ΠΟΛΙΤΙΚΗ4 ημέρες πριν

Δημοσιογράφος του BBC αποδόμησε το κυβερνητικό αφήγημα για τα εμβόλια και τον τουρισμό

ΡΟΔΟΠΗ5 ημέρες πριν

Η πόλη της Κομοτηνής γιορτάζει τα 101 χρόνια απελευθέρωσης της

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Copyright © 2021 - ΦΩΝΗ ΤΗΣ ΡΟΔΟΠΗΣ

0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x