ΜΕΙΝΕ ΣΕ ΕΠΑΦΗ

ΠΑΙΔΕΙΑ

Στη φοιτητική πορεία θα συμμετάσχουν και οι εκπαιδευτικοί της Ροδόπης

Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. Ροδόπης «Οι Τρεις Ιεράρχες» συμμετέχει στη φοιτητική συγκέντρωση την Τετάρτη 10 Μαρτίου, στις 13:00 στην κεντρική πλατεία Κομοτηνής

Μετά την ΑΔΕΔΥ Ροδόπης, η οποία προκήρυξε δίωρη στάση εργασίας για την Τετάρτη 10 Μαρτίου, και ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ροδόπης «Οι Τρεις Ιεράρχες» ανακοίνωσε τη συμμετοχή του στο φοιτητικό συλλαλητήριο που διοργανώνει ο Σύλλογος Οικότροφων Φοιτητικών Εστιών Κομοτηνής.

Στην ανακοίνωση την οποία υπογράφουν ο πρόεδρος του Συλλόγου Στέφανος Μακρυγιάνης και η Γ.Γ. Αφροδίτη Βουτσελά, αναφέρεται:

«ΕΝΑΣ ΧΡΟΝΟΣ ΠΑΝΔΗΜΙΑ

ΕΝΑΣ ΧΡΟΝΟΣ ΕΠΙΘΕΣΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Κλείσαμε ήδη αυτές τις ημέρες ένα χρόνο πανδημίας. Ένας χρόνος που αφήνει πίσω του χιλιάδες νεκρούς, διογκούμενη οικονομική κρίση, εκατομμύρια εργαζόμενους-ες/νέους-ες στην ανεργία, τη φτώχεια, την ανασφάλεια, τη διακοπή του σχεδιασμού της ζωής τους.

Στο έναν χρόνο αυτό η Κυβέρνηση κωφεύοντας στα αιτήματα του υγειονομικού προσωπικού που έδινε και δίνει τη μάχη στην πρώτη γραμμή δεν ενίσχυσε το δημόσιο σύστημα υγείας (με μόνιμες προσλήψεις, νέες ΜΕΘ, έγκαιρο σχεδιασμό μαζικών εμβολιασμών και προμήθεια εμβολίων, έγκαιρη έγκριση θεραπευτικών πρωτοκόλλων), δεν αντιμετώπισε το ζήτημα συνωστισμού στα ΜΜΕ και της τήρησης των μέτρων στους μεγάλους χώρους εργασίας του ιδιωτικού τομέα. Η επιλογή της για την αντιμετώπιση της πανδημίας ήταν η επιβολή διαδοχικών μορφών καραντίνας, καταστολής των κινητοποιήσεων, περιστολής δικαιωμάτων και περιορισμού των μετακινήσεων σε σημείο αντιδημοκρατικής εκτροπής. Ταυτόχρονα η πανδημία χρησιμοποιήθηκε ως χρονική ευκαιρία αλλά και εργαλείο για  την ταχύτατη νομοθέτηση και εφαρμογή σειράς αντεργατικών – αντιλαϊκών μέτρων ενώ πραγματοποιούνταν νέες αγορές όπλων και τεράστια μεταφορά δημόσιου πλούτου σε μεγαλοεπιχειρηματίες – εργοδότες.

Η δημόσια εκπαίδευση στην εντατική της τηλεκπαίδευσης

Στο ένα χρόνο πανδημίας η κυβέρνηση απέτυχε να διατηρήσει ανοιχτά και ασφαλή τα δημόσια εκπαιδευτικά ιδρύματα σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης. Αδιαφόρησε για τις προτάσεις όλης της εκπαιδευτικής κοινότητας σχετικά με τα απαραίτητα μέτρα που έπρεπε να ληφθούν ώστε να διασφαλιστεί η ζωντανή λειτουργία σχολείων και πανεπιστημιακών σχολών. Αντίθετα εκμεταλλεύτηκε τη συγκυρία για να νομοθετήσει σε βάρος των μορφωτικών αναγκών και δικαιωμάτων του λαού αλλά και σε βάρος των εργασιακών δικαιωμάτων σε όλη την εκπαίδευση.

Στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση επιχείρησε και επιχειρεί την υποκατάσταση της δια ζώσης εκπαιδευτικής διαδικασίας με μορφές σύγχρονης τηλεκπαίδευσης που ήδη έχουν αποδειχθεί αποτυχημένες γιατί εντείνουν τις ήδη υπάρχουσες ταξικές ανισότητες μεταξύ των μαθητών, αφυδατώνουν και φτωχαίνουν την ίδια τη διδακτική πράξη και τη διάδραση του/της εκπαιδευτικού και μαθητές και μαθήτριες, συντελούν σοβαρά στην καθυστέρηση της ψυχοκοινωνικής ανάπτυξης μαθητών – τριων.

Στην τριτοβάθμια εκπαίδευση ο ένας χρόνος λειτουργίας μέσω τηλεκπαίδευσης σημαίνει πως οι φοιτητές/τρίες κινδυνεύουν να χάσουν κάθε ουσιαστική επαφή με το γνωστικό τους αντικείμενο και το επαγγελματικό πεδίο δράσης τους. Ειδικά φοιτητές σχολών που οι σπουδές τους περιλαμβάνουν λόγω αντικειμένου εργαστήρια, πρακτικές ασκήσεις, μελέτη και εργασία στο πεδίο έχουν απομακρυνθεί πλήρως από το γνωστικό τους αντικείμενο, όντας ανήμποροι να τα πραγματοποιήσουν. Φοιτήτριες/ές επί πτυχίω αδυνατούν να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους επιβαρυνόμενοι/ες οικονομικά καθώς αποκλείονται από την εργασία.

Δύο έτη φοιτητών/τριών ουσιαστικά έχουν στερηθεί την έννοια των σπουδών σε ακαδημαϊκό χώρο με πιθανά φυσικά επακόλουθα την αποκοινωνικοποίηση,  την επιβράδυνση της ανεξαρτητοποίησης, την εσωτερίκευση του αισθήματος ματαιότητας και μειωμένων προσδοκιών για το μέλλον. Κλειστά πανεπιστημιακά ιδρύματα σημαίνει επιπλέον απουσία εκείνων των δομών που κατ’ εξοχήν διδάσκουν και αναπαράγουν την ελευθερία και τη συλλογική δράση ανθρώπων.

Η δημόσια εκπαίδευση στο στόχαστρο

Με πρόφαση την πανδημία, και κρατώντας σχεδιασμένα τους φοιτητές-τρίες μακριά από τις σχολές η κυβέρνηση, εξαπολύει καταιγίδα νομοθετημάτων στην εκπαίδευση με στόχο τις μορφωτικές ανάγκες του λαού και το σύνολο των εργασιακών και δημοκρατικών δικαιωμάτων του.

  • Νομοθέτησε την εξίσωση των επαγγελματικών δικαιωμάτων των πτυχιούχων των δημόσιων πανεπιστημιακών ιδρυμάτων με αυτά των πτυχιούχων των κολλεγίων δίνοντας το μήνυμα πως η μόρφωση αλλά και το δικαίωμα στην εργασία είναι προϊόν προς αγορά.
  • Με διαδοχικά νομοθετήματα προωθεί την όλο και λιγότερη ζωντανή λειτουργία των ιδρυμάτων και σχολείων στην κατεύθυνση εμφάνισης της τηλεκπαίδευσης ως ισότιμης με τη δια ζώσης διδασκαλία μορφή.
  • Με διαδοχικά νομοθετήματα που περιλαμβάνουν μορφές αξιολόγησης – πειθάρχησης – κατηγοριοποίησης σχολείων και σχολών κινείται στην κατεύθυνση υποχρηματοδότησης και συρρίκνωσης της δημόσιας δωρεάν παιδείας όλων των βαθμίδων. Στην τριτοβάθμια εκπαίδευση έχει ήδη γίνει η σύνδεση του 20% της χρηματοδότησης με τους αξιολογικούς μηχανισμούς.
  • Ειδικά με τον πρόσφατο νόμο Κεραμέως – Χρυσοχοΐδη για την τριτοβάθμια εκπαίδευση μια σειρά επιπλέον ρυθμίσεων εισάγονται

α) Ο ελάχιστος βαθμός εισαγωγής που θα αφήσει εκτός δημόσιου πανεπιστημίου χιλιάδες μαθήτριες-ες.  Θα οδηγήσει μαθηματικά στο κλείσιμο μεγάλου αριθμού πανεπιστημιακών τμημάτων, θα λειτουργήσει ως φραγμός για τις σπουδές μαθητών από χαμηλά οικονομικά στρώματα καθώς οι έχοντες και μόνο θα μπορούν επί πληρωμή να κατευθυνθούν στα…. «ισότιμα» και με μικρότερο χρόνο σπουδών κολλέγια. Ταυτόχρονα η διαδικασία του διπλού μηχανογραφικού περιορίζει τις επιλογές των μαθητων/τριών σε λιγότερα αντικείμενα σπουδών.

β) Η επιβολή χρονικού ορίου φοίτησης έχει διπλή στόχευση. Αφενός αποτελεί μέτρο πειθάρχησης των φοιτητών – τριών και προσανατολισμού των σπουδών μόνο σε μια στενά ακαδημαϊκή οπτική απομονωμένη από την κοινωνική πραγματικότητα και την λοιπή ζωή και δημοκρατική λειτουργία των δημόσιων πανεπιστημιακών ιδρυμάτων. Αφετέρου αποτελεί επιπλέον μέτρο κοινωνικού αποκλεισμού από τις σπουδές όσων χρειάζεται να φοιτούν μερικώς, να εργάζονται, να τρέφουν οικογένειες με άλλα λόγια να μη μπορούν να είναι φοιτητές-τριες πλήρους και μοναδικής απασχόλησης.

γ) Η ίδρυση πανεπιστημιακής αστυνομίας με την τοποθέτηση ειδικού σώματος καταστολής εντός των πανεπιστημίων που δεν θα λογοδοτεί στις Πρυτανικές αρχές, αλλά στο Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη.  Είναι φανερό στόχος είναι η περαιτέρω καταστολή και πειθάρχηση όλης της πανεπιστημιακής κοινότητας και η κατάργηση του αυτοδιοίκητου των πανεπιστημίων. Οι επιθέσεις και οι συλλήψεις σε βάρος των φοιτητών/τριων στο ΑΠΘ δείχνουν καθαρά πως στόχος είναι η φίμωση και καταστολή όσων αγωνίζονται.

Με όλα τα παραπάνω δεδομένα ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών ΠΕ Ροδόπης

Α) ΔΙΕΚΔΙΚΕΙ

  • Ενίσχυση του δημόσιου συστήματος υγείας  με εφαρμογή όλων των προτάσεων της ΟΕΝΓΕ (ενδεικτικά μόνιμες προσλήψεις, αύξηση ΜΕΘ, δωρεάν τεστ, κατάργηση πατέντας εμβολίων..)
  • Ενίσχυση του δημόσιου συστήματος εκπαίδευσης όλων των βαθμίδων (αύξηση χρηματοδότησης, μονιμοποίηση αναπληρωτών-τριών, υποδομές κτλ.
  • Ανοιχτά και ασφαλή όλα τα δημόσια εκπαιδευτικά ιδρύματα με εφαρμογή όλων των αναγκαίων μέτρων για αυτό όπως έχουν εξειδικευτεί από τις αντίστοιχες ομοσπονδίες – σωματεία. Καμιά υποκατάσταση της ζωντανής εκπαίδευσης από μορφές τηλεκπαίδευσης.
  • Κατάργηση τώρα όλων αντιεκπαιδευτικών νομοθετημάτων. Καμιά εφαρμογή νομοθετημένων αξιολογήσεων, κατάργηση εξίσωσης των πτυχίων πανεπιστημίων  και κολλεγίων, καμιά εγκατάσταση πανεπιστημιακής αστυνομίας, καμιά εφαρμογή  ορίου σπουδών και ελάχιστης βάσης εισαγωγής.

Β) ΔΗΛΩΝΕΙ

  • Ότι θα οργανώσει τη δράση του, ώστε να μείνουν στα χαρτιά τα αντιεκπαιδευτικά και αντιλαϊκά νομοθετήματα και σχεδιασμοί της κυβέρνησης.
  • Ότι θα συμβάλλει στην οικοδόμηση ενιαίου αγωνιστικού ρεύματος στην κοινωνία μαζί με συλλόγους εργαζόμενων του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα καθώς και συλλόγους φοιτητών.

Γ) Αποφασίζει

  • Τη συμμετοχή στο συντονισμό που κάλεσε ο ΣΟΦΕΚ (Σύλλογος Οικοτρόφων Φοιτητικών Εστιών Κομοτηνής) την Κυριακή 7/3 σύμφωνα με την πρόσκληση που μας απευθύνθηκε και σε επόμενες ενδεχόμενες συναντήσεις.
  • Στηρίζει και συμμετέχει στη συγκέντρωση μαζί με άλλους συλλόγους και σωματεία στην πλατεία της Κομοτηνής την Τετάρτη  10 Μαρτίου και ώρα 13:00.  Υπάρχει σχετική διευκολυντική 2ωρη στάση εργασίας 13:00 – 15:00 από την ΑΔΕΔΥ».

ΠΑΙΔΕΙΑ

Τη δια ζώσης λειτουργία των Σχολών του αποφάσισε το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης

Προκειμένου να διασφαλιστεί η ομαλή και ασφαλής μετάβαση στη διά ζώσης λειτουργία, η Σύγκλητος του Δ.Π.Θ. θεωρεί τον εμβολιασμό των φοιτητών και του προσωπικού (διδακτικού, διοικητικού, κτλ.), ακαδημαϊκή, κοινωνική και ηθική υποχρέωση

Δημοσιεύθηκε

στις

Κατά τη συνεδρίαση της 20ης  Ιουλίου 2021 η Σύγκλητος του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης αποφάσισε ότι «Η επιστροφή στην κανονικότητα, στην ακαδημαϊκή ζωή και στη διά ζώσης εκπαίδευση αποτελεί αναγκαιότητα για τα εκπαιδευτικά ιδρύματα στη χώρα. Το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης αποφάσισε τη διά ζώσης λειτουργία του κατά το ακαδημαϊκό έτος 2021-2022, εφόσον το επιτρέψουν η ισχύουσα νομοθεσία και τα επιδημιολογικά δεδομένα. Προκειμένου να διασφαλιστεί η ομαλή και ασφαλής μετάβαση στη διά ζώσης λειτουργία, η Σύγκλητος του Δ.Π.Θ. θεωρεί τον εμβολιασμό των φοιτητών και του προσωπικού (διδακτικού, διοικητικού, κτλ.), ακαδημαϊκή, κοινωνική και ηθική υποχρέωση, προκειμένου τα μέλη της πανεπιστημιακής κοινότητας να συμβάλλουν μέσω του εμβολιασμού τους στην προστασία των ιδίων, της κοινωνίας και ιδίως των ευπαθών ομάδων».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΠΑΙΔΕΙΑ

Ανακοινώθηκαν οι βαθμολογίες των Πανελλαδικών Εξετάσεων

Οι βαθμολογίες αναρτήθηκαν στην ειδική ιστοσελίδα του υπουργείου Παιδείας – Φέτος όσοι υποψήφιοι το έχουν αιτηθεί, λαμβάνουν τη βαθμολογία τους και με γραπτό μήνυμα SMS

Δημοσιεύθηκε

στις

Ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα των Πανελλαδικών εξετάσεων, βάζοντας έτσι τέλος στην αγωνία των πάνω από 100.000 υποψηφίων και των οικογενειών τους.

Οι βαθμολογίες που αναρτήθηκαν σε όλα τα ΓΕΛ και ΕΠΑΛ της χώρας είναι διαθέσιμες και στην εφαρμογή του ΥΠΑΙΘ results.it.minedu.gov.gr.

Οι υποψήφιοι μπαίνοντας στην εφαρμογή, θα μπορούν να βρίσκουν τη βαθμολογία πληκτρολογώντας τον 8-ψήφιο κωδικό τους και τους 4 αρχικούς χαρακτήρες από το επώνυμο, το όνομα, το πατρώνυμο και το μητρώνυμο του υποψηφίου σε κεφαλαίους ελληνικούς χαρακτήρες.

Φέτος όσοι υποψήφιοι το έχουν αιτηθεί, λαμβάνουν τη βαθμολογία τους και με γραπτό μήνυμα SMS στο κινητό τους τηλέφωνο.

Το νέο κανάλι της ενημέρωσης μέσω κινητού τηλεφώνου λειτουργεί ανεξάρτητα από την ανάρτηση των αποτελεσμάτων στις σχολικές μονάδες, η οποία θα πραγματοποιηθεί και φέτος κανονικά.

Οι υποψήφιοι που συμμετείχαν στις Πανελλαδικές Εξετάσεις έτους 2021 ανά είδος Λυκείου και Ομάδα
Προσανατολισμού/Τομέα εμφανίζονται στους παρακάτω πίνακες:

Οι καταστάσεις που θα αναρτηθούν στα λύκεια θα περιέχουν μόνο τον κωδικό κάθε υποψηφίου και τα βαθμολογικά του στοιχεία ανά εξεταζόμενο μάθημα και όχι τα ονομαστικά του στοιχεία.

Κατά την ημέρα λειτουργίας των ΓΕΛ και ΕΠΑΛ για την ανάρτηση της βαθμολογίας οι υποψήφιοι, που δεν έχουν αποκτήσει κωδικό ασφαλείας (password) για το Μηχανογραφικό Δελτίο, θα μπορούν εκείνη την ημέρα να ζητήσουν να τους αποδοθεί. Σημειώνεται, ότι ο συνολικός αριθμός εισακτέων, σύμφωνα με το υπουργείο, για το ακαδημαϊκό έτος 2021-2022 ανέρχεται σε 77.415.

Φέτος εκτός από το γεγονός ότι χιλιάδες μαθητές όλων των βαθμίδων αναγκάστηκαν, λόγω της πανδημίας, να κάνουν τηλεκπαίδευση στο μεγαλύτερο μέρος της σχολικής χρονιάς, καθιερώθηκαν και αλλαγές που φέρνουν τα πάνω – κάτω στην εισαγωγή στα τμήματα της ανώτατης εκπαίδευσης.

Η σημαντικότερη από αυτές τις αλλαγές, είναι η θέσπιση ελάχιστης βάσης εισαγωγής (ΕΒΕ), μία εξέλιξη που πιθανολογείται ότι θα αφήσει εκτός πανεπιστημίων χιλιάδες υποψηφίους που θα δεν θα καταφέρουν να πιάσουν την ΕΒΕ που έχει θέσει το κάθε τμήμα ξεχωριστά.

Οι συντελεστές ορίστηκαν από το εκάστοτε Πανεπιστημιακό Ίδρυμα για κάθε Τμήμα/Σχολή του, βάσει των οποίων προέκυψε η Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής (ΕΒΕ).

Για την εισαγωγή υποψηφίων σε ΑΕΙ απαιτείται η επίτευξη στις πανελλαδικές εξετάσεις βαθμολογικής επίδοσης ίσης ή μεγαλύτερης της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής ανά Σχολή, Τμήμα ή εισαγωγική κατεύθυνση.

Η ΕΒΕ διαμορφώνεται από το μέσο όρο των μέσων όρων των βαθμολογικών επιδόσεων των υποψηφίων στα τέσσερα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα ανά επιστημονικό πεδίο, ο οποίος πολλαπλασιάζεται με συντελεστή.

Ο συντελεστής βρίσκεται εντός του διαστήματος ελάχιστης και μεγίστης τιμής, που έχει διαμορφωθεί στο εύρος μεταξύ 0,80% και 1,20%, ενώ ως ελάχιστη και μέγιστη τιμή του συντελεστή της ΕΒΕ των ειδικών μαθημάτων ή πρακτικών δοκιμασιών έχουν οριστεί οι τιμές 0,70% και 1,10% αντιστοίχως.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΠΑΙΔΕΙΑ

Πανελλήνια διάκριση για το e-Αιμοδότες του 3ου ΓΕΛ Κομοτηνής

Η εφαρμογή της Ομάδας Ρομποτικής και Προγραμματισμού του 3ου ΓΕΛ Κομοτηνής βραβεύτηκε στην κατηγορία «Τεχνολογία και Επιστήμη» στα 5α YouSmile Awards του οργανισμού «Χαμόγελο του Παιδιού»

Δημοσιεύθηκε

στις

Σε μια ξεχωριστή εκδήλωση με πρωταγωνιστές μαθητές και μαθήτριες, εκπαιδευτικούς και γονείς από διάφορες περιοχές της Ελλάδας, στα 5α Μαθητικά Βραβεία YouSmile Awards, κλήθηκε να παραβρεθεί η ομάδα του e-Αιμοδότες του 3ου ΓΕΛ Κομοτηνής την Πέμπτη 24 Ιουνίου. Κεντρικό μήνυμα των φετινών βραβείων ήταν: Ποτέ δεν είσαι πολύ μικρός για να αλλάξεις τον κόσμο!

Έχοντας ήδη κατακτήσει την 1η θέση στο Generation Next του ιδρύματος Vodafone, το ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα e-Αιμοδότες διακρίθηκε και βραβεύτηκε στην κατηγορία ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ & ΕΠΙΣΤΗΜΗ στα 5α YouSmile Awards του οργανισμού «ΧΑΜΟΛΕΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ».

Οι μαθητές της Ομάδας Ρομποτικής και Προγραμματισμού του 3ου Γενικού Λυκείου Κομοτηνής, που δημιούργησαν την εφαρμογή (διαδικτυακή έκδοση: e-aimodotes.sch.gr/civilian/ και android έκδοση: https://bit.ly/e-aimodotes), καθώς και οι υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί που τους βοήθησαν, ταξίδεψαν για το σκοπό αυτό στην Αθήνα.

Η απονομή του Βραβείου έγινε από τον αγαπητό στους νέους, Stand up Comedian κ. Κώστα Μαλιάτση, ενώ παράλληλα η ομάδα δέχτηκε τα συγχαρητήρια και της Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, κας. Ζέττας Μακρή.

Τα μαθητικά βραβεία YouSmile Awards πραγματοποιούνται με την έγκριση του Υπουργείου Παιδείας & Θρησκευμάτων και αποτελούν την κορύφωση της μαθητικής-εθελοντικής δράσης YouSmile.

Σκοπός των βραβείων είναι η ανάδειξη των δράσεων και των πρωτοβουλιών των παιδιών, (σε ατομικό ή ομαδικό επίπεδο), που είχαν θετικό αντίκτυπο στον κοινωνικό τους περίγυρο και ενέπνευσαν άλλα παιδιά ή ενήλικες.

Στα 5α YouSmile Awards, συνολικά κατέθεσαν συμμετοχή 6.223 μαθητές από 122 σχολεία της χώρας. Το e-Αιμοδότες βρίσκεται σε λειτουργία από τις Υπηρεσίες Αιμοδοσίας των Γενικών Νοσοκομείων Κομοτηνής, Ξάνθης, Κορίνθου και Χίου, διευκολύνοντας στον «έξυπνο» προγραμματισμό των αιμοληψιών, κάτι που κρίνεται ιδιαίτερα σημαντικό καθώς η διάρκεια ζωής του αίματος είναι πεπερασμένη (30 ημέρες).

«Η παρουσία μας στα βραβεία αυτά ελπίζουμε να αποτελέσει εφαλτήριο για την εφαρμογή e-Αιμοδότες να ενσωματωθεί και σε περισσότερα νοσοκομεία της χώρας», αναφέρει η ομάδα Ρομποτικής και Προγραμματισμού του 3ου ΓΕΛ Κομοτηνής.

  • Προγραμματισμός Πληροφοριακού Συστήματος & Web Εφαρμογής: Άγγελος Μιχαήλ Χουβαρδάς
  • Προγραμματισμός Android Εφαρμογής: Λέανδρος Κουρτίδης
  • Γραφικά-Ήχος-Βίντεο: Βασίλειος Ευτυχιάκος
  • Υπεύθυνοι Καθηγητές: Ανδρονίκη Βερρή, Χουρμούζης Μαργαρίτης, Αικατερίνη Αθανασούλα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΠΑΙΔΕΙΑ

Τη Δημοτική Βιβλιοθήκη Κομοτηνής γνώρισαν 277 μαθητές νηπιαγωγείων

Στη δράση «Γυρίζω στη Βιβλιοθήκη» συμμετείχαν 16 Τμήματα Νηπιαγωγείων του Δήμου Κομοτηνής

Δημοσιεύθηκε

στις

Ολοκληρώθηκαν την Πέμπτη 24 Ιουνίου οι επισκέψεις των Νηπιαγωγείων του Δήμου Κομοτηνής στη Δημοτική Βιβλιοθήκη στο πλαίσιο της δράσης «Γυρίζω στη Βιβλιοθήκη». Η Δημοτική Βιβλιοθήκη Κομοτηνής και η ΚΟΙΝ.ΣΕΠ. «Κομοτηνή Εν Δράση» υποδέχτηκαν τους μικρούς αναγνώστες στην αυλή της Βιβλιοθήκης.

Στη δράση συνολικά συμμετείχαν 277 μαθητές από 16 Τμήματα Νηπιαγωγείων του Δήμου Κομοτηνής.

Οι μικροί μαθητές διάβασαν, ζωγράφισαν, έπαιξαν και διασκέδασαν ενώ είχαν τη δυνατότητα να έρθουν σε επαφή με τον φυσικό χώρο της Βιβλιοθήκης και να μάθουν πώς μπορούν να την επισκέπτονται και να τη χρησιμοποιούν.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΚΑΒΑΛΑ16 ώρες πριν

Βίντεο: Σοκαριστικό τροχαίο με τρεις νεκρούς στην Καβάλα

ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ17 ώρες πριν

Τροχαίο με τραυματία μετανάστη στην Εθνική Οδό Ξάνθης – Κομοτηνής

ΔΗΜΟΣ ΙΑΣΜΟΥ18 ώρες πριν

Ευχές με δημότες για το Κουρμπάν Μπαϊράμ αντάλλαξε ο Οντέρ Μουμίν

YΓΕΙΑ18 ώρες πριν

Κορωνοϊός: 5 κρούσματα στη Ροδόπη

ΡΟΔΟΠΗ23 ώρες πριν

Εγνατία Οδός: Κλειστός από αύριο ο δυτικός κόμβος Κομοτηνής

ΚΑΒΑΛΑ2 ημέρες πριν

Καβάλα: Τροχαίο με τραυματίες 11 μετανάστες μετά από καταδίωξη Ι.Χ.

ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ2 ημέρες πριν

Αλλοδαπός διωκόμενος από την Ιντερπόλ επιχείρησε να εισέλθει στην Ελλάδα μέσω Νυμφαίας

ΕΛΛΑΔΑ2 ημέρες πριν

Ποινικός Κώδικας: Έρχονται αυστηρές ποινές για ειδεχθή εγκλήματα

ΕΛΛΑΔΑ2 ημέρες πριν

Πυροτεχνήματα: η αβάσταχτη γοητεία των σπινθηροβόλων αναμνήσεων

ΡΟΔΟΠΗ2 ημέρες πριν

Κάλεσμα στήριξης στο λαό της Κούβας από ΕΝΙΔΥΚ και Σύλλογο Γυναικών Ροδόπης

ΚΑΒΑΛΑ16 ώρες πριν

Βίντεο: Σοκαριστικό τροχαίο με τρεις νεκρούς στην Καβάλα

ΡΟΔΟΠΗ3 ημέρες πριν

Η πόλη της Κομοτηνής γιορτάζει την πολιούχο της Αγία Παρασκευή

ΡΟΔΟΠΗ4 ημέρες πριν

Νεκρός άντρας ύστερα από έκρηξη σε λυόμενη οικία στις Σάπες

ΠΟΛΙΤΙΚΗ4 ημέρες πριν

Μήνυμα Σακελλαροπούλου σε Τουρκία: «Η συμπαράστασή μας στην Κύπρο είναι απόλυτη»

ΡΟΔΟΠΗ4 ημέρες πριν

Νέα συγκέντρωση αρνητών του εμβολίου: «Θέλουν να μας εξαφανίσουν»

TΟΥΡΚΙΑ5 ημέρες πριν

Τουρκία: Ο Πόντος «βούλιαξε» και ο Ερντογάν μοίραζε τσάι στους πλημμυροπαθείς!

ΒΟΥΛΗ5 ημέρες πριν

Ιλ. Αχμέτ: «Χωρίς δασικούς χάρτες δεν υφίσταται εκσυγχρονισμός του Κτηματολογίου»

ΡΟΔΟΠΗ5 ημέρες πριν

Υπό πλήρη έλεγχο η φωτιά στον Μίσχο – Μεγάλη κινητοποίηση της Πυροσβεστικής

ΡΟΔΟΠΗ7 ημέρες πριν

Πολυπληθής συγκέντρωση κατά του υποχρεωτικού εμβολιασμού στην Κομοτηνή

ΕΛΛΑΔΑ1 εβδομάδα πριν

Αστυνομικοί εισέβαλαν σε χωράφι και κατέβασαν πανό κατά του Μητσοτάκη

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Copyright © 2021 - ΦΩΝΗ ΤΗΣ ΡΟΔΟΠΗΣ

0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x