ΜΕΙΝΕ ΣΕ ΕΠΑΦΗ

ΡΟΔΟΠΗ

Κορωνοϊός: Αρνητικά όλα τα rapid tests σήμερα στην κεντρική πλατεία Κομοτηνής

Συνολικά 78 πολίτες υποβλήθηκαν σε rapid test – Οι έλεγχοι θα συνεχιστούν καθημερινά μέχρι και την Παρασκευή

fonirodopis.gr

78 άτομα ανταποκρίθηκαν σήμερα, δεύτερη μέρα διενέργειας των δειγματοληπτικών ελέγχων ανίχνευσης αντιγόνων του νέου κορωνοϊού από κινητή μονάδα του ΕΟΔΥ και ήταν όλα αρνητικά.

Οι έλεγχοι που προγραμμάτισε ο Δήμος Κομοτηνής, απευθυνόμενος στον γενικό πληθυσμό με τη στήριξη του ΕΟΔΥ, θα διενεργούνται καθημερινά στην πλατεία Ειρήνης μέχρι και την Παρασκευή 5 Μαρτίου τις ώρες 11:00-15:00.

 Όσοι πολίτες επιθυμούν να υποβληθούν σε rapid test αποστέλλουν sms με αριθμό 1 στο 13033,  προσέρχονται στην κεντρική πλατεία γνωρίζοντας τον προσωπικό αριθμό υγείας ΑΜΚΑ ενώ χρειάζεται να δίνουν τον αριθμό του  κινητού τους ώστε να ενημερώνονται για το αποτέλεσμα.

Σημαντική είναι η αρωγή του Παραρτήματος Κομοτηνής του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού.

Ο Δήμος Κομοτηνής ζητά τη συμμετοχή των πολιτών στη δράση και παράλληλα την τήρηση των μέτρων προστασίας, φυσικής απόστασης και σεβασμού των συμπολιτών τους.  

ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ

Κομοτηνή: Αλλοδαπός οδηγούσε φορτηγό χωρίς δίπλωμα και με πλαστές πινακίδες κυκλοφορίας

Ο δράστης, ο οποίος εισήλθε παράνομα στη χώρα, εντοπίστηκε σε χώρο βενζινάδικου στην εθνική οδό Κομοτηνής – Ξάνθης

fonirodopis.gr

Δημοσιεύθηκε

στις

Συνελήφθη το πρωί της Δευτέρας (19/4) στην Εθνική Οδό Κομοτηνής – Ξάνθης, από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφάλειας Κομοτηνής ένας αλλοδαπός, σε βάρος του οποίου σχηματίσθηκε δικογραφία για πλαστογραφία και παραβάσεις του νόμου περί αλλοδαπών και του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.  

Ειδικότερα, οι αστυνομικοί εντόπισαν τον δράστη να έχει σταθμεύσει ένα Ι.Χ.Φ. αυτοκίνητο σε χώρο βενζινάδικου, ενώ αντιλαμβανόμενος την αστυνομική παρουσία το εγκατέλειψε επιχειρώντας να διαφύγει πεζός, πλην όμως ακινητοποιήθηκε από τους αστυνομικούς.

Κατά τον έλεγχο που ακολούθησε διαπιστώθηκε ότι ο δράστης είχε εισέλθει και παρέμενε παράνομα στη χώρα, στερείται άδειας ικανότητας οδήγησης, καθώς και ότι το παραπάνω όχημα έφερε πλαστές πινακίδες κυκλοφορίας.  

Ο συλληφθείς οδηγήθηκε στον κ. Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Ροδόπης, ενώ τις έρευνες ενεργεί το Τμήμα Ασφάλειας Κομοτηνής. 

Σημείωση: Φωτογραφία αρχείου

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΔΗΜΟΣ ΙΑΣΜΟΥ

Οντέρ Μουμίν: «Υποχρέωση μας η ανάδειξη του οικισμού των Σαρακατσάνων»

Τον παραδοσιακό οικισμό στη διασταύρωση Φαναρίου επισκέφθηκε ο Δήμαρχος Ιάσμου

fonirodopis.gr

Δημοσιεύθηκε

στις

Tον παραδοσιακό οικισμό των Σαρακατσάνων στο Γλυκονέρι επισκέφθηκε την Τρίτη 20 Απριλίου ο Δήμαρχος Ιάσμου, Οντέρ Μουμίν, συνοδευόμενος από συνεργάτες του.

«Θεωρούμε ως υποχρέωση της δημοτικής αρχής την ανάδειξη αυτού του ιστορικού τόπου, προσβλέποντας στην αύξηση της επισκεψιμότητας», είπε ο Δήμαρχος Ιάσμου, δίνοντας έμφαση στη σημασία της πολυπολιτισμικότητας της περιοχής.

Τον Δήμαρχο Ιάσμου και τους συνεργάτες του συνόδευσε στον παραδοσιακό οικισμό ο Πρόεδρος του Μορφωτικού Συλλόγου των εν Θράκη διαβιούντων Σαρακατσαναίων κ. Γεώργιος Νάκος. 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΔΗΜΟΣ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ

Ενάντια στην παραχώρηση της Εγνατίας Οδού σε ιδιώτες το δημοτικό συμβούλιο Κομοτηνής

«Ο υπερδιπλασιασμός του κόστους διέλευσης θα προκαλέσει οικονομικές αναταράξεις στις τοπικές κοινωνίες, ενώ ταυτόχρονα θα προσθέσει ένα ακόμη βάρος στο πολύπαθο εμπόριο»

fonirodopis.gr

Δημοσιεύθηκε

στις

Ενάντια στην παραχώρηση της Εγνατίας Οδού σε ιδιώτες τάσσεται το δημοτικό συμβούλιο Κομοτηνής μέσω ψηφίσματος που εγκρίθηκε κατά πλειοψηφία στην τελευταία συνεδρίαση του.

Στο ψήφισμα αναφέρεται ότι η παραχώρηση θα επιφέρει «υπερδιπλασιασμό του κόστους διέλευσης», ο οποίος «θα προκαλέσει οικονομικές αναταράξεις στις τοπικές κοινωνίες» ενώ το δημοτικό συμβούλιο Κομοτηνής δηλώνει επιπλέον, ότι διεκδικεί «πρόσθετες απαλλαγές για τους μόνιμους κατοίκους».

Αναλυτικά, το ψήφισμα:

«Η παραχώρηση της Εγνατίας Οδού μαζί με τους Κάθετους Άξονες σε ιδιώτες είναι ενάντια στο Δημόσιο συμφέρον αλλά και στα συμφέροντα των χρηστών του μεγαλύτερου αυτοκινητόδρομου της χώρας, που κόστισε 7 δις. ευρώ και κατασκευάστηκε με δαπάνες των Ελλήνων και Ευρωπαίων πολιτών.

Γνωρίζουμε όλοι και αναγνωρίζουμε τον τεράστιο ρόλο της Εγνατίας αλλά και των Καθέτων Αξόνων στη μετακίνηση πολιτών και αγαθών, στην άρση της απομόνωσης, τη διευκόλυνση των εξαγωγών. Προκειμένου να διασφαλιστεί η χρήση αυτών από πολίτες και επαγγελματίες επιβάλλεται να διατηρηθεί η δημόσια διαχείριση του Δικτύου από την εταιρία «Εγνατία Οδός Α.Ε.»

Όπως εξηγούν οι εργαζόμενοι της «Εγνατία Οδός Α.Ε.» η παραχώρηση αυτή είναι ενάντια στο Δημόσιο συμφέρον για τους παρακάτω λόγους:

1. Το έργο είναι πλήρως κατασκευασμένο και λειτουργικό ήδη από το 2010 και αποπληρώνει τμήμα του Δημόσιου Χρέους.

2. Παρά το χαμηλότερο τίμημα διοδίων από όλους τους άλλους αυτοκινητοδρόμους, παράγει έσοδα τα οποία καλύπτουν πλήρως τα έξοδα λειτουργίας και συντήρησής του, ενώ εξασφαλίζει και υπερβάλλον κεφάλαιο που μπορεί να διατεθεί σε άλλα έργα ή επενδύσεις.

Με βάση τους συνοδευτικούς πίνακες που αναδεικνύουν τις χρεώσεις στους σταθμούς διοδίων πριν και μετά την παραχώρηση διαπιστώνουμε ότι η χρέωση των διοδίων από 0,03 ευρώ/χλμ θα υπερδιπλασιαστεί φτάνοντας τα 0,07 ευρώ/χλμ. Επιπλέον, δεν πρέπει να ξεχνάμε τις σημαντικές απαλλαγές για τις τοπικές κοινωνίες με τη χρήση της e-card.

Ο υπερδιπλασιασμός του κόστους διέλευσης θα προκαλέσει οικονομικές αναταράξεις στις τοπικές κοινωνίες, ειδικά σε όσους μετακινούνται σε καθημερινή βάση για επαγγελματικούς λόγους ενώ ταυτόχρονα θα προσθέσει ένα ακόμη βάρος στο πολύπαθο εμπόριο. Υπό αυτό το πρίσμα θα πρέπει να αναλογιστούμε ότι πολλοί επαγγελματίες οδηγοί τετραξονικών και μεγαλύτερων οχημάτων (κατηγορίες 3 και4) θα διέρχονται από επαρχιακούς δρόμους, επιβαρύνοντάς τους σημαντικά. Στην κατηγορία 3 ανήκουν και τα τουριστικά λεωφορεία που επιδιώκουμε να περνούν από τη Θράκη αλλά και να διαμένουν προς όφελος των τοπικών κοινωνιών.

Με το παρόν καθεστώς λειτουργίας του αυτοκινητόδρομου και των διοδίων υπάρχει μέριμνα για απαλλαγές σε οχήματα ΙΧ που ανήκουν κατά πλήρη κυριότητα σε άτομα με αναπηρία, σε αναπήρους πολέμου βαρείας αναπηρίας, σε ανέργους. Ο ιδιωτικός χαρακτήρας της Οδού ενέχει σοβαρό κίνδυνο ανατροπής των όποιων κοινωνικών μέτρων.

Λαμβάνοντας υπόψη τα παραπάνω το Δημοτικό Συμβούλιο Κομοτηνής τάσσεται ενάντια στην παραχώρηση της Εγνατίας Οδού σε ιδιώτες, διεκδικεί πρόσθετες απαλλαγές για τους μόνιμους κατοίκους καθώς τα διόδια αυξάνονται με γεωμετρική πρόοδο και παράλληλα διεκδικεί την έγκαιρη και ορθή αποκατάσταση του αυτοκινητόδρομου διότι σε πολλά σημεία κρύβονται παγίδες για τους οδηγούς».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Ίδρυση Λιμενικού Σταθμού στο Φανάρι Ροδόπης, ζητά ο Δημήτρης Χαρίτου

Προκειμένου να αντιμετωπιστούν οι διαρκώς αυξανόμενες ανάγκες στην αλιεία, τον τουρισμό, την επιχειρηματική δραστηριότητα και την ασφάλεια στην περιοχή

fonirodopis.gr

Δημοσιεύθηκε

στις

Ο βουλευτής Ροδόπης ΣΥΡΙΖΑ Δημήτρης Χαρίτου με παρέμβασή του στη Βουλή ζητά από την κυβέρνηση την ίδρυση και λειτουργία Λιμενικού Σταθμού στην ΠΕ Ροδόπης για να αντιμετωπιστούν οι διαρκώς αυξανόμενες ανάγκες στην αλιεία, τον τουρισμό, την επιχειρηματική δραστηριότητα και την ασφάλεια στην περιοχή. 

Σε ερώτησή του, από κοινού με 14 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, σημειώνει ότι τα υπάρχοντα Λιμενικά Φυλάκια Φαναρίου και Μαρώνειας δε μπορούν να ανταποκριθούν αποτελεσματικά στις σημερινές ανάγκες, γι’ αυτό είναι επιτακτική ανάγκη η αναβάθμιση του Λιμενικού Φυλακίου Φαναρίου σε Λιμενικό Σταθμό. Την ίδια αναγκαιότητα προβάλλουν και η Ένωση Λιμενικών ΑΜΘ, οι επαγγελματίες της αλιείας και του τουρισμού, όπως και οι φορείς της τοπικής αυτοδιοίκησης.

Ακολουθεί το κείμενο της ερώτησης προς τον υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής:

«Οι διαρκώς αυξανόμενες ανάγκες στην ΠΕ Ροδόπης από την αλιευτική δραστηριότητα, την αναπτυσσόμενη τουριστική και επιχειρηματική δραστηριότητα, όπως και μία σειρά άλλων αναγκών αρμοδιότητας του Λιμενικού Σώματος, όπως λιμενική αστυνομία, περιστατικά έρευνας και διάσωσης, επιθεώρηση σκαφών, ασφάλεια, ανάκριση, προστασία θαλασσίου περιβάλλοντος, δικογραφίες για διάφορα θέματα (πνιγμοί, κλοπές, καταστροφές αλιευτικών εργαλείων, προσαράξεις πλοίων κα), δε μπορούν να αντιμετωπιστούν με αποτελεσματικότητα από τα δύο Λιμενικά Φυλάκια Φαναρίου και Μαρώνειας που λειτουργούν σήμερα στο νομό.

Η αλιεία είναι ένας κλάδος με έντονη δραστηριότητα στην ΠΕ Ροδόπης. Στην ακτογραμμή υπάρχουν αλιευτικά καταφύγια επαγγελματικών αλιευτικών και σκαφών αναψυχής, ενώ στην θαλάσσια περιοχή του Θρακικού Πελάγους διενεργείται αλιεία καθόλη τη διάρκεια του έτους. Η θαλάσσια περιοχή αποτελεί τον φυσικό χώρο δραστηριοποίησης των αλιευτικών σκαφών της Θάσου, της Κεραμωτής, του Λάγους, του Φαναρίου και της Μαρώνειας, ενώ εδώ αλιεύεται κάθε χρόνο το 80% της ετήσιας παραγωγής χταποδιού στην Ελληνική επικράτεια, κάτι που καθιστά επιτακτική την συνεχή και αυστηρή θαλάσσια αστυνόμευση, προκειμένου διαφυλαχθεί η εύθραυστη ισορροπία των ιχθυαποθεμάτων, αλλά και να διασφαλιστούν οι θέσεις εργασίας στον τομέα της αλιείας. Ακόμη οι μεγάλης ακτογραμμής ερημικές περιοχές και η δυσκολία προσβασιμότητας σε αυτές, έχουν ως αποτέλεσμα η περιοχή να προσφέρεται για την τέλεση έκνομων ενεργειών (πχ κλοπές σε λιμένες κα).    

Ταυτόχρονα η ΠΕ Ροδόπης είναι μία διαρκώς αναπτυσσόμενη τουριστική περιοχή, που απέκτησε μεγαλύτερη δυναμική στον τομέα αυτόν ιδιαίτερα μετά τη διάνοιξη το 2013 του ελληνοβουλγαρικού κάθετου άξονα της Νυμφαίας. Οι παραλιακοί οικισμοί (Φανάρι, Αρωγή κα) και οι παραλίες (Φανάρι, Αρωγή, Μέση, Μολυβωτή κα) παρουσιάζουν μεγάλη προσέλευση λουομένων προερχόμενων από την ΠΕ Ροδόπης, όμορους νομούς και γειτονικές χώρες, που τις καλοκαιρινές ημέρες αιχμής ξεπερνούν ακόμη και τα 5000 άτομα, ενώ εξαιτίας της παρουσίας των λουομένων αναπτύσσονται όλο και περισσότερες επιχειρήσεις του τουρισμού, όπως οργανωμένα κάμπινγκ, δεκάδες αναψυκτήρια, θαλάσσια μέσα αναψυχής κα.

Επιπρόσθετα, μία μεγάλη περιοχή της ΠΕ Ροδόπης, εμπίπτει σε προστατευόμενες περιβαλλοντικά ζώνες (‘’Natura’’ GR 1130009 – ‘’Ramsar’’ – Εθνικό Πάρκο της Αριθ. 44549/2008 K.Y.A. Φ.Ε.Κ. 497 Δ΄/17-10-2008), ενώ παράλληλα υφίστανται παραλιακές ζώνες αρχαιολογικού ενδιαφέροντος (Φ.Ε.Κ.719 Β΄/1998, 731 Β΄/1979).

Σήμερα η απουσία Λιμενικής Αρχής στην ΠΕ Ροδόπης αναγκάζει τους επαγγελματίες αλιείς και τους πολίτες να μεταβαίνουν για την εξυπηρέτησή τους στις Λιμενικές Αρχές των γειτονικών Νομών Ξάνθης και Αλεξανδρούπολης, με αποτέλεσμα να διατυπώνουν τις έντονες διαμαρτυρίες τους. Ενώ λόγω ακριβώς αυτής της απουσίας δεν διασφαλίζεται επαρκώς η εύρυθμη και απρόσκοπτη αστυνόμευση της περιοχής και η αποτροπή έκνομων ενεργειών και υπονομεύεται το αίσθημα της ασφάλειας των πολιτών και των τουριστών, σε μία ιδιαίτερα ευαίσθητη και τουριστικά αναπτυσσόμενη περιοχή της χώρας. Όλα τα παραπάνω σοβαρά προβλήματα επισημαίνει και η Ένωση Προσωπικού Λιμενικού Σώματος ΑΜΘ, προτάσσοντας ως αίτημα την ίδρυση και λειτουργία Ανεξάρτητης Λιμενικής Αρχής στην ΠΕ Ροδόπης, αίτημα που στηρίζουν και οι επαγγελματίες της αλιείας και του τουρισμού, όπως και οι φορείς της τοπικής αυτοδιοίκησης.

Μάλιστα το κτίριο που στεγάζει σήμερα το Λιμενικό Φυλάκιο Φαναρίου παραχωρήθηκε δωρεάν το έτος 2003, από την τέως Νομαρχία Ροδόπης στο ΥΕΝ, για αόριστη χρήση, βρίσκεται σε ιδανική για το σκοπό λειτουργίας του θέση, επί του λιμένα Φαναρίου και επομένως η αναβάθμισή του σε Λιμενικό Σταθμό δεν θα επιβαρύνει τον κρατικό προϋπολογισμό.

Επειδή η ΠΕ Ροδόπης είναι μία περιοχή έντονης αλιευτικής δραστηριότητας, με διαρκώς αναπτυσσόμενη τουριστική και επιχειρηματική δραστηριότητα.

Επειδή τα Λιμενικά Φυλάκια Φαναρίου και Μαρώνειας δε μπορούν να αντιμετωπίσουν αποτελεσματικά τις διαρκώς αυξανόμενες ανάγκες στην περιοχή, όπως υπογραμμίζουν και οι εκπρόσωποι των λιμενικών.

Επειδή η αναβάθμιση του Λιμενικού Φυλακίου σε Λιμενικό Σταθμό είναι αίτημα των τοπικών αλιευτικών συλλόγων, επαγγελματιών του τουρισμού και φορέων της αυτοδιοίκησης και δεν θα επιβαρύνει καθόλου τον κρατικό προϋπολογισμό.

Ερωτάται ο κος υπουργός:

1.Προτίθεστε να προχωρήσετε στην ίδρυση και λειτουργία Ανεξάρτητης Λιμενικής Αρχής στην ΠΕ Ροδόπης;

2.Προτίθεστε να προχωρήσετε στην αναβάθμιση του Λιμενικού Φυλακίου Φαναρίου σε Λιμενικό Σταθμό;».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ16 ώρες πριν

Κομοτηνή: Αλλοδαπός οδηγούσε φορτηγό χωρίς δίπλωμα και με πλαστές πινακίδες κυκλοφορίας

ΠΟΛΙΤΙΚΗ17 ώρες πριν

Μητσοτάκης: Ορόσημο για την επιστροφή στην κανονικότητα τα μέσα Μαΐου

YΓΕΙΑ19 ώρες πριν

Κορωνοϊός: 28 νέα κρούσματα στη Ροδόπη

ΔΗΜΟΣ ΙΑΣΜΟΥ22 ώρες πριν

Οντέρ Μουμίν: «Υποχρέωση μας η ανάδειξη του οικισμού των Σαρακατσάνων»

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ22 ώρες πριν

Το εορταστικό ωράριο των καταστημάτων την περίοδο του Πάσχα στην Κομοτηνή

ΕΛΛΑΔΑ22 ώρες πριν

Στις 9 το βράδυ η Ανάσταση – Ανοιχτοί οι ναοί τη Μεγάλη Εβδομάδα

ΔΗΜΟΣ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ23 ώρες πριν

Ενάντια στην παραχώρηση της Εγνατίας Οδού σε ιδιώτες το δημοτικό συμβούλιο Κομοτηνής

ΠΟΛΙΤΙΚΗ24 ώρες πριν

Ίδρυση Λιμενικού Σταθμού στο Φανάρι Ροδόπης, ζητά ο Δημήτρης Χαρίτου

ΕΛΛΑΔΑ1 ημέρα πριν

Δημοσιογράφοι Χωρίς Σύνορα: «Επικίνδυνο κοκτέιλ για την ελευθερία του Τύπου στην Ελλάδα»

TΟΥΡΚΙΑ2 ημέρες πριν

Σύμβουλος Ερντογάν: «H Αλεξανδρούπολη ανήκει στην Τουρκία»

TΟΥΡΚΙΑ2 ημέρες πριν

Σύμβουλος Ερντογάν: «H Αλεξανδρούπολη ανήκει στην Τουρκία»

ΕΒΡΟΣ2 ημέρες πριν

Αλεξανδρούπολη: Ραγίζει καρδιές ο σύζυγος της 37χρονης εγκύου που πέθανε

ΠΟΛΙΤΙΚΗ2 ημέρες πριν

Μητσοτάκης και Ιερώνυμος συζήτησαν για τη λειτουργία των εκκλησιών το Πάσχα

TΟΥΡΚΙΑ3 ημέρες πριν

Ταινία για τη ζωή του Αχμέτ Σαδίκ ετοιμάζει το τουρκικό κανάλι TRT

ΕΛΛΑΔΑ4 ημέρες πριν

Θάνατος Βαλυράκη: «Ήταν δολοφονική επίθεση», λέει αυτόπτης μάρτυρας

ΡΟΔΟΠΗ4 ημέρες πριν

Φωτιά σε δύο αυτοκίνητα τα ξημερώματα του Σαββάτου στην Κομοτηνή

TΟΥΡΚΙΑ5 ημέρες πριν

Τούρκος δημοσιογράφος: «Δύσκολη η επανεκκίνηση συζητήσεων Αθήνας – Άγκυρας»

ΔΗΜΟΣ ΜΑΡΩΝΕΙΑΣ - ΣΑΠΩΝ5 ημέρες πριν

Χαρδαλιάς: Στο «βαθύ κόκκινο» από το Σάββατο ο Δήμος Μαρωνείας – Σαπών

ΠΟΛΙΤΙΚΗ6 ημέρες πριν

Αντιπαράθεση Δένδια – Τσαβούσογλου για Αιγαίο και μειονότητα της Θράκης

ΠΟΛΙΤΙΚΗ7 ημέρες πριν

Υποχρεωτικά self tests σε λιανεμπόριο, εστίαση, μεταφορές, κομμωτήρια

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Copyright © 2021 - ΦΩΝΗ ΤΗΣ ΡΟΔΟΠΗΣ

0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x