ΜΕΙΝΕ ΣΕ ΕΠΑΦΗ

ΠΑΙΔΕΙΑ

Μνημόνια συνεργασίας μεταξύ Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης και Δ’ Σώματος Στρατού

Τα μνημόνια περιλαμβάνουν προγράμματα επιμόρφωσης – κατάρτισης των στελεχών του Δ’ ΣΣ

Την ανανέωση του Μνημονίου Συνεργασίας μεταξύ του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης και του Δ΄ Σώματος Στρατού υπέγραψαν στην Ξάνθη ο Πρύτανης του Δ.Π.Θ. Καθηγητής Αλέξανδρος Πολυχρονίδης και ο Διοικητής του Δ’ΣΣ Αντιστράτηγος Άγγελος Ιλαρίδης.

Η υπογραφή του Μνημονίου Συνεργασίας έγινε στη Στρατιωτική Λέσχη Ξάνθης, μετά από συμφωνία του Δ.Π.Θ. και του Δ΄ΣΣ για ανανέωση του διετούς διάρκειας Μνημονίου που είχε υπογραφεί τον Δεκέμβριο του 2018, και το οποίο αποδείχτηκε ιδιαίτερα επωφελές για τις δύο πλευρές καθώς υπήρξε άριστη συνεργασία στους τομείς κοινού ενδιαφέροντος.

Ειδικότερα, στο πλαίσιο του γενικού Μνημονίου συνάφθηκαν επιμέρους πρωτόκολλα συνεργασίας (μεταξύ της Διοίκησης Μηχανικού του Δ’ΣΣ και του Τμήματος Πολιτικών Μηχανικών του Δ.Π.Θ., μεταξύ του Τμήματος Μηχανικών Περιβάλλοντος και της Διοίκησης Μηχανικού Δ΄ ΣΣ, μεταξύ του Τμήματος ΗΜΜΥ και του Κέντρου Εξομοιωτών).

Παράλληλα, υπογράφηκε Μνημόνιο Συνεργασίας μεταξύ του Κέντρου Δια Βίου Μάθησης (ΚΕΔΙΒΙΜ-ΔΠΘ) και του Δ’ Σώματος Στρατού, από τον Υποδιοικητή του Δ΄ΣΣ Υποστράτηγο Γεώργιο Κωστίδη και την Αντιπρύτανη Έρευνας και Δια Βίου Εκπαίδευσης του Δ.Π.Θ. Καθηγήτρια Μαρία Μιχαλοπούλου, με την ιδιότητα της Προέδρου του ΚΕΔΙΒΙΜ του Δ.Π.Θ., με σκοπό την ανάληψη δράσεων για ενίσχυση της Διά Βίου Μάθησης και επιμόρφωση του προσωπικού τους. Στο πλαίσιο αυτό έχουν ήδη προγραμματιστεί τρία προγράμματα επιμόρφωσης-κατάρτισης για τα στελέχη του Δ΄ΣΣ.

ΠΑΙΔΕΙΑ

Δια ζώσης λειτουργία των Πανεπιστημίων με αυξημένα μέτρα προστασίας

Το Υπουργείο Παιδείας εξέδωσε ανακοίνωση με όλα τα μέτρα που πρέπει να τηρούν φοιτητές και καθηγητές – «Άνω του 73% των εγγεγραμμένων φοιτητών έχουν εμβολιαστεί με μία τουλάχιστον δόση ή έχουν νοσήσει»

Δημοσιεύθηκε

στις

Δια ζώσης λειτουργία προβλέπεται για τη νέα εκπαιδευτική χρονιά στα ελληνικά πανεπιστήμια, με αυξημένα μέτρα προστασίας λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού, τα οποία το υπουργείο Παιδείας αναλύει μέσω ανακοίνωσής του.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του υπουργείου Παιδείας «τα ποσοστά εμβολιασμού στην ακαδημαϊκή κοινότητα είναι πολύ ενθαρρυντικά και συμβάλλουν καθοριστικά στη θωράκιση της δια ζώσης εκπαίδευσης».

Ειδικότερα:

  • Άνω του 73% των εγγεγραμμένων φοιτητών έχουν εμβολιαστεί με τουλάχιστον 1 δόση ή έχουν νοσήσει.
  • Άνω του 87% διοικητικού προσωπικού έχει πλήρως εμβολιαστεί.
  • Άνω του 91% των μελών ΔΕΠ έχει πλήρως εμβολιαστεί.

Το διδακτικό προσωπικό και οι φοιτητές, προκειμένου να συμμετέχουν στη δια ζώσης εκπαιδευτική διαδικασία των ΑΕΙ οφείλουν να πληρούν μία από τις εξής προϋποθέσεις:

  • έχουν ολοκληρώσει προ τουλάχιστον 14 ημερών τον εμβολιασμό για κορωνοϊό COVID-19 και επιδεικνύουν πιστοποιητικό εμβολιασμού,
  • επιδεικνύουν πιστοποιητικό νόσησης τελευταίου εξαμήνου, ή
  • έχουν διαγνωσθεί αρνητικοί σε εργαστηριακό έλεγχο (rapid ή PCR) για κορωνοϊό 2 φορές την εβδομάδα, με δική τους δαπάνη, έως 48 ώρες πριν την προσέλευσή τους στα ΑΕΙ κάθε Τρίτη και Παρασκευή, και επιδεικνύουν βεβαίωση αρνητικού αποτελέσματος.

Από 30.9.2021 η συμμετοχή των φοιτητών των Σχολών Επιστημών Υγείας σε εκπαιδευτική διαδικασία ή πρακτική/κλινική άσκηση σε φορείς του δημοσίου ή ιδιωτικού τομέα για τους οποίους έχει καταστεί υποχρεωτικός ο εμβολιασμός πραγματοποιείται μόνο κατόπιν απόδειξης ότι έχει πραγματοποιηθεί η πρώτη ή μονοδοσική δόση εμβολίου κατά του COVID-19, η δε ολοκλήρωση του εμβολιαστικού κύκλου πρέπει να γίνει στον προβλεπόμενο χρόνο.

Κάθε είδους εκπαιδευτική διαδικασία στο πλαίσιο προγραμμάτων σπουδών Α’ και Β’ κύκλου πραγματοποιείται αποκλειστικά δια ζώσης με τη μέγιστη πληρότητα, με την επιφύλαξη των προβλέψεων του νόμου για μεταπτυχιακά προγράμματα σπουδών (παρ. 3, άρ. 30, Ν 4485/2017).

Παράλληλα προβλέπεται η λειτουργία εμβολιαστικών κέντρων ή αποστολή κινητών μονάδων εμβολιασμού στα ΑΕΙ ή σε συνεργασία με τα ΑΕΙ για τον άμεσο εμβολιασμό τόσο του προσωπικού, όσο και των φοιτητών που δεν έχουν εμβολιαστεί έως σήμερα. Επιπλέον, τίθεται σε λειτουργία προσεχώς η ηλεκτρονική πλατφόρμα edupass.gov.gr, στο πλαίσιο της οποίας θα διασυνδέεται η πληροφορία σχετικά με τον εμβολιασμό, νόσηση ή τα εργαστηριακά τεστ που κάνουν οι υπόχρεοι με τις Γραμματείες του κάθε τμήματος. Το αμέσως επόμενο διάστημα τα ΑΕΙ δύναται να προσλάβουν έκτακτο προσωπικό με αποκλειστικό αντικείμενο τον έλεγχο των κατά περίπτωση πιστοποιητικών και βεβαιώσεων των συμμετεχόντων στη δια ζώσης εκπαιδευτική διαδικασία.

Συνοπτικά, κατόπιν σύστασης της επιτροπής των ειδικών, το πρωτόκολλο για τη λειτουργία των Πανεπιστημίων έχει ως εξής:

  • Κάθε Σχολή ή Τμήμα ΑΕΙ, με απόφαση του αρμοδίου οργάνου, ορίζει τον υπεύθυνο διαχείρισης COVID-19 και τον αναπληρωτή του.
  • Η εκπαιδευτική διαδικασία στα ΑΕΙ που αφορά στη διδασκαλία μαθημάτων υποχρεωτικών, υποχρεωτικής επιλογής ή ελεύθερης επιλογής), σεμιναρίων εργαστηρίων και κλινικών ή πρακτικών ασκήσεων στο πλαίσιο προγραμμάτων σπουδών κάθε κύκλου πραγματοποιείται με διά ζώσης εκπαίδευση των φοιτητών (σε ποσοστό 100%) και στην μέγιστη πληρότητα των αιθουσών και σύμφωνα με τα οριζόμενα στον εγκεκριμένο κανονισμό του κάθε προγράμματος σπουδών.
  • Η εκπαιδευτική διαδικασία στα ΑΕΙ πραγματοποιείται σύμφωνα με τα οριζόμενα στον εγκεκριμένο κανονισμό του κάθε προγράμματος σπουδών.
  • Η διενέργεια πρακτικής άσκησης φοιτητών κάθε κύκλου σπουδών με φυσική παρουσία σε φορείς του δημοσίου και ιδιωτικού τομέα πραγματοποιείται σύμφωνα με τα ειδικότερα μέτρα προστασίας της δημόσιας υγείας και τους όρους που ισχύουν ανά φορέα για τους λοιπούς εργαζομένους.
  • Η χρήση μάσκας είναι υποχρεωτική τόσο σε εσωτερικούς, όσο και εξωτερικούς χώρους των ΑΕΙ όπου υπάρχει συνωστισμός. Εξαιρούνται περιπτώσεις όπου η φύση του διδασκόμενου μαθήματος δεν επιτρέπει τη διεξαγωγή τους με χρήση μάσκας (π.χ. αθλήματα σε Σχολές Φυσικής Αγωγής, χρήση πνευστών μουσικών οργάνων σε Τμήματα Μουσικών Σπουδών).
  • Τηρούνται όλα τα αναγκαία μέτρα Υγιεινής και Καθαριότητας/Απολύμανσης σε όλους τους εκπαιδευτικούς χώρους των ΑΕΙ, η διασφάλιση επαρκούς αερισμού, ο συνεχής καθαρισμός και η εφαρμογή απολυμαντικών σε επιφάνειες και εργαστηριακό εξοπλισμό.
  • Λειτουργία αιθουσών πολυμέσων – αναγνωστηρίων – βιβλιοθηκών: Είσοδος με επίδειξη βεβαίωσης εμβολιασμού ή νόσησης ή αρνητικού διαγνωστικού αποτελέσματος. – Υποχρεωτική χρήση μάσκας.
  • Φοιτητικά γυμναστήρια: Λειτουργία σύμφωνα με τα ισχύοντα υγειονομικά πρωτόκολλα λειτουργίας των γυμναστηρίων.
  • Καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος: Εφαρμόζονται τα μέτρα και οι ειδικότεροι κανόνες λειτουργίας καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος για τα φοιτητικά εστιατόρια και τα κυλικεία (σε εσωτερικούς χώρους μόνο εμβολιασμένοι ή νοσήσαντες) – Δυνατότητα λήψης φαγητού σε πακέτο για τους μη εμβολιασμένους ή μη (διευκρινιστικά) νοσήσαντες φοιτητές, υπό την προϋπόθεση μη παραμονής στους εσωτερικούς χώρους των εστιατορίων.
  • Φοιτητικές εστίες:
  • Τήρηση όλων των αναγκαίων μέτρων Περιβαλλοντικής Υγιεινής και Καθαριότητας σε όλους τους κοινόχρηστους χώρους της εστίας.
  • Απομόνωση σύμφωνα με τις εκάστοτε ισχύουσες οδηγίες του ΕΟΔΥ τυχόν διαμένοντος φοιτητή σε φοιτητική εστία που έχει διαγνωσθεί ως θετικός στον covid-19 σε μονόκλινο δωμάτιο, εφόσον δεν διαμένει ήδη σε τέτοιο τύπο δωματίου.
  • Τελετές ορκωμοσίας με φυσική παρουσία: Η είσοδος εκπροσώπων του ΑΕΙ, φοιτητών και επισκεπτών θα πραγματοποιείται κατόπιν επίδειξης βεβαίωσης εμβολιασμού ή νόσησης ή αρνητικού εργαστηριακού αποτελέσματος και με υποχρεωτική χρήση μάσκας.
  • Προγράμματα ανταλλαγής – κινητικότητας φοιτητών, διδακτικού και λοιπού προσωπικού των ΑΕΙ (π.χ. Erasmus) θα διενεργούνται σύμφωνα με τους κανόνες που ισχύουν για τα ταξίδια.

Ίδιοι όροι λειτουργίας ισχύουν και για τα Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης και τα Κολέγια.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΠΑΙΔΕΙΑ

Ανοιχτά και ασφαλή σχολεία ζητάνε οι εκπαιδευτικοί της Ροδόπης

Πραγματοποίησαν συγκέντρωση στη Διεύθυνση Εκπαίδευσης – «Το εκπαιδευτικό κίνημα δεν μπορεί να αποδεχθεί μια αυταρχική πολιτική που φορτώνει στις πλάτες των εκπαιδευτικών τις ευθύνες της κυβέρνησης»

Δημοσιεύθηκε

στις

Συγκέντρωση διαμαρτυρίας στη Διεύθυνση Εκπαίδευσης πραγματοποίησε το μεσημέρι της Τετάρτης 15 Σεπτεμβρίου ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. Ροδόπης «Οι Τρεις Ιεράρχες» με αιτήματα για την ασφαλή λειτουργία των σχολείων.

«Τα μέτρα που επιβάλλει η κυβέρνηση δεν στοχεύουν στην αντιμετώπιση της πανδημίας  και την προάσπιση της υγείας  αλλά την συγκάλυψη των ευθυνών της», αναφέρει χαρακτηριστικά ο Σύλλογος, ο οποίος ζητά μεταξύ άλλων, ολιγομελή τμήματα με 15 μαθητές ανά τάξη, προσλήψεις εκπαιδευτικών και αύξηση δρομολογίων.

Τη συγκέντρωση των εκπαιδευτικών στήριξε επίσης η ΑΔΕΔΥ Ροδόπης, η οποία προκήρυξε για σήμερα δίωρη στάση εργασίας.

Ο πρόεδρος του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε. Ροδόπης, Στέφανος Μακρυγιάννης

Στην ανακοίνωση του ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών «Οι Τρεις Ιεράρχες» αναφέρει:

«Η σχολική χρονιά ξεκινά με νωπές ακόμη στη μνήμη μας τις στάχτες από τις πυρκαγιές που άφησαν πίσω τους καμένα 1,2 εκατομμύρια στρέμματα δασικής κι αγροτικής γης, σπίτια κι ολόκληρους οικισμούς, αποτέλεσμα της κυβερνητικής αμέλειας, μα και νέα “ευκαιρία” κατά την κυβέρνηση για “πράσινες” επενδύσεις κι “ανάπτυξη” (ανεμογεννήτριες, ξενοδοχεία κ.ά.). Ξεκινά με δεκάδες χιλιάδες παιδιά αποκλεισμένα από την τριτοβάθμια εκπαίδευση λόγω της επιβολής της βάσης εισαγωγής (Ε.Β.Ε.) από το Υ.ΠΑΙ.Θ., την απροκάλυπτη εξυπηρέτηση των συμφερόντων των εμπόρων της παιδείας και των ιδιωτικών κολεγίων.

Η χρονιά ξεκινά και πάλι με μεγάλα κενά εκπαιδευτικών, καθώς παρά το πολύ θετικό στοιχείο –αποτέλεσμα μακρόχρονων δυναμικών αγώνων του εκπαιδευτικού κινήματος– της πραγματοποίησης των 11.700 μόνιμων διορισμών εκπαιδευτικών, ο αριθμός αυτός ήταν κατά πολύ μικρότερος των υπαρχόντων κενών (50.000 περίπου) και η πρώτη φάση των προσλήψεων αναπληρωτών επίσης υπολείπεται κατά πολύ των αναγκών (ενώ η δεύτερη φάση θα γίνει στις 25/9!). Την ίδια στιγμή με την ψήφιση του Ν.4823/2021 στις 29 Ιουλίου και μέσα σε γενική κατακραυγή έρχεται να συμπληρωθεί το αναχρονιστικό, ταξικό και αυταρχικό πλαίσιο λειτουργίας του σχολείου.

Μαζί δε με το προηγούμενο νομοθετικό πλαίσιο, διαμορφώνεται ένα σχολείο με συντηρητικό και αυταρχικό πρόσημο, στο οποίο το σύνολο σχεδόν των αποφάσεων λαμβάνεται από μονοπρόσωπα όργανα ενώ πολλά από τα δικαιώματα των μαθητ(ρι)ών και εκπαιδευτικών περικόπτονται ή καταργούνται πλήρως. Από την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας και την ατομική αξιολόγηση του εκπαιδευτικού, από τις ήπιες δεξιότητες και τα αγγλικά στο νηπιαγωγείο, την ανεστραμμένη τάξη, τις κάμερες και την τηλεκπαίδευση, από τους μέντορες, τους συντονιστές τάξεων και τις υπερεξουσίες του διευθυντή, μέχρι την τράπεζα θεμάτων, την ελάχιστη βάση εισαγωγής (Ε.Β.Ε.) και τις εξετάσεις τύπου PISA, όλα αυτά και πολλά άλλα αποτελούν ψηφίδες στο παζλ ενός σχολείου που οδεύει σταθερά προς την ιδιωτικοποίηση βασικών δομών του, την εξυπηρέτηση στόχων της αγοράς και τη λειτουργία του με δικούς της όρους, την όρθωση φραγμών για τα παιδιά των λαϊκών στρωμάτων και τη διαμόρφωση αυταρχικών πλαισίων ώστε να περιοριστούν οι όποιες αντιστάσεις στην αντιδραστική μετάλλαξή του.

Η σχολική χρονιά ξεκινά μέσα σε μια νέα όξυνση της πανδημίας, που απειλεί να κλείσει για τρίτο χρόνο τα σχολεία, καθώς κανένα μέτρο για την θωράκιση του δημόσιου συστήματος υγείας ούτε για την ασφαλή επαναλειτουργία των σχολείων δεν έχει ληφθεί. 

  • Δεν υπάρχει καμιά μείωση του αριθμού μαθητών-τριών ανά τμήμα ενώ δεν γίνεται καν πρόβλεψη για διαχωρισμό έστω στα τμήματα του ολοήμερου προγράμματος που συγχρωτίζονται μαθητές διαφορετικών τμημάτων και ενώ διαθέσιμες αίθουσες υπάρχουν!
  • Δεν έχουν καλυφθεί με επιπλέον προσωπικό καθαριότητας πλήρους ωραρίου όλες οι σχολικές μονάδες ούτε με άλλο βοηθητικό προσωπικό (νοσηλευτές, υπηρεσίες ιχνηλάτησης) ενώ και οι όροι εργασίας του προσωπικού καθαριότητας έχουν γίνει πολύ χειρότεροι!
  • Δεν υπάρχει κανένα μέτρο για την αντιμετώπιση των κενών και προβλημάτων που υπάρχουν στα παιδιά ως αποτέλεσμα της παρατεταμένης τηλεκπαίδευσης και του μακροχρόνιου κλεισίματος των σχολείων.

Βρισκόμαστε μπροστά στην ίδια πολιτική που αρνείται πεισματικά να ενισχύσει ουσιαστικά και ολόπλευρα το Δημόσιο Σύστημα Υγείας αφήνοντας την υγεία του λαού εκτεθειμένη για δεύτερη συνεχή χρονιά απέναντι στην πανδημία.Η συνέχιση της πολιτικής αυτής φέρνει με βεβαιότητα νέα περιοριστικά μέτρα και λουκέτα σε σχολεία.

Αντί της ουσιαστικής λήψης  όλου του αναγκαίου φάσματος των μέτρων  η κυβέρνηση  χρησιμοποιεί την αναγκαιότητα του εμβολιασμού ως εργαλείο διαχωρισμού των εργαζόμενων  ανοίγοντας  άλλον  έναν ακόμα  δρόμο για την καταστρατήγηση των εργασιακών δικαιωμάτων με απειλές, υποχρεωτικότητες, αναστολές, στέρηση μισθού. Τραγικό παρεπόμενο των προηγουμένων  θα είναι  οι προσλήψεις «τριμηνιτών» μιας από τις χειρότερες μορφές ελαστικής  εργασίας στην εκπαίδευση.

Είμαστε απολύτως ξεκάθαροι πως τα εμβόλια είναι αποδεδειγμένα επίτευγμα της επιστήμης για την μείωση και την εξάλειψη των λοιμωδών νοσημάτων. Το εμβόλιο είναι όπλο στα χέρια μας για την αντιμετώπιση της πανδημίας  σε συνδυασμό με όλα τα άλλα μέτρα πρόληψης και την ανάγκη ύπαρξης ενός αποκλειστικά δημόσιου και απολύτως δωρεάν, πλήρως αναπτυγμένου, στελεχωμένου και εξοπλισμένου δημόσιου συστήματος υγείας σε όλα τα επίπεδα και κυρίως στο πρωτοβάθμιο επίπεδο.

Αντίθετα η κυβέρνηση με τις νομοθετικές διατάξεις για την υποχρεωτικότητα του εμβολιασμού επιχειρεί όχι να πείσει για την αναγκαιότητά του αλλά να ενισχύσει τη λογική της ατομικής ευθύνης, να κουκουλώσει τις ευθύνες της για την προκλητική έλλειψη μέτρων προστασίας, την απαράδεκτη κατάσταση του επικίνδυνα υποστελεχωμένου δημόσιου τομέα της υγείας, της σχεδόν ανύπαρκτης δημόσιας Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας, την έλλειψη ουσιαστικής ενημέρωσης σχετικά με τα εμβόλια και τους εμβολιασμούς, τις αντιφατικές τοποθετήσεις και μέτρα που μας αφήνουν εκτεθειμένους όλους.

Στην εκπαίδευση από τη νέα σχολική χρονιά η κυβέρνηση

  • Απαιτεί από τους εκπαιδευτικούς είτε να είναι εμβολιασμένοι ή να διενεργούν με δική τους ευθύνη και κόστος δύο εργαστηριακά test την εβδομάδα.
  • Μεταθέτει έτσι την υποχρέωση για έλεγχο στους ίδιους καθώς  οι δυο εργαστηριακοί διαγνωστικοί  έλεγχοι που πλέον  απαιτούνται, βαραίνουν οικονομικά αποκλειστικά τους εργαζόμενους μειώνοντας το εισόδημα κάθε εργαζομένου  και της οικογένειάς του.
  • Καταργεί την υποχρέωση για διενέργεια εβδομαδιαίων τεστ σε εμβολιασμένους ή αυτούς που  έχουν αναρρώσει από νόσο COVID-19 τους προηγούμενους 6 μήνες, ενώ είναι γνωστό ότι τα εμβόλια μειώνουν μεν δραστικά τον κίνδυνο σοβαρής νόσησης Covid-19 και τον κίνδυνο διασποράς αλλά δεν τον εξαλείφουν.

Τα μέτρα που επιβάλλει η κυβέρνηση δεν στοχεύουν στην αντιμετώπιση της πανδημίας  και την προάσπιση της υγείας  αλλά την συγκάλυψη των ευθυνών της. Το εκπαιδευτικό κίνημα δεν πρέπει και δεν μπορεί να αποδεχθεί μια τέτοια αυταρχική πολιτική που φορτώνει στις πλάτες των εκπαιδευτικών τις ευθύνες της κυβέρνησης.

Η πολιτική της υποχρεωτικότητας, αξιοποιεί την αναγκαιότητα του εμβολιασμού για να καλλιεργήσει  «τον κοινωνικό αυτοματισμό», αδιαφορεί να ενημερώσει πλήρως και αναλυτικά ώστε να πειστεί και ο πιο δύσπιστος ενώ αδιαφορεί ακόμα και για την έλλειψη ουσιαστικού ελέγχου σε ανθρώπους με ιατρικό ιστορικό. Συνέχεια και αποτέλεσμα της ανυπαρξίας πρωτοβάθμιου συστήματος  υγείας για όλους.

Απαιτούμε:    

  • Μαζικά επαναλαμβανόμενα και δωρεάν τεστ με την ευθύνη του ΕΟΔΥ σε όλα τα σχολεία για μαθητές και εκπαιδευτικούς ή πλήρους κάλυψής τους από τα ασφαλιστικά ταμεία.
  • 15 παιδιά στις αίθουσες – προσλήψεις εκπαιδευτικών και μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών-τριών για να καλυφθούν όλες οι ανάγκες – μόνιμο πλήρους ωραρίου προσωπικό στην καθαριότητα των σχολείων εδώ και τώρα!
  •  Ενισχυμένα  μέτρα αντισταθμιστικής εκπαίδευσης. αναδιάταξη – μείωση της ύλης για την στήριξη των μαθητών και την κάλυψη των κενών και των ψυχοσυναισθηματικών προβλημάτων των μαθητών από την τηλεεκπαίδευση.
  • Πραγματική και ουσιαστική ενίσχυση του Δημόσιου Συστήματος Υγείας (προσλήψεις – μονιμοποίηση συμβασιούχων, ενίσχυση της πρωτοβάθμιας φροντίδας, των νοσοκομείων, αύξηση των ΜΕΘ, επίταξη των ιδιωτικών μονάδων υγείας κλπ)
  • Αυξημένα δρομολόγια μαθητών με μειωμένη πληρότητα, δωρεάν χορήγηση όλου του αναγκαίου προστατευτικού εξοπλισμού υψηλής ποιότητας σε μαθητές και εκπαιδευτικούς!
  • Καμία επιβάρυνση για διεξαγωγή αυτοδιαγνωστικών ελέγχων.

ΤΟ ΔΣ του Συλλόγου μας αποφασίζει

Α) Καλεί όλους/ες τους/τις εκπαιδευτικούς και τους/τις ΕΒΠ – ΕΕΠ των σχολικών μονάδων:

  • Σε κάθε απόπειρα συνεδρίασης του Συλλόγου Διδασκόντων για την αξιολόγηση – αυτοαξιολόγηση των σχολικών μονάδων (στη βάση της προηγούμενης ή της νέας Υ.Α.) να μην προχωρήσουν μέχρι την έκδοση του νέου κειμένου-απόφασης απεργίας αποχής από τη ΔΟΕ σε καμία συνεδρίαση για το θέμα αυτό.
  • Να προασπίσουν την ελευθερία και τη δημοκρατία στο σχολείο αρνούμενοι να αποδεχθούν ρόλους και να συμμετέχουν σε οποιαδήποτε προσπάθεια κατάργησης του ρόλου του Συλλόγου Διδασκόντων».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΠΑΙΔΕΙΑ

Παρόν στην 85η ΔΕΘ είναι και φέτος το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης

Το περίπτερο του ΔΠΘ επισκέφθηκαν μεταξύ άλλων ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, η Υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως και ο Υφυπουργός Παιδείας Άγγελος Συρίγος

Δημοσιεύθηκε

στις

To νέο πληροφοριακό σύστημα Ηλεκτρονικής Γραμματείας Universis παρουσιάζει το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης κατά την φετινή συμμετοχή του στην 85η ΔΕΘ. Πρόκειται για ένα λογισμικό ανοικτού κώδικα που αναπτύχθηκε από τη Διεύθυνση Μηχανοργάνωσης του ΔΠΘ σε συνεργασία με το ΑΠΘ και στοχεύει στην ολοκληρωμένη, απλούστερη και αποτελεσματική διαχείριση των ακαδημαϊκών διαδικασιών.

Το Universis διατίθεται δωρεάν και αποτελεί την απόδειξη ότι τα Ελληνικά Πανεπιστημιακά Ιδρύματα δημιουργούν, συνεργάζονται, πρωτοπορούν, καινοτομούν, αναπτύσσοντας ένα λογισμικό υψηλής ποιότητας προκειμένου να καλύψουν το μεγάλο και ποικιλόμορφο όγκο των αναγκών τους.

Η «iGEM NOUS», μια διεπιστημονική ομάδα που απαρτίζεται από 12 προπτυχιακούς φοιτητές κυρίως του ΔΠΘ και άλλων Ελληνικών πανεπιστημίων, φιλοξενείται φέτος στο περίπτερο του ΔΠΘ και ενημερώνει το κοινό για την ερευνητική πρόταση η οποία εστιάζει στην ανάπτυξη μιας καινοτόμου, ανώδυνης και ταυτόχρονα μη επεμβατικής θεραπείας για την οστεοαρθρίτιδα, ασθένεια από την οποία υποφέρει το 7% του παγκόσμιου πληθυσμού, προκειμένου οι ασθενείς να βιώνουν την καθημερινότητά τους χωρίς πόνο και περιορισμούς. Η ομάδα προετοιμάζεται να συμμετάσχει στον παγκόσμιο διαγωνισμό συνθετικής βιολογίας iGEM 2021, που θα πραγματοποιηθεί τον επόμενο μήνα στο εξωτερικό.

Το Εργαστήριο Μικρο & Νανοτεχνολογίας του Τμήματος  Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών συμμετέχει εκθέτοντας δείγματα μπαταριών  (Pouchcells, Coincells, Swagelokcells) που κατασκευάζονται στο Εργαστήριο, καθώς και την spinoff εταιρεία INEM Technologies IKE  που έχει ιδρύσει και αφορά σε θέματα καινοτόμων υλικών για ενεργειακές εφαρμογές, φωτοβολταϊκά, αισθητήρες, κλπ.

Η ομάδα DemocritusRacingTeam (DRT) αποτελούμενη από προπτυχιακούς φοιτητές με πάθος και μεράκι, δίνει και φέτος το παρόν της με την ΑΡΓΩ, το μονοθέσιο όχημα με το οποίο εκπροσωπεί το Ίδρυμα στους Διεθνείς αγώνες Formula SAESeries. Άρτια αφιχθείσα από την Ολλανδία όπου μετείχε στον διαγωνισμό Formula Student Netherlands 2021, κατάφερε να κατακτήσει την 6η γενική θέση ανάμεσα σε 27 ομάδες. Έτσι εκπλήρωσε τους αγωνιστικούς στόχους της ανάμεσα στους οποίους ήταν και η επιτυχής ολοκλήρωση του δυναμικού αγωνίσματος «Endurance & Efficiency», ένα από τα πιο απαιτητικά αγωνίσματα του διαγωνισμού.

Το πρόγραμμα Eye4water που υλοποιείται απόμια ομάδα 10 Καθηγητών, 3 μελών ΕΤΕΠ-ΕΔΙΠ και 31 ερευνητών και συνεργατών από ταΤμήματα Πολιτικών Μηχανικών και Μηχανικών Περιβάλλοντος και αφορά στην Ενίσχυση της Ορθολογικής Διαχείρισης του Νερού στην Περιφέρεια ΑΜΘ μέσω Ανάπτυξης Καινοτόμων Μεθοδολογιών ΤΠΕ και Βελτίωσης Ερευνητικών Υποδομών, πλαισιώνει την φετινή συμμετοχή του Δημοκριτείου. Η σύγχρονη ολοκληρωμένη παρακολούθηση με συνδυασμό ICT τεχνολογιών καλύπτει τα επιφανειακά νερά από τις πηγές των ποταμών Λασπία και Λίσσου μέχρι τις παράκτιες περιοχές τους και τα υπόγεια ύδατα, ενθαρρύνοντας μάλιστα την συμμετοχή των πολιτών και των άμεσα ενδιαφερομένων.

Παρόντες στο περίπτερο του Δ.Π.Θ. όταν η Έκθεση άνοιξε τις πόρτες της, ο Πρύτανης Καθηγητής Αλέξανδρος Πολυχρονίδης, ο Αντιπρύτανης Φώτης Μάρης και η Αντιπρύτανης Μαρία Μιχαλοπούλου, μαζί με προσωπικό και φοιτητές του Πανεπιστημίου που στελεχώνουν τον εκθεσιακό χώρο του περιπτέρου, υποδέχτηκαν τους επισκέπτες μεταξύ των οποίων ο Πρωθυπουργός, η Υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως, ο Υφυπουργός Παιδείας Άγγελος Συρίγος, μέλη του Υπουργικού Συμβουλίου, Περιφερειάρχες, Δήμαρχοι της περιοχής, και άλλοι.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΠΑΙΔΕΙΑ

Πανεκπαιδευτική συγκέντρωση και πορεία την Τετάρτη στην Κομοτηνή

Στις 13:30 έξω από τη Διεύθυνση Εκπαίδευσης – Δίωρη στάση εργασίας προκήρυξε η ΑΔΕΔΥ Ροδόπης – Κάλεσμα συμμετοχής από τον Σύλλογο Εκπαιδευτικών «Οι Τρεις Ιεράρχες»

Δημοσιεύθηκε

στις

Κάλεσμα για συμμετοχή στην πανεκπαιδευτική συγκέντρωση και πορεία που θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 15 Σεπτεμβρίου στις 13:30 έξω από τη Διεύθυνση Εκπαίδευσης, απευθύνει ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. Ροδόπης «Οι Τρεις Ιεράρχες».

Οι εκπαιδευτικοί θα πραγματοποιήσουν πορεία προς το Δημαρχείο και την κεντρική πλατεία της πόλης ενώ για τη στήριξη της συγκέντρωσης, η ΑΔΕΔΥ Ροδόπης προκήρυξε δίωρη στάση εργασίας από τις 13:00 έως τις 15:00.

Στο κάλεσμα αναφέρεται:

«Η σχολική χρονιά ξεκινά με νωπές ακόμη στη μνήμη μας τις στάχτες από τις πυρκαγιές που άφησαν πίσω τους καμένα 1,2 εκατομμύρια στρέμματα δασικής κι αγροτικής γης, σπίτια κι ολόκληρους οικισμούς, αποτέλεσμα της κυβερνητικής αμέλειας, μα και νέα “ευκαιρία” κατά την κυβέρνηση για “πράσινες” επενδύσεις κι “ανάπτυξη” (ανεμογεννήτριες, ξενοδοχεία κ.ά.). Ξεκινά με δεκάδες χιλιάδες παιδιά αποκλεισμένα από την τριτοβάθμια εκπαίδευση λόγω της επιβολής της βάσης εισαγωγής (Ε.Β.Ε.) από το Υ.ΠΑΙ.Θ., την απροκάλυπτη εξυπηρέτηση των συμφερόντων των εμπόρων της παιδείας και των ιδιωτικών κολεγίων.

Η χρονιά ξεκινά και πάλι με μεγάλα κενά εκπαιδευτικών, καθώς παρά το πολύ θετικό στοιχείο –αποτέλεσμα μακρόχρονων δυναμικών αγώνων του εκπαιδευτικού κινήματος– της πραγματοποίησης των 11.700 μόνιμων διορισμών εκπαιδευτικών, ο αριθμός αυτός ήταν κατά πολύ μικρότερος των υπαρχόντων κενών (50.000 περίπου) και η πρώτη φάση των προσλήψεων αναπληρωτών επίσης υπολείπεται κατά πολύ των αναγκών (ενώ η δεύτερη φάση θα γίνει στις 25/9!). Την ίδια στιγμή με την ψήφιση του Ν.4823/2021 στις 29 Ιουλίου και μέσα σε γενική κατακραυγή έρχεται να συμπληρωθεί το αναχρονιστικό, ταξικό και αυταρχικό πλαίσιο λειτουργίας του σχολείου.

Μαζί δε με το προηγούμενο νομοθετικό πλαίσιο, διαμορφώνεται ένα σχολείο με συντηρητικό και αυταρχικό πρόσημο, στο οποίο το σύνολο σχεδόν των αποφάσεων λαμβάνεται από μονοπρόσωπα όργανα ενώ πολλά από τα δικαιώματα των μαθητ(ρι)ών και εκπαιδευτικών περικόπτονται ή καταργούνται πλήρως. Από την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας και την ατομική αξιολόγηση του εκπαιδευτικού, από τις ήπιες δεξιότητες και τα αγγλικά στο νηπιαγωγείο, την ανεστραμμένη τάξη, τις κάμερες και την τηλεκπαίδευση, από τους μέντορες, τους συντονιστές τάξεων και τις υπερεξουσίες του διευθυντή, μέχρι την τράπεζα θεμάτων, την ελάχιστη βάση εισαγωγής (Ε.Β.Ε.) και τις εξετάσεις τύπου PISA, όλα αυτά και πολλά άλλα αποτελούν ψηφίδες στο παζλ ενός σχολείου που οδεύει σταθερά προς την ιδιωτικοποίηση βασικών δομών του, την εξυπηρέτηση στόχων της αγοράς και τη λειτουργία του με δικούς της όρους, την όρθωση φραγμών για τα παιδιά των λαϊκών στρωμάτων και τη διαμόρφωση αυταρχικών πλαισίων ώστε να περιοριστούν οι όποιες αντιστάσεις στην αντιδραστική μετάλλαξή του.

Η σχολική χρονιά ξεκινά μέσα σε μια νέα όξυνση της πανδημίας, που απειλεί να κλείσει για τρίτο χρόνο τα σχολεία, καθώς κανένα μέτρο για την θωράκιση του δημόσιου συστήματος υγείας ούτε για την ασφαλή επαναλειτουργία των σχολείων δεν έχει ληφθεί

  • Δεν υπάρχει καμιά μείωση του αριθμού μαθητών-τριών ανά τμήμα ενώ δεν γίνεται καν πρόβλεψη για διαχωρισμό έστω στα τμήματα του ολοήμερου προγράμματος που συγχρωτίζονται μαθητές διαφορετικών τμημάτων και ενώ διαθέσιμες αίθουσες υπάρχουν!
  • Δεν έχουν καλυφθεί με επιπλέον προσωπικό καθαριότητας πλήρους ωραρίου όλες οι σχολικές μονάδες ούτε με άλλο βοηθητικό προσωπικό (νοσηλευτές, υπηρεσίες ιχνηλάτησης) ενώ και οι όροι εργασίας του προσωπικού καθαριότητας έχουν γίνει πολύ χειρότεροι!
  • Δεν υπάρχει κανένα μέτρο για την αντιμετώπιση των κενών και προβλημάτων που υπάρχουν στα παιδιά ως αποτέλεσμα της παρατεταμένης τηλεκπαίδευσης και του μακροχρόνιου κλεισίματος των σχολείων.

Βρισκόμαστε μπροστά στην ίδια πολιτική που αρνείται πεισματικά να ενισχύσει ουσιαστικά και ολόπλευρα το Δημόσιο Σύστημα Υγείας αφήνοντας την υγεία του λαού εκτεθειμένη για δεύτερη συνεχή χρονιά απέναντι στην πανδημία.Η συνέχιση της πολιτικής αυτής φέρνει με βεβαιότητα νέα περιοριστικά μέτρα και λουκέτα σε σχολεία.

Αντί της ουσιαστικής λήψης  όλου του αναγκαίου φάσματος των μέτρων  η κυβέρνηση  χρησιμοποιεί την αναγκαιότητα του εμβολιασμού ως εργαλείο διαχωρισμού των εργαζόμενων  ανοίγοντας  άλλον  έναν ακόμα  δρόμο για την καταστρατήγηση των εργασιακών δικαιωμάτων με απειλές, υποχρεωτικότητες, αναστολές, στέρηση μισθού. Τραγικό παρεπόμενο των προηγουμένων  θα είναι  οι προσλήψεις «τριμηνιτών» μιας από τις χειρότερες μορφές ελαστικής  εργασίας στην εκπαίδευση.

Είμαστε απολύτως ξεκάθαροι πως τα εμβόλια είναι αποδεδειγμένα επίτευγμα της επιστήμης για την μείωση και την εξάλειψη των λοιμωδών νοσημάτων. Το εμβόλιο είναι όπλο στα χέρια μας για την αντιμετώπιση της πανδημίας  σε συνδυασμό με όλα τα άλλα μέτρα πρόληψης και την ανάγκη ύπαρξης ενός αποκλειστικά δημόσιου και απολύτως δωρεάν, πλήρως αναπτυγμένου, στελεχωμένου και εξοπλισμένου δημόσιου συστήματος υγείας σε όλα τα επίπεδα και κυρίως στο πρωτοβάθμιο επίπεδο.

Αντίθετα η κυβέρνηση με τις νομοθετικές διατάξεις για την υποχρεωτικότητα του εμβολιασμού επιχειρεί όχι να πείσει για την αναγκαιότητά του αλλά να ενισχύσει τη λογική της ατομικής ευθύνης, να κουκουλώσει τις ευθύνες της για την προκλητική έλλειψη μέτρων προστασίας, την απαράδεκτη κατάσταση του επικίνδυνα υποστελεχωμένου δημόσιου τομέα της υγείας, της σχεδόν ανύπαρκτης δημόσιας Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας, την έλλειψη ουσιαστικής ενημέρωσης σχετικά με τα εμβόλια και τους εμβολιασμούς, τις αντιφατικές τοποθετήσεις και μέτρα που μας αφήνουν εκτεθειμένους όλους.

Στην εκπαίδευση από τη νέα σχολική χρονιά η κυβέρνηση

  • Απαιτεί από τους εκπαιδευτικούς είτε να είναι εμβολιασμένοι ή να διενεργούν με δική τους ευθύνη και κόστος δύο εργαστηριακά test την εβδομάδα.
  • Μεταθέτει έτσι την υποχρέωση για έλεγχο στους ίδιους καθώς  οι δυο εργαστηριακοί διαγνωστικοί  έλεγχοι που πλέον  απαιτούνται, βαραίνουν οικονομικά αποκλειστικά τους εργαζόμενους μειώνοντας το εισόδημα κάθε εργαζομένου  και της οικογένειάς του.
  • Καταργεί την υποχρέωση για διενέργεια εβδομαδιαίων τεστ σε εμβολιασμένους ή αυτούς που  έχουν αναρρώσει από νόσο COVID-19 τους προηγούμενους 6 μήνες, ενώ είναι γνωστό ότι τα εμβόλια μειώνουν μεν δραστικά τον κίνδυνο σοβαρής νόσησης Covid-19 και τον κίνδυνο διασποράς αλλά δεν τον εξαλείφουν.

Τα μέτρα που επιβάλλει η κυβέρνηση δεν στοχεύουν στην αντιμετώπιση της πανδημίας  και την προάσπιση της υγείας  αλλά την συγκάλυψη των ευθυνών της. Το εκπαιδευτικό κίνημα δεν πρέπει και δε μπορεί να αποδεχθεί μια τέτοια αυταρχική πολιτική που φορτώνει στις πλάτες των εκπαιδευτικών τις ευθύνες της κυβέρνησης.

Η πολιτική της υποχρεωτικότητας, αξιοποιεί την αναγκαιότητα του εμβολιασμού για να καλλιεργήσει  «τον κοινωνικό αυτοματισμό», αδιαφορεί να ενημερώσει πλήρως και αναλυτικά ώστε να πειστεί και ο πιο δύσπιστος ενώ αδιαφορεί ακόμα και για την έλλειψη ουσιαστικού ελέγχου σε ανθρώπους με ιατρικό ιστορικό. Συνέχεια και αποτέλεσμα της ανυπαρξίας πρωτοβάθμιου συστήματος  υγείας για όλους.

Απαιτούμε:    

  • Μαζικά επαναλαμβανόμενα και δωρεάν τεστ με την ευθύνη του ΕΟΔΥ σε όλα τα σχολεία για μαθητές και εκπαιδευτικούς ή πλήρους κάλυψής τους από τα ασφαλιστικά ταμεία.
  • 15 παιδιά στις αίθουσες – προσλήψεις εκπαιδευτικών και μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών-τριών για να καλυφθούν όλες οι ανάγκες – μόνιμο πλήρους ωραρίου προσωπικό στην καθαριότητα των σχολείων εδώ και τώρα!
  •  Ενισχυμένα  μέτρα αντισταθμιστικής εκπαίδευσης. αναδιάταξη – μείωση της ύλης για την στήριξη των μαθητών και την κάλυψη των κενών και των ψυχοσυναισθηματικών προβλημάτων των μαθητών από την τηλεεκπαίδευση.
  • Πραγματική και ουσιαστική ενίσχυση του Δημόσιου Συστήματος Υγείας (προσλήψεις – μονιμοποίηση συμβασιούχων, ενίσχυση της πρωτοβάθμιας φροντίδας, των νοσοκομείων, αύξηση των ΜΕΘ, επίταξη των ιδιωτικών μονάδων υγείας κλπ)
  • Αυξημένα δρομολόγια μαθητών με μειωμένη πληρότητα, δωρεάν χορήγηση όλου του αναγκαίου προστατευτικού εξοπλισμού υψηλής ποιότητας σε μαθητές και εκπαιδευτικούς!
  • Καμία επιβάρυνση για διεξαγωγή αυτοδιαγνωστικών ελέγχων.

ΤΟ ΔΣ του Συλλόγου μας αποφασίζει

Α) Καλεί όλους/ες τους/τις εκπαιδευτικούς και τους/τις ΕΒΠ – ΕΕΠ των σχολικών μονάδων:

  • Σε κάθε απόπειρα συνεδρίασης του Συλλόγου Διδασκόντων για την αξιολόγηση – αυτοαξιολόγηση των σχολικών μονάδων (στη βάση της προηγούμενης ή της νέας Υ.Α.) να μην προχωρήσουν μέχρι την έκδοση του νέου κειμένου-απόφασης απεργίας αποχής από τη ΔΟΕ σε καμία συνεδρίαση για το θέμα αυτό.
  • Να προασπίσουν την ελευθερία και τη δημοκρατία στο σχολείο αρνούμενοι να αποδεχθούν ρόλους και να συμμετέχουν σε οποιαδήποτε προσπάθεια κατάργησης του ρόλου του Συλλόγου Διδασκόντων.

Β) Καλούμε τα εκπαιδευτικά σωματεία της πόλης, τους/τις μαθήτ(ρι)ες και τους γονείς τους, το σωματείο καθαριότητας των σχολείων σε πανεκπαιδευτική συγκέντρωση  και πορεία την Τετάρτη 15  Σεπτέμβρη και ώρα 13:30 με έναρξη έξω από τη Διεύθυνση Εκπαίδευσης και κατεύθυνση το Δημαρχείο και την Πλατεία Ειρήνης. Σχετικά έχει προκηρυχθεί και διευκολυντική στάση εργασίας 13:00 – 15:00 από το ΝΤ ΑΔΕΔΥ».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
YΓΕΙΑ3 ώρες πριν

Εγχειρίδιο του Ερυθρού Σταυρού για τη διαχείριση του πένθους με αφορμή τον Covid-19

ΕΒΡΟΣ3 ώρες πριν

Δημιουργία Περιφερειακής Ενότητας Βορείου Έβρου, προτείνει η Πράσινη Αριστερά

ΠΑΙΔΕΙΑ4 ώρες πριν

Δια ζώσης λειτουργία των Πανεπιστημίων με αυξημένα μέτρα προστασίας

YΓΕΙΑ4 ώρες πριν

Κορωνοϊός: 31 κρούσματα στη Ροδόπη

ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ5 ώρες πριν

ΣτΕ: Αντισυνταγματικό το ελάχιστο ανάστημα για την είσοδο σε Στρατιωτικές Σχολές

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ6 ώρες πριν

Η efood αλλάζει το εργασιακό καθεστώς των διανομέων: «Ή με μπλοκάκι ή διακοπή συνεργασίας»

ΔΗΜΟΣ ΜΑΡΩΝΕΙΑΣ - ΣΑΠΩΝ7 ώρες πριν

Διανομή προϊόντων ΤΕΒΑ σε Σάπες και Ξυλαγανή

ΠΟΛΙΤΙΚΗ7 ώρες πριν

ΥΠΕΞ: «Με ευθύνη της Βουλγαρίας η μη διέλευση τουριστικών λεωφορείων από τη Νυμφαία»

ΠΟΛΙΤΙΚΗ1 ημέρα πριν

Την Κυριακή 24 Οκτωβρίου οι εσωκομματικές εκλογές στη Νέα Δημοκρατία

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ1 ημέρα πριν

Το Σάββατο 18 Σεπτέμβρη στην Κομοτηνή το 47ο Φεστιβάλ ΚΝΕ – «Οδηγητή»

ΕΛΛΑΔΑ2 ημέρες πριν

Νέο επεισόδιο μεταξύ Έλληνα και Τούρκου ψαρά στους Φούρνους Ικαρίας

ΕΛΛΑΔΑ2 ημέρες πριν

Επίθεση με βιτριόλι: «Προσπάθησε να με σκοτώσει, απέδειξε πόσο δειλή είναι»

ΕΛΛΑΔΑ2 ημέρες πριν

Κατερίνη – Γονείς: «Σατανικά τα τεστ και οι μάσκες, δεν άφησαν την κόρη μας να μπει στο σχολείο»

ΕΒΡΟΣ3 ημέρες πριν

Διακινητές επιχείρησαν να περάσουν στην Ελλάδα πάνω από 60 μετανάστες

TΟΥΡΚΙΑ3 ημέρες πριν

Προκλητικό ντελίριο Ερντογάν: «Πριν 100 χρόνια πετάξαμε τον εχθρό στη θάλασσα της Σμύρνης»

ΔΗΜΟΣ ΙΑΣΜΟΥ4 ημέρες πριν

Οντέρ Μουμίν: «Να καταστήσουμε τον Δήμο Ιάσμου ως τόπο ειρήνης»

ΠΟΛΙΤΙΚΗ4 ημέρες πριν

Δημήτρης Χαρίτου: «Είναι ανάγκη τα σχολεία να μείνουν ανοιχτά»

ΠΑΙΔΕΙΑ4 ημέρες πριν

Σχολεία: «Πρώτο κουδούνι» με μάσκες, πιστοποιητικά εμβολιασμού και self test

ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ5 ημέρες πριν

Νεκρός 45χρονος σε τροχαίο στη δυτική είσοδο της Κομοτηνής

ΕΛΛΑΔΑ6 ημέρες πριν

Γερμανία: Ζευγάρι Ελλήνων τσακώνεται και η γυναίκα εμβολίζει το αυτοκίνητο του άνδρα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Copyright © 2021 - ΦΩΝΗ ΤΗΣ ΡΟΔΟΠΗΣ

0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x