ΜΕΙΝΕ ΣΕ ΕΠΑΦΗ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Από 150 έως 320 ευρώ τα φοιτητικά ενοίκια στην Κομοτηνή

Για την ενοικίαση ενός studio οι τιμές κυμαίνονται από 150 έως 250 ευρώ, για γκαρσονιέρα από 160 έως 260 ευρώ και για δυάρι από 220 έως 320 ευρώ

«Τσιμπημένες» σε σχέση με πέρυσι είναι οι ανώτερες τιμές των φοιτητικών ενοικίων στην Κομοτηνή, όπως προκύπτει από τα στοιχεία του E-Real Estates που παρουσιάζει ο «Ελεύθερος Τύπος».

Ειδικότερα, στην πόλη της Κομοτηνής, για την ενοικίαση ενός studio οι τιμές κυμαίνονται από 150 έως 250 ευρώ, για γκαρσονιέρα από 160 έως 260 ευρώ και για δυάρι από 220 έως 320 ευρώ.

Συγκριτικά πάντως με την υπόλοιπη Ελλάδα, με εξαίρεση την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, οι τιμές στην Κομοτηνή είναι από τις χαμηλότερες ενώ στα ίδια επίπεδα κυμαίνονται τα φοιτητικά ενοίκια και στις υπόλοιπες πόλεις της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.

Δείτε τον πίνακα με τις τιμές των φοιτητικών ενοικίων

STUDIOΓΚΑΡΣΟΝΙΕΡΑΔΥΑΡΙ
ΚΟΜΟΤΗΝΗ2019: 170-240
2020: 150-250
2019: 160-240
2020: 160-260
2019: 230-300
2020: 220-320
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ2019: 150-180
2020: 150-240
2019: 160-200
2020: 180-280
2019: 180-230
2020: 240-350
ΒΟΛΟΣ2019: 170-200
2020: 180-230
2019: 180-250
2020: 200-250
2019: 240-350
2020: 250-350
ΛΑΡΙΣΑ2019: 150-180
2020: 160-220
2019: 180-240
2020: 180-270
2019: 240-350
2020: 270-350
ΓΙΑΝΝΕΝΑ2019: 180-230
2020: 180-250
2019: 180-270
2020: 180-300
2019: 250-380
2020: 250-380
ΚΑΛΑΜΑΤΑ2019: 200-250
2020: 220-260
2019: 220-280
2020: 260-300
2019: 350 (ελάχιστα)
2020: 330-400
ΗΡΑΚΛΕΙΟ2019: 180-300
2020: 180-250
2019: 240-380
2020: 220-320
2019: 280-400
2020: 280-430
ΧΑΝΙΑ2019: –
2020: Από 270
2019: 300-350
2020: 300-400
2019: 420-450
2020: 400-550 
ΡΕΘΥΜΝΟ2019: –
2020: 250-300
2019: 190-350
2020: 280-350
2019: 350-450
2020: 320-400
ΣΗΤΕΙΑ-ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ2019: 150
2020: –
2019: 170-250
2020: 230-250
2019: 220-270
2020: 250-270
ΞΑΝΘΗ2019: 160-220
2020: 150-220
2019: 180-270
2020: 160-270
2019: 220-320
2020: 230-320
ΚΑΣΤΟΡΙΑ2019: –
2020: –
2019: 150-190
2020: 200-220
2019: 200-250
2020: 200-260
ΣΠΑΡΤΗ2019: 170-200
2020:
2019: 180-230
2020: 200-240
2019: 220-260
2020: 240-270
ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ2019: 130-150
2020: –
2019: 130-150
2020: 150-200
2019: 150-230
2020: Έως 260
ΝΑΥΠΑΚΤΟΣ2019: –
2020: 160
2019: 150-180
2020: 180-230
2019: Έως 230
2020: 220-260
ΝΑΥΠΛΙΟ2019: 200
2020: 200-300
2019: 250-310
2020: 230-350
2019: Από 320
2020: 300-400
ΡΟΔΟΣ2019: 210-250
2020: 250-360
2019: 310-380
2020: 270-380
2019: 250-500
2020: 330-450
ΠΥΡΓΟΣ2019: 100-140
2020: –
2019: 180-220
2020: 200-240
2019: 230-260
2020: 230-260
ΚΟΖΑΝΗ2019: 200
2020: 170-220
2019: 170-200
2020: 180-260
2019: 250
2020: 260-320
ΤΡΙΠΟΛΗ2019: 150-220
2020: Εως 230
2019: 170-230
2020: 180-270
2019: 180-260
2020: 220-350
ΑΡΤΑ2019: 160
2020: –
2019: 170-200
2020: 170-250
2019: 200-300
2020: 250-370
ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ2019: 150-160
2020: 180-200
2019: 150-200
2020: 190-220
2019: 220-230
2020: 220-300
ΚΕΡΚΥΡΑ2019: 250-300
2020: 280-380
2019: 230-300
2020: 260-450
2019: 300-450
2020: 350-500
ΜΥΤΙΛΗΝΗ2019: 150-180
2020: 210-250
2019: 160-260
2020: 250-300
2019: 180-260
2020: 250-350
ΚΑΡΔΙΤΣΑ2019: 150-180
2020: Έως 200
2019: 200-270
2020: 200-250
2019: 220-350
2020: 220-350
ΔΡΑΜΑ2019: 110-150
2020: –
2019: 150-200
2020: 200-240
2019: 160-250
2020: Έως 300
ΑΓΡΙΝΙΟ2019: Εως 200
2020: –
2019: 180-250
2020: 200-280
2019: 210-350
2020: 260-350
ΑΜΦΙΣΣΑ2019: 130-170
2020: –
2019: 170-220
2020: 200-230
2019: 180-230
2020: 210-270
ΧΙΟΣ2019: 170-200
2020: 230-280
2019: 180-250
2020: 220-320
2019: 230-350
2020: 250-380
ΣΕΡΡΕΣ2019: 120-150
2020: 120-160
2019: 130-200
2020: 130-180
2019: 150-250
2020: 150-250
ΤΡΙΚΑΛΑ2019: 250(Επιπλωμένα)
2020: 230-280
2019: 250-300
2020: 250-300
2019: 280-350
2020: 270-370
ΚΑΒΑΛΑ2019: 170-220
2020: 150-220
2019: 180-300
2020: 150-250
2019: 200-320
2020: 190-300
ΚΟΡΙΝΘΟΣ2019: 130-230
2020: 160-220
2019: 150-280
2020: 220-300
2019: 200-300
2020: 250-350
ΣΑΜΟΣ2019: 150
2020: –
2019: 160-220
2020: 150-220
2019: 200-260
2020: 250-300
ΧΑΛΚΙΔΑ2019: 150-230(Επιπλωμένα)
2020: 150-250
2019: 170-270
2020: 220-300
2019: 220-370
2020: 250-350
ΖΑΚΥΝΘΟΣ2019: 180-220
2020: –
2019: 220-300
2020: 230-380
2019: 300-350
2020: 300-430
ΦΛΩΡΙΝΑ2019: –
2020: 120-70
2019: 150-200
2020: 140-250
2019: 250
2020: 200-250

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Εγνατία Οδός: Έσοδα άνω των 120 εκατ. ετησίως από τα διόδια για τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ

Στο 1,5 δισ. ευρώ η συνολική επένδυση μαζί με τα έργα αναβάθμισης και τους κάθετους οδικούς άξονες – Τι θα στερήσει από τον ανταγωνισμό η νέα 35ετής σύμβαση παραχώρησης

Δημοσιεύθηκε

στις

Προοίμιο της μεγάλης μάχης που θα δοθεί για τη σύμβαση της Αττικής οδού αποτελεί ο διαγωνισμός για την παραχώρηση της Εγνατίας με τίμημα-έκπληξη που κατέθεσε η κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ – Egis Projects και μαζί με την κατασκευή και τα έργα αναβάθμισης υπολογίζεται σε 1,5 δισ. ευρώ.

Η προσφορά της εταιρείας για την 35ετή σύμβαση παραχώρησης της Εγνατίας περιλαμβάνει την αξία της παραχώρησης, την κατασκευή των έργων αναβάθμισης του βασικού οδικού δικτύου και των τριών κάθετων οδικών αξόνων, τη βαριά συντήρηση σε όλη τη διάρκεια του έργου και την καθημερινή λειτουργία – συντήρηση.

Μόνο για τα έργα βελτίωσης του δικτύου (αναβάθμιση σηράγγων, ασφαλτικά, συντήρηση γεφυρών, στηθαία κ.ά.) στην πενταετία υπολογίζονται επενδύσεις ύψους περίπου 500 εκατ. ευρώ.

Παρά το γεγονός ότι οι λεπτομέρειες των οικονομικών προσφορών δεν έχουν ανακοινωθεί, πληροφορίες αναφέρουν ότι το τίμημα που δόθηκε από την αντίπαλη κοινοπραξία (Vinci – ΑΒΑΞ, Μytilineos) κινήθηκε στην περιοχή των 500 εκατ. ευρώ. Τίμημα ιδιαίτερα χαμηλό, το οποίο μάλιστα με βάση τα υφιστάμενα ετήσια έσοδα από τα διόδια που ανέρχονται σε 120 εκατ. ευρώ θα εισέπραττε πίσω η κοινοπραξία στα τέσσερα χρόνια της παραχώρησης αν κέρδιζε τον διαγωνισμό!

Η ένταξη της Εγνατίας στο χαρτοφυλάκιο της ΤΕΡΝΑ τής δίνει ένα σαφές προβάδισμα μετά τον κλάδο των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας και στον τομέα των παραχωρήσεων. Στην Εγνατία η εταιρεία θα ελέγχει το 75% της κοινοπραξίας αλλά και το 100% των έργων κατασκευής.

Με την παραχώρηση του έργου υπολογίζεται ότι η εταιρεία αποκτά το μεγαλύτερο σε μήκος οδικό δίκτυο της χώρας, αφού μέχρι σήμερα συμμετέχει με 17% στην Ολυμπία οδό και παράλληλα της ανήκουν πλήρως οι παραχωρήσεις στη Νέα οδό (Μεταμόρφωση – Σκάρφεια Φθιώτιδας, Σχηματάρι – Χαλκίδα και Αντίρριο – Γιάννενα) και την Κεντρική οδό (Σκάρφεια Φθιώτιδας και όλος ο άξονας Κεντρικής Ελλάδας από Λαμία έως Γρεβενά).

Το τίμημα για την Εγνατία είναι πάνω από τις αποτιμήσεις των συμβούλων, το οποίο, σύμφωνα με πληροφορίες, ήταν 1,2 δισ. ευρώ και δεν περιλαμβάνει το ετήσιο εγγυημένο μίσθωμα που υπολογίζεται σε 7,5% επί των ακαθάριστων εσόδων της παραχώρησης. Είναι επίσης μεγαλύτερο και από το ρεκόρ εσόδων που είχε μέχρι σήμερα το ΤΑΙΠΕΔ από τα 14 Περιφερειακά Αεροδρόμια στη Fraport, ύψους 1,2 δισ. ευρώ, αλλά και από το τίμημα για την 20ετή παράταση στη σύμβαση για το Διεθνές Αεροδρόμιο Αθηνών, το οποίο ανήλθε σε 1,1 δισ. ευρώ.

Σήμερα, στην Εγνατία λειτουργούν συνολικά 58 σταθμοί διοδίων, από τους οποίους οι 18 είναι μετωπικοί και οι 40 πλευρικοί. Εσοδα όμως που υπολογίζεται να αυξηθούν λόγω της ανόδου της κυκλοφορίας που τους θερινούς μήνες κινείται ακόμη και πάνω από τα επίπεδα της προ COVID-19 περιόδου, αλλά και από την αναπροσαρμογή της χρέωσης ανά χιλιόμετρο στα 0,05 ευρώ από 0,03 ευρώ που είναι σήμερα, δηλαδή αύξηση κατά 67%.

Πρόσφατα επικυρώθηκαν από τη Βουλή και οι δύο συμβάσεις συνολικού ύψους 120 εκατ. για τη συντήρηση του ανατολικού και δυτικού τομέα που έχει αναλάβει με μεγάλες εκπτώσεις η Ακτωρ ΑΤΕ.

Βάσει των διαδικασιών που έχουν προβλεφθεί, τα δύο έργα θα διακοπούν με την ανάληψη της σύμβασης παραχώρησης, όπως επίσης και το συμβόλαιο συντήρησης και λειτουργίας των διοδίων που έχουν οι Αττικές Διαδρομές (η εταιρεία λειτουργίας και συντήρησης της Αττικής οδού) και υπέγραψαν τον περασμένο Φεβρουάριο. Η τελευταία διετής σύμβαση, την οποία ανανεώνουν επί δέκα χρόνια οι Αττικές Διαδρομές, είναι ύψους περίπου 30 εκατ. ευρώ τον χρόνο και για τις ανάγκες του έργου η εταιρεία απασχολεί 650 άτομα προσωπικό.

Τις προηγούμενες ημέρες υποβλήθηκε στο ΤΑΙΠΕΔ, με βάση τις διαδικασίες που προβλέπουν οι ιδιωτικοποιήσεις, η βελτιωμένη προσφορά που έχει ζητήσει από τις ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ – Εgis, η οποία όμως δεν μεταβάλλει προς τα πάνω το τίμημα. Ο λόγος είναι ότι η προσφορά της εταιρείας κρίνεται ήδη ιδιαίτερα επωφελής για το Ελληνικό Δημόσιο, αλλά και για την κοινοπραξία.

Πηγή: newmoney.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Πρόστιμο 300 ευρώ και στέρηση μισθού στους εργαζόμενους που δεν δηλώνουν το self test

Με τη νέα ρύθμιση ο ανεμβολίαστος εργαζόμενος που αρνείται να κάνει το τεστ θα έχει διπλή ποινή

Δημοσιεύθηκε

στις

Στον ιδιωτικό τομέα, οι ανεμβολίαστοι εργαζόμενοι έρχονται αντιμέτωποι με πρόστιμα και στέρηση μισθού, αν δεν δηλώσουν το αποτέλεσμα του self test τους. Σύμφωνα με τo imerisia.gr, με νέα ΚΥΑ, θεσπίζεται πρόστιμο 300 ευρώ και για τους εργαζόμενους που δεν δηλώνουν το αποτέλεσμα του υποχρεωτικού self test στο σύστημα «Εργάνη» ενώ είναι υποχρεωμένοι. Μέχρι τώρα τα πρόστιμα αφορούσαν μόνο τους εργοδότες. 

Ειδικότερα, το ΣΕΠΕ μπορεί πλέον να επιβάλει πρόστιμο 300 ευρώ σε ανεμβολίαστους εργαζόμενους στον ιδιωτικό τομέα, οι οποίοι πηγαίνουν στην εργασία τους χωρίς να έχουν δηλώσει το αποτέλεσμα του διαγνωστικού ελέγχου(self test, rapid test ή PCR test) για τον κορωνοϊό ή έχοντας δηλώσει θετικό αποτέλεσμα.

Την επιβολή προστίμου στους εργαζόμενους προβλέπει κοινή υπουργική απόφαση, η οποία δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ.

«Σε ότι αφορά τους εργαζόμενους του ιδιωτικού τομέα, τροποποιείται επίσης η παράγραφος 4 του άρθρου 6 της απόφασης Δ1α/Γ.Π.οικ.32209/24.5.2021 και προβλέπεται ότι το ΣΕΠΕ μπορεί να επιβάλει πρόστιμο 300 ευρώ σε εργαζόμενους οι οποίοι προσέρχονται στον χώρο εργασίας χωρίς να έχει προβεί σε δήλωση του αποτελέσματος του διαγνωστικού ελέγχου, ή προσέρχεται ενώ έχει δηλώσει θετικό αποτέλεσμα», αναφέρει η νέα ΚΥΑ.

Τα πρόστιμα σε εργοδότες και εργαζόμενους

Η προηγούμενη ΚΥΑ προέβλεπε την επιβολή προστίμου μόνο στους εργοδότες που επέτρεπαν σε εργαζόμενους τους να εισέρχονται στους χώρους εργασίας χωρίς να έχουν δηλώσει το αποτέλεσμα του διαγνωστικού ελέγχου. 

Τα πρόστιμα για τους εργοδότες που έχουν θεσμοθετηθεί εδώ και καιρό είναι τα εξής: 

  • επιβάλλεται στον εργοδότη πρόστιμο 500 ευρώ ανά εργαζόμενο που δεν έχει προβεί σε δήλωση του αποτελέσματος του διαγνωστικού ελέγχου νόσησης από τον κορωνοϊό COVID-19
  • επιβάλλεται στον εργοδότη πρόστιμο 1.500 ευρώ ανά εργαζόμενο που εργάζεται, ενώ έχει δηλωθεί θετικό αποτέλεσμα κατά τον διαγνωστικό έλεγχο
  • επιβάλλεται πρόστιμο στον εργοδότη 300 ευρώ άπαξ εφόσον δεν έχει ενημερώσει τους εργαζόμενους του, με κάθε πρόσφορο μέσο για τις υποχρεώσεις τους και τις συνέπειες.

Με τις νέες διατάξεις, το πλαίσιο αυστηροποιείται καθώς προβλέπεται πλέον πρόστιμο και για τον εργαζόμενο. 

  • αν εργαζόμενος/η προσέλθει στον χώρο εργασίας και πιαστεί να δουλεύει χωρίς να έχει δηλώσει το αποτέλεσμα του τεστ στην Εργάνη ή το έχει δηλώσει και αυτό είναι θετικό τότε του επιβάλλεται πρόστιμο 300 ευρώ.

Υπενθυμίζεται πως ο εργοδότης δεν επιτρέπεται να απασχολήσει εργαζόμενο με φυσική παρουσία στον τόπο παροχής εργασίας, εφόσον αυτός:

  • δεν έχει προβεί σε δήλωση του αποτελέσματος του διαγνωστικού ελέγχου νόσησης από τον κορωνοϊό COVID-19 (self test, rapid test ή PCR test), είτε
  • έχει δηλώσει θετικό αποτέλεσμα διαγνωστικού ελέγχου νόσησης από τον κορωνοϊό COVID-19.

Αν ο εργαζόμενος προσέλθει στον χώρο εργασίας χωρίς να έχει κάνει το τεστ ο εργοδότης υποχρεούται να μην κάνει δεκτή την παροχή της εργασίας για τον λόγο αυτό και απαλλάσσεται από την υποχρέωση καταβολής αποδοχών για το χρονικό διάστημα έως την πλήρωση των ανωτέρω προϋποθέσεων εκ μέρους του/ης εργαζόμενου/ης. Δηλαδή ο εργοδότης νομιμοποιείται να κόβει το μισθό στους εργαζόμενους που δεν εμβολιάζονται και δεν κάνουν το υποχρεωτικό τεστ, για όσο χρονικό διάστημα αρνούνται να υποβληθούν σε τεστ. 

Διπλή ποινή για αρνητές και αμελείς

Συνεπώς με την νέα ρύθμιση ο ανεμβολίαστος εργαζόμενος που αρνείται να κάνει το τεστ θα έχει διπλή ποινή : 

  • Πρόστιμο 300 ευρώ εφόσον βρεθεί να δουλεύει χωρίς τεστ 
  • Στέρηση μισθού για όσο χρονικό διάστημα δεν κάνει το τεστ και δεν δηλώνει το αποτέλεσμα.

Πηγή: ethnos.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ξεκίνησαν οι εργασίες για το δίκτυο διανομής φυσικού αερίου στην Κομοτηνή

Οι εργασίες ξεκίνησαν από την οδό Κοσμίου και θα συνεχιστούν στη Ν. Ζωίδη – Δείτε τον χάρτη επέκτασης του δικτύου στην Κομοτηνή

Δημοσιεύθηκε

στις

Ξεκίνησαν εδώ και λίγες μέρες στην Κομοτηνή οι εργασίες για την κατασκευή του δικτύου διανομής φυσικού αερίου σε νοικοκυριά, επαγγελματίες, σχολεία κλπ.

Οι εργασίες ξεκίνησαν από την οδό Κοσμίου, θα συνεχιστούν στην οδό Ν. Ζωίδη και αναμένεται να επεκταθούν σε όλη την πόλη σύμφωνα με τον σχεδιασμό που ανακοίνωσε η ΔΕΔΑ.

Πρόκειται για ένα έργο με τεράστια ουσιαστική αξία το οποίο θα θωρακίσει ενεργειακά την περιοχή με υποδομές που θα παρέχουν ασφαλή, οικονομική και φιλική προς το περιβάλλον ενέργεια σε νοικοκυριά, επαγγελματίες, βιομηχανίες, νοσοκομεία και σχολεία.

Ταυτόχρονα, το έργο έχει και συμβολική αξία, καθώς σηματοδοτεί την έναρξη υλοποίησης του Προγράμματος Ανάπτυξης 2021-2025 της ΔΕΔΑ, ύψους 300 εκατ. ευρώ,  που θα φέρει το φυσικό αέριο σε 34 πόλεις της χώρας με την κατασκευή 1.860 χιλιομέτρων δικτύου και τουλάχιστον 68.000 συνδέσεις καταναλωτών όλων των κατηγοριών (οικιακών, εμπορικών, βιομηχανικών).

Σημειώνεται ότι το έργο στις πόλεις της Αλεξανδρούπολης και της Κομοτηνής είναι προϋπολογισμού 16,3 εκατ. ευρώ (πλέον Φ.Π.Α.) και χρηματοδοτείται από ίδια κεφάλαια, δανειακά κεφάλαια, καθώς και από το ΕΣΠΑ 2014-2020 μέσω του Επιχειρησιακού Προγράμματος Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.

Δείτε παρακάτω τον χάρτη και τις οδούς απ’ όπου θα περάσει το δίκτυο φυσικού αερίου στην Κομοτηνή:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΟΕΒΕΣ Ροδόπης: «Ακόμη ένα χτύπημα στην οικονομική ζωή του Δήμου Μαρωνείας – Σαπών»

Αναλυτική ενημέρωση για την απαγόρευση χρήσης νερού καθώς και μέτρα στήριξης των επιχειρήσεων, ζητάνε ΟΕΒΕΣ και Σωματείο Ζυθεστιατόρων Κομοτηνής και Περιφέρειας

Δημοσιεύθηκε

στις

Για ακόμη «ένα χτύπημα της οικονομικής ζωής του παραλιακού μετώπου του Δήμου Μαρωνείας – Σαπών», κάνουν λόγο οι ΟΕΒΕΣ Ροδόπης και το Σωματείο Ζυθεστιατόρων Κομοτηνής και Περιφέρειας με αφορμή την απαγόρευση χρήσης νερού στους οικισμούς Μαρώνειας, Ιμέρου και Πλατανίτη.

Οι φορείς επαγγελματιών ζητάνε αναλυτική ενημέρωση για το τι ακριβώς συμβαίνει καθώς και μέτρα στήριξης των οικείων επιχειρήσεων από τον Δήμο και την Περιφέρεια.

Όπως δήλωσε πάντως ο Περιφερειάρχης Χρήστος Μέτιος στη «Φωνή της Ροδόπης», η απόφαση πάρθηκε ύστερα από τον εντοπισμό μικροβίων στο νερό κατόπιν δειγματοληπτικών ελέγχων που διενεργήθηκαν το προηγούμενο διάστημα, ενώ εξέφρασε την εκτίμηση ότι το πρόβλημα θα λυθεί σύντομα ύστερα και από τους νέους ελέγχους, τα αποτελέσματα των οποίων αναμένονται μέχρι και αύριο.

Αναλυτικά, η ανακοίνωση των επαγγελματικών φορέων:

«Πληροφορηθήκαμε, ότι στις περιοχές Μαρωνείας, Πλατανίτη και Ιμέρου, το νερό του δικτύου είναι ακατάλληλο προς πόση, αλλά και για γενική χρήση. Πέραν αυτής της ενημέρωσης, δεν γνωρίζει κανένας τη σοβαρότητα της κατάστασης όπως και τον ακριβή χρόνο αποκατάστασης του παραπάνω προβλήματος.

Στην περιοχή αυτή εκτός από τα νοικοκυριά, ειδικά τώρα τη θερινή περίοδο επιχειρούν πολλά καταστήματα κυρίως εστίασης και τουρισμού, όπου το νερό είναι απαραίτητο για την επιβίωσή τους.   

Ήδη μετά το θόρυβο που προκλήθηκε από τη χθεσινή ανακοίνωση, υπάρχουν ακυρώσεις κυρίως στο χώρο της εστίασης. Αυτό αποτελεί ακόμη ένα χτύπημα στην οικονομική ζωή του παραλιακού μετώπου του Δήμου Μαρωνείας – Σαπών  επιπλέον των περιοριστικών μέτρων από την πανδημία.

Ως εκ τούτου καλούμε κάθε υπεύθυνο φορέα να ενημερώσει αναλυτικά για το τι ακριβώς συμβαίνει, για την επικινδυνότητα της κατάστασης και το χρονοδιάγραμμα μέχρι να λάβει τέλος η περιπέτεια. Επίσης ζητούμε άμεσα μέτρα στήριξης των οικείων επιχειρήσεων από το Δήμο και την Περιφέρεια, προκειμένου να μη διασαλευθεί η συνέχειά τους.

Από την πλευρά μας κάνουμε ότι είναι δυνατό για να βοηθήσουμε τον επαγγελματικό κόσμο της πληγείσης περιοχής».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΕΛΛΑΔΑ5 ώρες πριν

Θεμιστοκλέους: «Τέλη Αυγούστου με αρχές Σεπτεμβρίου η τρίτη δόση εμβολίου»

ΠΟΛΙΤΙΚΗ6 ώρες πριν

Λύση για τα στεγαστικά δάνεια των Παλιννοστούντων διεκδικεί ο Στυλιανίδης

ΠΑΙΔΕΙΑ7 ώρες πριν

Έναρξη έργου Erasmus+ για την Πολιτιστική Κληρονομιά στο ΓΕΛ Ιάσμου

ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ7 ώρες πριν

Συνελήφθη διακινητής μεταναστών στην Εγνατία Οδό Κομοτηνής – Ξάνθης

ΠΟΛΙΤΙΚΗ7 ώρες πριν

Οδική σύνδεση Καβάλας – Δράμας: «Ακόμη ένας εμπαιγμός στους πολίτες της ΑΜΘ»

TΟΥΡΚΙΑ8 ώρες πριν

Τουρκικό ΥΠΕΞ: «Η Ελλάδα αρνήθηκε να μας βοηθήσει με τις πυρκαγιές»

TΟΥΡΚΙΑ9 ώρες πριν

Νέα πρόκληση Άγκυρας: «Η Ελλάδα κλείνει σχολεία της τουρκικής μειονότητας»

ΠΟΛΙΤΙΚΗ12 ώρες πριν

ΣΥΡΙΖΑ: «Κλειστά φώτα και μπάνιο με κρύο νερό το σχέδιο Μητσοτάκη για την ηλεκτροδότηση»

ΠΟΛΙΤΙΚΗ12 ώρες πριν

Μητσοτάκης: «Ο χειρότερος καύσωνας από το 1987, ζητάμε τη βοήθεια των πολιτών»

ΕΛΛΑΔΑ13 ώρες πριν

Αστυνομία: 30 καταγγελίες και 14 συλλήψεις για ενδοοικογενειακή βία το τελευταίο 24ωρο

ΒΟΥΛΗ2 ημέρες πριν

Στους Έλληνες Βουλευτές ξένων Κοινοβουλίων μίλησε ο Ευριπίδης Στυλιανίδης

TΟΥΡΚΙΑ2 ημέρες πριν

Η Τουρκία καίγεται γιατί δεν διαθέτει ούτε ένα πυροσβεστικό αεροσκάφος – Μπουγέλωσαν τον Τσαβούσογλου

ΚΑΒΑΛΑ2 ημέρες πριν

Εγκαταλείπουν άρον – άρον τη Θάσο οι Ρουμάνοι τουρίστες

ΠΟΛΙΤΙΚΗ4 ημέρες πριν

Στυλιανίδης σε Λιβανό: «Επείγον θέμα για τη Ροδόπη η ένταξη του Φράγματος Ιάσμου»

ΠΟΛΙΤΙΚΗ4 ημέρες πριν

Σπήλιος Λιβανός: «Αυτές είναι οι επτά μεγάλες μεταρρυθμίσεις της ΚΑΠ»

ΔΗΜΟΣ ΙΑΣΜΟΥ5 ημέρες πριν

Γλυκερία και Ντιλέκ Κοτς στο 1ο Φεστιβάλ Ειρήνης του Δήμου Ιάσμου

ΚΑΒΑΛΑ6 ημέρες πριν

Βίντεο: Σοκαριστικό τροχαίο με τρεις νεκρούς στην Καβάλα

ΡΟΔΟΠΗ1 εβδομάδα πριν

Η πόλη της Κομοτηνής γιορτάζει την πολιούχο της Αγία Παρασκευή

ΡΟΔΟΠΗ1 εβδομάδα πριν

Νεκρός άντρας ύστερα από έκρηξη σε λυόμενη οικία στις Σάπες

ΠΟΛΙΤΙΚΗ1 εβδομάδα πριν

Μήνυμα Σακελλαροπούλου σε Τουρκία: «Η συμπαράστασή μας στην Κύπρο είναι απόλυτη»

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Copyright © 2021 - ΦΩΝΗ ΤΗΣ ΡΟΔΟΠΗΣ

0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x