Συνεχίζονται οι προσπάθειες των υποψηφίων δημάρχων και άλλων υποψηφίων συμβούλων να μείνουν στην επικαιρότητα χρησιμοποιώντας μια κριτική για πολλούς άδικη για ότι έγινε στην Περιφέρεια και στο Δήμο. Στις περισσότερες περιπτώσεις τα βέλη στρέφονται κατά του δημάρχου Κομοτηνής Πετρίδη τον οποίο ούτε λίγο ούτε πολύ κατηγορούν για ανικανότητα στη διαχείριση των πραγμάτων.
Παραγνωρίζουν ότι σε πολλές περιπτώσεις η πολιτική της δημοτικής αρχής είναι φυσική συνέπεια της προηγούμενης δημοτικής αρχής που σχεδίασε μεγάλα έργα τα οποία για να καταργηθούν υπάρχουν ακόμη και οικονομικές συνέπειες, πχ η διοίκηση Κοτσάκη αναγκάστηκε να διαλύσει το ιστορικό πάρκο της Κομοτηνής γιατί έτσι σχεδιάστηκε και εγκρίθηκε από την προηγουμένη διοίκηση του Δήμου.
Σήμερα, με τις συνθήκες που επικρατούν στην πολιτική σκηνή ο κάθε πολίτης θέλει μια δημοτική αρχή που να δείχνει ιδιαίτερη φροντίδα για το περιβάλλον, την καθαριότητα, το κυκλοφοριακό, τις κοινωνικές παροχές, την υγεία, την εξυπηρέτηση του πολίτη, την οικονομική διαχείριση κλπ αφού είναι γνωστό ότι η χάραξη της γενικότερης πολιτικής είναι θέμα της κεντρικής εξουσίας.
Σε όλα αυτά που αναφέρονται παραπάνω και μπορούσε να κάνει ο Δήμος πρέπει να πούμε ότι έχει μια θετική πορεία αφού στους τομείς της κοινωνικής πρόνοιας, της προληπτικής υγείας, της καθαριότητας, του περιβάλλοντος και του συμμαζέματος των οικονομικών οι ενδείξεις είναι πολύ θετικές.
Σήμερα, αιχμή της αντιπολιτευτικής τακτικής είναι η δημιουργία των ποδηλατοδρόμων, ένα θέμα που διχάζει τους Κομοτηναίους εξαιτίας των προσωπικών συμφερόντων. Κατηγορούν τη δημοτική αρχή γιατί ξεκίνησε τη δημιουργία του δρόμου για ένα έργο που προγραμματίστηκε από την προηγουμένη δημοτική αρχή και έρχεται να ανατρέψει κατεστημένα στη Κομοτηνή με το απαράδεκτο φαινόμενο του διπλοπαρκαρίσματος, της αυθαίρετης στάθμευσης των οχημάτων και του συνεχούς κινδύνου στην κυκλοφορία των πεζών.
Να θυμηθούμε με ποιες συνθήκες κυκλοφορούσαν οι ηλικιωμένοι, οι ανήμποροι ΑμΕΑ, οι μητέρες με καροτσάκια και άλλες κατηγορίες πολιτών στα στενά πεζοδρόμια κάθε φορά με κίνδυνο ατυχήματος την ίδια ώρα που αυτοί έκαναν σλάλομ ανάμεσα στα διπλοπαρκαρισμένα αυτοκίνητα. Να θυμηθούμε τις αντιδράσεις που είχαμε όταν άρχισαν οι εργασίες πεζοδρόμησης της Βενιζέλου και της Ερμού και να δούμε το σημερινό φαινόμενο των συγκεκριμένων δρόμων.
Να παρατηρήσουμε εικόνες από άλλες πόλεις του εσωτερικού και εξωτερικού στις οποίες οι δρόμοι αυτοί έγιναν πριν πολλά χρόνια και δείχνουν μια ομορφιά, πολιτισμένο περιβάλλον και ένα σεβασμό στον πεζό πολίτη.
Σήμερα, σε όποια σημεία λειτούργησαν οι νέοι δρόμοι οι πολίτες κυκλοφορούν με άνεση, τα παιδιά και οι ηλικιωμένοι δεν κινδυνεύουν από τα οχήματα ενώ και το περιβάλλον είναι περισσότερο αισθητικό.
Ασφαλώς και θέλουμε να υπάρχει μια αντιπολιτευτική κριτική στην πολιτική που εφαρμόζεται γιατί αυτό επιβάλει η δημοκρατική λειτουργία των θεσμών όμως αυτή η κριτική δεν πρέπει να είναι πρόσκαιρη και επιφανειακή για το θεαθήναι. Πιστεύουμε ότι χωρίς πρόταση η οποιαδήποτε κριτική δεν έχει νόημα και οι όποιες κορώνες δεν αποδίδουν καρπούς. Θα θέλαμε να διαβάσουμε μέσα στο πρόγραμμα των κινήσεων που επιζητούν τη ψήφο των πολιτών τεκμηριωμένες προτάσεις για το μέλλον της πόλης και την καλύτερη ποιότητα ζωής των δημοτών.