Με στόχο τη βελτίωση της καθημερινότητας μαθητών και εκπαιδευτικών, πραγματοποιήθηκε το έργο «Λειτουργική Αναβάθμιση Αυλείων Χώρων των Διδακτηρίων του Δήμου Κομοτηνής».
Το έργο είχε συνολικό προϋπολογισμό 1.336.955,34 ευρώ, συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%, και αφορούσε 19 σχολεία της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην πόλη της Κομοτηνής και σε οικισμούς του Δήμου.
Ανακατασκευή γηπέδων και ενεργειακή αναβάθμιση
Οι εργασίες περιλάμβαναν:
- Ανακατασκευή γηπέδων μπάσκετ, βόλεϊ και ποδοσφαίρου.
- Επεξεργασία ασφαλτοστρωμένων επιφανειών στις αυλές.
- Αντικατάσταση φθαρμένων αθλητικών εγκαταστάσεων, όπως μπασκέτες, ορθοστάτες βόλεϊ και τέρματα ποδοσφαίρου.
- Τοποθέτηση νέων κιγκλιδωμάτων ή βαφή υφιστάμενων.
- Τοποθέτηση προβολέων led 80W στις όψεις των σχολικών κτιρίων για μείωση της ενεργειακής κατανάλωσης.
Οι σχολικές μονάδες που αναβαθμίστηκαν
Οι παρεμβάσεις πραγματοποιήθηκαν στα εξής σχολεία:
- Δημοτικά Σχολεία: 2ο, 3ο, 5ο, 6ο, 9ο, 10ο, 12ο Κομοτηνής, καθώς και Ροδίτη, Αιγείρου, Κοσμίου, Φαναρίου.
- Γυμνάσια και Λύκεια: 2ο και 3ο Γυμνάσιο Κομοτηνής, 1ο Γενικό Λύκειο, 2ο και 3ο Λύκειο, 2ο ΕΠΑΛ, 1ο ΕΠΑΛ, το Μουσικό Γυμνάσιο – Λύκειο, καθώς και το Ειδικό Σχολείο Υφαντών (Ε.Ε.Ε.Ε.Κ.).
Δήλωση Δημάρχου: «Υποδομές για το μέλλον των παιδιών»
Ο Δήμαρχος Κομοτηνής, Ιωάννης Γκαράνης, δήλωσε ότι το έργο χρηματοδοτήθηκε από το ΠΕΠ Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης και αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης στρατηγικής για τη βελτίωση των σχολικών υποδομών:
«Οι υποδομές στις σχολικές μονάδες είναι κρίσιμο ζήτημα για τη Δημοτική Αρχή, που συνεχίζει να αγωνίζεται παρά τις οικονομικές δυσκολίες και τις ελλείψεις προσωπικού».
Ο Δήμαρχος επισήμανε ότι θα συνεχιστούν οι παρεμβάσεις με στόχο:
- την ασφάλεια μαθητών και προσωπικού,
- τη λειτουργικότητα των σχολικών χώρων,
- την προστασία του περιβάλλοντος μέσω εξοικονόμησης ενέργειας.
Κλείνοντας, απηύθυνε έκκληση προς τους πολίτες να σέβονται τους σχολικούς χώρους κατά τους θερινούς μήνες, υπενθυμίζοντας ότι: «Τα σχολεία είναι το δεύτερο σπίτι των παιδιών μας».
Δείτε φωτογραφίες:
































































