Γράμμα προς τους τέσσερις μουσουλμάνους βουλευτές της Θράκης, τους Ιλχάν Αχμέτ, Οζγκιούρ Φερχάτ, Μπουρχάν Μπαράν και Χουσεΐν Ζεϊμπέκ, στέλνει μέσω της «Φωνής της Ροδόπης» ο πάτερ Ξενοφώντας από την Κεφαλόνια.
Αφορμή της δημόσιας επιστολής του αποτελεί η έκθεση που φιλοξενείται στην Εθνική Πινακοθήκη και προκάλεσε πανελλήνιο σάλο το προηγούμενο διάστημα καθώς προσβάλει τη χριστιανική πίστη.
Ο ιερέας από την Κεφαλονιά ζητάει από τους μειονοτικούς βουλευτές να διαμαρτυρηθούν καθώς «οι δικοί μας βουλευτές δεν ασχολούνται» αλλά και επειδή προσβάλλεται και η δική τους πίστη, διότι οι μουσουλμάνοι πιστεύουν στην Παναγία.
«Οι οσφυοκάμπτες που ελαφρά την καρδία πετροβολούν και μειδιάζουν με τους ομόδοξούς τους θα τρομάξουν και θα αντιδράσουν αν καταλάβουν ότι θίγεται και η Μουσουλμανική μειονότητα», αναφέρει χαρακτηριστικά.
Η επιστολή του ιερέα:
«Αγαπητοί Βουλευτές της Βουλής των Ελλήνων,
Είμαι ένας απλός ιερέας Χριστιανός Ορθόδοξος που ζω και διακονώ στην Κεφαλονιά , αρκετά μακριά από την εκλογική σας περιφέρεια. Πήρα το θάρρος και σας γράφω, γιατί σαν πολίτης της χώρας που υπηρετείτε άρα είστε και δικός μου βουλευτής, ασχέτως αν δεν είμαι ψηφοφόρος των δικών σας εκλογικών περιφερειών και σίγουρα δεν υπάρχει τίποτα που να μπορείτε να αναμένετε από εμένα και την οικογένεια μου (ψηφαλάκι), κάτι που δυστυχώς είναι η γάγγραινα της εξουσίας του Κοινοβουλίου (το δούναι και λαβείν).
Ο λόγος που σας γράφω είναι γιατί σε απόγνωση πλέον, δεν γνωρίζω που αλλού να απευθυνθώ. Ζω σε μια χώρα που ο σεβασμός στην πίστη του πολίτη εξαντλείται σε κάθε θρησκεία πλην της επίσημης θρησκείας της χώρας αυτής. Ίσως γι’ αυτό, γιατί είναι ‘’επίσημη‘’. Εδώ να κάνω την παρένθεση ότι η πίστη μας δεν είναι θρησκεία, είναι Εκκλησία, με ότι ο όρος περιλαμβάνει, και περιλαμβάνει πολλά, πιστέψτε με. Ένα από αυτά είναι και πεποίθηση ότι αυτή η πίστη είναι ‘’ζώσα’’, ζωντανή , διαρκώς μας εμφανίζονται Αγίες μορφές που ευλαβούμαστε κι ένα χαρακτηριστικό μας είναι η αγάπη στις μορφές που εικονίζονται στις Αγιογραφίες μας.
Προς Θεού δεν επιθυμώ να σας κάνω κατήχηση, απλά αναφέρομαι σε ένα χαρακτηριστικό της λατρευτικής μας ζωής. Ζω στη χώρα με την επιλεκτική έννοια ‘’ελευθερία της τέχνης’’ και έτσι ο κάθε τυχάρπαστος που θέλει να λάβει τα 20 λεπτά δημοσιότητας αναμένοντας τον ‘’χρήσιμο ηλίθιο’’ προσβάλει την γενική αισθητική πρώτον (δείτε κάθε χρόνο τι ακαλαίσθητες προχειρότητες δημιουργούν) και σίγουρα προσβάλει βαθιά το θρησκευτικό μας συναίσθημα. ‘’Έργα ‘’ που υβρίζουν, χλευάζουν ,παραποιούν με απώτερο σκοπό κι στόχο να βρεθεί ο ‘’μάγκας‘’, ο ήρωας , ο χρήσιμος ηλίθιος και να τραμπουκίσει όπως στην προκειμένη Βουλευτής κόμματος. Ο συγκεκριμένος ‘’αγανακτισμένος’’ το μόνο που κατόρθωσε ήταν να κάνει γνωστά τα έργα αυτά και να τα βλέπουμε πια σε κάθε ‘’αγανακτισμένη’’ ανάρτηση.
Η τέχνη δεν μπορεί να προσβάλει το ιερότερο συναίσθημα αυτό της πίστης. Η Παναγιά για μας είναι η Μάνα. Και όταν υβρίζετε, τότε υβρίζεται ξεκάθαρα η Μάνα μας.
Κι εδώ και ο λόγος που παίρνω το θάρρος και σας γράφω αυτό το γράμμα το οποίο αναρτώ στο site αυτό και μετά σας αποστέλλω στα προσωπικά σας email.
Δυστυχώς οι δικοί μας βουλευτές δεν ασχολούνται, φοβούνται μήπως χαρακτηριστούν Χριστιανοταλιμπάν; Απλά δεν τους νοιάζει; Θέλουν να δείξουν πόσο προοδευτικοί είναι;
Αγαπητοί μου Μουσουλμάνοι Βουλευτές της Βουλής των Ελλήνων. Βουλευτές ΜΟΥ.
Σας θυμίζω τα της πίστης σας. Μπορεί να είναι έκπληξη για πολλούς το γεγονός ότι εσείς οι Μουσουλμάνοι αγαπάτε τη μητέρα του Ιησού, τη Μαριάμ .
Η Μαρία (Μαριάμ στα αραβικά), η μητέρα του Ιησού θεωρείται η πιο ενάρετη γυναίκα στο Ισλάμ. Αναφέρεται στο Κοράνι συχνά το όνομα της και είναι η μοναδική γυναίκα που κατονομάζεται σε αυτό.
‘’Κοίτα! Οι Άγγελοι είπαν: Ω! Μαριάμ! Ο Αλλάχ σε διάλεξε και σε εξάγνισε, προτιμώντας σε ανάμεσα από όλες τις γυναίκες των εθνών.” Ιμράν3:42’’.
Το 19ο κεφάλαιο του Κορανίου είναι ονομασμένο κατά αυτήν και είναι μια από τους 8 ανθρώπους που έχουν δώσει τα ονόματα τους σε Σούρατ. Και τη Μαριάμ – τη θυγατέρα του Ιμράν – που φύλαξε την αγνότητά της. Κι εμφυσήσαμε (στο κορμί της) ένα μέρος από το πνεύμα Μας, (τον Χριστό), κι επιβεβαίωσε την αλήθεια των λόγων του Κυρίου της, και των Γραφών Του, κι ήταν μια από τους θεοσεβείς. Ταχρίμ 66 :12
Κοίτα! Οι άγγελοι είπαν: Ω Μαριάμ! Ο Αλλάχ σου αναγγέλλει ευχάριστα νέα με ένα Λόγο του, το όνομά του θα είναι Μεσσίας Ιησούς (Χριστός Ιησούς), το παιδί της Μαριάμ, θα τύχει δε μεγάλης τιμής σε αυτόν τον κόσμο και στο μελλοντικό, και σύντροφος με εκείνους που βρίσκονται πολύ κοντά στον Αλλάχ. Ιμραν3:45
Οι μουσουλμάνοι πιστεύουν ότι ο Ιησούς (στα αραβικά αποκαλείται «Isa») ήταν ένας προφήτης του Θεού που γεννήθηκε από μία παρθένο (τη Μαρία) και θα επιστρέψει στη Γη πριν την Ημέρα της Κρίσης για να νικήσει τον «ψεύτικο Μεσσία», τον al-Masih ad-Dajjal, δοξασία που μοιάζει κάτι παραπάνω από αρκετά με την αντίστοιχη χριστιανική.
Τα άνω ολίγα από το Ιερό σας Βιβλίο, το Κοράνι, για να σας θυμίσω ότι κι ΕΣΕΙΣ θίγεστε με τα όσα κάνουν οι βέβηλοι στο πρόσωπό Της, βέβαια, η Παναγία κι ο Χριστός έχουν μικρότερη θέση στην καρδιά σας, αλλά έχουν, ενώ για μας είναι το παν.
Σεβαστοί εκπρόσωποί μας στο Κοινοβούλιο, παρακαλώ, διαμαρτυρηθείτε αν όχι για εμάς, τους Χριστιανούς, που σκίζεται η καρδιά μας με κάθε τέτοια ασέβεια, αλλά για εσάς, που υβρίζουν και κάτι από την δική σας την πίστη. Οι οσφυοκάμπτες που ελαφρά την καρδία πετροβολούν και μειδιάζουν με τους ομόδοξούς τους θα τρομάξουν και θα αντιδράσουν αν καταλάβουν ότι θίγεται και η Μουσουλμανική μειονότητα. Οι μαριονέτες που θέλοντας να δείξουν τον προοδευτισμό τους κάνουν μπούλιγκ σε όλους εμάς που απλά πιστεύουμε, βιάζοντας αυτό που πιστεύουμε, επιτρέποντας τυχάρπαστους ατάλαντους να γίνονται γνωστοί από την βλασφημία τους και την ‘’πολυπόθητη αντίδρασή μας’’. Αυτός ο ατάλαντος πανύβλαξ με ζωγραφικές ικανότητες παιδιού πρώτης Δημοτικού τι ζωγράφισε άραγε; Πόσο καλαίσθητα είναι τα δημιουργήματα του δίπλα δίπλα σε έναν άπειρο απλό Αγιογράφο;
Η τέχνη, με την ευρύτερη έννοια, είναι η έκφραση της ανθρώπινης δημιουργικότητας και φαντασίας. Δεν είναι η τεχνική του ‘’προσβάλειν ‘’.
Παρακαλώ διαμαρτυρηθείτε για τον ‘’Πολιτισμό’’ τον ξεδιάντροπα απολίτιστο. Επιτέλους λίγη λογική σε εκείνον τον ‘’Οίκο’’, το Ελληνικό Κοινοβούλιο».