Το 1ο Μειονοτικό Δημοτικό Σχολείο Κομοτηνής κατέκτησε για τρίτη συνεχόμενη χρονιά την πρώτη θέση πανελλαδικά στον σχολικό μαραθώνιο ανακύκλωσης
Το 1ο Μειονοτικό Δημοτικό Σχολείο Κομοτηνής επισκέφθηκε την Παρασκευή 27 Μαΐου ο Βουλευτής Ροδόπης Ιλχάν Αχμέτ προκειμένου να τους συγχαρεί για την επιτυχία τους στη σχολική δράση «Πάμε Ανακύκλωση».
Οι μαθητές του 1ου Μειονοτικού Δημοτικού Σχολείου Κομοτηνής κατέκτησων για τρίτη συνεχόμενη χρονιά την πρώτη θέση πανελλαδικά στον σχολικό μαραθώνιο ενώ επίσης διακρίθηκαν και στον τομέα της ρομποτικής καινοτομίας με κατασκευές για την συλλογή των κερασιών, του καπνού και την εκτροφή των βοοειδών.
Με αφορμή τις παραπάνω διακρίσεις των μαθητών, ο Βουλευτής Ροδόπης κάλεσε την Πολιτεία να στηρίξει ακόμα περισσότερο το 1ο Μειονοτικό Σχολείο τόσο εκπαιδευτικά όσο και σε υλικοτεχνική υποδομή.
Αναλυτικά, στις δηλώσεις του ανέφερε:
«Επισκέφθηκα σήμερα το 1ο Μειονοτικό Δημοτικό Σχολείο Κομοτηνής προκειμένου να συγχαρώ τα παιδιά, τους εκπαιδευτικούς και τους γονείς και τους κηδεμόνες τους για την εξαίρετη προσπάθεια τους στον τομέα της ανακύκλωσης που τους οδήγησε σε πρωτιά στην συλλογή ανακυκλώσιμων υλικών τόσο στον Δήμο Κομοτηνής όσο και πανελλαδικά. Παράλληλα, στις δηλώσεις μου εξήρα και την συμμετοχή και βράβευση τους στον τομέα της ρομποτικής καινοτομίας, καθώς οι μαθητές και μαθήτριες του συγκεκριμένου σχολείου διακρίθηκαν στην Ανατολική Μακεδονία και Θράκη με τις κατασκευές τους για την συλλογή των κερασιών, του καπνού και την εκτροφή των βοοειδών. Μάλιστα, μια ομάδα μαθητών με τους εκπαιδευτικούς τους αναχωρούν για την Αθήνα με προορισμό να συμμετάσχουν στον πανελλήνιο διαγωνισμό ρομποτικής.
Το μήνυμα μου είναι το εξής: Το μειονοτικό σχολείο είναι ένα καλό σχολείο, που όταν οι δάσκαλοι, οι γονείς και οι μαθητές αγωνίζονται και συντονίζονται, μπορεί να δημιουργούνται θαύματα. Συγχαίρουμε αυτά τα παιδιά, τους ευχόμαστε να φέρουν ακόμα ένα βραβείο από την Αθήνα και σε ό,τι αφορά την Πολιτεία, την καλούμε να στηρίξει ακόμα περισσότερο το Μειονοτικό Σχολείο. Το συγκεκριμένο σχολείο είναι ένα δικαίωμα επιλογής και υπάρχει η υποχρέωση σε όσα παιδιά επιλέγουν το δίγλωσσο περιβάλλον του Μειονοτικού σχολείου να στηρίζονται και εκπαιδευτικά και από άποψη υλικοτεχνικής υποδομής και να ενθαρρύνονται στην προσπάθεια τους για να κατακτήσουν την ισότητα στην γνώση και για τις προοπτικές τους για το μέλλον στην κοινωνία μας».