Περιοδεία στον νομό Ξάνθης πραγματοποιεί από προχθές ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία και βουλευτής Β3’ Νότιου Τομέα Αθηνών, Νίκος Παππάς.
Το χθεσινό πρόγραμμα περιελάμβανε επίσκεψη στα έργα κατασκευής του κάθετου οδικού άξονα της Εγνατίας Οδού που θα συνδέει την Ξάνθη με τον Εχίνο και τα ελληνοβουλγαρικά σύνορα.
Εκεί είχε την ευκαιρία να δει τα έργα κατασκευής του βόρειου τμήματος του έργου, στο τμήμα «Δημάριο – ελληνοβουλγαρικά σύνορα», το οποίο δημοπρατήθηκε και συμβασιοποιήθηκε, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, το 2018 επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-Π.Σ. Ένα έργο που συνεχίζεται και αναμένεται να ολοκληρωθεί σε έναν περίπου χρόνο από σήμερα.
Ο Νίκος Παππάς, που δήλωσε σε τοπικά ΜΜΕ ότι «η σύνδεση της Ξάνθης με τη Βουλγαρία, στη συνέχεια των συμφωνιών που είχαμε κάνει ως κυβέρνηση με τη γειτονική χώρα, ανοίγει νέες προοπτικές για την περιοχή», όπως υπογραμμίζεται, «καυτηρίασε τη διετή αδράνεια της κυβέρνησης Μητσοτάκη στη δρομολόγηση υλοποίησης του μεσαίου τμήματος του έργου, του «Μελίβοια – Δημάρι», το οποίο αν και είχε ενταχθεί στο ΠΔΕ το 2019, η ανακοίνωση δημοπράτησής του έγινε τον περασμένο Απρίλιο και η προκήρυξη βγήκε πριν από 10 ημέρες».
Μιλώντας σε ραδιοφωνικό σταθμό της περιοχής, υπογράμμισε ότι «ο κρίσιμος τομέας των Υποδομών υποβαθμίζεται σταθερά. Η απραξία των κυρίων Μητσοτάκη και Καραμανλή είναι πρωτοφανής. Και πλήττει οικονομικά και κοινωνικά τον νομό Ξάνθης, όπως πλήττει το σύνολο της χώρας, όπου έχουν “παγώσει” σειρά μεγάλων έργων, για παράδειγμα ο ΒΟΑΚ και η Πατρών-Πύργου, ενώ αλλού έχουμε σημαντικές καθυστερήσεις, όπως στο βόρειο τμήμα του Ε65 και στο μετρό Θεσσαλονίκης».
Για να συμπληρώσει: «Η αδράνεια της Ν.Δ. στερεί βασικές υποδομές από την Ξάνθη και στέλνει τη διασύνδεση της χώρας με τα Βαλκάνια στο απώτερο μέλλον».
Ο ίδιος επεσήμανε, ακόμα, όπως αναφέρεται, τις καθυστερήσεις στην ανάταξη των σιδηροδρομικών δικτύων και την ελλιπή συντήρηση των γραμμών, που είχε ως πρόσφατο αποτέλεσμα δύο σοβαρά ατυχήματα κοντά στις Σέρρες και στον Δομοκό.
«Επί ΣΥΡΙΖΑ-Π.Σ. έγινε η μεγαλύτερη προσπάθεια ανάταξης των σιδηροδρομικών δικτύων στην Ελλάδα και αυτή τη στιγμή τα έργα είναι βαλτωμένα, όχι μόνο σε περιοχές κρίσιμες για την ανάδειξη της χώρας σε διαμετακομιστικό κέντρο αλλά και κεντρικά», ανέφερε.
Ανέδειξε, όπως υπογραμμίζεται στη σχετική ανακοίνωση, την κωλυσιεργία της Ν.Δ. στην προώθηση της Σιδηροδρομικής Εγνατίας αλλά και τις ευθύνες της για τη διακοπή των επιβατικών δρομολογίων του τρένου μεταξύ Δράμας και Αλεξανδρούπολης.