Εγκρίθηκε από το ΙΚΥ η πρόταση σχεδίου Erasmus+ με τίτλο «Πολιτιστική κληρονομιά και Παιχνιδοποίηση στην Εκπαίδευση» (CultGamEdu) και κωδικό 2020-1-EL01-KA227-SCH-094519 στην οποία συμμετέχει το Γενικό Λύκειο Ιάσμου.
Το πρόγραμμα CultGamEdu είναι ένα διετές έργο που συγχρηματοδοτείται από το πρόγραμμα Erasmus + KA227 – Partnerships for Creativity. Το έργο στοχεύει να συγκεντρώσει εκπαιδευτικούς, μέλη οργανώσεων και νέους, προκειμένου να αναδείξει μια βέλτιστη πρακτική παιχνιδοποίησης που θα αξιοποιηθεί στον τομέα της εκπαίδευσης.
Η κοινοπραξία θα εργαστεί για τη δημιουργία και πιλοτική εφαρμογή μιας ψηφιακής εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα και tablet με ενσωματωμένους χώρους πολιτιστικής κληρονομιάς και εκπαιδευτικές δραστηριότητες με τη μορφή παιχνιδιού. Το Τμήμα Φιλολογίας του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης με επικεφαλής τον Καθηγητή του Τμήματος κ. Γεώργιο Τσομή θα αναλάβει την επιστημονική καθοδήγηση του έργου.
Το σχέδιο CultGamEdu ενισχύει την ευαισθητοποίηση για την πολιτιστική κληρονομιά μέσω σύγχρονων στρατηγικών και εργαλείων που προωθούν τις ψηφιακές δεξιότητες των σημερινών νέων και αυριανών πολιτών του 21ου αιώνα.
Το έργο συντονίζεται από την ΜΚΟ I.CO.N, Ρόδος, Ελλάδα.
Οι συμμετέχοντες είναι:
• Τμήμα Φιλολογίας, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, Κομοτηνή Ελλάδα
• Γενικό Λύκειο Ιάσμου, Ροδόπη, Ελλάδα
• ΜΜΕ V.E.M. SRL, Pellaro Calabria, Ιταλία
• Istituto Istruzione Superiore P. Mazzone, Roccela, Calabria, Ιταλία
• ΜΚΟ Associació Meraki Projectes de València, Βαλένθια, Ισπανία
• IES El Sobradillo School, Sobradillo, Τενερίφη, Ισπανία
• ΜΚΟ Edrase Chalki, Ελλάδα