Ηθικό και πολιτικό ζήτημα εγείρει η απόφαση του προέδρου της ΔΕΥΑ Κομοτηνής Δημήτρη Καρασταύρου να προβάλλει σε προεκλογική περίοδο τα πεπραγμένα των διοικήσεων του την περίοδο 2011-2018.
Την ώρα που οι δημότες της Κομοτηνής πληρώνουν το ακριβότερο νερό στη Θράκη και οι εργαζόμενοι της δημοτικής επιχείρησης σέρνονται στα δικαστήρια όπου διεκδικούν την επιστροφή των παράνομων περικοπών των μισθών τους, ο κ. Καρασταύρου θεώρησε πρέπον να δαπανήσει με απευθείας ανάθεση το ποσό των 3.800 ευρώ για τη διαφήμιση του έργου των διοικήσεων του.
Ποια άραγε επικοινωνιακή ανάγκη εξυπηρετεί προεκλογικά η προβολή των πεπραγμένων αυτών από τη στιγμή μάλιστα που οι περισσότερες δράσεις της ΔΕΥΑΚ έχουν ήδη προβληθεί όλα αυτά τα χρόνια μέσα από τα ρεπορτάζ των τοπικών ΜΜΕ;
Δείτε την απόφαση: