Διασκεύασαν κλασικά παραμύθια ενώ επινόησαν και ένα παιχνίδι γνώσεων με κάρτες – Εργάστηκαν σε μεικτές ομάδες με Ιταλούς συμμαθητές
Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, οι μαθητές του ΓΕΛ Ιάσμου, υπό την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού Μαρίας Πασπαράκη, κατόρθωσαν να κερδίσουν Ευρωπαϊκό βραβείο ποιότητας eTwinning για την τελειότητα της εργασίας που πραγματοποίησαν κατά το σχολ. έτος 2015-16 με θέμα “Fairy Tales Updated”, σε συνεργασία με τους μαθητές του σχολείου IIS “8 Marzo-K. Lorenz” από το Μιράνο της Ιταλίας .
Η εργασία των μαθητών του τμήματος Α2 αποτελεί διασκευή κλασσικών παραμυθιών και μεταφορά τους στην σημερινή πραγματικότητα. Οι μαθητές μελέτησαν αρχικά το θεωρητικό πλαίσιο της συγγραφής ενός παραμυθιού (ρίζα των παραμυθιών, αφηγηματικές γλωσσικές δομές, εικονογράφηση, κινηματογραφική μεταφορά παραμυθιών, μουσικά παραμύθια), στη συνέχεια ερεύνησαν την ιστορία των παραμυθιών στον τόπο τους (ιταλικά και ελληνικά παραμύθια) και ολοκλήρωσαν την εργασία τους με την κατασκευή ενός ηλεκτρονικού βιβλίου (e-book) στο οποίο διασκεύασαν έξι κλασσικά παραμύθια: Την Ωραία Κοιμωμένη, την Κοκκινοσκουφίτσα, τη Σταχτοπούτα, τον Χάνσελ και τη Γκρέτελ, τη Χιονάτη και τα Καινούργια Ρούχα του Αυτοκράτορα.
Στο τέλος οι μαθητές επινόησαν και ένα παιχνίδι γνώσεων με κάρτες (flashcards) πάνω στα δημιουργημένα παραμύθια.
Για την επίτευξη των στόχων αυτών, οι μαθητές εργάστηκαν σε μεικτές ομάδες με τους Ιταλούς συμμαθητές τους, συμμετείχαν σε τηλεδιασκέψεις για την καλύτερη οργάνωση της εργασίας τους και ακολούθησαν ένα συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα παράδοσης εργασιών.
Η σκληρή δουλειά τους, η επιμονή τους, η διάθεση για συνεργασία και η προθυμία τους αναγνωρίστηκαν στο υψηλότερο Ευρωπαϊκό επίπεδο και όπως ανέφερε η επιτροπή βράβευσης, ξεχώρισαν στο έργο τα κάτωθι χαρακτηριστικά: η θεματολογία του έργου, η καλή ανάπτυξη και προσέγγιση του και η χρήση εργαλείων ΤΠΕ για την ολοκλήρωση των δραστηριοτήτων και η ενεργή συμμετοχή των μαθητών μέσω δραστηριοτήτων ανατροφοδότησης και διάδρασης.