Πολλές φορές κατά το παρελθόν αναφερθήκαμε στην προκλητική και αλαζονική τακτική του ΔΣ της Αναπτυξιακής και των στελεχών της που ενεργούσαν ωσάν η εταιρεία να είναι προσωπική τους υπόθεση. Πολλές φορές αναφερθήκαμε στις ευθύνες του δημάρχου Κομοτηνής Γιώργου Πετρίδη που έβλεπε την προκλητική συμπεριφορά των διαχειριστών για τα όσα συνέβαιναν στο Πολιτιστικό και Συνεδριακό Κέντρο Κομοτηνής «ΜΕΛΙΝΑ ΜΕΡΚΟΥΡΗ», το οποίο οι μασόνοι και οι συνεργάτες τους μετονόμασαν παραχαράσσοντας την ιστορία σε «Μέγαρο Μουσικής».
Πλήρης αδιαφάνεια που θα μπορούσε να ειπωθεί ότι υπάρχουν και υποψίες για φαινόμενα διαφθοράς. Σήμερα αισθανόμαστε δικαιωμένοι που επιτέλους ο δήμαρχος Πετρίδης έλυσε τη σιωπή του αισθανόμενος την ανάγκη να εκφράσει την άποψη του για τη συμπεριφορά του Χρήστου Μέτιου και για τον άναρχο τρόπο που χρησιμοποίησε στην πρόσληψη της καλλιτεχνικής διευθύντριας που θα δώσει κατά την άποψη του ώθηση στη λειτουργία του κέντρου «ΜΕΛΙΝΑ ΜΕΡΚΟΥΡΗ».
Συμφωνώντας απόλυτα με την τοποθέτηση του εκπροσώπου του, Δημήτρη Πολιτειάδη, ότι για μια σωστή και αντικειμενική λειτουργία του καλαίσθητου κτιρίου απαραίτητη προϋπόθεση είναι η αξιόπιστη εξέταση των οικονομικών δεδομένων αναφέρθηκε για πρώτη φορά στο ρόλο που θα έπρεπε να παίξει η δημοτική αρχή που είναι ο βασικός μέτοχος της Αναπτυξιακής και στις συνθήκες λειτουργίας στο απώτερο μέλλον λέγοντας για πρώτη φορά ότι η δημοτική αρχή θα μπορούσε να λειτουργήσει με αξιόλογο τρόπο το Πολιτιστικό Κέντρο.
Εντύπωση βέβαια προκάλεσε και η αναφορά του στα ελλείμματα που υπάρχουν από τη μέχρι τώρα λειτουργία του Πολιτιστικού Κέντρου που φτάνουν σε… εξαψήφιο αριθμό. Είναι μια αποκάλυψη που δημιουργεί πολλά ερωτηματικά αφού μέχρι τώρα μαθαίναμε ότι όλα ήταν καλώς καμωμένα και ότι υπήρχαν θετικά αποτελέσματα.
Πρέπει να σημειωθεί ότι κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης ερωτώμενος ο Μέτιος πως θα ξεπεραστούν τα μισθολογικά προβλήματα με την πρόσληψη της κυρίας διευθύντριας αυτός απάντησε ότι θα ζητηθούν χρήματα από το Υπουργείο Πολιτισμού χωρίς φυσικά να γνωρίζει ότι δεν υπάρχει κανένας οργανισμός που θα επέτρεπε την αίτηση για επιχορήγηση ενώ είναι προκλητικό να επιδιώκει οικονομική ενίσχυση σε καιρό κρίσης για την πληρωμή της κομματικής του φίλης.
Είναι φανερό ότι κάποιοι «φύτεψαν» την διευθύντρια στην Κομοτηνή προκειμένου να ικανοποιηθούν κομματικές επιλογές. Αναρωτιόμαστε πως είναι δυνατόν η προσληφθείσα που διαθέτει σύμφωνα με το βιογραφικό της τεράστια εμπειρία στον πολιτισμό να είναι άνεργη και να βολεύεται στην μίζερη Κομοτηνή αφήνοντας πίσω της μια φτωχότερη Θεσσαλονίκη.
Τα βιογραφικά πάντοτε έχουν πάρα πολλές θετικές αναφορές τις οποίες κανένας δεν μπορεί να εξακριβώσει πόσο αληθινές είναι ενώ τα όσα αναφέρονται στο βιογραφικό μας θυμίζουν τις εποχές Καραμανλή και Σαμαρά κατά τις οποίες μεγαλούργησε.