….είναι τα κύρια συνθήματα της δασκάλας – τιμωρού που εμφανίστηκε από το πουθενά αλλά έγινε ιδιαίτερα γνωστή από τις αναταραχές που δημιούργησε στον γειτονικό Έβρο
Η μεταφερόμενη αυτόκλητη «σωτήρας» της Θράκης πρέπει να απομονωθεί από την τοπική κοινωνία, όπως πρέπει να απομονωθούν και οι ακραίες φωνές που με κηρύγματα μίσους ένθεν και ένθεν βάζουν διαχωριστικές γραμμές μεταξύ χριστιανών και μουσουλμάνων
Στο δικαστήριο που θα γίνει υποσχόμαστε να ξεδιπλώσουμε όλες τις πτυχές της παρουσίας της στη Θράκη!
Πιστεύοντας η δασκάλα – τιμωρός ότι έχει στο μέτωπο της τη μοναδική σφραγίδα της εθνικής αξιοπρέπειας ξεκίνησε έναν αγώνα για την υπεράσπιση των ιδεωδών και της εθνικής ανεξαρτησίας προκειμένου να εξαφανίσει τους εχθρούς της πατρίδας μας υποτιμώντας τις πολιτικές της χώρας και όλη την θρακιώτικη κοινωνία, θεωρώντας ότι μόνο αυτή είχε την ικανότητα να υπερασπιστεί τις αρχές και τις ιδέες του ελληνικού κράτους.
Οι πρωτοβουλίες που ξεκίνησε υπηρετώντας σε σχολείο του γειτονικού Έβρου έδωσαν την ευκαιρία σε άλλους εξτρεμιστικούς κύκλους να κάνουν αισθητή την παρουσία τους και να δημιουργήσουν μια βάση για την προώθηση των συμφερόντων τους στον ακριτικό νομό ενώ στη συνέχεια οι ανθέλληνες δημιούργησαν ομάδες και συλλόγους προώθησης των ανθελληνικών σκοπών τους προκαλώντας την ελληνική πολιτεία με τις κινήσεις τους άκρατου μίσους που φτάνουν μέχρι και την αλλαγή των τοπωνυμίων βάζοντας σε διάφορες επιγραφές τουρκικές ονομασίες και απαξιώνοντας το ελληνικό κράτος.
Αυτό ήταν το αποτέλεσμα των «εθνικών» δραστηριοτήτων της δασκάλας – «Μπουμπουλίνας». Κάποιοι πολιτικοί που κατάλαβαν τους κινδύνους από την τακτική αυτή την απέσυραν από την περιοχή του Έβρου πριν γίνει και άλλο κακό, όμως με την ανάληψη της εξουσίας από τον Σαμαρά σκέφτηκε ότι ήταν μια καλή ευκαιρία να αναπτύξει και να ικανοποιήσει τις εθνικές ανησυχίες της οπότε πέτυχε να διοριστεί σε σχολείο της Κομοτηνής.
Σήμερα, δεν είναι η στιγμή να αναφερθούμε στις πολυποίκιλες δραστηριότητες της που δημιουργούν πολλά ερωτηματικά για τον τρόπο που ενεργεί τις παράξενες δωρεές και παράνομους εράνους από τους οποίους αντλεί τα έσοδα για την υλοποίηση των σκοπών της, τα φροντιστήρια που κανένας δεν γνωρίζει με ποια άδεια και εποπτεία αρμόδιας Αρχής λειτουργούν και τι διδάσκουν αλλά και την υλοποίηση κάποιων σχεδίων χωρίς την απαραίτητη άδεια των Αρχών.
Το σίγουρο είναι ότι η δραστηριότητα αυτή θα δημιουργήσει άλλες καταστάσεις όπως αυτή του Μ. Δερείου που μπορεί να καταλήξουν σε διχόνοια μεταξύ των πολιτών του νομού Ροδόπης. Η Πολιτεία για πολλά χρόνια προσπάθησε και πέτυχε ώστε στη Ροδόπη χριστιανοί και μουσουλμάνοι να ζουν μέσα σε κλίμα συναδέλφωσης και φιλίας και ασφαλώς δεν χρειάζεται η παρουσία παράξενων μεταφερόμενων ανησυχούντων για την υπεράσπιση των εθνικών συμφερόντων. Οι ντόπιοι κάτοικοι έχουν μυαλό, ιδεολογία, εθνική συνείδηση και βούληση να διαφυλάξουν την πατρίδα τους.
Προς το παρόν δεν θα ασχοληθούμε περισσότερο με την δασκάλα – τιμωρό «Μπουμπουλίνα» κ. Χαρά Νικοπούλου και τον σύζυγο της κ. Ιωάννη Φριτζαλά που αρνήθηκαν παλαιότερα μια συνέντευξη σε μας, προκειμένου να ενημερώσουν την τοπική κοινωνία για τις δραστηριότητες τους, και κατέθεσαν αγωγή εναντίον μας επειδή αναφερθήκαμε στις προκλητικές κινήσεις της, αφού στη δίκη που θα γίνει θα ξεδιπλωθούν όλες οι πτυχές της παρουσίας τους στη Θράκη.
Διαβάστε επίσης:
Αντίθετα αποτελέσματα έφερε στο Μ. Δέρειο η δράση της Νικοπούλου
«Ακρίτας» : Φυλάκιο αλληλεγγύης ή υπόθαλψης εξτρεμιστικών ομάδων;
«Κιβωτός Δόμνας Βιζβίζη» : Αρνούνται τον διάλογο και απειλούν
Στην υπηρεσία ακραίων εθνικιστικών κύκλων ο Γιώργος Πετρίδης