Τεράστια προσπάθεια καταβάλουν οι δημοσκοπικές εταιρείες στη Ελλάδα προκειμένου να χειραγωγήσουν τους πολίτες και να προωθήσουν τα συμφέροντα των χρηματοδοτών τους. Παράδειγμα για τις κινήσεις αυτές είναι και τα δημοσκοπικά αποτελέσματα που βγήκαν στον αέρα μετά την εκλογή του Μητσοτάκη στην ηγεσία της ΝΔ.
Προσπαθούν με κάθε τρόπο να αποδείξουν στον ελληνικό λαό ότι τα πράγματα στη χώρα ήρθαν σε μια μόλις εβδομάδα ανάποδα. Κάνοντας μια υπόθεση εργασίας αναρωτιόμαστε πως φαίνεται καταρχήν η συσπείρωση των οπαδών της ΝΔ στις εκλογές για την ανάδειξη του προέδρου και το μεγάλο ενδιαφέρον για τις εσωκομματικές διεργασίες όταν πρόσφατα το κόμμα της αντιπολίτευσης πήρε το 28% του εκλογικού σώματος, ήτοι 1,7 εκ. πολίτες, ενώ στις εσωκομματικές εκλογές ψήφισαν μόλις 320.000 μέλη, δηλαδή περίπου το 15% και μάλιστα σε συνθήκες απόλυτης αντιπαράθεσης μεταξύ των υποψηφίων.
Στη συνέχεια προκαλεί εντύπωση πως φαίνεται ότι η ΝΔ είναι πρώτο κόμμα σύμφωνα με τις δημοσκοπήσεις με ποσοστό 23,6% αλλά με ποσοστό αναποφάσιστων 31% .Δηλαδή οι δημοσκόποι θέλουν να πουν ότι μέσα σε αυτή τη γενικευμένη αναταραχή στη χώρα, με τους πολίτες όλων των κοινωνικών ομάδων στα συλλαλητήρια και στις απεργίες υπάρχουν νεοδημοκράτες που δήλωσαν αναποφάσιστοι;
Δεν φαίνεται περίτρανα ότι οι αναποφάσιστοι ανήκουν στην κυβερνητική πλευρά που είναι ενοχλημένοι και επηρεασμένοι από την αντικυβερνητική προπαγάνδα; Για τους σκεπτόμενους ακόμη μια φορά δίνεται η ευκαιρία να καταλάβουν ότι τα παιχνίδια των δημοσκόπων έχουν ένα και μοναδικό σκοπό και δεν είναι άλλος από την εξυπηρέτηση κομματικών σχεδίων. Άλλωστε τον τελευταίο χρόνο όλες οι δημοσκοπήσεις ήταν απόλυτα αποτυχημένες.