Δημοσιεύεται σε άλλη στήλη η καταπληκτική ιδέα του Επιμελητηρίου Ξάνθης για την προώθηση του παραδοσιακού γλυκίσματος της καριόκας. Όπως φαίνεται και στο κείμενο για τη δραστηριότητα αυτή η προσπάθεια του Επιμελητηρίου αγκαλιάστηκε από 17 ζαχαροπλάστες που θα προωθήσουν τα προϊόντα τους σε όλο τον κόσμο και μάλιστα κατάφεραν η λαχταριστή Ξανθιώτικη καριόκα να είναι το γλύκισμα των Ολυμπιακών αγώνων της Βραζιλίας το 2016.
Οι άνθρωποι ξέρουν να αγωνίζονται σε περίοδο κρίσης και να πτωχαίνουν θετικά αποτελέσματα στον οικονομικό τομέα δίνοντας μεγάλη ώθηση στην τοπική παραγωγική διαδικασία.
Τι γίνεται στο δικό μας επιμελητήριο αφού και στη Ροδόπη υπάρχουν προϊόντα που θα μπορούσαν να αναδείξουν τη μοναδικότητα της περιοχής μας και να προωθηθούν σε όλο τον κόσμο; Άραγε η διοίκηση του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου έχει κάποια σχέδια για να βοηθήσει την πόλη και τους επαγγελματίες της εκτός από την τακτική των μηνύσεων και των επιθέσεων εναντίον όσων αμφισβητούν την πολιτική της;
Δικαιολογημένα θα μπορούσε να πει ο κάθε σκεπτόμενος πολίτης πως είναι δυνατόν να υπάρχει σχεδιασμός για αναπτυξιακή πολιτική όταν δεν μένει χρόνος για την κάλυψη των οικονομικών προβλημάτων και τις παραιτήσεις σοβαρών στελεχών λόγω ακριβώς αυτών των «γκρίζων» πολιτικών.
Τι να δειξουμε εμεις οι αχρηστοι, το ελληνικοτατο “φαρουκ”, “ραχατ-σουτζουκ λουκουμ” ή το ελληνικο “τας κεμπαμπ” ή το τζαμι????Για την που…α ειμαστε οσο και να μη μας αρεσει!!!!