Πολλές φορές κάποια ΜΜΕ στην προσπάθεια τους να δημιουργήσουν θέματα για το θεαθήναι επιδίδονται σε αναφορές που σκοπό έχουν να εντυπωσιάσουν τους αναγνώστες τους. Τελευταία ένα σχόλιο τοπικής εφημερίδας πήρε αφορμή τάχα από αγανακτισμένους πολίτες και αναφέρθηκε στην κατάσταση που επικρατεί στα ΕΛΤΑ της Κομοτηνής για την εξυπηρέτηση που παρέχει στο κοινό. Αβασάνιστα αναφέρθηκε στην τεμπελιά των υπαλλήλων και την πλημμελή εκτέλεση των καθηκόντων τους ενώ θα ήταν καλύτερα να πραγματοποιήσει ένα επιτόπιο ρεπορτάζ για να διαπιστώσει με ποιες συνθήκες εργάζονται οι 5 υπάλληλοι των θυρίδων που επί 7 ώρες καθημερινά πασχίζουν να εξυπηρετήσουν το καταναλωτικό κοινό.
Είναι γνώρισμα των Ελλήνων να περιμένουν την ύστατη στιγμή για να ικανοποιήσουν τις ανάγκες τους και είναι γεγονός ότι την τελευταία ημέρα που λήγει η προθεσμία καταβολής κάποιων υποχρεώσεων γίνεται το αδιαχώρητο. Φυσιολογικά θα έπρεπε οι αμερόληπτοι σχολιαστές να σχολιάσουν και αυτό που γίνεται σε ανάλογες περιπτώσεις και στις τράπεζες εκεί όπου παρατηρείται το αδιαχώρητο μέσα στα κτίρια και ουρές εκατοντάδων μέτρων έξω από αυτά από συναλλασσόμενους που κρατούν σειρά από τις 5 τα χαράματα.
Θα ήταν καλύτερα να σχολιάσουν την αύξηση των αντικειμένων που διαχειρίζεται ο κάθε ταχυδρομικός υπάλληλος, όπως τις πληρωμές συντάξεων ΙΚΑ, ΟΑΕΕ, ΟΓΑ, την είσπραξη λογαριασμών ΔΕΗ, ΟΤΕ, Κινητών, ΦΠΑ, Φόρου Εισοδήματος, συντάξεων ΟΓΑ και ΟΑΕΕ για να διαπιστώσουν ότι τα όρια της αντοχής των υπαλλήλων έφτασαν στο όριο τους. Θα ήταν καλύτερα και θα πρόσφεραν καλύτερες υπηρεσίες αν αντί για δυσμενή και χωρίς τεκμηρίωση σχόλια πρότειναν στην ηγεσία των ΕΛΤΑ την ενίσχυση των καταστημάτων συναλλαγής και διανομής με το αναγκαίο προσωπικό.