Ένα φαινόμενο που δημιουργεί αρνητικές καταστάσεις στην διαφημιστική αγορά είναι και η δραστηριότητα κάποιων φοιτητών που ασχολούνται με τη διαφήμιση των καταστημάτων της πόλης με ιδιαίτερη προτίμηση σε καταστήματα που διαθέτουν είδη για νέους και νέες αλλά και σε καταστήματα φαστ-φουντ. Οι πολυμήχανοι νεαροί διαφημίζουν τα καταστήματα αυτά πολλές φορές και με την κρυφή απειλή ότι θα έχουν την προτίμηση της φοιτητικής νεολαίας.
Οι επαγγελματίες φυσικά επηρεάζονται και διαφημίζονται με έντυπα που κυκλοφορούν μέσα στο πανεπιστήμιο αλλά και στο ίντερνετ που χρησιμοποιούν πολύ καλά οι φοιτητές. Κάποιος θα πει ασφαλώς ότι αυτό δεν είναι κακό αφού προσπαθούν μέσα σε συνθήκες κρίσης να βγάλουν τα απαραίτητα για την αντιμετώπιση των δαπανών τους αλλά μήπως δεν αποκόπτουν ανάλογα έσοδα από τις τοπικές επιχειρήσεις διαφήμισης και επικοινωνίας που και αυτές μέσα στην κρίση προσπαθούν να επιβιώσουν αφού και τα έξοδα τους είναι επίσης πολλά και δυσβάστακτα;
Εξάλλου η παροχή υπηρεσιών από τους φοιτητές γίνεται με μαύρα χρήματα και αυτό είναι απόλυτα παράνομο. Μήπως πρέπει να το δει κάποιος αρμόδιος και ειδικά τα Επιμελητήρια της πόλης;