Στα δελτία Τύπου που εκδίδει κατά καιρούς το Κόμμα Ισότητας, Ειρήνης και Φιλίας (ΚΙΕΦ) γίνεται πάντοτε αναφορά στην ύπαρξη «τουρκικής» μειονότητας στη Θράκη. Στο τελευταίο δε δελτίο Τύπου που εξεδόθη στις 24 Ιουνίου 2014 σημειώνεται ότι «ο πρωταρχικός στόχος του κόμματος είναι να προστατέψει τα δικαιώματα και να συμβάλει στην επίλυση των προβλημάτων της Τουρκικής Μουσουλμανικής Μειονότητας της Δυτικής Θράκης».
Επισήμως, λοιπόν, οι ίδιοι οι παράγοντες και τα στελέχη του ΚΙΕΦ αναγνωρίζουν την ύπαρξη εθνικής μειονότητας στην περιοχή της Θράκης. Η αλήθεια όμως είναι ότι στο επίσημο καταστατικό τους, που κατέθεσαν πρόσφατα στον Άρειο Πάγο προκειμένου το κόμμα να συμμετάσχει στις Ευρωεκλογές, γίνεται αναφορά μόνο σε μουσουλμανική και όχι σε «τουρκική» ή εθνική μειονότητα. Πως αλλιώς εξάλλου θα μπορούσε να γίνει το αντίθετο, από τη στιγμή που η Ελληνική Πολιτεία δεν αναγνωρίζει επίσημα εθνική παρά μόνο θρησκευτική μειονότητα;
Πρέπει ή όχι να τεθεί υπό έλεγχο από την ελληνική Δικαιοσύνη, όπως συνέβη στην περίπτωση της Χρυσής Αυγής;
Το ερώτημα λοιπόν που προκύπτει είναι το εξής. Ποιους εξαπατάει το ΚΙΕΦ και τι ισχύει τελικά στην περίπτωση του; Ισχύει το επίσημο καταστατικό του, όπου γίνεται αναφορά σε μουσουλμανική μειονότητα ή μήπως υπάρχει και δεύτερο «κρυφό» καταστατικό, στο οποίο γίνεται αναφορά σε «τουρκική» μειονότητα;
Αν ισχύει το πρώτο, τότε εξαπατούνται σαφώς οι φιλήσυχοι μουσουλμάνοι της Θράκης, τους οποίους το ΚΙΕΦ εκμεταλλευόμενο και το θρησκευτικό τους συναίσθημα προσπαθεί να χειραγωγήσει προκειμένου να πετύχει τους σκοπούς του. Αν ισχύει το δεύτερο, τότε εξαπατάται η ελληνική Πολιτεία καθώς οι δημόσιες αναφορές του κόμματος δεν συνάδουν στο ελάχιστο με το επίσημο καταστατικό του.
Μήπως θα έπρεπε η ελληνική Δικαιοσύνη να επέμβει προκειμένου να διερευνηθεί εάν υπάρχει και δεύτερο κρυφό καταστατικό, όπως έγινε πρόσφατα και με την περίπτωση της Χρυσής Αυγής; Οι νόμοι θα πρέπει να εφαρμόζονται ισότιμα, και όχι επιλεκτικά, σε αντίστοιχες περιπτώσεις. Ειδάλλως, καλλιεργείται στους Έλληνες πολίτες το αίσθημα της αδικίας και της ανισονομίας.