Επί χρόνια το Επαγγελματικό Επιμελητήριο ξοδεύει μεγάλα ποσά για τη στήριξη τάχα των επαγγελματιών της Ροδόπης με μεγαλύτερη πρόκληση τη συνεχιζόμενη τηλεοπτική διαφήμιση που κοστίζει στην οργάνωση περίπου 300 ευρώ κάθε μηνά. Είναι πρωτόγνωρη διαδικασία αυτή και πιστεύουμε ότι σε κανένα μέρος της Ελλάδας ένα ΝΠΔΔ δεν καταναλώνει τόσα χρήματα για μια διαφήμιση που εξάλλου δεν προσφέρει τίποτα στην αύξηση της κατανάλωσης των καταστημάτων αφού όπως ισχυρίζεται ο πρόεδρος της οργάνωσης τα καταστήματα κλείνουν το ένα μετά το άλλο.
Ίσως όμως τα χρήματα που ξοδεύονται βοηθούν τον αξιότιμο επίτιμο να εμφανίζεται σε δημοσιογραφική εκπομπή. Κατά τα άλλα η βοήθεια που προσφέρει το Επιμελητήριο είναι κενό γράμμα αφού όπως μας ενημερώνουν για τη δημιουργία της ιστοσελίδας του η δουλειά δόθηκε σε επαγγελματία της Θεσσαλονίκης και όχι σε κάποιον επαγγελματία από τη Ροδόπη.
Τώρα, πως επιλέχτηκε ο Σαλονικιός δεν ξέρουμε όπως δεν μάθαμε αν έγινε κάποιος διαγωνισμός, όμως μάθαμε ότι η δουλειά στοίχισε περίπου 9.000 ευρώ ενώ οι Κομοτηναίοι επαγγελματίες έχουν κοστολόγιο μόνο 5.000 ευρώ !!!
Είναι γνωστό ότι οι ξένοι δεν μιλούν για τις συμφωνίες και αυτό είναι μεγάλο προσόν τους. Λεφτά υπάρχουν στο Επιμελητήριο και τα ξοδεύουν όπου και όπως θέλουν ενώ κατά τα άλλα φωνάζουν για τη κατάργηση των υποχρεωτικών εισφορών.
Θέλουν χρήματα οι άνθρωποι για τις δαπάνες τους που σε μερικές περιπτώσεις είναι υπέρμετρες και προκλητικές. Άραγε, ποια επιχείρηση στη Ροδόπη έχει έξοδα διοίκησης και διαχείρισης ανάλογα με αυτά του Επιμελητηρίου;