Δεχτήκαμε μια επίθεση από τη διευθύντρια του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου για το σχόλιο της προηγούμενης έκδοσης μας γιατί τολμήσαμε να αναφερθούμε στην απροθυμία να μας εξυπηρετήσει σε κάποια εύλογη αίτηση μας. Χρειάστηκε να περάσουν τέσσερις μήνες για να ικανοποιήσει, όπως είχε υποχρέωση, ένα έγγραφο αίτημα μας μετά και από αλλεπάλληλα τηλεφωνήματα.
Στο πρώτο αίτημα μας «δεν κατάλαβε καλά» το περιεχόμενο του εγγράφου μας και μας έστειλε μετά από δυο μήνες μια ελλιπή απάντηση και όταν διαμαρτυρηθήκαμε μας ζήτησε νέα γραπτή αίτηση για να περάσουν περίπου 40 μέρες (!!!) να απαντήσει δικαιολογούμενη ότι έχει φόρτο εργασίας.
Όταν τελικά απάντησε και πάλι «δεν κατάλαβε» το περιεχόμενο του εγγράφου μας και μας απέστειλε άλλα αντί άλλων. Φυσικά καταλαβαίνουμε ότι η διευθύντρια του Επιμελητηρίου κ. Ζήση ενεργεί όπως η ίδια καταλαβαίνει τους νόμους και πιστεύουμε ότι ενδεχομένως να συμβουλεύει ανάλογα τον πρόεδρο ώστε οι αποφάσεις του να είναι σε πολλές περιπτώσεις έξω από τα νόμιμα. Έχουμε την εντύπωση ότι η διευθύντρια του ΕΒΕΡ όταν μάλιστα έχει και νομικές γνώσεις θα πρέπει να είναι μέσα στα πλαίσια της διαφύλαξης της νομιμότητας και σε πολλές περιπτώσεις να είναι εκείνη που διαφυλάττει την επαγγελματική οργάνωση από προσωπικές πολιτικές μελών της διοίκησης.
Το γνωστό πρόβλημα της διαχείρισης των δημοσιευμάτων που αναφέρεται στο νόμο 3548/2007 δεν επαφίεται στη διάθεση της διευθύντριας ή του προέδρου ώστε ένα ΝΠΔΔ να ενεργεί όπως μέχρι τώρα αλλά σε όσα επιβάλουν οι αρχές του δικαίου.
Θα πρέπει να γνωρίζει ποια δημοσιεύματα είναι επιβεβλημένα και πληρωτέα και φυσικά μέσα σε αυτά δεν συμπεριλαμβάνονται δημοσιεύματα που εξυπηρετούν τις προσωπικές φιλοδοξίες των διοικούντων ούτε την ευνοϊκή διάθεση προς ορισμένα ΜΜΕ που εξυπηρετούν την επικοινωνιακή τακτική των προέδρων και βοηθούν στη σιωπή για όσα παράτυπα γίνονται στο ΕΒΕΡ.
Η απειλή που εκστόμισε ότι από τώρα και στο εξής θα μιλάμε με τον δικηγόρο της είναι ευπρόσδεκτη αφού ούτως ή άλλως η συμπεριφορά της θα συζητηθεί στις δικαστικές αίθουσες.