Σε ένα σημαντικό βήμα για την ενίσχυση της τουριστικής της ταυτότητας προχωρά η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, διεκδικώντας τον τίτλο του «Europe’s Leading Emerging Destination 2025» στα World Travel Awards, έναν από τους πιο καταξιωμένους θεσμούς της διεθνούς τουριστικής βιομηχανίας.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Περιφέρειας, η ΑΜΘ συγκαταλέγεται πλέον ανάμεσα σε 10 ανερχόμενους προορισμούς της Ευρώπης που διεκδικούν τη συγκεκριμένη διάκριση. Η λίστα περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, την Αυστρία (Bad Ischl), την Πορτογαλία (Baião και Sines), τη Σλοβενία (Ljubljana), την Ιταλία (Matera), την Κροατία (Mljet), την Πολωνία (Bydgoszcz), τη Βουλγαρία (Bansko) και την Εσθονία (Tartu).

«Δεν είμαστε πια το κρυμμένο μυστικό της Ελλάδας»
«Η ένταξή μας στη συγκεκριμένη λίστα αποδεικνύει ότι η Ανατολική Μακεδονία και Θράκη παύει να είναι το καλά κρυμμένο μυστικό της Ελλάδας και αναδεικνύεται σε ισχυρό brand του ευρωπαϊκού τουριστικού χάρτη», αναφέρει η Περιφέρεια στο σχετικό δελτίο τύπου.
Όπως επισημαίνεται, ο χαρακτήρας της περιοχής ως «τεσσάρων εποχών προορισμού» με σπάνια ποικιλομορφία, αυθεντικές εμπειρίες, πλούσια ιστορική και πολιτιστική κληρονομιά, την καθιστούν μοναδική επιλογή για τον σύγχρονο ταξιδιώτη.
Τοψίδης: «Η ΑΜΘ είναι έτοιμη να διακριθεί»
«Η Ανατολική Μακεδονία και Θράκη είναι έτοιμη να διακριθεί προτείνοντας κάτι αυθεντικό και ουσιαστικό. Έναν προορισμό όπου το τοπίο αλλάζει από τη θάλασσα στο βουνό μέσα σε λίγα χιλιόμετρα, όπου η ιστορία ζωντανεύει και η φιλοξενία είναι καθημερινή πράξη», δήλωσε ο Περιφερειάρχης κ. Χριστόδουλος Τοψίδης.
Καλεί μάλιστα τους πολίτες να στηρίξουν την υποψηφιότητα με την ψήφο τους: «Σήμερα ζητάμε τη στήριξη όλων όσοι πιστεύουν ότι και η Ελλάδα έχει νέες, ανερχόμενες φωνές στον ευρωπαϊκό τουρισμό. Ψηφίζουμε, μοιραζόμαστε και δείχνουμε με υπερηφάνεια τον τόπο μας στον κόσμο».
Η δημόσια ψηφοφορία είναι ήδη ανοιχτή μέσω της επίσημης ιστοσελίδας των World Travel Awards.
Περισσότερες πληροφορίες: worldtravelawards.com.



























































