Ερώτηση στο περιφερειακό συμβούλιο για το ζήτημα της μετακίνησης των μαθητών των ειδικών σχολείων Κομοτηνής, κατέθεσε ο περιφερειακός σύμβουλος της Λαϊκής Συσπείρωσης Διονύσης Κλάδης.
Παρά το γεγονός ότι ο Δήμος Κομοτηνής έχει προμηθευτεί δύο λεωφορεία για τις ανάγκες μετακίνησης των μαθητών, αυτά δεν χρησιμοποιούνται μέχρι σήμερα, καθώς η δημοτική Αρχή δεν φρόντισε να προσλάβει οδηγούς και συνοδούς.
Το ζήτημα, φέρνει στο περιφερειακό συμβούλιο ο Διονύσης Κλάδος, ο οποίος ρωτά την περιφερειακή Αρχή τι να κάνει για να επιλυθεί το ζήτημα και να ξεπεραστούν τα όποια «γραφειοκρατικά προβλήματα», επικαλείται η δημοτική Αρχή Κομοτηνής.
Αναλυτικά, το κείμενο της ερώτησης:
«Δικαιολογημένα ανάστατοι είναι οι γονείς μαθητών του 1ου Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Κομοτηνής, αφού τα δύο λεωφορεία που αγοράστηκαν από τον Δήμο Κομοτηνής για τις ανάγκες μεταφοράς των μαθητών του 1ου Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Κομοτηνής και του Εργαστηρίου Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης & Κατάρτισης (ΕΕΕΕΚ) Υφαντών, αν και παραλήφθηκαν από τον Δήμο πριν από έναν χρόνο περίπου, δεν τέθηκαν σε κυκλοφορία την περυσινή σχολική χρονιά αλλά ούτε και με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς, παραμένοντας επί της ουσίας σε αχρησία στο αμαξοστάσιο του Δήμου να σκουριάζουν.
Το σημαντικό όμως είναι ότι οι μαθητές των εν λόγω σχολείων δεν μπορούν να χρησιμοποιήσουν για την μετακίνησή τους τον ειδικά διασκευασμένο εξοπλισμό που καλύπτει τις ανάγκες της μεταφοράς τους προς και από τις σχολικές μονάδες όπου φοιτούν. Για αυτό δεν μπορεί να αποτελέσει λύση και η μίσθωση ταξί ιδιαίτερα για τους μαθητές που αντιμετωπίζουν κινητικά προβλήματα.
Το βασικό ζήτημα είναι ότι δεν έχουν προσληφθεί οδηγοί και συνοδοί.
Με βάση τα παραπάνω και με δεδομένο ότι η Περιφέρεια είναι αρμόδια για τις μετακινήσεις των μαθητών συνολικά, επερωτάται ο κ. Περιφερειάρχης:
- Τι προτίθεται να κάνει η διοίκηση για να επιλυθεί το ζήτημα της πρόσληψης οδηγών και συνοδών με σταθερή και μόνιμη σχέση εργασίας, πλήρους απασχόλησης;
- Σε κάθε περίπτωση να ξεπεραστούν τα όποια λεγόμενα «γραφειοκρατικά προβλήματα» – αν αυτά υφίστανται – για να μπουν σε λειτουργία τα δύο λεωφορεία, με δεδομένο ότι παρόμοια «γραφειοκρατικά προβλήματα» ξεπερνιούνται με διαδικασίες εξπρές όταν πρόκειται να προχωρήσουν έργα, μελέτες και σχέδια που αφορούν τα κέρδη προμηθευτών, εργολάβων και εταιρειών;».