Αντιδράσεις από γονείς μαθητών προκαλούν οι φιγούρες προσώπων με χρώματα της ΛΟΑΤΚΙ κοινότητας που κρεμάστηκαν στην είσοδο του 4ου Δημοτικού Σχολείου Κομοτηνής.
Το θέμα αναδεικνύει ο Σταύρος Κοσουτζής, πατέρας μαθητή στο εν λόγω δημοτικό σχολείο, ο οποίος διαμαρτύρεται έντονα για τη συγκεκριμένη πρωτοβουλία.
Χαρακτηριστικά, σε ανάρτηση του γράφει:
«Μπορώ να σε σεβαστώ αν είσαι άσπρος, μαύρος, κίτρινος αρκεί να μην είσαι απειλή για την χώρα μου. Μπορώ να σε σεβαστώ αν είσαι άλλης εθνικότητας αρκεί να μην είσαι απειλή για την χώρα μου.
Μπορώ να σε σεβαστώ αν έχεις διαφορετικές προτιμήσεις στο σεξ, αρκεί να τις κρατήσεις στο κρεβάτι σου και να μην είσαι απειλή για τις αξίες που μεγαλώνω την οικογένεια μου.
Δεν μπορώ όμως σε καμία περίπτωση να επιβάλουν, στα ανήλικα παιδιά μου, υποσυνείδητα ότι η διαφορετικότητα αυτή θα πρέπει να υψώνεται μέσα σε ένα δημοτικό σχολείο.
Δεν είδα πουθενά ούτε έναν ήρωα επανάστασης. Δεν είδα πουθενά έναν Έλληνα ολυμπιονίκη. Δεν είδα πουθενά έναν Έλληνα επιστήμονα. Δεν είδα σε κανένα τοίχο έναν Έλληνα που να μάτωσε για την πατρίδα μας .
Ποιος ο λόγος να πονηρεύεις αθώα παιδιά; Ποιος ο λόγος που κρεμάστηκαν αυτά τα σύμβολα μέσα σε δημοτικό σχολείο; Ποιος πήρε την πρωτοβουλία; Είναι γραμμή του υπουργείου Παιδείας, θρησκευμάτων και αθλητισμού; Είναι πρωτοβουλία κάποιου δασκάλου;
Το να μιλήσεις σε παιδιά δημοτικού για το σεξ κ τα περαιτέρω που ενδεχομένως να μην τα αφορά είναι ένα είδος κακοποίησης. Βιάζεις την αθωότητα τους κ την παιδικότητα τους».
Η ανάρτηση προκάλεσε την αντίδραση και άλλων γονέων, με μερικούς εξ αυτών μάλιστα να προτρέπουν τους υπόλοιπους να μη στείλουν τα παιδιά τους σχολείο ως ένδειξη διαμαρτυρίας.
Σύμφωνα με τα όσα μας μεταφέρουν οι γονείς, από την ώρα που έγινε γνωστό το θέμα, η πλειοψηφία των γονέων απαιτούν άμεσα να κατέβουν οι φιγούρες και να δικαιολογήσει η διευθύντρια του σχολείου τι σκοπό είχε η πράξη αυτή και ποιος πήρε την πρωτοβουλία.
Είμαι γονέας παιδιού δημοτικού. Με ενοχλεί η υποχρηματοδότηση των σχολείων,με ενοχλούν οι συγχωνεύσεις τμημάτων που παστωνουν τα παιδιά μας σαν σαρδέλες μέσα σε μικρές τάξεις, με ενοχλεί που δεν υπάρχουν όσοι νοσηλευτές, ειδικοί βοηθοί και εκπαιδευτική ειδικής αγωγής για παράλληλη στήριξη χρειάζονται. ΔΕΝ με ενοχλούν τα χαρούμενα προσωπάκια σε διάφορες αποχρώσεις που διακοσμούν έναν χώρο σχολείου. Ντροπή να επιτίθεστε σε εκπαιδευτικούς για τα χρώματα και για κάτι όμορφο που θέλουν να προσφέρουν στο σχολείο. Και στο κάτω κάτω συμπερίληψη σημαίνει σεβασμός! Στο κάτω κάτω μαθαίνουν στα παιδιά μας τον σεβασμό προς το διαφορετικό, δεν βρίσκω τίποτα κακό σε αυτό.
Να μας πούνε αυτή είναι ενέργεια που ενθαρρύνεται από το Υπουργείο Παιδείας; Αν όχι ποιες είναι οι κυρώσεις που υπόκεινται οι εκπαιδευτικοί που πάνε κόντρα στη γραμμή του Υπουργείου Παιδείας; Αν είναι γραμμή του Υπουργείου Παιδείας η κυβέρνηση δεν ντρέπεται λίγο;
Αν φτάσαμε στο σημείο να ποινικοποιούμε τα χρώματα, κάτι πάει λάθος. Με την ίδια λογική να ποινικοποιήσετε και το ουράνιο τόξο όταν βγαίνει μετά τη βροχή… Η κοινότητα Λοάτκι δεν έχει τα πνευματικά δικαιώματα κανενός από τα χρώματα που υπάρχουν στη φύση ούτε από τα χρωματικά μοτίβα.
Επίσης, για ανθρώπους που δεν γνωρίζετε μην κάνετε χαρακτηρισμούς, ειδικά όταν αυτοί οι άνθρωποι περνάνε ώρες με τα παιδιά σας και κοπιαζουν για να τους μάθουν τον σεβασμό.
Συνεργαστείτε με τους δασκάλους των παιδιών σας, μην τους στήνετε στον τοίχο ! Υπάρχουν τόσα προβλήματα γύρω μας, αφήστε τις χρωματιστές φατσούλες ήσυχες ! Με τη στάση σας εσείς οι γονείς κάνετε μεγαλύτερο κακό στα παιδιά απ όσο αυτές οι χρωματιστές φατσούλες…
Συμφωνώ απόλυτα με την αντίδραση των γονέων κατά της κατάπτυστης ενέργειας των υπευθύνων διδασκόντων. Πρόκειται περί κρυφής ψυχολογικής πίεσης στην ψυχούλα των αγνών παιδιών με ανυπολόγιστες συνέπειες. Φαίνεται πως ο(η) υπεύθυνος(η) διευθυντής δεν ενδιαφέρεται για την μόρφωση των παιδιών, αλλά υποκρύπτει βρόμικα αισθήματα. Να υποληφθεί η δικαιοσύνη με το ερώτημα της απόλυσης του,της διδασκάλου. Μπράβο στον γονέα που ανέδειξε το θέμα.
Αίσχος… Που φτάσαμε θα μας κάψει θεός! Μπράβο σε αυτόν που το σκέφτηκε αλλά και Που το έπραξε να τα κρεμάσει στο σπίτι του /!!
Πρώτον δεν έχω την παραμικρή ιδέα τι σημαίνουν αυτά τα χρώματα. Δεύτερον απο τα εκατοντάδες προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα ελληνικά σχολεία και οι μαθητές την στιγμή αυτή, αυτό είναι που απασχολεί τους γονείς αυτούς; Ούτε η βία, ούτε οι συμμορίες, ούτε η υποστελέχωση και η υποχρηματοδότηση. Τα χρώματα ρε γα..το;;;
Έτερον εκάτερον!!
Αυτή η ενέργεια της Διεύθυνσης του σχολείου προβλέπεται από κάποιο πρόγραμμα του Υπουργείου; Ή η κάθε Διευθύντρια κάνει ότι κατεβάσει το @@@@ μυαλό της….;;;
Έχουμε ξεφύγει τελείως μου φαίνεται…
Είμαι γονέας παιδιού του δημοτικού, συμφωνώ με όλα τα αναφερόμενα και τής απόψεις. Μπράβο για το άρθρο, τό θάρρος, να μπουν τα πράγματα στην θέση τους καθώς όλα μας τα παρουσιάζουν φυσιολογικά εθνικά καί σε παγκόσμια κλίμακα.
Ξυπνειστε γονείς, προστατέψτε τα αγγελούδια σας.τα αφύσικα,τις ανωμαλίες μυαλών και σωμάτων ας τις ….κρατήσουν οι ειδικοί στο σπίτι τους να μαζευτούν γονείς παιδιά και με δύο γιαγιάδες ίδιου φύλου,δύο παππούδες ίδιου φύλου και να γυρίσουν την πλάτη τους στον καθρέφτη.κριμα,κρίμα.