Ξεναγήθηκαν στον χώρο του Μουσείου και ενημερώθηκαν για τον οικοσυστημικό πλούτο της Ροδόπης και για σημαντικά περιβαλλοντικά ζητήματα
Την ευκαιρία να ξεναγηθούν στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας της Πανδρόσου είχαν την Πέμπτη 12 και την Παρασκευή 13 Μαΐου οι ωφελούμενοι μαθητές και μαθήτριες της Κομοτηνής, που συμμετέχουν στις δράσεις του Έργου «Υποστηρικτικές παρεμβάσεις σε κοινότητες ΡΟΜΑ για την ενίσχυση της πρόσβασης και μείωση της εγκατάλειψης της εκπαίδευσης από παιδιά και εφήβους στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας- Θράκης», το οποίο υλοποιείται από το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης.
Κατά τη διάρκεια της εκπαιδευτικής εκδρομής, η οποία διοργανώθηκε με πρωτοβουλία της νηπιαγωγού και συνεργάτιδας του έργου κ. Χριστίνας Ντόγκα, οι μαθητές και οι μαθήτριες, συνοδευόμενοι από τους συνεργάτες του έργου – δασκάλους κ. Μιχάλη Ράντο και κ. Δήμητρα Κεσουδίδου, την κοινωνική λειτουργό κ. Χριστίνα Παπαδοπούλου, την ψυχολόγο κ. Κωνσταντίνα Τζαμπαζίδου και τη διαμεσολαβήτρια κ. Κωνσταντίνα Ράντου, είχαν την ευκαιρία να ξεναγηθούν στο χώρο του Μουσείου από τον κ. Σωκράτη Γρηγορόπουλο, μέλος της Οικολογικής Ομάδας Ροδόπης, να «περιηγηθούν» στον οικοσυστημικό πλούτο της Ροδόπης και να ενημερωθούν για σημαντικά περιβαλλοντικά ζητήματα.
Ειδικότερα, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να λάβουν μέρος σε διαδραστικά παιχνίδια, να γνωρίσουν επαπειλούμενα και μη ζώα, να μάθουν να αναγνωρίζουν τους ήχους και τα αποτυπώματά τους, ενώ ήρθαν σε επαφή με τα διάφορα είδη πετρωμάτων και καρπών που υπάρχουν στην περιοχή.
Παρακολουθώντας σχετικές βιντεοπροβολές και συζητώντας με τα μέλη της ομάδας έργου, είχαν τη δυνατότητα να εξάγουν τα δικά τους συμπεράσματα για τις συνέπειες που έχει η παρέμβαση του ανθρώπου στο περιβάλλον και να εξοικειωθούν με την αντίληψη πως κάθε άνθρωπος μπορεί να συμβάλλει μέσω των επιλογών του στην προστασία του περιβάλλοντος. Μέσα από αυτή τη διαδικασία, οι μικροί μαθητές υιοθετούν με επιτυχία το μήνυμα της πρόληψης, προκειμένου να έχουν τη δυνατότητα όχι μόνο να χαρούν τον φυσικό πλούτο της περιοχή μας, αλλά και ως ενήλικες πλέον να τον «κληροδοτήσουν» στις επόμενες γενιές.