Τι πρέπει να κάνετε για να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα συσσώρευσης μεγάλης κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας που δεν έχει αποτυπωθεί σε λογαριασμό
Οι λογαριασμοί ρεύματος έρχονται πια… φουσκωμένοι σε όλα τα νοικοκυριά. Ωστόσο, υπάρχει περίπτωση κάποιοι να μην έχετε δει ακόμα υψηλές χρεώσεις στους λογαριασμούς τους τελευταίους μήνες. Σε αυτή την περίπτωση, τα ενδεχόμενα είναι δύο: Είτε είστε από τους «τυχερούς» που «μπλόκαραν» τη χρέωση της ηλεκτρικής ενέργειας πριν τον Νοέμβριο -όταν κόστιζε 9 με 10 λεπτά ανά κιλοβατώρα είτε δεν έχετε λάβει ακόμα τον εκκαθαριστικό λογαριασμό.
Εάν ισχύει το δεύτερο, αναμένετε μία… απογοητευτική έκπληξη, αφού με την καταμέτρηση της κατανάλωσης θα φανεί και όλη η επιβάρυνση από τη ρήτρα αναπροσαρμογής, η οποία ειδικά για τους πρώτους μήνες του 2022 έχει «αγγίξει» ακόμα και τα 27 με 28 (!) λεπτά ανά κιλοβατώρα.
Αυτό σημαίνει πως αν δεν έχει εκδοθεί εκκαθαριστικός λογαριασμός για οκτώ μήνες (σ.σ αυτό μπορεί να συμβεί εάν πχ. «χάθηκε» μια καταμέτρηση από τον υπάλληλο του ΔΕΔΔΗΕ), οι καταναλώσεις μπορεί να έχουν φτάσει στις 3.000 κιλοβατώρες ή και παραπάνω και μόνο για τη ρήτρα αναπροσαρμογής να ζητηθούν πάνω από 1.000 ευρώ.
Σε αυτή την περίπτωση, οι καταναλωτές δεν μπορούν να κάνουν πολλά. Από εδώ και έπειτα, ωστόσο, υπάρχει λύση τουλάχιστον στο να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα συσσώρευσης μεγάλης κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας που δεν έχει αποτυπωθεί σε λογαριασμό.
Αυτά που μπορείτε να κάνετε είναι τα εξής:
- Να ενημερωθείτε ποια είναι η επόμενη ημέρα που γίνεται η καταμέτρηση και να φροντίσετε να μην υπάρξει κάποια δυσκολία για τον αρμόδιο υπάλληλο στην πρόσβαση στα ρολόγια.
- Να ενημερώνεστε μέσω της εταιρείας ηλεκτρικής ενέργειας για το χρονικό διάστημα εντός του οποίου μπορείτε να δώσετε μόνοι σας τις ενδείξεις του μετρητή. Η δήλωση λαμβάνεται υπόψη, εκδίδεται ο εκκαθαριστικός λογαριασμός και μετά γίνονται οι όποιες προσαρμογές με βάση την καταμέτρηση που θα κάνει ο υπάλληλος του ΔΕΔΔΗΕ.
- Να προχωρήσετε σε αίτημα έκδοσης μηναίου λογαριασμού.