Η Στράντζαλη Μαρία διορίστηκε στη θέση της Γενικής Γραμματέας του Δήμου Ιάσμου με απόφαση του Δημάρχου Μουμίν Οντέρ. Γεννημένη το 1978 στην Κομοτηνή, η Στράντζαλη Μαρία είναι πτυχιούχος Τεχνολόγος Πολιτικός Μηχανικός, απόφοιτη Ανωτέρας Σχολής Εκπαιδευτικών Τεχνολόγων Πολιτικών Μηχανικών της Σ.Ε.Λ.Ε.Τ.Ε. Αθηνών.
Η κα Στράντζαλη έχει εργαστεί σε οικοδομικές και κατασκευαστικές εταιρίες του ιδιωτικού τομέα (2002-2007). Από το 2007 έως το 2010 εργάστηκε ως υπάλληλος στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης (Δ/νση Αυτοδιοίκησης & Αποκέντρωσης), ενώ από 2011 μέχρι πρότινος ήταν υπάλληλος στο Δήμο Κομοτηνής στην Διεύθυνση Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης με παράλληλα καθήκοντα στην Δ/νση Τεχνικών Υπηρεσιών.
Αρμοδιότητες Γενικής Γραμματέως:
Με την υπ’ αριθμόν 676/2020, ο Δήμαρχος Ιάσμου, αναθέτει στη Γενική Γραμματέα, κ. Μαρία Στράντζαλη τις παρακάτω αρμοδιότητες:
1. Να προΐσταται του προσωπικού του Δήμου αμέσως μετά τον Δήμαρχο.
2. Να προΐσταται όλων των υπηρεσιών (Διευθύνσεων, Τμημάτων, Αυτοτελών Γραφείων και Γραφείων που υπάγονται στο Δήμαρχο) αμέσως μετά τον Δήμαρχο.
3. Να υπογράφει τις αποφάσεις χορήγησης πάσης φύσεως αδειών με ή χωρίς αποδοχές και μετακίνησης εκτός έδρας στο εσωτερικό και εξωτερικό των υπαλλήλων του Δήμου.
4. Να εισηγείται και να ενημερώνει το Δήμαρχο για θέματα που θεωρούνται επείγοντα και να συνεργάζεται μαζί του για την υπηρεσιακή τους προώθηση και επίλυση.
5. Να συνεργάζεται με τους Αντιδημάρχους, τον Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου καθώς και με τους Προέδρους των Νομικών Προσώπων του Δήμου για την υλοποίηση των πολιτικών αποφάσεων.
6. Να παρέχει οδηγίες, δίνει κατευθύνσεις και γενικότερα συντονίζει τις υπηρεσίες του Δήμου κατά την άσκηση του έργου τους, σε συνεργασία με τους αντίστοιχους Προϊσταμένους των υπηρεσιών του Δήμου.
7. Να προβαίνει στη μελέτη και εισήγηση μέτρων για τη βελτίωση και προαγωγή των λειτουργιών του Δήμου.
8. Να μεριμνά για την επεξεργασία από τις αρμόδιες υπηρεσίες των θεμάτων που είναι προς συζήτηση ενώπιον του Δημοτικού Συμβουλίου, της Οικονομικής Επιτροπής, της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής και της Εκτελεστικής Επιτροπής σύμφωνα με την ημερήσια διάταξη ή έχουν ήδη συζητηθεί σε αυτά, καθώς και να τα υποστηρίζει ενώπιον των ανωτέρω οργάνων, εφόσον κρίνεται απαραίτητο από τον Δήμαρχο, Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου, της Οικονομικής Επιτροπής, Επιτροπής Ποιότητας Ζωής και Εκτελεστικής Επιτροπής.
9. Να παρακολουθεί τη διαδικασία εφαρμογής των αποφάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου, της Οικονομικής Επιτροπής, της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής και της Εκτελεστικής Επιτροπής από τις αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου.
10. Να μεριμνά για τις διαδικασίες κατάρτισης του Επιχειρησιακού Σχεδίου και των ετήσιων Προγραμμάτων Δράσης του Δήμου, όπως και να παρακολουθεί την επίτευξη των περιοδικών στόχων και την υλοποίηση των αντίστοιχων προγραμμάτων που αποφασίζονται από τα πολιτικά όργανα του Δήμου.
11. Να μεριμνά για την έγκαιρη ετοιμασία των περιοδικών απολογισμών δράσης του Δήμου σύμφωνα προς τα αντίστοιχα προγράμματα ή τις συγκεκριμένες αποφάσεις και ενημερώνει σχετικά τον Δήμαρχο και τα Συλλογικά όργανα του Δήμου.
12. Να μεριμνά για τη συνεχή βελτίωση της αποτελεσματικής δράσης των υπηρεσιών του Δήμου, την προσαρμογή της λειτουργίας τους στις ανάγκες της τοπικής κοινωνίας και τη βελτίωση της απόδοσης του στελεχικού δυναμικού και των τεχνικών μέσων του Δήμου.
13. Να οργανώνει κάθε νέα υπηρεσία που δημιουργείται στο Δήμο.
Β) Αναθέτει στη Γενική Γραμματέα, κ. ΣΤΡΑΝΤΖΑΛΗ Μαρία του Βασιλείου τις παρακάτω ειδικότερες αρμοδιότητες :
1. Να παραλαμβάνει κάθε είδους εγγράφων και κοινοποιήσεις δικαστικής φύσεως από δημόσιες αρχές, πολίτες, όργανα της δημοτικής διοίκησης, υπηρεσίες και δικαστικούς επιμελητές.
2. Να μεριμνά για την προώθηση και υλοποίηση των απαραίτητων διαδικασιών, που αφορούν στα θέματα που προκύπτουν από τα προγράμματα του ΕΣΠΑ, από χρηματοδοτήσεις ευρωπαϊκών & άλλων προγραμμάτων.
3. Να παραλαμβάνει και να χαρακτηρίζει την εισερχόμενη στο Δήμο αλληλογραφία κατά αρμοδιότητα των διαφόρων υπηρεσιών και να τη χρεώνει σε αυτές.
4. Να υπογράφει όλα τα υπηρεσιακά έγγραφα προς το Υπηρεσιακό Συμβούλιο για προαγωγές υπαλλήλων, επιλογή προϊσταμένων, ενστάσεις, διαθεσιμότητα, μετατάξεις και λοιπά.
5. Να υπογράφει τις αποφάσεις που αφορούν μισθολογικές αλλαγές προσωπικού, τα έγγραφα προς την Επιθεώρηση Εργασίας, οικειοθελείς αποχωρήσεις κ.α.
6. Να υπογράφει τα έγγραφα που απευθύνονται στα Υπουργεία, Αποκεντρωμένες Διοικήσεις, Περιφέρειες και άλλους δημόσιους φορείς.
7. Να υπογράφει τις έγγραφες εισηγήσεις προς το Δήμαρχο, Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου, της Οικονομικής Επιτροπής, Επιτροπής Ποιότητας Ζωής και της Εκτελεστικής Επιτροπής.
8. Να υπογράφει τις συμβάσεις προσωπικού ορισμένου χρόνου (δίμηνα, τετράμηνα, οκτάμηνα κ.α.), συμβάσεις πρακτικής άσκησης, βεβαιώσεις πρακτικής, βεβαιώσεις εργασίας κ.α.
9. Να υπογράφει όλες τις εσωτερικούς εγκυκλίους για την καλύτερη λειτουργία των υπηρεσιών του Δήμου.
10. Να υπογράφει όλα τα υπηρεσιακά έγγραφα για την οργάνωση και λειτουργία συστήματος ποιότητας και να προβαίνει στις απαραίτητες ενέργειες για την οργάνωση και λειτουργία συστήματος ποιότητας στο δήμο και την αντίστοιχη εκτέλεση των απαραίτητων για αυτό διοικητικών διαδικασιών.
11. Να υπογράφει όλα τα έγγραφα που αφορούν στις προβλεπόμενες διοικητικές διαδικασίες των ευρωπαϊκών προγραμμάτων, ΕΣΠΑ & άλλων προγραμμάτων, πλην των τεχνικών δελτίων υποβολής.
Γ. Οι αρμοδιότητες της Γενικής Γραμματέα εκτελούνται σύμφωνα με τις διοικητικές διαδικασίες, όπως αυτές προβλέπονται από τις σχετικές διατάξεις.
Στο πλαίσιο άσκησης των ανωτέρω αρμοδιοτήτων της, η Γενική Γραμματέας οφείλει προηγουμένως να ενημερώνει το Δήμαρχο.
Όλες οι παραπάνω ανατεθείσες αρμοδιότητες στα υπό στοιχεία Α και Β της παρούσας απόφασης ασκούνται και από τον Δήμαρχο Ιάσμου.